آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

پیراهن دو منظوره ره ره ره ........

1390/12/15 10:59
نویسنده : مامان בرسا
1,353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی 175.gif

من قبل ترها که شما نی نی فرشته مو نداشتم . 12.gifهمیشه از سن شش ماهگی تا دو سه سالگی نی نی ها رو خیلی خیلی دوست داشتم . 15.gifو حالا که شما گلم به این سن رسیدی . 13.gifبیش از پیش از وجودت لذت میبرم .  22.gifمیدونی مامان آخه خیلی خواستنی شدی و با هر حرکتی به وجد میای و خونه مونو با صدای دل نواز خنده هات پر از شادی میکنی . 35.gifحالا میخوام یه سری عکس واست بزارم که چند روز پیش ازت انداختم .22.gif میخواستم لباساتو عوض کنم که شما خانمی هی میخواستی ازم فرار کنی .21.gif خواستم زودتر کارمو بکنم تعویض پوشکت هم همزمان انجام دادم . 3.gifپیراهنت روی سرت جا خوش کرده بود . دیدم خیلی بامزه شدی .این عکسا رو گرفتم . خودت ببین دخملی ...27.gif

4.gif

عشق ما

میدونی مامان شما جواهر زندگی مایی 17.gif

میوه زندگیمون

و همین طور میوه زندگیمون 14.gif

7.gif

 

13.gif

گل من

و همین طور یه گل زیبا 1.gif

فرشته

و به مهربونی یه فرشته angel drops hearts on girl with flowers animated gif

مثل ماه

و تک ستاره زندگیمون

مثل ماه

و مثل ماه

نور خورشید

و مثل نور خورشید گرما بخش زندگیمون

مثل زندگی

و همینطور مثل خود خود زندگی

105.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان فاطمه
15 اسفند 90 3:07
ماشاالله به این دخمل ناز.همیشه سلامت باشی خاله.بووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون عزیزم
مامان سارینا
15 اسفند 90 9:37
سلام خاله جونم . حال گل دختر ما چطوره ؟ ماشالله داره واسه خودش خانومی میشه ها . جیگرت خاله ببین مامانی چیکارت کرده . مامانی درسا جوونو حسابی ببوس . وای مامانی هر چی بزرگ تر میشن خوشمزگیاشون بیشتر میشه و به قول شما نور و گرمای خاصی به زندگی میبخشن . دخملای خوب دوستتون داریم


آره مامانی راست میگی قربون دوتاشون برم من
نایسل
15 اسفند 90 10:10
عزیززز دلم خوشگلممم چقدر نازیییی

مذسی مامانش باشه ور میدارم مرسی بهم گفتییییی
راست میگی اگه شو شو بیینه
کله مو میبره


قربونت برم مثل خواهرمی عزیزم
نایسل
15 اسفند 90 10:11



ممنون دوست من
مامان محمدرضا
15 اسفند 90 10:15
خاله فداش بشه
عاشقشم


خدا نکنه عزیزم مرسی
مامان رهام
15 اسفند 90 11:08
چقد بامزه شده قربونش برم


ممنون دوست من
مامانی آندیا
15 اسفند 90 11:52
درسا جون هم گل خالست مامان ماه درسا خوشحلم از آشنایتون


ممنون عزیزم . خوش اومدین
مامان سانلی
15 اسفند 90 12:24
سلام خاله جونی خیلی عسل شدی مخصوصا تو عکس اخریه زبونت خوردنیه


آره مامانی مرسی گلم
مامان پسر خرداد
15 اسفند 90 13:01
سلام درسای عزیز امروز من مهمون شما بودم وبلاگتو دیدم مامان مهربونی داری و همینطور مامانش دختر نازی مثل شما داره . ما را هم تو جمع خودتون پذیرا باشید.


عزیزم به حمع ما خوش اومدین
بهار
15 اسفند 90 15:06
چه عکسای خوشملی مامامی درسا راستی ادرس سایت افکت عکس و به منم می دی


ممنون اومدم پیشت .
نسترن
15 اسفند 90 15:56
الهی بگردمش توی عکس مثل ماه چقدر شیرین افتاده
درسا گلی خودم دوستت دارم بوس


ممنون نسترن مهربونم .
مامان محمدرضا
15 اسفند 90 16:10
مرسی خاله


قربونت برم عزیزم
مامان متین
15 اسفند 90 17:08
قربونش برم خودش خوشش میاد.شبیه کلاه شده

آره مامانی خیلی دوس داره .
صوفیا
15 اسفند 90 17:59
عزیزم ماشالله چه نازه این دختردرسا ج.ن 4 روز از سامیارمن بزرگتره خوشحال میشم با هم دوست باشن با اجازه لینکتون کردم


شما هم همین طور دوست خوبم
عارفه
15 اسفند 90 18:30
ماشالله یه پارچه جیگره


مرسی عارفه حون
نی نی های حاجی-مامان زهرا
15 اسفند 90 23:56
سلام
خاله چه با مزه شدی
از دست ما مادرا
دلمون می خواد همه لباس هاتون بپوشید تا ما عکس بگیریم شما هم از لباس عوض کردن بدتون می یاد

ببخشید فقط یه نظره:
می شه پست ثابت وب را مختصرترش کنید
بازم معذرت می خوام وب خودتون، همین طوری هم زیبا ست


ممنون عزیزم میام پیشت .
نگین مامان رادین
16 اسفند 90 0:00
الاهی الهی چقد ناز و دوست داشتنی شده این عروسک ملوس خدا حفظش کنه


ممنون مامانی مهربون .
نرگسی
16 اسفند 90 0:36
عزیز دلمممممممممممم .. هزارتا بوس از درساجونی .. مامانی من اومدم ..


اومدم به سرعت نور گلم
مامان اراد
16 اسفند 90 6:16
ماشااللهبه این دختر نازم
الان دیگه وقت خوردنشه
مامنی اجازه ی ی بوس کوچولو رو میخواستم

دوست خوبم ممنونم از اظهار لطفتون نسبت به ارادم


ممنونم عزیزم یه عالمه بوس برای ارادی
مامان آرشیدا قند عسل
16 اسفند 90 12:04
عزیز نازنینم که اینهمه شیرینی دوست دارم گلم


مرسی عریزم آرشیدای گلم هم شیرینه مثل عسل
نی نی های حاجی-مامان زهرا
16 اسفند 90 12:17
نه منظورم متن نیست
چون هر صفحه رو باز می کنیم این اون بالا می یاد آدم خسته می شه
چون باید یه پست رو ترک کنه تا به پست مورد نظرش برسه
اگه کوچیکتر باشه پست جدیدتون بهتر دیده می شه
نمی گم متن رو کم کن
مثلا فونت کوچیک کن
یا سایز عکس ها رو کوچیک کن
ممنون که به ما سر زدید


مرسی گلم سعی میکنم کوجولوش کنم .
مامان زهره
16 اسفند 90 14:36
سلام عکس های درسا جونم خیلی قشنگه یعنی خیلی قشنگ افتاده.


مرسی خاله مهربون
مامان ترنم کوچولو
17 اسفند 90 14:24
ماشالله هر روز ماه تر میشی.مژه هاشو بخورم


ممنون مامانی مهربون