آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دخترک لپ گلی ( شعرای مورد علاقه این روزای دخترم )

1391/3/20 9:39
نویسنده : مامان בرسا
3,582 بازدید
اشتراک گذاری


دخترک لپ گلی

 دخترک لپ گلی 


دخترک لپ گلی             بیا بکن بلبلی

بس که نمک می ریزی             پیش همه عزیزی

خیلی قشنگ و پاکی       بدون گرد و خاکی

سرت رو شونه کردی      بافتی و دونه کردی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

خیلی قشنگ می خندی     بخند بخند که قندی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

با ادبی تو دختر          از همه کس تو بهتر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

نرگسی
20 خرداد 91 1:08



ممنون نرگسم
الهه مامان روشا جون
20 خرداد 91 2:42
ای خدا چقدر با نمکه این شعره.مژگان جون خودت گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از فردا باید حفظش کنم به درد نا نای کردناشون می خوره.
واسه دوست جونیه دخترم


نه گلم از سایت عمو فرشید برداشتم برای درسایی میخونم خیلی دوس داره خواستی آدرسشو برات مینویسم
مامان یسنا گلی
20 خرداد 91 7:08
چه شعر خوشملی عسیسممممممممممم.
قربونت برم با این خنده هاتتتتتتتتتتت.
دوست دارممممممممممممممممممم


ممنون عزیزم ..... زنده باشی گلم
مامان ستایش
20 خرداد 91 10:41
سلام چقدر وبتون خوشگله شده رنگش خیلی قشنگه
درسای عزیزم چقدر ناز شده بچه ها هر چی بزرگتر میشن خوشگلترو نازی نازی تر میشن
بوس سسسسسسسسسسسس فراون


مجبور شدم عوضش کنم ..... ممنون عزیزم
مامان خورشيد
20 خرداد 91 12:33
واي فكر اينكه اين شعر زيبا رو درسايي گلم بخونه هوش از سرم نمي بره.


ممنون عزیزم وای منم کلی ذوق کردم
مامان ترنم کوچولو
20 خرداد 91 14:39
چه شعر بامزه ایه.نشنیده بودم


سایت عمو فرشید کلی شعرای خوشگل داره .....
مامان فاطمه حسنا
20 خرداد 91 18:02
سلام. به به چه وبلاگ قشنگی. چه دختر نازگلکی، چه مامان با سلیقه ای ...
خداوند سلامتی و شادی همیشگی عنایت کنه إن شاء الله.
با اجازه لینک شدید


ممنون عزیزم مرسی .... شما هم لینک شدی گلم
مامان فاطمه حسنا
20 خرداد 91 18:06
راستی ... می خواستم عذرخواهی کنم که لینک کردن با تاخیر انجام شد.
شاد و سلامت باشید.


اشکالی نداره عزیزم ....مرسی
مامانی
20 خرداد 91 18:39
سلام به مامان عزیز
بروزم اگه بیای خوشحال میشم



اومدم گلم خوش باشی
سپیده
20 خرداد 91 21:01
الهی ی ی ی ی چه نانازی ماشاالله


ممنون سپیده گلی
مامان ثمین
21 خرداد 91 0:38
salam.khoda gol dokhtare nazetoon ro baratoon hefz kona.doosetoon darem.


ممنون عزیزم ما هم دوستتون داریم
الهه مامان روشا جون
21 خرداد 91 2:09
واسه درسایی و مامانییییییییییی


مرسی عزیزم ممنون
مامان يگانه
21 خرداد 91 9:30

وبلاگ قشنگي دارين
ان شاا.. خدا همه دعاهاتونو به اجابت برسونه[


ممنون عزیزم فقط کاش واسم آدرس وب دختر گلتو میذاشتی تا بهتون سر میزدم .......


رها
21 خرداد 91 11:15



ممنون رها جان
نسترن(مامان نیروانا)
21 خرداد 91 13:14
وای وای عروسک یک بوس به من میدی؟؟؟؟


آره خاله حون هزارتا
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 14:17
سلام گلمــــــــــــــــــــــــ فدات بشم چه شعرای نازی


ممنون عزیزم ممنون
نی نی های حاجی - مامان زهرا
21 خرداد 91 14:36
خیلی نازه
شعرت رو می گم
دخترت رو که قبلا گفته بودم


پی نوشت: حجم وبت بالاست دیر می یاد


ممنون عزیزم ..... اومدم برات میگم
نرگسی
21 خرداد 91 15:04
چرا نظرای من نیستتتتتتتتت ؟؟؟


عزیزم من همشونو تایید کردم
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 15:05
جریان چن ماه پیشه دلیلشئ ننوشته بودم دوستام میخواستن بدونن الان گذاشتم برات تلگراف میکنم


عزیزم مرسی میا میخونم
مامان سانلی
21 خرداد 91 16:03
این شعر وصف کامل درسا گلمونه.مثل قند شیرینه عزیز دلم.


ممنون مامانی مرسی
khahare elisa
21 خرداد 91 20:31
چه شعر قشنگی چه دختر خوشگلی


مرسی الیزا جان
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
21 خرداد 91 21:53
آخه من چقده این نمکی رو دوست دارم


ممنون عزیزم مرسی
مامان امیرحسین
21 خرداد 91 22:30
سلام.درسا جونم.خوبی خاله؟
درسا و قالب های خوشگل و رنگی رنگی.به! چه دخمل قشنگی!
دیدی منو شاعر کردی؟هزار تا بوس بوس


درسا و مامان هر روز با یه قالب ...... مرسی عزیزم .... چه شعر قشنگی
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 23:25
ببخشی نگرانتون کردم


اشکال نداره گلم میبوسمت
مامانی
21 خرداد 91 23:27
سلام مامانی مهربون
بروزم با لباس برا نی نی جونم

دخملتو ببوس


ممنون عزیزم اومدم
مام پارسا
22 خرداد 91 2:31
سلاااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
صد تا سلام به روی ماه دخملی و مامانی مهربون
آخیییییییییییییییییییییش دلم لک زده بود واسه دیدن صورت ناز دخملمون.
هزززززززززززززززززززززار تا بوس فقط و فقط واسه درسا جونی
مامانی حالا ناراحن نشو یکی دوتا شو هم شما بردار


ما هم خوشحالیم عزیزم دل ما هم تنگیده بود
مام پارسا
22 خرداد 91 2:33
مامانی ممنونم ازت. وبلاگت برام خوب باز شد
تو رو خدا ببخشید که هر بار من باعث میشم که قالبت رو عوض کنی.
آخه چی کار کنم من دلم می خواد زود به زود دخملم رو ببینم.
خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستتون دارم


قربونت برم ممنون بهم خبر دادی .......
مامان سارینا
22 خرداد 91 8:24
دست مامانی مهربون درد نکنه . چه شعرای خوشگلی واسه گل دخملیه ما میخونه . درسایی مامانی رو خیلی ببوسیا . جیگر این لپای گلیت عزیزم میبوسمشون


ممنون عزیزم مرسی گلم ما هم میبوسمت
مامان زهره
22 خرداد 91 15:29
عكس دختر نازم چقدر قشنگ افتاده ببوسيينش


مرسی مامانی چشات خوشگل میبینه
نایسل
22 خرداد 91 17:37
خیلی قندی خاله لپ گلی خاله


مرسی عزیزم
مامان زهرا
22 خرداد 91 21:58
شعر زیبایی است ... منتظریم تا با صدای درسا جونم بشنویم

ای وای دلم ضعف رفت ..... ممنون
مامان رهام
23 خرداد 91 9:59
چه شعر خوجل مجلي...........بزن دست قشنگ به افتخار ماماي درساجوووووووووون


مرسی عزیزم به افتخار شما دوست گلم هم دست
مامان بهار
23 خرداد 91 23:52
مرسی عزیزم که اینقدر لطف داری و بهمون سر میزنی



قربونت برم کاری نکردم
مامان ستایش و ساجده
24 خرداد 91 2:05
سلام خاله جون الهی من فدات بشم همیشه خوش باشی
ممنونم از تبریکتون


خواهش میکنم دوست من شما لینک شدین عزیزم
مامان ستایش و ساجده
24 خرداد 91 2:25
ممنونم چشم حتما و با افتخار لینک میکنم


خواهش میکنم عزیزم به جمع دوستانه ما خوش اومدین


مامان کورش
24 خرداد 91 18:37
سلام مامانی درسا جون چه شعر قشنگی میشه ادرس سایتش به من بدی مرسی گللللللمممم هزارتا بوس به درسا جونم


عزیزم اومدم برات نوشتم
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 2:59
خدا خدا چه شعر قشنگی.منم حال میکنم چه برسه به بچه!!!!!!!!ههههههههه


خوب تقدیم به همه ی خاله حونی های مهربون
مامان فاطمه
16 تیر 91 22:33
سلام عزیزم ، خوبی ، درسا جون چطوره ؟ شعر قشنگیه .
درسا جونو می بوسم


مرسی عزیزم ممنون
نسرین
24 مرداد 92 11:51



ممنون عزیزم آدرس وبت اشتباه بود نتونستم بیام پیشت ....... دوستت دارم اومدی دوباره آدرس بذار