آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

برای نفسم

1390/12/3 1:41
نویسنده : مامان בرسا
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ای جانم

globediverse002.gif

دخترم شیرین تر از شهد عسل

دخترم صد شعر نو یکصد غزل

10.gif

دخترم زیباترین رنگین کمان

آفتاب روشن این آسمان

110.gif

 

دخترم یک عالمه مهر و وفا

پرترین پیمانه جود و سخا

115.gif

دخترم گلدان گلهای بهار

دانه ی یاقوت زیبای انار

102.gif

دخترم بر درد بی درمان شفا

یک ملک در ظاهری انسان نما

111.gif

دخترم الماس انگشتر نشین

شاهکاری نیست زیباتر از این

113.gif

دخترم یک قبله تصویر دعا

محرم الاسرار تقدیر خدا

108.gif

دخترم پیغمبر فرزانگی

مرحم و درمانگر مستانکی

0-glitter71.gif

دخترم شیواترین شعر خدا

واژه چین محفل سر لقا

1.gif

دخترم در مهربانی تا خدا

کشتی لطف خدا را ناخدا

 

039.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نرگسی
3 اسفند 90 1:51
قالب نو مبارککککککککک .. مامانی خودت سرودی ؟؟؟


ممنون دوست خوب من
مامان باربد
3 اسفند 90 2:15
چقدر با دل نوشتی من شما را لینک کردم.


ممنونم عزیزم اما واسم آدرس نذاشتی منم لینکت کنم و بهت سر بزنم . کاش بیای و وبرام بذاری .
مامان حنا
3 اسفند 90 4:30
عزیزم قالب نو مبارک
مطلبی که برای خاطر دخترت گذاشتی عالیه
خدا دختر نازتو برات نگه داره
از طرف من ببوسش


ممنون دوست مهربانم
مامان ترنم کوچولو
3 اسفند 90 12:27
قالب جدید مبارک.


ممنون . مامانم ده روزی یه مرتبه قالب وبمو عوض میکنه .
مامان تارا و باربد
3 اسفند 90 13:06
اولا چه شعر خوشگل و خوش آهنگی بعدش قالب نو مبارکه
درسا خانمی رو ببوس از طرف من


ممنون گلم . شما هم گلای خاله رو ببوسید .
مهسا مامان مرسانا
3 اسفند 90 14:03
به به قالب نو مبارک.....الهی که خدا این دختر گل رو به سلامت نگه داره.....منم آپم خانومی


اومدم با سرعت نور
نرگسی
3 اسفند 90 15:17



نرگسی خوب من ممنون
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
3 اسفند 90 22:19
چه عروسکی دارین که خدا جون بهتون بخشیده
مامانی خیلی بااحساس نوشتی خیلی خوشم اومد نی نی جونوببوسید


ممنون دوست من
مامان دینا
3 اسفند 90 22:20
سلام عزیزم. متنت زیبا بود .راستی قالب جدید خیلی خوشگله .خسته نباشی مامانی با ذوق


ممنون دوست من
نرگسی
3 اسفند 90 23:14
چه قالب شادییییییییییییییی ..


خوشحالم خوشت اومده
مامان وندا
4 اسفند 90 3:09
قالب جدید مبارکدرسایی مامان خیلی زیبا واست مینویسه عزیزم قدر مامان گلتو بدون


ممنون دوست خوبم
مامان سارینا
4 اسفند 90 8:45
شعر خیلی خوشگلی بود خاله . انشالله که درسا جوون همیشه سالم و سلامت باشه و سایه بابا مامانش بالا سرش . گل دخترت رو خیلی ببوس خاله


ممنون دوست خوبم
lمامان سانلی
4 اسفند 90 11:58




مممنون دوست خوبم
مامان علی
6 اسفند 90 12:00
شعر قشنگی بود تصاویر ضمیمه هم خوشکلترن آفرین به مامان خوش سلیقه


ممنون مامانی