آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

وقتی درسایی علامت سوال میشود ........

1390/11/27 2:09
نویسنده : مامان בرسا
1,617 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترین سلام

baby girl sitting animated gif

مامانی این روزا داری کم کم شیطون میشی و مامان مثل قبل وقت نداره که وبتو هر روز آپ کنه .baby with balloon and diaper and dog animated gif اما اشکالی نداره شب ها که شما در خواب ناز به سر میبری سعی میکنم بیام نت و برات چند سطری بنویسم . چند وقتیه واست شعر حسنی رو میخونم . البته با کمی تغییر مثلا" تو دهه شلمرود درسایی تک و تنها بود و .... شما خیلی دوست داری و توی اون مدتی که واست میخونم با اون چشمای نازت زل میزنی و نگاهم میکنی و تا آخرش حتی تکونم نمیخوری .34.gif

خلاصه به این شعر یه جورایی خو گرفتی . ا1.gifمروز خاله که اومد حمامت کنه . توی موبایلش یه تیکه از شعر البته با تصویر رو داشت که برای شما از دوستش گرفته بود . وقتی واست گذاشت . یه دفعه به طرف گوشی موبایل خیز برداشتی و با تعجب نگاش میکردی baby crawling.انگاری پیش خودت فکر میکردی . همیشه این شعرو مامانم میخوند اما حالا داره صداش از اینجا در میاد . گاهی به گوشی که حالا دیگه کاملا" بهش رسیده بودی . نگاه میکردی و بلافاصله به من . baby faceآخی مامانی صورتت عین علامت سوال شده بود . یه رابطه حس کرده بودی . اما متوجه نمیشدی چی به چیه . خیلی قیافت بامزه شده بود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آرشیدا قند عسل
27 بهمن 90 9:27
قربون این دخمل باهوش عسلی بزودی این رابطه ها رو میشناسی میبوسمت نانازیییییییییی


ممنون مامی مهربون
مامان امیرمحمد
27 بهمن 90 9:35
مامان درساجون ، ممنونم که به وبلاگ امیرمحمد سر زدی و تولدشو تبریک گفتی . امیدوارم درساجون خوشبختی رو در کنار شما بخوبی تجربه کنه . درسای نازو به لیست دوستهای خوب امیرمحمد اضافه کردم


ممنون عزیزم منم لینکتون کردم .
مامان یسنا
27 بهمن 90 10:56
عاشقتم درسا جونم


ما هم عاشفتونیم
شیوا
27 بهمن 90 11:55
سلام ولنتاین بر شما دوست خوب مبارک باشه


ممنون عزیزم
مامان ترنم کوچولو
27 بهمن 90 12:22
الهی دخملی با نمک.کاش منم اون لحظه میدیدمشآپیم و منتظرتون


ممنون دوست من . اومدم
لیلا مامان آروین
27 بهمن 90 13:07
ای جانم قربون درسا کوچولو نازم برم که علامت سوال شده


خیلی بامزه شده بود.
مامان ترنم کوچولو
27 بهمن 90 14:19
خصوصی
نرگسی
27 بهمن 90 14:35
عزیزمممم


ممنون عزیزم
نایسل
27 بهمن 90 16:38
چه دخمل باهوشییی داریننن
عزیز دلم


ممنون دوست من
نایسل
27 بهمن 90 16:38



ممنون
نایسل
27 بهمن 90 16:39
خیلییی نازهه نم او شعر رووو ذوسس داررممم


آره ممنون
نایسل
27 بهمن 90 16:39
خیلی دخمل باهوش دارینننن از طرف من ببوسینششش عزیززدلم


ممنون خاله جونی
نرگسی
28 بهمن 90 1:09
مرسییییییییی عزیزممممممممم


دوست دارم نرگسی
ترمه دختر اصیل ایران زمین
28 بهمن 90 2:58
مرسی از نظرتون در وبلگ دخترم ترمه
خوشحالم از آشناییتون و حتما همه مطالب وبلاگتون رو میخونم
میبوسم عروسکت زیباتونو


ممنون دوست خوبم
مامان علی اکبر
28 بهمن 90 3:23
ماشالله به این دخمل ناز و باهوش
مامانی به جای من ببوسش


ممنونم شما علی اکبر خاله رو ببوسین
خاله مهسا
28 بهمن 90 20:38
سلام جه دختر نانازی شدی یه عالمه بووووووووووووووووس به ما هم سر بزنید


اومدم خاله مهربون
غزل وهستی من
29 بهمن 90 7:49
سلام به مامی درسا ودرسای بلا چه وبلاگ شادی دارین اگه مایل به تبادل لینک بودین به من خبر بدین خوشحال میشم باهم دوست باشیم بهمون سربزنین درسا رو ببوسین


ممنون دوستم
مامان وندا
29 بهمن 90 17:33
مامانی درسا خانوم خیلی باهوشه،دفعه ی بعد که اینجوری علامت سوال شد از طرف من یه بوس محکم بذارین رو لپش


باسه مامانی . حتما" یه بوس گنده گنده
نگین مامان رادین
29 بهمن 90 23:12
قربون علامت سوال شدنت بشم باهوشم


خدا نکنه خاله زنده باشی .