آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دختری نگو بلا بگو خوشگل خوشگلا بگو

1390/12/20 7:55
نویسنده : مامان בرسا
7,106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خانمی 110.gif

دیشب خیلی خیلی خسته بودم و اصلا" نتونستم بیام نت . هم واسه شما مطلب بزارم و هم به دوستان گلم که خواهرانه همشونو دوست دارم سر بزنم. دلم حسابی تنگیده بود به خدا . یه خرده روی خونه رو تمیز کردیم . اما اون زیز میرا افتضاحه . و اینکه رفتیم خرید لباس عیدتونو خریدیم . کفش و جورابتون و تل سرت هنوز مونده 25.gif. نمیدونم گل مو بگیرم یا تل شاید عکسشو بزارم و ازخاله نی نی وبلاگی ها کمک بگیرم .راستی این شعر حسنی رو اونقدر دوست داری که از اول تا آخرش باهاش همخوانی میکنی ....میگی ببببببببو هوووووووو اووووووووووو بویییییییی 

لازم دیدم متنشو واست بزارم . صوتی شو پیدا نکردم اگر پیدا کردم فرصتای بعدی میزارم . عشقم واست میخونم دختری نکو بلا بگو ....خوشگل خوشگلا بگو .......النا و ماهان و فرازو رهام هیشگی باهاش رفیق نبود .......میدونی چرا مامان چون موهای همشونو میکشی . اونم با هر دوتا دستات . حالا خوبه اونا پسرن وای به حال النا طفلی که موهاش بلند هم هست .......

دختری نگو بلا بگو

توی ده شلمرود
حسنی تک و تنها بود

ABC line animated gif

حسنی نگو بلا بگو 
تنبل تنبلا بگو
موی بلند روی سیاه 
ناخن دراز واه واه واه
نه فلفلی نه قلقلی
 نه  مرغ زرد کاکلی 
هیچکس باهاش رفیق نبود
تنها روی سه پایه نشسته بود تو سایه
باباش میگفت: حسنی میای بریم حموم؟ 
نه نمیام نه نمیام
سرتو می خوای اصلاح کنی؟ 
نه نمی خوام نه نمی خوام

children holding hands playing game red rover animated gif

کره الاغ کدخدا 
یورتمه می رفت تو کوچه ها
الاغه چرا یورتمه میری؟
دارم میرم بار ببرم 
دیرم شده عجله دارم
الاغ خوب و نازنین 
سر در هوا سم بر زمین
یالت بلند و پرمو 
دمت مثال جارو 
یک  کمی به من سواری میدی؟
-نه که نمیدم
چرا نمیدی؟
واسه اینکه من تمیزم
 پیش همه عزیزم اما تو چی؟
موی بلند روی سیاه 
ناخن دراز واه واه واه!

عشق منی

 

 

دخملی و دوستان گلم ادامه مطلب لطفا"100.gif

 

غاز پرید تو استخر
تو اردکی یا غازی؟
من غاز خوش زبان
میای بریم به بازی؟ 
نه جانم
چرا نمیای؟
واسه اینکه من 
صبح تا غروب 
میون آب کنار جو 
مشغول کار شستشو
اما تو چی؟

موی بلند روی سیاه
 ناخن

ناخن دراز واه واه واه

  
در وا شد و یه جوجه 
دوید و اومد تو کوچه 
جیک جیک کنان 
گردش زنان
اومدو اومد پیش حسنی
جوجه کوچولو 
کوچول موچولو
 میای با من بازی کنی؟
مادرش اومد قدقدقدا
برو خونتون تو رو به خدا
جوجه ریزه میزه
 ببین چقد تمیزه؟
 اما تو چی؟ 
موی بلند روی سیاه 
ناخن دراز واه واه واه

میدونی جیگر من

حسنی با چشم گریون
 پا شد و اومد تو میدون:
آی فلفلی آی قلقلی
 میاین با من بازی کنین؟
نه که نمیایم
چرا نمیاین؟ 
فلفلی گفت:
من و داداشم 
و بابام و عموم 
هفته‌ای دو بار میریم حموم
اما تو چی؟
قلقلی گفت:نگاش کنین
موی بلند روی سیاه 
ناخن دراز واه واه واه

 

حسنی دوید پیش باباش 
حسنی میای بریم حموم؟
میام میام
سرتو میخوای اصلاح کنی؟
میخوام میخوام
حسنی نگو یه دسته گل
 تر و تمیز و تپل مپل

دختری خوشمل خوشملا



الاغ و خروس و جوجه غاز و ببعی
 با فلفلی با قلقلی با مرغ زرد کاکلی
حلقه زدن دور حسن
الاغه میگفت:
اگه کاری نداری بریم الاغ سواری
خروسه می گفت: 
قوقولی قوقو قوقولی قوقو
 هر چی میخوای فوری بگو
مرغه می‌گفت:
حسنی برو تو کوچه 
بازی بکن با جوجه
غاز می‌گفت: 
حسنی  بیا با همدیگه بریم شنا
توی ده شلمرود 
حسنی  دیگه تنها نبود

ماه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان متین
20 اسفند 90 9:43
جیگرتو .عزیزم. چه نانازی .قربونش برم چه باحال پستونک می خوره


خدا نکنه مامانی زنده باشی دوست من
مامان محمدرضا
20 اسفند 90 10:06
الهی خاله قربونش بشه .
توی دوران بارداری هم واسش کتاب و شعر می خوندی؟


آره خیلی واسش میخوندم
نسترن
20 اسفند 90 10:10
مامانی چیه خوب مگه بده از خودش از حالا دفاع میکنه
تازه یک ذره بزرگتر بشه همه اینا رو برات از حفظ میخونه
یک بووووس گنده از طرف من این گل دخترو بکن


باسه نسترن جون . راست میگی باید از حالا از خودش دفاع کنه
امیرمحمد واسراکوچولو
20 اسفند 90 10:42
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم


دایی رامین وبت بار نمیشه واسه من .
نایسل
20 اسفند 90 11:07
قربون اون قیافه نازت برم من دلم میخواد کلی بوست کنمم


مرسی نایسلی مهربون
نایسل
20 اسفند 90 13:53
شوشومم گفت چاکریمممممم

اسمش علیرضاست
اره واقعا راست میگی فدات شممم بوسسسسسسسسسس خیلی دوست دارم مرسی


قربونت برم . ما هم چاکریم
نایسل
20 اسفند 90 13:54
عزیززز دلمممووو کلی ببوسسس


شماهم دل ما رو بردی خاله جون
مامان زهره
20 اسفند 90 15:26
محمد سپهر هم عاشق این شعره.خریدها هم مبارک


ممنون دوست خوبم
مامان عسل و آریا
20 اسفند 90 22:10
ایخدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من فدای نگاهت بشم.توراخدا دعاکن مامانی منم مادر بشم.فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتون


خدا نکنه خاله جون انشاالله 120 ساله شی . انشاالله .
نرگسی
21 اسفند 90 1:26
مرسی مامانی .. خرید شما هم مبارک .. قربون اون موی بسته شدش .. عزیزمممم ..


ممنون دوست خوب من
نایسل
21 اسفند 90 1:41
من به خودشم گفتم چی کار کنه
واونا از من میگن منم از اونا
اون این وسط گیر کرده


ای وای بنده خدا داش علیرضا
نایسل
21 اسفند 90 1:49
نه نگران نباش
یه گوشش دریه یه گوشش دروازه
خودش خانواده شو میشناسه حق میده به من
برای همین میگه خودتو خال کن خودتو خالی کن


وای جه داش گلی داریم ما
نایسل
21 اسفند 90 1:49
فقط گوش میده اگه من 3 ساعتم بگم از اوننااا فقط گوش میده بعد میگه
من چه بدی بهت کردم؟
بهش میگم هیچی میگه خوب مهم ماییم دیگه


عزیزم جه شوهر خوبی
مامان حنا
21 اسفند 90 3:06
عززززززیززززززم
فدای اون چشای نازت بشم یکی یدونه عزیز دردونه ای جونمم چقده هم ناز پستونکتم میخوری عسلم
خریدای عیدت هم مبارک ایشالله با دل خوش بپوشیشون
خریداتو یواش یواش انجام بده خودتو خسته نکن بالاخره همه رو میخری من که یکی یکی خریدم
مامان درسا جونم از طرف من از اون لپای خوشکل درسای نازم که داره اونجوری پستونک هم میخوره محکم یه ماچ آبدار بکن درسته بهداشتی نیست ولی یه بار اینکارو بکن تا حسابی به صورتش بچسبه

مرسی دوست خوب من چشم عزیزم . خودم هم گاهی اینکارو میکنم .
نسترن
21 اسفند 90 9:46
http://arshidaarshida.niniweblog.com/
مامانی حتما اینجا یک سر بزن


باشه منتظرم یه لبخند جدید ازش بگیرم .
مامی کسرا
21 اسفند 90 12:06
دوستم مرسی بهم سرزدی
اتفاقا کسرای منم عاشق این شعره ست در روز بارها وبارها براش می خونم . درمل نازتو ببوس


قربونت برم دوباره میام پیشتون
.::مادرخانومی::.
21 اسفند 90 12:49
دوباره پستونک گذاشتی دهنت دل منو ببری بخورمت
عزیزم من میام وبلاگت ولی چون لود شنش بسیــــــــــــار طول میکشه یا سیستمم خاموش میشه وسط کار یا نظرم ثبت نمیشه! یه وقت فکرنکنی من بی معرفتم نمیام اینجا بهتون سر بزنمااا!


قربونت برم عزیزم میدونم این اینترنت حسابی همه رو عصبی کرده
مامان ترنم کوچولو
21 اسفند 90 13:00
سلام .خریدا مبارک منتظر عکساشیم.
ماشالله به حوصله دخملی جون که همه شعرو گوش میده


مرسی خاله حونی
مانیا
21 اسفند 90 13:43
الهی بگردم درسا خانوم چه ناااازه ماشالا چه پستونکی هم می خورهههه کاش دختر منم می گرفت پستونک!


انشاالله بزرکتر بشه میگیره . عزیزمو ببوس
خاله نفس
21 اسفند 90 14:27
مامانی خصوصی دارین چک کنین لطفا"

فقط قیلش دخمل ملوستونو ماچ بفرمایید اساسی


قربونت برم عزیزم .
مامان زهره
21 اسفند 90 15:03
h
نویسنده : مناء
20 اسفند 1390 ساعت : 15:34
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
______________________@


ممنون دوست من
مامان آرشیدا قند و عسل
25 اسفند 90 11:24
عزیز دلم قربون اون قیافه نمکیت وقتی چند روزی بهتون سر نمیزنم دلم خییییلی تنگ میشه براتون علی الخصوص درسایی حسابی ببوسش دوستون دارم، راستی تل بگیری بهتره هان


قربونت برم عزیزم . منم آرشیدا رو خیلی دوست دارم
مامان وندا
27 اسفند 90 0:27
عزیز دلم همه ی متن های جدیدتو خندم مثل همیشه ناز و خوردنی هستی،از دور می بوسمت فندق من


قربونت برم مامانی . وندای عزیزم و شما همیشه خوش باشین