آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

اَاَاَاَاَاَاَ ......... اعتراض به روش درسا جونی

1391/3/24 1:44
نویسنده : مامان בرسا
3,160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم  ......

مامانی یه کارایی یه وقتایی شما وروچکا میکنید ...... هزار ماشاالله با این سن کمتون آدم میمونه متعجب ............ دیروز عصر ماهانی و مامان و باباش داشتن میرفتن بیرون قبلش باباش یه کاری با بابا جونیت داشت اومد دم در ...... خوب به رسم ادب منم اومدم یه سلامی بکنم ...... شما ماهانی رو که دیدی که انگاری دشمن دیرینه تو دیدی همچی تو بغل بابا اخم کرده بودی و صورت بابا رو تو دستات میگرفتی و میچرخوندی طرف خودت و یه ریز .....اَاَاَاَاَاَ ........ 

وای دختری سرمونو بردی ...... نمیذاشتی این بنده خدا ها یه جمله جرف بزنن ...... تا من و بابا حرف میزدیم ....... هیچی فقط اخم کرده بودی و نگاه مون میکردی ..... اما فقط این بنده خدا ها دهن باز میکردن ..... دوباره اَاَاَ .......... وای مامان بسی خجالت زده شدیم ..... آخرش بابای ماهانی گفت انگاری درسا  امروز سرحال نیست  ....... بذار رفتیم و برگشتیم ...... میام پیشت اردوان جان ...... ما هم خجالت زده ..... خدا حافظی کردیم ..... اومدیم توی خونه ...... بازم گل از گلت شکفت و شروع کردی به بازی کردن ..... ای وای وروجک آحه این چه کاریه ........  دختر به این بد اخلاقی نوبره.......... از حالا بهت گفته باشم میتِرشی ها ...... بد نگی مامانم نگفت .....

دو ساعت بعد هم دوباره این ماجرا تکرار شد ....... خاله زنگ زد داشتیم با هم صبحت میکردم 004.gif...... شصت تیر خودتو رسوندی ...... از پاهام خودتو بالا کشیدی و نشستی روی پاهام و دوباره اَاَاَاَ........ صدا به صدا نمیرسید ...... خاله یه چیزی میگفت و من یه چیز دیگه جواب میدادم ..... آخرشم هم خدافظی کرد و گفت بابا این دخترت سرمونو برد ...... ماشاالله چه صدای بلندی هم داره ..... و منم بازم شرمنده .........

خلاصه حالا متوجه شدیم که میبایست فقط با شما حرف برنیم و وقتی هم تلفن بهمون میشه یا به جایی زنگ میزنیم فقط فقط با ید بزاریم روی اسپیکر004.gif تا شما رضایت بدی و آروم باشی و گاهی هم از اون لبخندا تحویلمون بدی و گاهی هم عشوه و ناز ...... بدبختی اخمم بهت بکنم مثل اون سری خودم ضایع میشم ....... پس تلکیف من با شما چیه ؟؟؟؟؟!!!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

مامان ریحانه
24 خرداد 91 1:39
ماشالا هزار ماشالا به این دختر باهوش


ممنون عزیزم مرسی
الهه مامان روشا جون
24 خرداد 91 1:59
آقا ماهان لطفا سمت خونه درسا جونی اینا آفتابی نشو که بد میبینی.گفته باشم.



بیچاره ماهانی
الهه مامان روشا جون
24 خرداد 91 2:03
مژگان جون ما که هر کسی تلفن میزنه خونمون انگار با رئیس الروسا بزرگ خاندان خونمون روشا سادات کار داره همش میگه مننننننننننننننن یعنی با من کار دارن.منشی جان گوشی رو بده ببینم.


الهی من فداش ...... همین کارشونه هزار ماشاالله میمونیم هاج و واج ...... فدای دو تا شون
الهه مامان روشا جون
24 خرداد 91 2:34
مرسی خاله بابت تیپم. آخه مامانم هی میگه روشازشته باید گل سر بزی.روشا بده باید لباساتو عوض کنم بعد ددر.
خاله جون اینا رو میذاررم رو لپت چون خیلی خوشحالم کردی: چند تاشم بده به درسا جون


نه حونم ماهی مثل قرص شب چهارده عزیزم کاری به مامانت هم نداشته باش مرسی عزیزم ممنون خاله
مامان سامیار
24 خرداد 91 3:00
ماشالله به این دختر باهوش ما هم همین روزگارمونه .مامانی این گل دخترو ببوس


قربونش برم که اینقده با هم تفاهم دارن
مام پارسا
24 خرداد 91 3:32
مامانی الکی دخترمون رو نترسون
اتفاقاً دختر هر چی سنگین رنگین تر باشه بیشتر خواستگار داره
یه کاری نکن همین فردا دست پارسا رو بگیرم بیام در خونتوناااااااا
(درسا جون خاله فقط اگه ما اومدیم با اخم کردن ضایعمون نکن باشههههههه)


ای جونم قند تو دلم آب شد .......
مام پارسا
24 خرداد 91 3:33
به این آقا ماهان هم بگید که حالا حالا ها اون طرفا پیداش نشه
معلوم نیست چی کار کرده که درسایی به خونش تشنه ست


آخی ماهانی بیچاره ..... میدونی چیه آخه این پسملمون آرومه و درسایی از نی نی آروم خوشش نمیاد .....


مامان یسنا گلی
24 خرداد 91 10:21
ای شیطون بلا.خاله جون درسایی دلش میخواد مامانی و بابایی فقط و فقط مال خودش باشننننننننننن و همش حواسشون به گل دخمل باشههههههههههه


آره بخدا همینو میخواد مرسی مامانی
مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 10:41
الهی ی ی ی ی!

کوچولوها توو این سن اینطورین!!!

ماششاللا به دخمل ناز

***************************

آپ کردم!.....بیا......نظر یادت نره!

کاشکی درسا جونی هم می تونس نظر بده!!!!


ممنون عزیزم باشه اومدم
مامان علی خوشتیپ
24 خرداد 91 10:53
ماشاالله چه دختر ناز و باهوشی
میگم شما کجایی هستید؟یه جاتو لینکاش نوشته بود شما خوزستانی هستید...
در صورت تمایل به تبادل لینک خبرم کنید


آره من خوزستانی و در خدمت شمام ..... شما لینک شدین دوست من
مامان ستایش
24 خرداد 91 11:29
الهی عزیزم بچه های الان فقط میخوان همه چیز فقط برای خودشون باشه ولا غیر.
دوست خوبم یک سوال از شما داشتم :
از کجا میشه آدرس وبلاگ کسی رو که برامون پیغام گذاشته در بیاریم دوستانی لطف کردن به وبلاگ من اومدن و نظرات یا سوالاتی داشتن اما من نتونستم براشون جواب یا تشکر کنم چون آدرسشون را نداشتم ؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگه میدونید جواب بدید.

قربونت برم من دوتا ستایش دارم تو لینکام الان شما هم آدرس نذاشتی نمیدونم کدومی تا بیام پیشت ..... ولی همین جا بهت میگم گاهی وقتا اصلا" آدرس نمیذارن من میرم توی صحفه اصلی و با توجه به اسمی که گذاشتن میگردم دنبال وبشون ....... یا آدرس میذارن ولی ناقصه خودم کاملش میکنم و پیداش میکنم ولی همیشه اینطور نیست متاسفانه منم گم شده های زیادی دارم عزیزم .....


مامان زهرا
24 خرداد 91 12:15
خوبی خانمی
خودمونیم همش داری از دخترمون ایراد میگیری
مگه بده نمی خواهد پدر و مادرش به غیر از خودش با کسی حرف بزنند
پدر ومادر خودشه .. دوست داره

( راستش دختر من هم همینطوره ... تازه وقتی من و پدر ش هم می خواهیم حرف بزنیم کلی نوبت می ذاره و3 تا نوبت مال خودشه نیم نوبت مال من و پدر)

ای وای از این دخملی های لوس ...... باشه چشم عزیزم
مامان محمدرضا
24 خرداد 91 13:26
دلم ضعف میره واسه کارای درسا . ای جانم.
توی خصوصی یه سوال داشتم


وقت محمدرضایی هم میرسه انشاالله
نگین مامان رادین
24 خرداد 91 13:45
قربون اون اعتراض کردنت بشم،اخم کردنی هم خوشگل میشی،من از دست تو فرشته کوچولو چیکار کنم که با کارهات قند تو دلم اب میشه فدات بشم گل ناز من یه روزی میام و می خورمت حتی اگه ضایعم کنی


ممنون عزیزم ضایع چرا تشریف بیارین عزیزم
نرگسی
24 خرداد 91 14:08
ای درسایی شیطون .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون نرگس گلم ببین همه رو دارم تایید میکنم عزیزم
مامان زهرا
24 خرداد 91 14:16
سلام خانمی
خوشحال میشم به این مقاله سر بزنید و نظر بدهید
http://koodakmedia.com/?part=article&inc=article&id=103



باشه عزیزم حتما"
امیر
24 خرداد 91 14:17
www.bomr.blogfa.com www.bimepasargad.mihanblog.com بهترین سرمایه گذاری برای آینده فرزندان شما
مامانی
24 خرداد 91 15:29
عجب دخمل باهوشیییییییییی
خاله قربونت بشه


خدا نکنه عزیزم زنده باشی
فرشته
24 خرداد 91 16:25
سلام خانمی این رسم بچه های شهریوریه دختر منم هشت شهریور بدنیا اومده وکمی هم شیطنت داره نگران نباش به منم سربزن ممنونم


عزیزم اومدم پیشت و گل دخترو دیدم شما لینک شدی گلم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 17:11
ای جاااااااااااان بچه ها گاهی تمام توجه پدر و مادرشونو برای خودشون میخوان.طبیعیه خب


آره عزیزم فقط میخوام یه خرده پستای دخترم طنز آلود باشه .......
آزاده و ساینا
24 خرداد 91 19:11
سلام عزیزم مرسی از لطف و محبتتتتتتتتتتتتون و تبریک تولددد ساینا خدا دخترتون رو واستون حفظ کنه آمین


ممنون عزیزم
مامان محمد و ساقی
24 خرداد 91 19:28
سلام.این درسایی فقط میخواد توجهتون خاص به اون باشه.
ای جونم درسا


آره مامان دقیقا" همین طوره
مامان علي خوشتيپ
24 خرداد 91 19:35
سلام عزيزم.با افتخار لينك شديد
راستي مال كدوم شهريد؟


عزیزم ممنون دوست خوبم ......شما هم لینک شدین
مامان ترنم کوچولو
24 خرداد 91 19:40
عزیییییییییییییییییییییییییز خاله.قربون این اداهات.خوب بچم توجه میخواد مامانی.سنش اینجوری ایجاب میکنه قربونش برم. ترنم که از الان یه نموره از این اخلاق درسایی رو داره


قربون هر دو تاشون برم من .....
نرگسی
24 خرداد 91 19:47
چرا نظر من نیست آخه ؟
بوسسسسسسسسسسسس


عزیزم من همه ی نظرات رو تایید میکنم ..... نظرات شما گلم هم تایید کردم ..... همه رو
سمیرامامان امیرحسین و امیرعلی
24 خرداد 91 20:41
سلام دوستم.خانمی من برای پست قبلیت پریروز نظر دادم ولی الان دیدم نیست چرا؟؟؟
من ناراحتم.به خدا هفته پیش میومدم با اون قالبت که سبز بود صفحه برام باز نمیشد اینقدر ناراحت بودم واست تو نظرهایی که به من داده بودی نوشتم.
حالا برسیم به درسایی.عزیز خاله خوب دوست نداره دیگه مامنش با کسی حرف بزنه.ولی زیاد به این کار عادتش نده .البته همه بچه ها توی یه سنی اینجوری میشن ولی باید به شلوغی عادتشون بدیم.
یه بوس واسه درسایی
امیدوارم این نظر به دستتون برسه


عزیزم همه نظرات هست ولی تا بیام یکی یکی سر بزنم مطلب بخونم نظر بذارم و بعد تایید کنم خیلی طول میکشه ولی همه رو تایید میکنم ببخشید همتون بخدا بی تقصیرم
نایسل
24 خرداد 91 20:42
وای
عشقممم عزیز دلم چقدر باحال شده


ممنون نایسلی مرسی
مامان امیرحسین و امیر علی
24 خرداد 91 20:43
راستی خانمی از مجله شهرزاد ایمیل داشتی واسه انتخاب وبلاگهای مادرانه؟؟



آره عزیزم البته تو نظرات وبلاگ
مامان دینا
25 خرداد 91 0:23
یعنی من عاشق این کاراتم درسا جونم .چه کارایی که این وروجکا نمی کنن


راس میگی بخدا ..... ممنون همشون نازن و شیرین دوست من
مامان وندا
25 خرداد 91 2:01
مامانی دخملمون می خواد همه ی توجه شما مال خودش باشه دیگه ، می بوسمت عزیز باهوشم


آره عزیزم درست میگی .... ممنون خاله مهربون
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 2:57
ای جونم فدای تو دخمل نازنازی باهوش .خو دوست نداشته کسی با شما بحرفه.چیکارش داری مامانی؟؟؟؟؟؟؟هههههههههه


من تسلیم ..... باشه چشم .... ای وای ترسیدم مامانی
مامان محمد صادق(زهرا)
25 خرداد 91 2:58
شمام با افتخار لینک شدی گلم....

فقط کاشکی بیای و یه شماره ای که به نظرت خوبه رو بگی!
مرسی از حضورت!

دخملی رو ببوسش!


ممنون باشه عزیزم میام
مامانی
25 خرداد 91 7:15
خصوصی:سلام مامانییییییییییی
ببخشین کدوم سوال؟
حالا رمزو بدین ببینم


اومدم گلم
مامانی
25 خرداد 91 7:16
خصوصی داری


باشه گلم
الهام مادر اينده
25 خرداد 91 9:47
امان از دست تو دختر
دختر همين جوري شيرين هست تو ميخواي شيرينتر بشي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آله خاله جونی آخه من یتی یدونم دیده
مامان نیایش
25 خرداد 91 10:05
سلام عزیزم ما شا الله به این دخمل باهوش وروووجک الهی سالم باشه همیشه فقط بد اخلاق نباش دیگه همه رو دوست داشته باش


آره بخدا همه جیزش خوبه فقط یه وقتایی بد اخلاقه
مامان محمدرضا
25 خرداد 91 11:15
میری خصوصی؟؟


آره عزیزم
مامان محمدرضا
25 خرداد 91 11:16
خصوصیش نکردم یادم رفت . تایید نکن


به قول نسترن حواسمان بود خیالتان راحت
عروسک خانوم
25 خرداد 91 11:32
چه قدر باحال
خوشم اومد از الان بلده چی کار کنه که کسی جاشو نگیره


آره بخدا این وروجکا ما رو هم درس میدن
مامان مانی
25 خرداد 91 11:33
عزیزم ..... شاد باشی ...


ممنون دوست من مرسی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
25 خرداد 91 11:56
مرسی مامانی مهربونننننن


قربونت برم ممنون از شما
مامان امیرحسین و امیر علی
25 خرداد 91 15:05
سلام عزیزم میشه بگی تو نظری که واست از طرف مجله شهرزاد اومده چی نوشته؟؟؟بعد واست ایمیل نیومده؟؟؟
شما شرکت میکنی؟؟
ببخشید اذیتت کردم.


نه عزیزم متاسفانه من شرکت نمیکنم انشاالله شما بهتون خوش بگذره و برنده بشین .... نمیتونم بیام تهران واسم سخته
مامان محمد و ساقی
25 خرداد 91 22:05
سلام مامانی.من عاشق این آهنگم.وقتی هم گوش میدم از خود بیخود میشم.چند روز بود داشتم فکر می کردم که برای وبلاگمون خوبه یا نه؟
درسایی رو ببوس.


اومدم پیشت اگه خواستی کدشو بهت میدم عزیزم
مامان نفس طلایی
25 خرداد 91 22:16
عزیز دلم


ممنون دوست من
مامان مبینا
25 خرداد 91 22:50
چه وروجکی شده دخملمون.مامانی تازه اولشه صبر کن برسم به یک سال نشونتون می دم


ای وای بعدش من بدبخت جطور این همه ناز بخرم ؟؟؟؟؟؟
زهره مامان آریان جون
26 خرداد 91 0:12
قربون درساجونم بشم که دلم براش یه ذره شده بود.آفرین خانومی بالاخره یه جور باید ابراز وجود کنم دیگه مامانی.
بوسسس برا خوشکل خودم


قربونت برم خوشحالم اومدی ..... جیگر این پسمل نازمو بخورم
مامان نگار
26 خرداد 91 20:13
آخییییی بیچاره ماهانی دلم واسش سوخت


آره بخدا چقده هم ساکته این گل پسر
مامان يگانه
26 خرداد 91 22:17
ماشاا.. به اين گل دختر باهوش كه همه توجه ماماني وباباييشو ميخواد
ممنون از ليكتون.منم لينكتون كردم


ممنون عزیزم
الهام مادر اينده
27 خرداد 91 9:02
زنده بمونه براتون[hr
ممنون دوست خوبم
مامان سارینا
27 خرداد 91 10:10
امان از دست این دخملی شیطون . دوستت داریم شیطون خوشمزه . خاله ناراحت نباش بچه ها تو یه سنی اینطوری میشن دیگه میخوان بابا مامانشون فقط ماله خودشون باشه و با هیچکی نحرفن و از هیچ چیزی خوششون نیاد . تحمل باید کرد اخه جز تحمل کاری نمیشه کرد . درسایی عزیزم رو خیلی خیلی ببوسید . خاله جوون عکس نذاشتید که دلمون واسه چهره نازش تنگیده


وای مامانی از عکس نگو که دیگه دخملی اصلا" همکاری نمیکنه ....... آره راس میگی همه بچه ها تو این سن اینطوری میشن
مامان رهام
27 خرداد 91 11:26
سلااااااااااااااام


سلام سلام صد تا سلام
مامان رهام
27 خرداد 91 11:26
اي جانم درسا جون.....................كلي خنديدم به كاراي شيرينت خب بچه حق داره تو خونه تنهاست پس با كي بازي كنه


آره راس میگین از تنهاییشه
❤。★مامان رضا جون★。❤
27 خرداد 91 20:22
ای بابا یکی نیست به آقا ماهان بگه،،،،،دیگه نبینم به درسای ما نیگاه چپ کنی هااااااا


خاله خودش حساب کار دستش اومده از در خونه مون میترسه بنده خدا
ilijoon
29 خرداد 91 21:30



مرسی مامان
مامانی نازلی طهورا
4 تیر 91 2:16
عزیزم مامانی درسا کوچولو
اگه اجازه بدی من تکلیف شما رو روشن میکنم
اطاعت عزیزم اطاااااااااااااااااااااااااااااااااعت
بچه ها تا 7 سال اول پادشاه خونه ها هستن
چاره ای جز اطاعت نداری خانمیهر چی درسا جون گفت باید بگی بله قربان
اطاعت میشه قربان

ای وای مامانی راست میگی پس تکلیف اینه که بدبخت شدم نه ..... قربونشون برم باشه چشم اطاعت اطاعت
مامان فاطمه
21 تیر 91 14:47
درساجون میخواد فقط به خودش توجه بشه نه کس دیگه ای
حالااین که خوبه فاطمه وقتی منو باباش حرف می زنیم اینقد صورت منو به طرف خودش می کشه که بعضی وقتا عصبانی می شم رو سرش داد می زنم. ولی بعدش ناراحت می شم می گیرمش تو بغل و بوسش می کنم

ای جون قربون دوتاشون با این کارای بامزه