آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

عشق یعنی شما دخترک عزیزم

1390/12/17 2:15
نویسنده : مامان בرسا
896 بازدید
اشتراک گذاری

29783515di.gif

اتقاقی نبود دخترکم

اینکه خورشید خانه ام بشوی

ازتو هر روز و شب غزل گویم سوژه ی هر ترانه ام بشوی

27.gif

اتقاقی نبود آمدنت

من تورا سال ها طلب کردم

بارها با لب تو خندیدم

بارها با تب تو تب کردم

29.gif

تو که گنجشک کوچکم هستی

سر به آغوش مادرت بگذار

باز موهات توی چشمت رفت

گیره ی تازه را سرت بگذار

25.gif

دوست دارم که باورت بشود

عشق یک اتفاق کوچک نیست

گر چه با بادبادکی مستی

عسلم عشق بادبادک نیست

38.gif

عشق یعنی که دوستت دارم

عشق یعنی که دوستم داری

دست هامان  دور گردن هم . با تو خوشبخت میشوم آری

13.gif

mylove

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نگین مامان رادین
17 اسفند 90 1:54
سلام مامانی مهربون شعرتون عالی بود.
ایشاالله همیشه کنار هم شاد و خندان باشید و شاهد اوج گرفتن و شکوفایی و خوشبختی دخمل ناناز خوشگلتون باشید


ممنون دوست من
مامان حنا
17 اسفند 90 3:03
سلام خانومی
شعرتون محشر بود
خدا دختر نازتو برات نگه داره درساجون باید به وجود همچین مادر خوب و مهربونی به خودش بباله جای عشقو محبت مادری رو با هیچ چیز دیگه نمیشه عوض کرد الهی که همیشه در کنار هم خوشبخت و شاد باشید
از طرف من دخمل نازتو ببوس

ممنون دوست خوبم
مامان متین
17 اسفند 90 11:41
عجب شعر نازی . عالی بود عالی خوش به حال درسا جونم که مامان به این مهرربونی و عاشقی داره .ایشالله همیشه تنتون سالم باشه و شاد کنار هم زندگی خوبی داشته باشیداینم برگشت بوس آبدار


ممنونم عزیزم . متین عزیزمو هزار تا بوس
مریم مامان درسا
17 اسفند 90 12:40
سلام عزیزم
آخی خیلی قشنگ بود، خیلی با احساسی
ایشالا همیشه در کنار ه بهتون خوش بگذره
:X

مرسی عزیزم
مامان آراد
17 اسفند 90 14:00
سلام ...ممنون از محبتتون که به ما سر زدین...
ماشالا دخمل شما هم خیلی ناناسه...خدا براتون حفظش کنه..



ممنون دوست خوبم
مامان نازنین جون
17 اسفند 90 14:01
سلام سلام
مرسی اومدین وبمون پارسال عیدی نازنین ماهم همین قدی بود اخی امسال دیگه خانوم شده چه وب خوشگلی چه دختر نازی ماشا...این شعرو مامان درسا گفته؟خیلی ناز بود


ممنون دوست خوبم . بازم میام پیشت
مامان ترنم کوچولو
17 اسفند 90 14:21
خیلی زیبا بود.ممنون مامان مهربون


ممنون دوست من
mamani helena
17 اسفند 90 15:05
baba dast marizad che shere zibayei


ممنون مامانی
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
17 اسفند 90 17:04
احساست خیلی قشنگه @};
همیشه خوش باشین
عشق زیبا ترین هدیه خداست


ممنون دوست خوبم
مامان دینا
17 اسفند 90 21:22
سلام مامانی با ذوق.متنت خیلی خیلی زیبا بود.این هم برای درسا جوووونی


ممنون عزیز دلم .
مادرخانومی
17 اسفند 90 21:38
پستونکت تو حلقم خاله!!!!

9ماه پیش وقتی تصمیم گرفتیم .::دردونه::.رو به این دنیا دعوت کنیم، اولین چیزی که براش گرفتم یه پستونک بود!
یه وقتایی که دلم براش تنگ میشه پستونکش رو میبوسم...
بیخیال....ببخشید
من عاشق پستونک خوردن بچه هام


عزیز دلم هر وقت یه کسی رو میخوای باهاش درد دل کنی من هستم . تازشم دختری منم یه خاله داره به نام مادر خانومی گل گلاب
مادرخانومی
18 اسفند 90 10:33
مرسی عزیزدلم
ممنون که منو خواهر خودت میدونی
الهی 120 سال زنده باشی


قربونت برم دوست من
مامان بهار
22 اسفند 90 21:54
سلام به مامانی مهربون درسا و خود درسای عزیز
مرسی عزیزم لطف کردی که جواب دادی سوال رو
ممنونم

به وبلاگ ما هم سر بزن


عزیزم اومدم رسیدم ببین