آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

درسای ددری من .....

1390/11/29 1:33
نویسنده : مامان בرسا
900 بازدید
اشتراک گذاری
 

فرشته کوچولو مامان سلام

عزیزم . شما دیگه من و بابا رو و همین طور محیط خونه رو خیلی خوب میشناسی . و وقتی به یه جای جدید پا میزاریم با بهت و حیرت . دو رو برات رو نگاه میکنی .اطرافو برای خودت خوب براندار میکنی . تا واست عادی بشه . برای بچه ها میخندی انگاری میدونی اونا هم مثل شما بچه هستن . وقتی یکی از همسایه ها با نی نیش که البته همه از شما بزرگترن . میان خونمون . شما دیگه از نی نیشون چشم برنمیداری . baby38.gifبا خانم های همسایه کمی غریبی میکنی و با همشون راحت نیستی . baby34.gifاما میانه ت با آقایون خیلی خوبه از آقایون همسایه بگیر تا کاسب و بقال و چقال . همگی رو دوست داری و با دیدنشون واسشون حسابی دلبری میکنی .

نمیدونم واسه اینه که رابطه ت با بابات خوبه . از شکل ظاهری آقایون که مثل بابا هستن خوشت میاد یا اینکه کلا" تیپ آقایون رو بیشتر دوست داری . نمیدونم . roger14.gifامروز هم بابا تا خواست بره پایین از سوپری ماست بگیره . شما کولی بازی در آوردی . منم زود آمادت کردم بری ددری .قربونت برم که شما ددر شناس شدی .

baby30.gif 

 

ددر رفتن با بابا

این هم عکس شما وقتی داری با بابا میری سوپری ماست بگیری ببین چه خوشحالی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آرینا موفرفری
29 بهمن 90 2:05
مامانی کجاشو دیدی یه روز می رسه که درسا جون خودش می ره لباس دد میاره که ببریدش دد.درسا جون یه عالمه


آره خاله جون خودمو باید آماده کنم
نرگسی
29 بهمن 90 2:08
واییییییییییییییی چقدر خوشگلتر شده تو این عکس عزیزمممممممممم چقدر معصوم مثل فرشته ها شده چه نگاه مهربونییییییییییییییی.


ممنون نرگسی خوبم
نگین مامان رادین
29 بهمن 90 2:15
مامانی دخملمون بزرگ شده و داره می ره خرید تا به باباش کمک کنه ای من قربونش برم ددر شناس ناز


خدا نکنه دوست من
نرگسی
29 بهمن 90 2:34
هنوز وقت نکردم معنی کنم شعرشو.. ولی باید قشنگ باشه.. شما زبان خوندین؟؟ ..


ممنون دوست من . من معنی رو برات گذاشتم
مامان آرشیدا قند عسل
29 بهمن 90 6:58
عزیز دلم تو چه نازی کردی خانوم پس اینجوری دلبری میکنی به به همه رو شیفته خودت میکنی شیطون بلا آفرین به شما که ددر شناس شدی!


ممنون دوست خوبم
مامان ترنم کوچولو
29 بهمن 90 10:07
الهی خوشگلک خاله.موووووووووووووچ
اون ماست عجب مزه ای میده.


آره خاله خیلی خوردن داشت
مامان محمدرضا
29 بهمن 90 10:35
سلام .
الهی خاله فداش بشه که اینقدر ناز شده . خب نمی گی این دخمل رو می خورنش؟
راس می گی . من خودم هم همینطورم . ولی فکر می کنی پسرا هم احساس داشته باشن؟


ممنون گل خاله درسایی
مریم مامان درسا
29 بهمن 90 12:53
وای قربونت برم من که اینقدر خوشحالی که میخوای بری ددری
مامانی یه ماچ محکم از لپهاش بکن



ممنون مامانی
نرگسی
29 بهمن 90 12:59
وایییییییییییییییییییییییییییییی مرسی عزیزمممم وقتی دیدم انقدر هول شده بودم از ذوقم که زودی بخونم و بنویسم.. بازم ممنونم ممممممم ازت که برام وقت گذاشتی... هزارتا بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


وظیفه بود گلم
مامان ارين
29 بهمن 90 15:50
الهي چه دخمل نازي... همه تو اين سن اينطورين دخترتو ببوس خداحفظش كنه


ممنون دوست خوبم
مامان ارين
29 بهمن 90 15:51
راستي من شما رو لينك كردم اگر دوست داشتين خوشحال ميشم ما رو هم لينك كنيد و بهمون سر بزنيد


شما هم با افتخار لینک شدین
مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 17:13
امان از دست این دخمل های بابایی...این همه زحمت بکش اخرشم برای باباشون گریه میکنن...مرسانا که خیلیییییییییییییییی بابایی..... راستی با موضوع گذز ایام منتظرتم عزیزم


ممنون . اومدم به سرعت جت
مامان وندا
29 بهمن 90 17:30
درسای من می دونستی وندا هم مثل شما هم عاشق آقایونه و هم ددری؟؟؟؟؟؟؟قربون جفتتون برم که خیلی با نمک هستین و خواستنی


ای وای مامانی باید خیلی مراقبشون باشیم
عارفه
29 بهمن 90 20:50
ماشالله به نینی
بیا


اومدم گلم
مامان یسنا
30 بهمن 90 0:30
به جمع مامانایی که دم رفتن باباها به سوپر مجبورن سه سوته نی نی هاشون رو آماده کنن خوش اومدی


وای راست میگین .
مامان نوژا
30 بهمن 90 8:28
قربونت بره خاله ددری من


خدا نکنه عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
30 بهمن 90 9:49
خاله جون نظر قبلیم براتون نرسیده چه خوبه شعرهاشو مینویسید با اجازه ما هم استفاده می کنیم مرسی


خواهش میکنم دوست من
مامان علی
30 بهمن 90 23:29
سلام به این دخمل بابایی
دخملا همشون بابایین
آخه گلم خودشو برا باباش لوس میکنه ومیخواد باهاش باشه عزیزم .


بله و وای بحال ما .