آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

آی کله کله کله ......

1390/12/14 1:10
نویسنده : مامان בرسا
708 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من 18.gif

مامانی از این روزات اگه بخوای بدونی . نمیدونم داری دندون در میاری یا نه . اما همین جور آب از دهنت میادو بعضی اوقات خیلی کلافه ای جوری که دوتا لثه تو بهم فشار میدی . بعضی اوقات اونقدر باشدت اینکارو میکنی که ناخودآگاه صورتت هم باهاش میلرزه . دیگه اینکه حسابی دوست داری بری ددر 118.gif . و از صبح تا عصر که بابا جونیت بیان . شما چشمت به در ورودیه و گاهی وقتا هم گریه میکنی و میخوای ببرمت بیرون . و دیگه . باباتو از اولش هم خیلی دوست داشتی ولی حالا وقتی میبینیش انگاری دنیا رو دو دستی تقدیمت کردن 122.gif. و وقتی که میخواد بره بیرون باید هزار تا کلک سوار کنیم12.gif که شما خانمی اونو نبینی و اگر ببینی . با اشکات یه دریاچه درست میشه . عزیزم یه کار جالب هم که اینروزا انجام میدی . کله زدنه که اگر سر یه بنده خدایی روبروی کله نازنیت قرار بگیره .همچی با قدرت میزدی تو سر طفلی که 107.gifسرگیجه میگیره . اینو میگم چون بیشتر وقتا اون طفلیه خودمم . محصلموندم معطل که خودت سرت درد نمیگیره . قربون اون کله و کله زدنت برم من .115.giftheend.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

دخترم عشق من
14 اسفند 90 7:58
الهی . درسا جون داره دندون درمیاره . ایشالله زود تر دندوناش در بیاد .قربون اون کله زدنش برم . از طرف من یه بوس گنده ازش بگیر


ممنون دوست خوبم . واسش دعا کن
مامان تارا و باربد
14 اسفند 90 8:50
سلام دوست خوبم امیدورا مرواریدای خانمی هر چه زودتر بیاد و اذیت نشه می بوسمش هزارتا


ممنون گل من
مامان متین
14 اسفند 90 9:05
حتمانی داری دندون در میاری خاله جون .مبارکت باشه عزیزم.
نمیدونم بچه ها چی فکر می کنن توی این سن که اینجوری کله میزنن شاید دارن کله خودشونو محکم می کننآخه متین منم تقریبا همین موقع ها بود که کله میزد. اونم توی دماغ بنده .آخخخخخخخخ یادم میفته دردم میاد


آخی پس شما چنین تجریه دردناکی داری .
مامان آرشیدا قند عسل
14 اسفند 90 9:57
عزیزم میخوای جز کباب خورها بشی کوچمولو! بابا یه کم یواش تر مامانی گناه داره هان ! کمی هوای مامانو داشته باش


ممنون دوست من آره خیلی دردم میاد
نرگسی
14 اسفند 90 10:04
مرسی دوست جونم .. عزیزم بوس برای درساجونی..


ممنون گل من
نایسل
14 اسفند 90 10:32
آخی مگه میخواد فوتبالیست بشه که کاله میزنه جیگرر طلاااا

ایشالا دندوناش راحت در بیاد اذیت نشه بچه


ممنون نایسلی
نایسل
14 اسفند 90 10:33
یواشکی گفتمت


ممنون
مامان علی مرتضی
14 اسفند 90 12:50
سلام مامان درسا جون خوب هستید ؟ماشالله چه شیطون شده تازه کجاهاشو دیدین بزارکمی بزرگتر بشه میشه گوله ی نمک خدا از چشم بد دورش کنهدوست عزیز برای متحرک کردن یه سری کد وجود داره که بالا و پایین قسمتی که میخواید متحرک بشه میزارید من که سر در نیووردم چون اگه این کارو درست بلد نباشی وبلاگت بهم میریزه واسه همین یه تلگراف به مدیریت بزن وبگو میخواید فلان قسمت وفلان قسمت متحرک بشه مثلا بگو میخوام لینک دوستانم متحرک بشه ومدیریت خیلی سریع این کارو واست میکنه مث من


عزیزم خیلی ماهی ممنونم
مامان علی مرتضی
14 اسفند 90 12:53
دوست گلم اکه آرشیو مطالبتو ماهانه کنی وبلاگت مرتب تره اگه دوست نداشتی از مدیریت بخواه این قسمتو هم برات متحرک کنه موفق باشید


ممنون گلم خیلی لطف کردی
نی نی های حاجی-مامان زهرا
14 اسفند 90 13:05
نی نی های ما یه دوست جونی پیدا کردند به اسم درسا



ممنون دوست من
مامان زهره
14 اسفند 90 14:48
الهی تا می تونین به گلمون کباب بدین تا اذیت نشه و دندوناش زود در بیاد!


ممنون دوست من از راهنماییتون
نایسل
14 اسفند 90 14:58
منم قربون کله زدنش بشمممم جوننننننننننننن


خدا نکنه گل خانم زنده باشی
نایسل
14 اسفند 90 14:59
خب وقتی مریض میشی باید بری بیرون خونه باشی بدتر میشی
خصووصا اگ برات کلی کادو بخرن بیشترم ذوووق میکنی زودتر خوب میشی


آره عزیزم من جا شما بودی اکروبات بازی میکردم
نایسل
14 اسفند 90 14:59
خدارووو شکرررر حالا دیذی چه باحاله
من بالا تنشو دوست دارم ک سمت راست


خدا از دست شما نایسلی
مامان سحرناز
14 اسفند 90 17:59
خاله جونم قربون اون اشکات و فدای کله زدنات جلو جلو باید بگم مبارکت باشه عزیزم مرواریدای کوچولو بوس بوس


ممنون دوست مهربونم
مامان علی
14 اسفند 90 23:14
الهی بمیرم تو درد نکشی خاله. ایشالله که بزودی نیش نیشکتاتجوونه بزنه درسایی راستی خواهر دقت کردی چرا بیشتر دخترا بابایین بهتره بری یه بچه دیگه واسه خودت بزایی این یکی که از کفت رفت


راست میگی باید به فکر خودم باشم .
مامان نسترن
14 اسفند 90 23:36
ای جونم...امان از این دندونای بچه ها.منم دقیقا همین شرایطو دارم ...ماشاا... به این خانوم طلا که اینقدر شیرینه


ای جانم انشاالله دوتاشون به سلامت دندون دربیارن
مامان دینا
15 اسفند 90 0:19
ای جونم مبارک باشه عزیزم . آفرین به این جیگر طلاکه کله میزنه .مامانی مواظب این دخملمون باش. این هم برای درسا ومامانی مهربونش


ممنون دوست خوبم .