آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دخترکم باجی شده .......

1390/12/11 1:27
نویسنده : مامان בرسا
792 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم گل مامان و بابا141.gif

اول از هرچیز باید من و شما یه تشکر خیلی خیلی جانانه بکنیم برای این همه محبت دوستان خوب نی نی وبلاگی مون که وقتی پست قبلی رو گذاشتم همه از طریق نظر گذاشتن حال شما رو میپرسیدن که باید بگم با دعای شما و لطف خدا از بعد از ظهری دیگه خوب شد و شیطنتاش دوباره گل کرده . خدا رو شکر .و از شما بینهایت ممنون .130.gif

و دیگه اینکه بازم بابا جونی تشریف بردن      

فروشگاه لوازم کودک و یه مشت رخت و لباس  واستون خریدن .   و یه روسری هم روی وسایل بود که وقتی سرت کردم.

از باجی شدنت خیلی لذت بردی و جلو آیینه از قیافه خودت خیلی خوشت اومده بود و حسابی خنده تحویل مون میدادی .      و وقتی از آیینه دورت میکردیم دوباره پاتو فشار میدادی یعنی بریم جلوی آیینه که خودتو ببینی .

باجی مامان 

 

نی نی خوشمل مامان

دلبری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان سارینا
11 اسفند 90 9:28
سلام خوشگل خانوم . مبارک باشه خاله . خدا رو شکر که خوب شدی عزیزم . بوس بوس هوارتا


ممنون عزیزم .
مامان یسنا
11 اسفند 90 9:35



ممنون گلم
مامان محمدرضا
11 اسفند 90 9:54
ای جانم
چه ناز شدی خاله جون
دوستت دارم


ممنون خاله جونی
لیلا مامان آروین
11 اسفند 90 10:16
ای جانم درسا کوچولوی خوشگلم
خدا رو شکر که خوب خوب شدی
مبارکت باشه گلم چه ناز میشی با روسری


ممنون مامانی
مامان محمد گوگولي
11 اسفند 90 10:27
ماشالا به اين باجي كوچولوي ناز و عسل چه حاج خانم شدي درسا جون
بوس بوس بوس


ممنون عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
11 اسفند 90 11:49
خودم تهنایی میخولمت


مامانی اگه خوردیش تموم میشه .بعد من جکارکنم
نرگسی
11 اسفند 90 11:57



ممنون دوست من
مامان سانلی
11 اسفند 90 22:25
مثل ماه شدی عزیز دلم.درسا گلم حسابی ذوق کن چون وقتی بزرگ بشی از هر فرصتی استفاده می کنی که روسریت رو در بیاری.مامانی حسابی با این دختر گل ما کیف میکنین ها


ـره مامانی حق باشماست .
مامان دینا
12 اسفند 90 0:00
واااای که ابن دخمل چقدر ناز داره با این روسری دیگه خوردنی شدی عسلم


ممنون دوست خوبم
مامانی فری
12 اسفند 90 12:48
عزیزم چقدر نازشدی خدارو شکر کهحالش خوب شده با عکسهای 6 ماهگی مرسانا جون در خدممتون هستیم


ممنون مامانی فری عزیزم.
مامان محمدرضا
12 اسفند 90 15:41

ممنون مامانی درسا جون



ممنون عزیزم
نی نی های حاجی-مامان زهرا
12 اسفند 90 15:57
سلام
فکر کردم بابایی درسا روسری رو برای مامان درسا خریده
ولی این طور که معلومه همه برا درسا بوده
و مامان درسا دیگه قدیمی شده
شوخی کردم
مبارک درسا جون باشه
اون بپوشه مامانی هم ذوق می کنه


مامانی یادم انداختی بابایی چیزی دیگه واسم نمی خره . مرسی عزیزم .
مامان علی مرتضی
12 اسفند 90 20:58
سلام مامان درسا جون خوبید؟درسای خاله چه طوره ؟واکسن 6 ماهگی واسه بچه زور داره ولی واکسن یک سالگی خیلی خوبه و علی مرتضی حتی تب نکرد بهداشتم گفت نهایتش کمی تب میکنه ولی امپراطور ما ماشالله عین خیالش نبود منو بگو واکسنشو دو روز دیرتر زدم گفتم:نکنه واسه تولدش تب کنه وسرحال نباشه واسه همین این خبر خوشو بهتون میدم که واکسن یه سالگی بهترین واکسن بچست

ممنون . ار ر اهنماییت و خیالمو راحت کردی .
مامان متین
13 اسفند 90 9:59
عزیزم ، چه ذوقی کرده از دیدن خودش با این روسری خوشگل .چقدرم بهش میاد .موش بخورتت


آره مامانی خیلی دوست داره
مامان على اكبر
13 اسفند 90 19:16
سلام خاله جون مباركت باشه



ممنون خاله جون
شهراد شیر کوچولو
13 اسفند 90 20:41
سلام باجی خانوم خانوما
چقد با نمک شدی خوجگل خانوم
انشا.. همیشه سلامت باشی


ممنون دوست خوبم
نی نی های حاجی-مامان زهرا
13 اسفند 90 21:04
ممنون که به ما سر زدید
افتخار می کنیم که جز دوستان شما باشیم


عزیزم با افتخار لینک شدین
مهسا مامان مرسانا
13 اسفند 90 23:10
خوشحالم که خئب شدی جیگر خاله....ههه مرسانا هم عاشق آینه است


ممنون دوست من