آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

تا میشه غلت زد ... چرا زحمت .......

1390/12/5 2:41
نویسنده : مامان בرسا
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .ایکنCosmo-Girl-icon

درسایی این روزا سعی میکنم چیزایی که دوست داری تو مسیر ت قرار بدم که به هوای برداشتن اونا . تلاش کنی و جلو بری . اما هنوز خیلی توان نداری . یه کم که میری جلو . سرتو میذاری زمین و کمی استراحت میکنی . امروز عروسک مورد علاقتو . واست گذاشتم . اول یه کم اومدی جلو . ولی خسته شدی و کمی استراحت کردی . شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے رفتم سری به آشپزخونه زدم و غذامو نگاه کردم و اومدم . دیدم عروسک جلو دستته . کمی تعجب کردم . آخه خیلی سریع خودتو بهش رسونده بودی .

یکی . دو ساعت بعد . دوباره از خواب که بیدار شدی . پستونکت توجهت را جلب کرد. اول دوباره با هزار زحمت . سینه خیز رفتی . اما بعد دیدم با غلت زدن به سرعت خودتو به پستونکت رسوندی . niniweblog.comمامانی شما چقدر زرنگ تشریف داری . ما نمیدونستم .

حالا شما گل خانم یاد گرفتی به محض اینکه چیزی توجهت را جلب میکنه سریع با چند تا غلت خودتو بهش میرسونی . اینو از بابا جونت به ارث بردی که همیشه برای هر کاری فکر بکر میکنه . فدای شما بشم من . که اینقدر ماهی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مهسا مامان مرسانا
5 اسفند 90 2:47
هزار افرین بهت خاله جون........ماشاالله......مرسانای ما که حسابی تنبله......فقط یا داره بخوره وبخوابه قربونش برم


مامانی مرسانای گلم قوی و سالمه این مهمه .
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 2:52
سلام خاله جونی .
خوبی؟
درساجونم خوبه؟
خاله باز امشب ما دوتا تنهاییم . ایندفه تنهای تنها.

مرسی از لطفت


بهت سرمیزنم
نایسل
5 اسفند 90 3:06
عزیززززز دلم چقدر زرنگه ماشاالله فداش بشم من


دلم نمیاد باورت میشه صد دفعه رفتم سراغش اما نمیتونم
دلم میخواد ولی نمیشه دلم نمیخواد فراموشش کنم


ممنون نایسل عزیزم
مامان محمدرضا
5 اسفند 90 3:09
مرسی خاله جون پسرم


قربونت برم
نایسل
5 اسفند 90 3:16
آره من خیلی دوسش داشتم هنوز باور نکردم فکر میکنم هست اما درد که میکشم خونریزی مو که میبینم یادم میاد نیست



ایشالا آینده خوبی در انتظاراته
مامان حنا
5 اسفند 90 4:41
آفرین به درسا جونم عزیز خاله که زرنگو باهوشه هم میتونه غلت بزنه هم فکر بکری کنه برای رسیدن به خواسته هاش
از طرف من ببوسینش و مواظبش باشید


ممنون دوست خوبم
مامان علی
5 اسفند 90 15:20
فدای این فکرای بکرت برم خاله


ممنون دوست خوبم
شهراد شیر کوچولو
5 اسفند 90 16:15
ممنون خاله جون که نظر دادی حدس شما درست بود یه عالمه بوس تقدیم به شما ودرسایی


ممنون خوشحال شدم
شهراد شیر کوچولو
5 اسفند 90 16:17
آفرین درسا جونی خیلی باهوشی




ممنون دوست خوبم
مامان علی
6 اسفند 90 0:52
مامان درسا جون زیاد عجله نکن تا چند ماه دیگه ایشالا اینقد شیطنتاش و تحرکش زیاد میشه که عاصیت میکنه
سالم باشید و خوش .


ممنون دوست من
دخترم عشق من
6 اسفند 90 7:44
ای جونم بزرگ شده ماشالله .ای زرنگ ناقلا . از طرف من ببوسش


ممنون دوست من
دخترم عشق من
6 اسفند 90 7:45
سلام با اجازتون لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنین.


شما هم لینک شدین دوست من
مامان ترنم کوچولو
6 اسفند 90 14:23
الهی عزیزم. دیگه بچه ها انقدر باهوش شدن که از همون اول ابتکار به خرج میدن و راه سریع و راحتو انتخاب میکنن.قربون این دخمل زرنگ و بلا


ممنون مامانی . ایشالا زنده باشی
شهراد شیر کوچولو
6 اسفند 90 14:53
ممنون درسا جوجوکی لینک شد آفرین درسا
شهراد شیر کوچولو
6 اسفند 90 14:57
ممنون
درسا جوجوکی لینک شد

=آفرین درساD>


ممنون دوست من
maman yasna
7 اسفند 90 0:22
afarin be in hoosh bah bah!!!!!


ممنونم دوست خوبم
نایسل
7 اسفند 90 1:40
آره ایشالا میگن خدا هر چی از آدم میگره یه چیز بهتر به آدم میده حتما میخواد دوقولو بهم بده یه سه قولو یا چهار قولو هر چی باشه سالم باشه برام فرق نداره اما حالا حالا ها نمیخوام 2 یا 3 سال دیگه

مرسی مهربونم گل دختر باهوشتو بوس بوسش کن
مراقب خودتو فرشته ات باش
براتون یه عالمه ارزوی خوب دارم


خدا رو شکر که خوبی
مامان نسترن
7 اسفند 90 9:07
ای جون دلم به این دخمل دوست داشتنی...افرین خاله جون که از الان سنجیده کار میکنی.امیدوارم همیشه همینطور توی زندگیت پیشرفت داشته باشی...دوست دارم عزیزم


ممنون دوست خوبم .
مامان تارا و باربد
7 اسفند 90 11:06
آفرین به این دخمل مبتکر
می بوسمش


مرسی مامانی .
مامان ترنم کوچولو
7 اسفند 90 13:31
منتظرتونیم


ممنون . الان میام
مامان دینا
7 اسفند 90 23:06
هزار ماشالا....افرین به درسا جونی .موفقیتتو تبریک میگم عزیزم.میبوسمت عزیزدلم


ممنونم گلم
نایسل
7 اسفند 90 23:58



ممنون نایسل عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
8 اسفند 90 23:09
ای دختر بلا خییییلی زرنگی فسقلی ساده ترین راه رو انتخاب کردی شیطون
مامان خانومی سلام ازتون اجازه میخوام از شعر دختر که توی وبلاگتون نوشتید توی وبلاگم استفاده کنم اجازه هست؟


عزیزم هر کدومو میخوای بردار