آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

بخور نخورای درسایی ............

1391/3/22 1:23
نویسنده : مامان בرسا
2,231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم خانماCartoon Scraps

خوبی گلم ؟ عزیزترینم ...... خیلی وقته در مورد احوالاتت چیزی ننوشته بودم ...... پس تو این پست میخوام   کمی در مورد بخور نخورات بنویسم گلم ........

Cartoon Scraps

اول احوالات بخور بخور  که البته این روزا زیاد تعریفی نداره و مامانی همش داره غصه میخوره ...... جونم واست بگه ....... فرنی و حریره بادوم رو دوس داری نه بهتره بگم خیلی دوس داری و گاهی وقتا .... وقتی تموم میشه .... تو ظرفو نگاه نگاه میکنی و اگه چیزی تهش مونده باشه ..... اشاره میکنی که آره یه ذره به جداره ظرف مونده اونم بده بخورم ...... منم دلم میسوزه دوباره واست میکشم ....... سیبو دوس داری و میخوری .۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩...... واست رنده میکنم آخه شما دندون نداری که ........ هلو رو بگم که هلو رو ازمن بیشتر دوس داری ..... وقتی میبینیش ..... چشات برق میزنه ....... برنج سفید غذای خودمونو خیلی دوس داری البته فقط فقط میخوای خودت بخوری ...... میزارم واست تو بشقاب ...... و قاشق یه وری هم بهت میدم ...... خیلی شیک بشقاب رو روی سفره یا هر چیزی که زیرشه  خالی میکنی و قاشقو پرت میکنی و با دست از روی زمین برمیداری و میخوری ........ مارکارونی هم دوس داری من واست با قاشق کوچولوشون میکنم ولی اونا رو نمیخوای و دنبال اون درازایی ...... این از بخور بخورات

ولی باز جونم برات بگه ....... سوپ دوس نداری و بزور ماست ای یه کمی با غر غر و کلی عشوه میخوری ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩........... موز دوس نداری و تا میبینی موزو  فرار میکنی که یعنی نمیخوای بخوری ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩......... زرده تخم مرغ هم که دیگه نگم بهتره ....... 117.gif

خلاصه داستانیه این بخور نخورهای شما گلی مامان ولی شکر سالمی  همین واسم کافیه ...... حالا تپل هم نباشی مگه حالا چطور میشه ؟ .......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

نی نی های حاجی - مامان زهرا
22 خرداد 91 1:21
ماشالله دختر.............


آخ دهنم آب افتاد
منم گشنمه
اما من یه دختر لپ کشونی می خوام


مامانی تموم میشه بعد نداریم
نگین مامان رادین
22 خرداد 91 2:15
قربون حریره خوردنت بشم من هم میام و شمارو می خورم،فدات بشم که خودت هلویی یه هلو زعفرانی ناناز که خیلی هم خومزهای می بوسمت عروسک خوشتل


ممنون خاله حونی ولی بخوریم تموم میشم ......
نایسل
22 خرداد 91 2:24
مرسیی گلم حالا فردا میامبرات میگم بوسسس درسا جونو ببوس شب به خیر مهربونممم


قربونت برم منتظرت هستم
مام پارسا
22 خرداد 91 2:35
قربون دخترمون برم با این همه ناز و ادایی که داره
مامانی خوبه دیگه.
همین که سالمن کافیه.
درسایی هم قراره که مثل پارسایی مانکن بشه


آره بخدا جوونای این روزا خواهر
مام پارسا
22 خرداد 91 2:37
مامانی حالا تو هم به خاطر غذا نخوردن درسایی این طور گریه نکن
بابا فکر خودت نیستی فکر ما باش.می خوای سیل راه بندازی


باشه نمیتونم آخه گریه م گرفته ....... خوب یه قایق بیار
مامان وندا
22 خرداد 91 3:05
عزیزمـــــــــــــــــــــــی درسا خانوم ، مامانی وندا هم همین طوره اما الان داره تغییر ذائقه میده نگران نباش مهم سلامتیه ، ایشالا گل دخترمون همیشه سلامت باشه بـــــــــــــــــوس


امیدوارم کردی ممنون عزیزم دخترمو ببوس
مامانی
22 خرداد 91 7:07
ای به قربونت خاله که همه چی رو با اشتها میخوری
ایشالا بقیه چیزارو هم بخوری
راستی مامانی چرا گفتی تو نظراتم که من زیاد تجربش نکردم؟؟


ممنون عزیزم اومدم پیشت
مامان سارینا
22 خرداد 91 8:23
سلام خاله جوننننننننن . بالاخره این وبلاگ شما باز شددددددد . قالب وبلاگ رو عوض کرده بودید دو روز هر کاری میکردم باز نمیشد و هنگ میکرد . دلمون واسه گل دخملی حسابی تنگیده بودا . درسایی همش تقصیره مامانه که دیر سر زدم خوب مامانی اینقدر خونه جیگملی ما رو تغییر نده بابا ما میمونیم پشت در . این قالب خیلی خوشگله راحت هم باز شد خدا رو شکر . درسایی چطوری خاله ؟ میبینم که مامانی یه کم ناراحته که سوپ نمیخوری . خاله جوون اشکالی نداره بچه ها اینطوری میشن دیگه بعد از یه مدت همه چیزشون خوب میشه . خدا رو شکر که این چیزا رو میخوره . دوستت داریم درسایی . هزار تا بوس رو لپای گلیت کوچولوی ناز

ببخش عزیزم اون قالب هدیه بود متاسفانه با نی نی وبلاگ سازگار نبود ...... ما هم دلمون واستون تنگیده بود ..... دوستتون داریم
نرگسی
22 خرداد 91 9:02



ممنون نرگسی گلم
نسترن
22 خرداد 91 9:42
ای جانم بگذار راحت باشه هر چی دوست داره بخوره مگه خودت همه چی میخوری؟
راستی مزگان جون یک چند تا عکس از این عروسک بگذار ما که با یکی سیر نمیشیم


اینو راس میگی نسترنی ..... باشه عزیزم در اولین فرصت
مانی محیا
22 خرداد 91 9:53
جیگرشو. به وقتش هرچی بخواد میخوره. زیاد غصه نخور خانمی


چشم عزیزم باشه ممنون
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
22 خرداد 91 10:06
ماهي نازييييييييييييي تپل باشي يا نباشي ما دوست داريم كلييييييييييييي


مرسی عزیزم ماهم
مامان یسنا گلی
22 خرداد 91 10:36
نوش جان عزیزممممممممممممم.
درسا جونم حسابی غذا بخور تپلی و ناززززززتررررررر بشیییییی.
بوسسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم درسایی گوش کن
مامان ایلیا گلی
22 خرداد 91 10:45
ماشالله به این دختر....غذاتو بخور مامانو اذیت نکن دختر بلا..

این قالب بهتره قبلیو که گذاشته بودی اصلا برام باز نمیشد...بوسسسسسسس


قربونت برم ممنون عزیزم ببخش
مامان نیایش
22 خرداد 91 11:04
دخمل ناز تپل باشی الهی و همیشه سالم و سر حالمرسی پیش ما اومدی


ممنون عزیزم
مهتاب
22 خرداد 91 11:13
دلم برای عروسک ناز لپ گلی تنگ شده هروز خوردنی تر میشه خانم کوچلو باهوش


ممنون عزیزم مرسی
مامان آرشیدا قند عسل
22 خرداد 91 11:38
نگران نباش عزیزم همشون اینجورین یه روز خوب میخورن یه روز هیچی نیخورن خود ماها هم هر غذایی رو ممکنه دوست نداشته باشیم به قول خودت هم اینه که سالم باشن حالا ذاگه لپ تپلی نبودن هیچ اتفاقی نمیفته تازه شم الان که مد مد باربیه دیگهههههههههه!!!!!!


ممنون عزیزم مرسی ...... آره راست میگی ممنون
نایسل
22 خرداد 91 11:41
آخی قربون این غذا خوردناش بشم

هر چی دوست دارهبزار بخوره حتما چیز شیرین دوست داره


آره و یه کمی هم ترش
نایسل
22 خرداد 91 11:41
مرسی عزیزز دلم بوسسس قابل ندارن


قربونت برم به خوشی بپوشی
نایسل
22 خرداد 91 11:41
عزیزم اره دیگه ناراحت نیستم اونروز کسل بودم
من عاشق شماهام


ممنون عزیزم خداروشکر بهتری
مامان متین وکسرا
22 خرداد 91 12:25
بوووووووووووووووس برای درساجونم


ممنون عزیزم
مامان امیرحسین و امیر علی
22 خرداد 91 12:31
سلام
مامانی به خدا چند روزه وب درسایی واسم باز نمیشد زیر کامنتایی هم که برام میزاشتی برات مینوست که من با ااین قالبت نمیتونم وارد وب بشم.اینقدر غصه خوردم
حالا اومدم کلی ذوق کردم.
افرین دختری از غذاهای مامان و بابا بخور تا بزرگتر شی.غذای خودت بد مزست
پس اینم مثل امیرعلی دندونشو دیر درمیاره .امیرعلی 11 ماهگی دراورد
سلامت باشه.همشون هم دندون درمیارن .هم توپول میشن.هم شیطون


ممنون عزیزم آره برام دوستا تلگراف گذاشتن مرسی عزیزم ببخش
نسترن
22 خرداد 91 13:02
سلام.ای جان خاله قربون بخور بخورا و نخوردناش بشه..
همه بچه ها یه سری چیزارو دوس ندارن طبیعیه تازه تپل نشه بهترم هست...


زنده باشی نسترن جونم ..... آره راست میگی
مامان تارا و باربد
22 خرداد 91 13:05
الهی دخملی فدای اون غذا خوردنت


قربونت برم مرسی
مامان محمد
22 خرداد 91 14:42
نوش جون دخملمون،ای جونم،خوب منم اگه مامان مهربونی مثل مامانی درساجون داشتم بخور بخور راه می افتاد ای کاش من هم یه درسایی بودم،دوستون دارم به خدا.


قربونت برم شما هم مهربونی یعنی همه ی مامانا ...... بفرمایید در خدمتیم
مامان ریحانه
22 خرداد 91 15:14
فدای این دختر گل بشم من با این اشتهاش.
خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمش و دوست ریحانه ما بشه.
من یه پیشنهاد دارم برات. البته اگه دوست داشتی انجام بده. من هر روز نصف زرده تخم مرغ رو با فرنی یا حریره اون وعده ش قاطی میکنم و بهش میدم.تو مزه ش تغییری ایجاد نمیکنه و به راحتی میخوره.
خصوص داری عزیزم

مرسی عزیزم ممنون از راهنماییت ..... حتما" امتخان میکنم .....
مامانی فری
22 خرداد 91 15:21
خیلی جالب بود ماشالله به دخمل ناز

تشریف بیارید جشن دندونی منتظرتون هستم


مامان فری اومدم عزیزم ممنون
مامان زهره
22 خرداد 91 15:28
واي كه حريره دوست داره نكنه يهو مامان را به جاي حريره بخوري


اتقاقا" یه وقتایی امتحان هم میکنه .....
مامان ترنم کوچولو
22 خرداد 91 15:38
ماشالله درسا جونی.آفرین به گل دخملی به خاطر بخور بخورهات.در مورد نخورهات هم چیزی نگم بهتره


ممنون عزیزم
مامان سانلی
22 خرداد 91 16:02
همه مامانا با غذا خوردن بچه هاشون مشکل دارن منو که نگو که سانی حسابی ترکونده برام ضعف اعصاب گرفتم
دسا گلی حسابی بخور خاله بذار گامبالو بشی عزیز دلم


ای وای این انگاری توی همه خونه ها هست .... قربونشون برم همه میخوان باربی باشن
مامان زهرا
22 خرداد 91 21:56
مژگان جون
اولا قربونت برم چقدر وقت و حوصله داری که مرتب قالب عوض میکنی
قالب سبز رنگ قبلی قشنگتر بود

درسا جونم را کلی ببوس اذیتش هم نکن هر وقت وقتش باشه خودش غذا خور می شه


ممنون مامان زهرا عزیزم اومدم واست نوشتم چرا قالبو عوض کردم عزیزم .....
مامانی فری
23 خرداد 91 0:15
سلام عزیزم اومدم دعوتتون کنم تشریف بیارید جشن دندونی منتظرتون هستم


اومدم مامان فری گلم با سرعت نور
الهام مادر اينده
23 خرداد 91 0:49
سلام ماشالله به درساي بانمك.خيلي بامزه است


ممنون عزیزم همیشه خوش باشی
مریم مامان نخودچی
23 خرداد 91 8:43
بیا کارت دارم


اومدم گلم باشه
مامانی
23 خرداد 91 9:15
سلام به مامان عزیز ومهربون
بروزم با (نی نی کاکل زریه؟؟)
خوشحال میشم بیای
درسا جونو ببوس


ای حونم اومدم عزیزم
مامان آریا
23 خرداد 91 9:47
بلاخره موفق شدم باز شد.............
همین الان واستون پیام گذاشتم که باز نمیشه اومدم صفحه رو ببندم بهویی باز شد
یادم رفت "سلام"
شما خوبین ؟درسایی چطوره؟بزرگ شده؟
چه متن قشنگی واسه بابایی درسا گذاشتین
امیدوارم که همیشه در پناه خدا سالم و تندرست باشید


مرسی عزیزم ببخش نمیدونستم ممنونم بازم ببخشین
مامان رهام
23 خرداد 91 10:01
عزيزم چه چيزاي خوبي و دوست داري............اتفاقاً رهامم نه سوپ مي خوره نه تخم مرغ ونه موز..................تقريباً با هم تفاهم دارن


مرسی عزیزم . قربون دوتاشون
مامان آنیسا
23 خرداد 91 12:29
سلام


سلام دوست من
مامان يگانه
23 خرداد 91 12:43
عزيزم...........ان شاا...كه هميشه خوب بخوره و مامانيشو اذيت نكنه
راستي اين قالبتون بهتره


ممنون عزیزم مرسی سر میزنی بهمون شما رو لینک کردم
رها
23 خرداد 91 13:06
سلام عزیزم، چقدر ماشالله شما اکتیو هستید،هر روزی با یک قالب جدید آپ میکنید،به نظر من این قالبتون خیلی قشنگتره
نازی چقدر درسا جونی این روزا کارهای بانمک میکنه،چقدر شیرینه،خدا حفظش کنه


قربونت برم ممنون عزیزم ...... راستش قالبا رو واسه این عوض میکنم که واسه بغضیا باز نمیشد ...... البته خودم هم زود به زود دوست دارم عوض کنم ممنونم
نایسل
23 خرداد 91 13:16
مرسی گلممم بوس


قربونت برم
سیدومامان
23 خرداد 91 16:07
سلام

چه مامان مهربون ودلسوزیخدادخترنازوخوشگلتوحفظ کنه

پست جدیدآماده است


اومدم عزیزم مرسی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
23 خرداد 91 17:45
سلام من میدونم شما چی میکشی محمد پارسا هم مثل درسا خوشگله درست غذا نمیخوره اما غصه نخورید به خاطره دندونای کوچولوشونه که اونم وقتی در بیاد درست میشه


انشاالله درست بشه خیلی اذیته بجم ...... من قربون دوتاشون برم
محمد81
23 خرداد 91 21:57
خاله لینکت کردم


منم همین طور گل پسرم
مامان محمد و ساقی
23 خرداد 91 22:34
سلام گلم.خوبین؟چه باحاله این بخور و نخورهای درسایی.
مرسی که به ما سز میزنی و به محمد روحیه میدی.ممنونم.


خواهش میکنم محمد هم پسر خودمه عزیزم ......
الهه مامان روشا جون
23 خرداد 91 22:34
قربون برم حالا شاید دلش بخواد مثل خاله اش لاغر باشه.مهم اینه که سالمه.ضمنا مژگان جون اصلا لاغر نیست خوبه ماشااله.البته وقتی دندون در بیارن یه ریزه لاغر میشه.واسه عزیز دل خودم


خداروشکر شما گفتی خوبه هرکس میبینه البته اطرافیان رو میگم میگن ریز و لاغره منم خیلی غصه م میشه ...... ممنون عزیزم
الهه مامان روشا جون
24 خرداد 91 2:33
نه بابا الان با روشای من تقریبا تو یه سنن فکر کنم یک ماه و نیم مال من بزرگتره. خیلی هم فرق ندارن


قربونشون برم من ..... عاشق همشونم
مامان ریحانه
24 خرداد 91 12:06
اینجا برات نوشته بودم که چیو امتحان کن


آره عزیزم ببخش حالا دیدم مرسی
مامان کورش
24 خرداد 91 18:44
سلام عزیزم همه بچه بد غذا میخورن ناراحت نیاش من فقط با برنامه فتیله میتونم چیزی به کورش بدم وگرنه امکان نداره بخوره راستی هر جوری هست بهش تخم مرغ بده درسا جونم عاششششقققتتتممم


ای وای همه مون همین مشکلو داریم ...... باشه چشم سعی میکنم
khahare elisa
24 خرداد 91 23:33
سلام خواهر منم زرده ی تخم مرغ دوست نداره دکترش گفت اگه ته چین کنین دوست داره این کارو کردیم و خورد شماهم امتحان کنین شاید جواب داد


مرسی گلم حتما" امتحان میکنم ..... ممنون
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 2:58
ای وایییییی امان از این بخور نخورای نی نی ها.آدم دلش می خواد یه دل سیر گریه کنه.


مامانی بیا باه گریه کنیم
khahare elisa
26 خرداد 91 1:46
سلام مامان درسا جون من نظر دادم فکر کنم نرسید ؟ خیلی از بچه ها تخم مرغ رو دوست ندارن وبه سختی میخورن خواهر من هم همینطور بود و دکترش گفت به صورت ته چین بهش بدین که اینجوری خورد و دوست داشت شما هم امتحان کنین ضرر نداره


نه عزیزم رسید من وقت نکردم ببخش اما حالا دو تاشو تایید کردم ..... ممنون حتما" امتحان میکنم
روژین
28 خرداد 91 1:32
سلام مامانی درسا دست رو دل من نذار که آدرین هیچی نمیخوره منم خیلی غصه میخورم . درسا جونم خوبه عزیزم دوستون دارم و همیشه یادم هست مامانی درسا کسی بود که با مهربانی تمام من را در ساختن وبلاگ یاری کرد


قربونت برم کاری نکردم ..... من همه شما رو خیلی دوست دارم .... میبوسمت
مامان فاطمه
18 تیر 91 21:48
زیاد غصه غذا خوردن درسا جون نخور .
بچه ها همشون همین جوری هستن فاطمه یه روز هر چی بهش بدی می خوره یه روز هم باید التماسش کنی یا یه چیزی بخوره.
گل خوشگلمو ببوس

آره راس میگی ولی جه کنیم ما مادرا جونمون به جون این وروجکا بسته س