آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

واکسن 6 ماهگی ......

1390/12/9 1:45
نویسنده : مامان בرسا
2,180 بازدید
اشتراک گذاری

کوچول موچول

گل خانمی سلام عرض کردم ....نایت اسکین

اولا" این عکسو شیوا جون دختر خاله به مناسبت شش ماهگی شما گلی مامان درست کردن . دستت درد نکنه شیوا جونم . دوستت دارم .www.smilehaa.org

وبعد  

امروز شما خانمی بازم به کمک و یاری خاله فرزانه تونستی واکسنتو بزنی .و من و بابایی هم طبق معمول .....www.smilehaa.orgو بعد هم سری قبل که رفتیم واست گفتم که یه پسمله خوشگل و چشم آبی رو زدی . ولی امروز یه دخمله 8 ماهه چشم آبی همچی تیز کرده بود واست و هر دم یورش میوردن که شما رو بزنن . من نفهمیدم شما با چشم آبی مشکل داری یا اونا با شما . نمیدونم .www.smilehaa.org

و بعد

اومدیم خونه . هر کاری کردم نمی خوابیدی و میخواستی بزارمت زمین که سینه خیز بری . منم نگران بودم که نکنه پاهات درد بگیره آخه هر دو پات واکسن زدی . خلاصه پیروز شدی و گذاشمت زمین . اما یه خرده که میرفتی جلو . پاهات درد میگرفت و گریه میکردی .www.smilehaa.org منم دوباره بغلت میکردم و شما دوباره میخواستی بزارمت زمین و ..........www.smilehaa.org

حالا خوابیدی از عصر بیقراری میکردی . بدنت داغ و سرد میشد .خیلی نگرانت هستم . مشخصه درد داری . خوابی اما دم به دقیقه میپری . فدات بشم مامانی . دیگه راحتی تا یک سالگی .امیدوارم امشب تا صبح راحت بخوابی . دوست دارم عزیز مامان یه دنیا بوس . 

راستی وزنت 7 و 950 بود و قدت 79 سانت .که خانم پرستار خیلی راضی بودن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ماهان نفسی
9 اسفند 90 2:35
فداش بشم الهی درد این نی نیا بیفته به جون من که اصلا طاقت ندارم دردشون ببینم حتی درد واکسن بیاید به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم


عزیزم اومدم پیشت اما متاسفانه پرده گذاشتی باز نمیشه .
مامان محمد گوگولي
9 اسفند 90 7:36
چقدر قالب زیبایی انتخاب کردید.چه باسليقه
موفق باشید. بوس بوس بوس بوس بوس واسه درسا جون


ممنون مامانی حونم
دخترم عشق من
9 اسفند 90 8:46
سلام درسای گل من در چه حاله؟امیدوارم واکسن زیاد اذیتش نکرده باشه . معمولا بچه ها تب میکنند ولی زود زود خوب میشن . درسای خوشکلم رو از طرف من ببوس


ممنون الان بهتره
سحر
9 اسفند 90 10:52
چه درسای نازی ماشالا . خدا درسا جونا براتون نگه داره . لینکتون کردم اگه دوست داشتی لینکم کن


ممنون شما هم لینک شدین
مریم
9 اسفند 90 17:21
براي نيني هاي خوش تيپتون دنبال لباساي تك و فوق العاده هستيد؟ اينجا رو ببينيد: http://babybrandsstore.blogfa.com امكان بازديد حضوري هم هست. ارسال به تمامی نقاط ایران مهیاست
نرگسی
9 اسفند 90 18:28
هوراااااااااااااااااااااا درسایی .. ماشالله هزار ماشالله عزیزم .. ایشالله که حالت زودی خوب بشه عزیممم ..


ممنون عزیز دلم
sara
9 اسفند 90 18:50
سلام خوبی عزیزم؟مسی که اومدی پیشم
هنوزم هی میگه برگرد ولی نمیدونم چیکار کنم


اومدم پیشت
مامان یسنا
9 اسفند 90 19:14
شش ماهگیت مبارک درسای من


ممنون مامانی
.::مادرخانومی::.
9 اسفند 90 19:32
الـــــهی ! این فسقلی چقدر بامزه است

خدا حفظش کنه

عزیزم اگه دوس داشتی به وبلاگ .::دردونه::.ی من یه سر بزن

دردونه ی من هنوز زمینی نشده

اومدم پیشت عزیزم
مامان ماهان
9 اسفند 90 20:54
سلام درسا خانم.
آخیش پاهات بووو شده؟
اشکال نداره.داری بزرگ میشی ماشالله.


ممنون دوست من . ماهانو ببوس
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
9 اسفند 90 23:50
سلام دخمل نازمون چطوره؟
میگم جریان چشم آبی خیلی جالبه فکر کنم دخملی ما قدرت جذبش بالاست وچش روشنها نمی تونن طاقت بیارن.
خدارو شکر فعلا تا مدتی از واکسن راحت شدی جوجو خانمی


ممنون دوست من . حالا کمی بهتره
مامان سحرناز
10 اسفند 90 0:00
سلام عزیز خاله شش ماهگی ات مبارک باشه گلم ، الهی بگردم بخاطر درد پات امیدوارم زود زود خوب بشی هزار تا بوس تقدیمت عزیزم


عزیزم ممنون دوست خوبم
نرگسی
10 اسفند 90 0:02
امروز امتحان آزمایشی بود که وحشتناک بود چون برای اولین بار بود اینجور نحوه طرح سوال رو میدیدیم .. تماما درک مطلب .. ولی خوب شد که شرکت کردم وگرنه روز امتحان هنگ میکردم .. مرسی دوستم ...


انشاالله عالی میشی
مامان دینا
10 اسفند 90 0:50
ای چووووونم عزیزم .عسلم تا6ماه راحتی از واکسن زدن هزار ماشالا قد ووزنت هم که خوبه خداروشکرمامانی واقعا خسته نباشی


ممنون از لطفت خاله حونی
مامان ترنم کوچولو
10 اسفند 90 8:28
نازی عزیز خاله اوف شدی بازم.این چشم آبیها هم قضیه ای شدن هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


واقعا" نمیدونم با این چشم آبی ها چکار کنم