آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

وقتی نگاه میکنی ..........

1391/5/5 12:53
نویسنده : مامان בرسا
3,839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

این روزا چند روز در میون میتونم واست پست بزارم ...... چرا؟؟؟؟؟؟ خوب به جند دلیل ....... اول اینکه شما خانمی هنوز دندون در نیوردی و خیلی بیتابی میکنی ....... دوم اینکه بسی شیطون شدی فدات بشم ....... سوم اینکه این اینترنتمون یه خط در میون قطع تشریف دارن ...... حالا بفهمیدی مادر جان .......

 

اما در مورد این پست ...... هنوز نمیتونی صبحت کنی ....... یعنی یه چند کلمه مامان .... بابا ...... دو ....... کی ...... چی ..... نه ....... و یه مشت کلمات نامفهوم که هر چی توی فرهنگ لغات سراسر دنیا گشتم مفهمومشونو پیدا نکردم ...... اما یه زبون زیبا بلد شدی اونم زبون نگاهه ...... با نگاه کردن خیلی خوب به من و البته بابا جونیت میفهمونی که چی میخوای و چی نمیخوای ....... این عکسا رو نگاه کن ..... که البته بعضی از اونا شاید بی کیفیت باشه ولی خوب واست میزارم تا ببینی نگاه شما چی میگه ....ببین گلم

 

نگاه شما گل من

این نگاه یه نگاه بسیار معصومانه و مظلومان س ..... من عاشقشم ......

 

میخوای بقیه شو ببینی با من همراه شو

 

نگاه زیبای شما گل من

این یه نگاهه آرامش قبل از طوفانه یه نگاه اخطاری یه نگاه جدی و هشدار دهنده

نگاه زیبای شما گل من

وای وای این نگاهه اساسی به شکلات و بقیه خوراکی هاس که اینو چطور باز میکنن من بخورمش

نگاه زیبای شما گل من

این نگاهه ترسناکه که ما روزی شونصد بار از شما میبینم و میباست بر خود بلرزیم ...... بترسیم و در جا بخشکیم ........

نگاه زیبا گل من

وای عزیزمی این نگاه جدیده ....... که در حین ایستادن وقتی صدای پرشین تون رو میشنوی میچرخی طرف تلویزیون و با اشتیاق نگاه میکنی ........

نگاه زیبای شما گل من

این نگاه نگاه ناچاریه ..... وقتی بغل کسی هستی و میخوای بیا بغل من یا بابا ......

نگاه زیبای شما گل من

این یه نگاه همراه با شکلک موش کوچولوس که وقتی خیلی با کسی صمیمی میشی چپ و راست براش تکرار میکنی ......

نگاه زیبای شما گل من

این یه نگاه طلبکارانه س به کسی که به وسایلات دست میزنه ...... البته اگه طرف حساب کار دستش نیاد ....در ادامه نگاه بعدی .....

نگاه زیبای شما گلم

با این نگاه همراه با جیغ طرف دیگه حتما" حساب کار دستش میاد .........

نگاه زیبای شما گل من

این یه نگاه خستگیه که مامان من دیگه خوابم میاد ....... میخوام لالا کنم ..... بی حوصله م  بازی دیگه نه .........

نگاه زیبای شما گل من

 و اینم یه نگاه مظلومانه دیگه س به هر کسی که میخواد از خونه مون بره دد ( یعنی بیا منو با خودت ببر منم دلم دد میخواد ) ..........

خلاصه این نگاه هایی بود که من تونستم ازت عکس بگیرم که گزارشی تصویری واست داشته باشم والا کلی نگاه های دیگه ای داری .....  مثل نگاه من گشنمه ...... نگاه بیا با من بازی کن ...... نگاه .......  خلاصه عزیزم من عاشق نگاه های این روزای شمام ...... من دربست فدات ..... خود خودم به تنهایی باشه .....؟؟؟؟؟ خدایا شکرت شکرت شکرت

بعدا" نوشت : دوستان ببخشید منو به زودی همه ی نظرات رو البته همراه با سرزذن به وب نی نی های خوشگلتون تایید میکنم ..... هم اینترنت مرتب قطعه هم سرم با این دختری خیلی شلوغه ..... ببخشین  ببخشین ببخشین ........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

الهه مامان یسنا
5 مرداد 91 1:24
قربون نگاه کردنات عزیز دلممممممممم
خیلی ناز شدی هزار ماشالاه


ممنون مامانی خدا دخترامونو حفظ کنه انشاالله .....
سمانه(مامان محمدرهام)
5 مرداد 91 1:51
الهی من قربون درسای عزیزم ونگاههای پرمفهومش برم.عروسک با هوش خاله عاشق نگاه جدی وهشداریت شدم


زنده باشی مامانی ممنون عزیزم
مامان دینا
5 مرداد 91 2:44
واااای مامانی چه کار جالبی کردی من که عاشق نگاه جدی وهشدار دهندتم


ممنون مامانی ما هم عاشق شماهیم
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 3:34
ای جونم چه نگاه های پر مفهومی ا
ین همه نگاه...
چه مترجم خوبی هم داری


چکار کنیم خواهر مترجم نبودیم اینم به لطف دختری شدیم .....
مامان یاسمن ومحمد پارسا
5 مرداد 91 3:54
الاهی من فدای اون نگاهای مظلومانه وقشنگت بشم ناز نازی خاله





قربون شما همراه با دوتا خوشگلای خاله
ماماشهین
5 مرداد 91 4:59
نگاهم کن ......با نگاهت صدایم کن......نگاهم کن با نگاهت دل آشنایم کن........

نگاهم کن با نگاهت دلربایم کن........

نگاهم کن .......با نگامت هم کلامم کن.......

نگاهم کردی با نگاهت مرا فدایت کردی.....


مامان شهین عزیزم آدرس نذاشتی دوست داشتم بیام پیشت عزیزم ولی در هر صورت ممنون
مامان محمد صادق(زهرا)
5 مرداد 91 8:41
وااااااااااااااااااااااای!خدای مننننننننن!

هممممممه ی عکساش قشنگن.....

اومدم بگم اولی دیدم دومی ام خیلی نازه!
اومدم بگم سومی دیدم چهارمی خیلی خوردنیه!!!
..........

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

خلاصه که نگاهاش 20 20ه!!!


چشات خوشگل دیده گل من ...... شما هم بیست بیستین
مامان هانا
5 مرداد 91 10:26
سلام مامانی خوبی درسا جونم معلومه که خوبه .آفرین به این مامانی که زبون نگاه دخملشو پیدا کرده و راحت با یک نگاه می دونه جوجوش چی میگه


انشاالله هانا گلم که اومد یه ریزه که بزرگ شد شما هم زبون نگاشو پیدا میکنی ........
مامان ایلیا گلی
5 مرداد 91 10:31
وایییییییی چه نگاه ملوسی داری عروسک خاله


ممنون دوست گلیم
مامان سارینا
5 مرداد 91 10:46
فدای این گل دخملی خوشمزه با این همه نگاه معنا دارررررررررررررررر . بوس رو صورت ماهت عزیز دلم . مامانی از طرف من بخورششششششششششش آخه نگاهاش واقعا خوشمزستتتتت . دوستتون داریم


مرسی عزیزم ..... باشه با هم میخوریمش ...... ای وای نه تموم میشه
مامانی
5 مرداد 91 10:53
الهیییییییییییییییییی ناز ی چقد خوبم نیگا میکنه نگاهیییییییییی که وسایلامو برندارین خیلی دلمو میبره

ماشالا خدا برات حفظش کنه


مرسی عزیزم بزودی طه گلی هم میاد و میبینی که با نگاه کردنش همه چیزو ازش میفهمی
مامان وندا
5 مرداد 91 11:39
جیگر نگاهات بشم موش کوچولوی من یه بوس واست میفرستم از اون گنده هاش چسبون رو لپ گلیتبوووووووووووووس


ممنون عزیزم ایشالا بزودی عزیزم هم خوب بشه حتما" یه بوس خوشگل ازش بگیر
نایسل خانم
5 مرداد 91 11:47
قربون اون نگاهاش برم منننننالهی خاله فدات شه


خدا نکنه خانم گلی
حسناسادات
5 مرداد 91 11:58
وااای نگاهای حسنا هم دقیقا همین طوری.
کافیه باهاش دعوا کنم یه دادی سرم میزنه که بهش بگم من اشتباه کردم ببخشید.


آره عزیزم دقیقا" همین طوره که میگی همشون شبیه همن
مامان زهرا
5 مرداد 91 15:08
سلام خوبید ؟
وای قروبن این درسا جون
چقدر نگاهات متفاوته خاله جون
من عاشق اون ارامش قبل از طوفانه هستم
با حال بود
بوس بوس بوس


زنده باشی عزیزم ممنون که نظرتو گفتی شما دوست گل مایی عزیزم
مامان محمد و ساقی
5 مرداد 91 15:12
سلام عزیزم.جه جالبه که من و شما دیشب همزمان تو وبهای هم بودیم.دفعه ی قبل هم اومدم اینجا شما هم تو وب من بودین.دیشب و امروز عکسها برای من باز نشد.ولی توضیحاتتون عالی بود و می تونستم تصور کنم این دخملی رو.باز هم میام.


دلامون بهم راه داره دوستم .... عجب راست میگی چه جالب ...... ممنون عزیزم چرا باز نشد چه بد ....قربونت برم
مامان نفس طلایی
5 مرداد 91 16:04
قربون نگاهت خاله ناز


زنده باشی عزیزم
ilijoon
5 مرداد 91 17:50
فدات بشم جيگري چه عكسهاي نازي گرفتي


زنده باشی مامانی ممنون
ماناز
5 مرداد 91 17:53
وقتی نگاه می کنی کار من اه کردن است
ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است
(از زبان مامانی درسا به دخملیش)


قربونت برم وقتی داشتم این پستو میذاشتم دقیقا" همین شعرو زمزمه میکردم زنده باشی گلم
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
5 مرداد 91 19:11
سلام مامانی کجایی؟؟!!
پس نظر من تو پست قبلی کوووووووووووووووووووو


زیر سایه ت ....... عزیزم بخدا هم دخترم ماشاالا خیلی شیطون شده و هم این اینترنتمون همش قطع و وصل میشه ..... ولی نوشته بودم میام به همتون یکی یکی سر میزنم ممنونم که فراموشم نکردین شما بهترین دوستان دنیایید .
سمانه(مامان محمدرهام)
6 مرداد 91 0:37
جونمممممممم درسایی،قالب وبت چه خوشگله مبارک باشه عزیز خاله.

چه قلب فشانی هم داری ،لا اجازه ات محمد رهام جونم باد کنک فشانی میکنه.بووووووووووووس


ممنون عزیزم قالب پسری رو دیدم خیلی خوشگل شده مبارکش باشه
مام پارسا
6 مرداد 91 4:28
الهی خاله زهرا فدای تک تک نگاه های خوشملت بشه عزززززززززززززززززززززیزم


خدا نکنه عزیزم ..... دوست داریم
مام پارسا
6 مرداد 91 4:29
قربون نگاههای معصومانه ات برم من


زنده باشی عزیزم
مام پارسا
6 مرداد 91 4:30
مامان جان بیزحمت تشریف ببرید برای اسپند

به چشم امری دیگه ای باشه
مام پارسا
6 مرداد 91 4:32
راستی مامانی مرسی بابت راهنمایی برای اون کدها
خیییییییییییییییییییییییییییلی کدهاش خوشگلیهواقعاً آدم می مونه کدوم رو انتخاب کنه.
ولی مامانی نه توی ویرایش قالب و نه توی تنظیمات جواب نداد.
چه کنم؟؟؟؟


قربونت برم عزیزم اومدم قلب گذاشته بودی خیلی هم خوشگل شده مبارکش باشه
مامان زهرا
6 مرداد 91 11:21
راستی یادم رفت
فوراه قلبی که روی وبلاگ گذاشتی خیلی قشنگه
میشه کدش را به من بدید


آره گلم چرا نمیشه اومدم
مامانی
6 مرداد 91 11:32
کامنت من کووووووووووووو؟


ببخشید تو رو خدا دوستان به نوبت همه رو تایید میکنم
مامان فریبا
6 مرداد 91 11:51
ممنون از حضورتان ،
ماشالله این موش کوچولو چه نگاههای پر مفهومی داره ، دوستش دارم ، بوس


ممنون عزیزم ما هم شما رو دوست داریم
مامان ملینا
6 مرداد 91 13:15
ای جان چه نگاههای قشنگی

ممنون دوست گلم
الهه مامان روشا جون
6 مرداد 91 13:25
الهی فدای همه نگاهات بشم. دونه دونه شونو دوست داشتم مخصوصا نگاه دد رفتنو.

راستی مژگان جون یادته منم یه پست واسه موش شدن گذاشته بودم.خیلی شبیه هم مش میشن وروجکاااااااا.ایشالا خدا همه شونو حفظ کنه.

زنده باشی الهه جونم ..... ممنون عزیزم آره راست میگی همشون عین همن این خوشگلای عزیزم
رها
6 مرداد 91 13:34
قربونت برم با این نگاهای معصوم و بامزت


زنده باشی رها گلم
مامان يگانه
6 مرداد 91 14:25
عزيزم ماشاا.. به اين درسايي
قالب جديد مبارك
التماس دعا


ممنون عزیزم ماشاالله به گل دختری گل شما
asalnanaz
6 مرداد 91 15:21
salam che doooste nazi daram man


مثل شما قند عسل
فرزانه
6 مرداد 91 20:01
سلام ... من و صدرا جونی اومدیم با شما و دخمل نازتون دوست بشیم لینکتون هم میکنیم با اجازه


خواهش میکنم خوش اومدین شما هم لینک شدین
الهام مادر اينده
6 مرداد 91 21:15
عزيزم الهي زودتر دندونات در بياد و راحت شي و بعد نگاههاي خوشكلتري بندازي
جيگر اين نگاههاي نازت
ميبوسمت عزيزم با يه نگاه عاشقانه


ممنون الهام جونم ایشالا زودتر در بیاد بچم خیلی اذیته به خدا
مامانی
7 مرداد 91 6:01
سلام عزیزم خوبی؟ من و طه اومدیم منتظرتونم




چه خوب کردی ما هم اومدیم پیشت
مامان محمد صادق(زهرا)
7 مرداد 91 6:20

****i love u****



ما هم شما رو دوست داریم
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 مرداد 91 9:31
عزیزم ایشالا به سلامتی مرواریدهات تندو تندو بی دردسر بیرون بیاد


انشاالله ما هنوز منتظریم
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 مرداد 91 9:32
نازنین دختری هزارماشالا


ممنون عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 مرداد 91 9:32
عکسها خیلی خوب شده شکارلحظه هاست دیگه مامان خانوم


ممنون خوشحالم خوشت اومد
مامان زهره
7 مرداد 91 11:45
سلام عزيزم چه عكس قشنگي را در صفحه بالاي وبت گذاشتي مثل درسا جونم قشنگ و انرژي دهنده ست.


قربونت برم ممنون
مامان کیارش
7 مرداد 91 12:53
قالب جدید مبارک/درسا جون رو ببوسید از طرف من.


ممنون دوست گلیم .....
حسناسادات
7 مرداد 91 13:32
شما مثل اینکه زیاد از من خوشتون نمیاد تا من نگم نظر منو تایید نمیکنید.
آخه برای پست قبلیم نظر گذاشتم باز تایید نکردید.
اشکال نداره....
اگه دوست ندارید دیگه به وبتون نمیام.
خدانگهدار


اومدم واست توضیح دادم عزیزم امیدوارم منو ببخشی
مامان فافا
7 مرداد 91 13:45
قربون نگاههای قشنگت بشم عزیزم
هزارتا بوس برای درسای عزیزم



زنده باشی خاله هزار تا بوس هم برای دختری و مامانش
خاله جون
7 مرداد 91 15:54
قربون نگاههای قشنگت برم عزیز دلم
ممنون که بهمون سرزدین


ممنون زنده باشی خاله جونی
مامان ترنم کوچولو
7 مرداد 91 22:50
سلام.قربون اون نگاه هات خانوم گلی مامانی چند وقتی نبودیم اما برگشتیم.انشالله از این به بعد بازم هر روز میایم دیدنتون.منتظر نگاه گرم و نظرای دلگرم کننده تون هستیم


خداروشکر برگشتین دلمون هزار تیکه شد.... دوستتون دارم
asalnanaz
7 مرداد 91 23:32
khalle be veblagam sar mizani?
?

آره عزیزن چرا نیام اومدم ....



متین مامی ایلیا
8 مرداد 91 1:38
منم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق اون نگاهاتم درسایی عروسکم خوشملم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ما هم عاشقتونیم ..... هزار تا بوس واسه شما
مامان احسان
8 مرداد 91 10:51
فدای اون نگاهت عسل خانوم

ممنون عزیزم زنده باشی
مامان الینا
8 مرداد 91 13:01
سلام عزیزم .ماشااله به این دختر خوشگل وزرنگ .فدای نگاهاش بشه خاله


قربونت برم زنده باشی و سلامت
مامان شیدا
9 مرداد 91 10:22
سلام . یازده ماهگی دخترامون مبارک ...
امیدوارم همیشه نگاهشون پر از آرامش و عشق باشه . میبوسمتون ...


ننتئت گلم یازده ماهگی گل دختری شما هم مبارک باشه ...... عزیزم تولدشون نزدیکه البته به اضافه واکسن یک سالگی
مامان علی
10 مرداد 91 0:28
چقد دوست داشتم این پستت رو مامانی فقط یه مادر میتونه همه ی نگاههای بچه ش رو اینطور بخونه اینم اینقدر دقیق و قشنگ. فدای همه ی نگاه های آشکار و پنهانت خاله جون قدر مامان برگ گلت رو بدون.می بوسمت


ممنون عزیزم قربونت برم شما هم یکی از همین مامانایی
مامان آریا
10 مرداد 91 11:15
سلام
میگما گل دختری واسه خودش خانمی شده!!!
چیزی به تولدش هم نمونده
از همین حالا تولدش مبارک ک ک ک ک


آره از حالا شمارش معکوس شروع شده ممنون عزیزم
ماماشهین
13 مرداد 91 5:30
سلام ممنونم از لطفت.

آدرسم//////
www.avazeghoo.niniweblog.com
/


اومدم گلم
یاس
19 مرداد 91 2:57
وروجک چقدر هم نگاهاش با محتواست.جیگرشو برم
مامان بهراد
20 مرداد 91 16:14
سلام مامان درسا جون دختر گلت چه نگاه قشنگی داره.میخواستم بپرسم عکساشو چجوری تو اون تصاویر قشنگ کذاشتی برنامه اش اسمش چیه ممنون میشم بگی منم عکس بهرادمو قشنگ کنم بزارم تو وبش.خوشحال میشم به وب بهراد منم سربزنی نظرتو بزاری.مرسی دختر گلتو ببوس


ممنون عزیزم ..... مامان بهراد عزیز متاسفانه واسه منآدرس وب نداشتین ..... اگه اومدین واسم بذارین تا بیام براتون توضیح بدم
مامان آرشیدا قند عسل
21 مرداد 91 10:49
دختر گلم خدا این چشمان ساده و معصوم رو همیشه سلامت برات حفظ کنه که همیشه هر جا ذعشقت کشید با زبون نگاه حرفتو بزنی .
ني ني آينده
24 مرداد 91 12:35