آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

بوسه و تعظیم به کتاب آسمانی ......

1391/4/18 3:06
نویسنده : مامان בرسا
2,655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من ...... _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عزیزم چقده خوشحالم دوباره تونستم واست بنویسم ...... عزیزم این روزا اینقده ماه شدی و کارات با مزه شده که نمیدونم چطور تا حالا نخوردمت .

گل من ..... من و بابا از بدو تولدت یه قرآن جیبی با جلد بسیار زیبا ...... رو هر شب موقع خواب میزاریم بالای سرت .....ولی قبلش یه تعظیم و یه بوسه نثار کتاب آسمانی میکنیم و از خدا بخاطر داشتنت شاکر میشیم .......

حالا تصور کن شما با تکرار این کار چطور ما رو غافلگیر کردی .....

شب ساعت ١١.٥ بود و و شیرتو واست آماده کردم و دادم دستت تا بخوری خوردی و آماده خواب شدی ...... چراغ خواب رو روشن کردم و بابا بالای سرت نشست و طبق معمول هر شب واست قصه میگفت و همین طور دستی به موهای نازت میکشید ..... اون شب بابا یادش رفت قرآن  رو ببوسه و بذاره بالای سرت ...... بابا صدام کرد ..... مژگان بیا ببین درسایی داره چکار میکنه ؟

بدو اومدم دیدم قرآن  رو برداشتی هی دستتو میذاری روی سینه ت و یه کم خم میشی .... بعد پستونکتو برمیداشتی یه بوسه زیبا نثار کتاب آسمونیمون میکنی و بازم دوباره پستونکو میذاری تو دهنت ........ بعد نوبت ما شد .... قران رو جلومون گذاشتی و میخواستی ما هم تکرار کنیم ..... وای که از ذوق زیاد .... فقط اشکام میریخت .... اینقده گریه کردم و از خدا مهربون صاحب قرآن خواستم همیشه نگه دارت باشه ..... دوستت دارم نمیدونم و نمیتونم بگم چقدر ولی اینو بدون که بیشتر از جونم .... خیلی بیشتر ....... 

شکوه زندگی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

ماماني صبا
18 تیر 91 0:40
سلام.خوبيد؟ ماشاالله به دختر گل . صد البته مامان و باباي نمونه اي هستيد


مرسی خانمی ..... وای مرسی مثل شما شما هم نمونه اید اصلا" یه دونه اید
نایسل
18 تیر 91 0:49
آخی فاش شممم من
عزیززز دلم واقعا آفرین


قربونت برم زنده باشی
فریبا
18 تیر 91 0:54
الهههههههههههههههههی قربونش بشم


زنده باشی عزیزم .....
نسترن(یک عاشقانه آرام)
18 تیر 91 1:17
ای جانمممممم
خدا حفظ کنه این دخمل ناز مارو


مرسی گلم زنده باشی
zahra
18 تیر 91 1:37
ghorboonet bere khale zahra dorsa jan.ishala dar panahe hamoon ghoraan hamishe salemo mahfooz bemooni..mamani az dokhtare golemoon ax bishtar bezqar


مرسی عزیزم ممنون ولی کاش آدرست رو میذاشتی ..... فقط نوشتی زهرا . دوست داشتم بهت سر بزنم
الهه مامان یسنا
18 تیر 91 1:47
عزیز دلم خدا حافظش باشه


مرسی گلم خدا حافط همشون باشه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
18 تیر 91 2:31
فدای این دختر ناز بشم من امیدوارم همان قران نگهدارش باشد


مرسی عزیزم خدا همه ی نی نی ها رو نگه دار باشه
مامان آرینا موفرفری
18 تیر 91 2:42
خصوصی ...


رفتم عزیزم مرسی
مامانی
18 تیر 91 7:01
انشالله زیر سایه قران محفوظ باشه


ممنون عزیزم
مامان نوژاجوني
18 تیر 91 8:42
آفرين به دخترحواس جمعمون.درسا جون ميخوامت


مرسی مامانی ....
مامانی
18 تیر 91 9:50
سلام عزیزم خوبی؟
بروزم من و طه منتطرتیم



اومدم گلم
سمانه(مامان محمدرهام)
18 تیر 91 11:21
قربون هوش ودرایتت برم خاله جون.از خدای بزرگ میخوام به حق قرآن همیشه یار ونگهدارت باشه.


مرسی عزیزم ماشااالله همه شون خوب حواسشون هست ..... پسرمو ببوس ممنون امیدوارم خدا نگه دار همشون باشه
مامان یسنا گلی
18 تیر 91 12:35
وای قربونت برم با این دقتت و هوشت عزیزممممممم
امیدوارم خدا همیشه مواظب و نگهدارت باشه درسا جونم


زنده باشی عزیزم ...... مرسی خاله خدا نگه دار همه نی نی ها
مامان فافا
18 تیر 91 12:48
عزیزم تو چقد ماهی
الهی که خاله قربونت بشه.
انشاالله صاحب قران نگه دارت بشه عزیزم


مرسی عزیزم انشاالله برای همه بچه ها ......
مامان نیره
18 تیر 91 13:09
خداوند همیشه نگهدارش باشه.@
مرسی خاله ممنون
یحیی کوچولو
18 تیر 91 16:11
سلام مامان درسا جان ببخشید این چندوقته مشکلاتی داشتم نتونستم آپ بشم این آدرس جدید وبلاگ پسملمه که خاطرات بارداری و تولدش یه جا نباشه!


اشکال نداره عزیزم .... الان میام بهت سر میزنم
نرگسی
18 تیر 91 16:35
عزیز دلممممممممممم


مسی خاله حونی
مامان يگانه
18 تیر 91 16:41
آفرين به درسايي و آفرين به مامان وبابا
ماماني حواستونباشه كه درساجون تمام رفتارهاي شما رو ضبط ميكنه و تكرار ميكنه چه خوب چه بد مراقب باشين


آره عزیزم مثل نوار همه چی رو ضبط میکنه و یه جایی تکرار میکنه و مارو خیلی غافلگیر .....
زهره مامان آریان
18 تیر 91 17:53
الهی فدات شم.همون قران الهی همیشه نگهدار و حافظت باشه


مرسی عزیزم خدا آریان جونو برات حفظ کنه
متین مامی ایلیا
18 تیر 91 19:07
الهی که صاحب قران همیشه نگه دارت باشه عزیزم منم که خوندم خیلی ذوق کردم چه برسه به شما مژگان جون .
دوست دارم درسایی


مرسی عزیزم خدا حافظ همه شون باشه
نایسل
18 تیر 91 23:17
چرا نظر من نیستتتت مرسی خواهربوسسسس دیگه کم نیاررر


هست دیر جواب دادم ببخش دیگه .... بوس بوس
الهه مامان روشا جون
19 تیر 91 0:44
فدات بشم من با این کار قشنگت.ایشالا خدای قرآن حافظت باشه.


ممنون دوست گلم دلم واست یه ریزه شده بود
مامان نيكان و روهان
19 تیر 91 9:08
ماشاءالله چقد ناز شدي عزيزم هميشه خدا پشت و پناهت باشه كوچولوي ناز با اون حس قشنگت


مرسی عزیزم نی نی های شما هم عروسکن به خدا ..... خدا حافظ سه تاشون
مامان سارینا
19 تیر 91 10:31
بوس رو صورت ماهت دختر گل . آفرین به درسایی عزیزم انشالله خدا نگهدارت باشه گل دخملی شیرین و خوشگل


مرسی مامانی خدا خافظشون باشه ......
مامان زهرا
19 تیر 91 12:56
خدای من
خدا حفظش کنه و بهش سلامتی بده
ببوسیدش

ممنون دوست خوبم .... همین طور زهرا جونم
مامی مهتا
19 تیر 91 12:59
الهییییییییییی عزیزم ایشالله که خدا و کتاب آسمونیش همیشه محافظش باشن


مرسی مامانی ممنون
مامان متین
19 تیر 91 15:39
عزیزم. خدا حفظش کنه .
عزیزم آپم .اگه بیای خوشحالم میکنی.


اومدم گلی ببخش یه کم با تاخیر
یاس
19 تیر 91 15:59
عزیزم .منم اشکم در اومد.امیدوارم که خدا و قرآنش نگهدار کوچولویه نازتون و همه کوچولوهلیه دیگه باشه

انشاالله دوست گلم ... ممنون از دعای زیبات

مامان تسنیم
19 تیر 91 18:03
سلام
ان شاالله حافظ قران نگهدارت باشه عزیزم
مژگان جان با تاخیر تولدتون مبارک باشه


قربونت برم خدا حافظ همه شون باشه
مامان امیرحسین
19 تیر 91 22:34
وااای عزیزم.خدا حفظت کنه عزیزم.


مرسی گلم ممنون از دعای خیرت
ilijoon
20 تیر 91 0:43
قران هميشه حافظ وپشت وپناهت باشه عزيزم


ممنون خاله انشاالله حافظ همشون
ilijoon
20 تیر 91 0:43
ماماني ديگه بيخيال ما شدي وسر نميزني حالا من سرم شلوغه شما چرا؟؟؟؟؟


ببخش عزیزم بخدا منم خیلی دیگه وقت کم میارم .... این اینترنت هم یکی در میون شده واسه ما
مامان یاسمن ومحمد پارسا
20 تیر 91 1:03
چه با نمکی درسای نازی
;


ممنون خاله
ماماشهین نیازخاتون
20 تیر 91 5:36
با سلام عزیزم فرآن نگهدار شما مامان وبابای با ایمان ......

قرآن حافظتان باشه ...وراهنما ونماد زندگیتان .....من احساس غرور میکنم ازین
ایمان وپایبندی به اعتقادات مقدس....

خوندن آیات کوچیک در خاطر این عزیز بسیار موثر میباشد حتا ترجمه فارسی آیات.



ممنون دوست من ولی کاش آدرس وبتونو میذاشتی منم بهتون سر بزنم اگه اومدی واسم بذار .... ممنون
مامان نيما
20 تیر 91 8:38
قربونش برم با اين كاراي بانمكش


زنده باشی نمکی خاله هم ببوس
سپیده
20 تیر 91 18:48
سلام خانمی. با افتخار لینک شدید.


مرسی عزیزم شما هم همین طور
مامان نرگس
20 تیر 91 21:00
مرسی گلم ممنونم


آدرس نذاشتین متاسفانه نمیدونم نرگسی خودم هستین یا یه مامان نرگس جدید اما کاش آدرس میذاشتین ......
مامان احسان
21 تیر 91 8:07
سلام درسایی قربون هوشت بشم خاله .خدا نگه دارت باشه خاله با این شیرین کاریهات عسل طلا


مرسی مامانی انشاالله همیشون در پناه حق سالم باشن
الهام مادر اينده
22 تیر 91 0:41
افرين به درساي گلم .
قران نگهدارت باشه


ممنون مامان دخملی
مامان بهار
22 تیر 91 13:07
: واسه درسا جونX

مرسی عزیزم
مامان ملینا
22 تیر 91 21:24
هزار ماشالا به این دخمل گل . ملینا هم تا قران می بینه فقط می بوسه

ممنون عزیزم ایشاالله همشون در پناه خدا سالم و سلامت باشن
ياس
23 تیر 91 2:13
الهي من قربون اين دخمر فهميده برم که اين همه عاقله،قران پشت و پناهت باشه عزيز دلم،بوووووووس


ممنون عزیزم خدا پارسا جون هم نگه داره
مامان نگار
23 تیر 91 18:49
الهی که قران حافظ و نگهدار درسا کوچولو و همه بچه ها باشه


ممنون عزیزم خداوند حافظ نگار گلم باشه
مامان آرشیدا قند عسل
24 تیر 91 12:45
ای جانم عزیزم با این کارت رسما خوردنی شدی.

اونم چه جور مامانی
سمانه(مامان محمدرهام)
24 تیر 91 20:10



مرسی گلم ممنون
مامان محمد صادق(زهرا)
24 تیر 91 21:26
عزیزممممممممممممممممممممم!

اشکم درومد مامانیه درسا!

آفرین به این دخمل گل!!

و صد هزار آفرین به مامان و بابای گل


قربون دلت برم ممنون عزیزم
مام پارسا
25 تیر 91 1:59
الهی من فدای تو بشم
ایشالله همین کتاب آسمونی نگهدارت باشه


ممنون مامانی همجنین پسرم پارسا گلی
مامان حلما
25 تیر 91 9:01
ماشا الله به این دخمل گلم . هر 3تایی در پناه قران باشین

ممنون عزیزم همین طور شما
ماندانا
9 مرداد 91 14:52
واي خدا درسا تواين عكسش خيلي خوردني شده آدم دوست از دهن خوشگلش هزار تا بوس كنه


ممنون عزیزم ..... دوستم حتما" واست میفرستم تا حالا که یاهو راه نداده .... ولی تمام سعی خودمو میکنم ... عزیزم