آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

ببببببو هوووووو اولین زندگی باکلام درسا جون

1390/12/18 2:08
نویسنده : مامان בرسا
930 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم17.gif

سلام به روی ماهت گل خانمی

 

امروز داشتم یه سری مقاله در مورد شش ماهگی و شروع غذاهای کمکی و فعالیت های فیزیکی میخوندم roger28.gif. یه دفعه به ذهنم رسید که ای کاش از همون بدو تولدت این مقالات رو برات تو وبت میذاشتم واسه فرداهای شما گلی خانم . اما حالا هم دیر نشده منبعد این کارو میکنم . اما چیزی که از خوندن اونا دستگیرم شد.این بود که  شما طبق اون مقاله . عقب که نیستی بحمداله جلو هم هستی . 121.gif

 

تاز گلم

الان دو سه روزه شما . حروف رو بهم میچسبونید و کلمه های دو حرفی به طور کشیده رو مرتب تکرار میکنیbaby20.gif البته بیشتر میگی بببببببببو ویا هووووووووو . اولی رو البته بیشتر . گاهی فکر میکنم داری تمرین بابا گفتن میکنی . نمیدونم شاید. وای مامان اگه اولین بار بگی بابا . منم حسود . خودمو قیمه قیمه میکنم .....عصبانی.140.gif

 

جونم واست بگه

محصل  

در رابطه با برنامه ریزی هام واسه خونه تکونی اصلا" هیچ کاری نتونستم بکنم(1791).gif یه خط در میون یه کارای کوچکی کردم که اصلا" نمیشه اسمشو خونه تکونی گذاشت (2634).gif. آقای پدر حان هم هنوز نتونسته یه چند روزی مرخصی بگیره و منم موندم معطل 122h-1o.gif. شاید هم کلا" بیخیالش شدم .

15.gif

اشکال نداره با خونه ی کثیف میریم به استقبال سال جدید .... 

 22.gif 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان متین
18 اسفند 90 7:21
آفرین به درسای باهوش خودم .
مامانی ما خانمی ایرانی اینقدر به تمیزیمون اهمیت میدیم که اگه خونه تکونی هم نکنیم خونمون تمیز


مرسی عزیزم . یه دنیا بوس
نسترن
18 اسفند 90 9:38
عزیزم حالا که اول میخوای بگه مامان میگه بابا
بازم عکس ازش بگذار
عیب نداره مهم دل شاد داشتن خونه تمیز و کثیفش چه فرقی داره بعد هم واقا سخته با بچه

درسا گلی دوستت دارم


آره اون که عاشق بابا اردوانه
مامان تارا و باربد
18 اسفند 90 11:20
الهی عزیز دلم با اون حرف زدنش
نگران نباش مامانی به همه چی می رسی انشالا


مرسی مامان جونی
مامان آرشیدا قند عسل
19 اسفند 90 0:50
عزیزم اصلاً خودتو ناراحت نکن چون این مشکل هممون هست و شاید مجبور بشیم با خونه کثیف بریم استقبال سال جدید عسلمو ببوس


راست میگی پس بیخیال
مامان حنا
19 اسفند 90 5:52
سلام گلم خوشحالم که درسا جون داره شروع میکنه به حرف زدن
در مورد خونه هم همسری منم مرخصی نگرفت تا بهم کمک کنه خوب وسایل خونه هم سنگینه نمیشه دوتایی تکون داد اشکال نداره سر فرصت یه خونه تکونی اساسی میکنیم کی به کیه مهم اینه که دلمون تمیز باشه درست نمیگم؟؟؟؟؟؟؟
از طرف من از اون لپای خوشکل درسای نازنینم ببوس


ممنون عزیزم . مرسی از محبتت .
نسترن
19 اسفند 90 15:50
مامانی حتما اینجا یک سر بزن که عکس درسا رو واسش بفرستی ایده جالبیه
http://arshidaarshida.niniweblog.com/


باشه عزیزم حتما" میزارم .
مامان ترنم کوچولو
21 اسفند 90 12:58
خونه تکونیم کجا بود خواهر؟


عجبا وضع همه ما همینه