آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

مامانی بذار دهنتو پاک کنم ..........

1391/3/6 12:08
نویسنده : مامان בرسا
1,781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به شما گلی خانم خودم نایت اسکین

عزیزم بعد از اون مریضی که دو روز روز گار من و بابایی رو سیاه کرده بود امروز بالاخره لب به غذا زدی  حریره خوردی ...... عزیزم البته خیلی نخوردی ولی واسه دل مامان و بابا همون یه ذره هم غنیمت بود ......من واسه اینکه شما آلرژی داری و پوستت هم همین طوریه و هر چی بخوری اگر بهت سازگار نباشه کنار لبت و رو لپات قرمز میشه ..... وقتی بهت غدا میدم حتما" مرتب با دستمال دهنتو پاک میکنم که چیزی نچسبه و قرمز شه ........ امروز داشتم بهت حریره میدادم برای اینکه سر ذوقت بیارم یه ظرف دیگه واسه خودم آوردم و خودم هم یه قاشق میذاشتم نزدیک دهنم و بهت میگفتم ...... درسای به به خوشمزه س ...... هوم به به خیلی خوشمزه س ...... مامان بخوره ......درسایی بخوره ......122.gif یکدفعه دیدم دستمال برداشتی و دهنمو پاک کردی ......  و بعد دستمو که قاشق به دستم بود میبردی کنار دهنم و دوباره تمیز کردن دهنم ......... ای من به فدات مامانی ...... کلی ذوقیدم ....... یا به عبارتی ذوق مرگ شدم .....بخدا هر وقت یه کاری واسم میکنی ...... فقط زیر لب خدا رو بابت وجودت شکر میکنم ........ هزار ماشاالله  به دختر نامبر وان خودم  .......

 

New baby Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

حسناسادات
6 خرداد 91 0:28
خدا رو شکر که حال درسا جونی خوب شد و همه رو خوشحال کرد.
دیگه مامان و بابا رو ناراحت نکنی خاله جون


ممنون عزیزم امیدوارم دیگه تجربه ش نکنم
مامان آرشام
6 خرداد 91 0:40
درسا جون ان شاالله که همیشه سالم و سلامت باشی.


مرسی خانمی ممنون از دعای خیرت
مامان فاطمه حسنا
6 خرداد 91 1:19
سلام. ماشاء الله به این ناز دونه دختر. امان از این نخوردناشون و ... که مشکل مشترکه.
راستی یادآوری کنید منم بهش رای بدم.


ممنون عزیزم دخملی شما هم معرکه س ممنون از رایتون بهتون حتما" خبر میدم
نرگسی
6 خرداد 91 1:37
الهییییییییییییییییییییییییییی .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون نرگس گلم
مام پارسا
6 خرداد 91 1:47
قربونت برم عزیز دلم که مریض بودی.
خاله حالا بهتر شدی جیگرم؟
مامانی خیلی بهش برس تا جبران اون چند روز بشه.
فدای تو بشم که همه کارها رو ضبط می کنی و بعداً تحویل مامانی میدی


ممنون عزیزم حتما" البته اگه بخوره دکتر گفته که یه چند روزی طول میکشه ...... قربونت برم ممنون
الهه مامان روشا جون
6 خرداد 91 2:00
قربونت برم که انقدر فهمیده ای خاله.


خدا نکنه زنده باشی ممنون
مامان یاسمن ومحمد پارسا
6 خرداد 91 2:37
خانم خوشگله خیلی خوشحال شدم که دوباره سلامتیت را بدست اوردی امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشی


ممنون مامانی انشاالله دخمل و پسمل شما هم همیشه سالم باشن
مامان وندا
6 خرداد 91 3:10
وای عزیزم چه با مزه تازه مامانی منم خیلی سر ذوق اومدم چه برسه به شما

ممنون عزیزم قربونت برم من
مامان سامیار
6 خرداد 91 4:43
خدا رو شکر که گل دخترمون خوب شدایشالله همیشه سلامت باشه


ممنون دوست گلم سامیار خاله همیشه سالم باشه


مامان حلما
6 خرداد 91 7:43
الهی خاله دورت بگرده . خوب غذا بخور تا توپولی بشی . یادت باشه که هیچوقت مریض نشی که مامانها از غصه میمیرن.یه عالمه بوس از طرف من و حلما بوسسسسسسسسسسسسسسسس


خاله جون زنده باشی ..... چشم میخورم تا توپولی بشم ....... یه دنیا بوس فقط واسه حلما و مامانش
آرمین
6 خرداد 91 8:51
هدیه ای بی نظیر برای کودک دلبند شما


ممنون
مامان نوژا
6 خرداد 91 8:59
همیشه سالم باشی عزیز دل خالهخدا رو شکر که خوب شدی


ممنون عزیزم دخترمو ببوس
مامان شاهزاده ها
6 خرداد 91 10:41
سلام به مامانیه مهربون
عزیز خاله چه کارایی یادگرفتهافرین به درسایی مودب


ممنون دوست گلیم پسرامو ببوس
مامان زهره
6 خرداد 91 10:43
گل دخترم چه نازه


مثل پسر گلم
خاله جون
6 خرداد 91 13:12
سلام ممنون که به ما سر زدینشما هم با افتخار لینک شدین


ممنون دوست من
نایسل
6 خرداد 91 14:01
آخیییییییییییییییییی عزیزمممم ای جاننن

قربونت برم مرسی
نایسل
6 خرداد 91 16:27
قالب ابیه اون روزی خوشگل تر بودااا


قربونت برم اگه دوست داری آدرسشو واست میزارم
مامان ایلیا گلی
6 خرداد 91 16:27
سلاممممممممممم
وبلاگتون رو دیدم خیلی قشنگ بود...اگه مایل باشین همدیگه رو لینک کنیم تا به هم سر بزنیم...بوسسسسسسسسس برای درسا جان


اومدم پیشت دوست من با افتخار لینک شدین
مامان علی
6 خرداد 91 17:31
خدارو شکر آفرین دخمل خوب که دل مامانشو شاد می کنه فدات بشم ملوسک


ممنون عزیزم الهی زنده باشی
مامان ساقی و محمد
6 خرداد 91 19:38
سلام گلم.چطوری؟این عکس درساخیلی خوشگله.امیدوارم اول شه.خیلی خوشحالم که حالش بهتر شده.


ممنون عزیزم مثل گل دختری شما بجه ها همشون اولن عشقن
مامان محمدرضا
6 خرداد 91 20:59
قربونش بشه خالش که اینقدر زرنگه


مامانی زنده باشی عزیزم
مامان فافا
6 خرداد 91 21:49
خدارو شکر که درسای عزیز خوب شد و آفرین به این دخمل باهوش و تمییز(درسای عزیزم بوس بوس بوس)


ما هم هزار تا بوس مامانی دوستتان داریم
مامان عسل و آریا
6 خرداد 91 23:01
نی نای نای نی نای نای
مامانی من جنبه ندارم آخه چرا این آهنگ های خوشگل میگذاری وب این پرسنس؟
فداش بشم من که چقده خانم و ناز شده.قربونش برم من انشالله برنده بشه.مامانی وقتش شد به ما هم خبر بده رای بدیم به درساجونمممم.بوووووووووس


الهی بگردم اگه بتونم شما دوستان خوبم رو شاد کنم هر روز براتون یه ترانه شاد خوشگل میزارم ..... خدا نکنه عزیزم انشاالله همیشه شاد و سالم باشی ..... در مورد رای هم خبرت میکنم
مجله شهرزاد
7 خرداد 91 0:03
سلام مامان درسا
وبلاگتون در جشنواره وبلاگ های مادرانه که از طرف مجله شهرزاد برگزار می شود شرکت داده شده.
به زودی اخبار زمان و مکانش رو در سایت می نویسیم.
این مطلب هم فکر می کنم جالب باشه بخوانید.
http://www.shahrzadpress.com/index.aspx?siteid=1&pageid=125&newsview=15487



ممنون مجله محبوب من و درسا گلی منتظرم ..........
مامان دینا
7 خرداد 91 0:05
ای جووووون پاکیزه بودنتو عششششششقه


ای حونم شما و دختری گلم عشقه عزیزم
مامان پسر خرداد
7 خرداد 91 9:22
آخه الهی دیگه مریض نشی خاله جون


انشاالله عزیزم
ilijoon
7 خرداد 91 10:21
الهههههههههي چه دخمل مهربوني خدا حفظش كنه دوستت دارم گلم


ممنون عزیزم مثل ایلیا خاله
مامان سارینا
7 خرداد 91 10:44
آفرین به درسا خانوم عاقل . خدا رو شکر که بهتر شدی عزیزم انشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی گل دخملی . میبوسمت نازگل خانوم


ممنون خاله جون واسه دعای خیرت انشاالله همیشه شما هم سالم باشین
مامان یسنا گلی
7 خرداد 91 11:29
درسا جونم خوشحالم که بهتری عزیز دلم.امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی تا مامانی نگران نباشه.
قربونت برم که اینهمه با نمکیییییییییی


ممنون خاله جونی امیدوارم یسنا خاله هم همیشه سالم و خوش باشه
مبین فرفری
7 خرداد 91 14:30
خواهر مواظب باش وزنت زیاد نشه


ای وای بخدا راست میگی ..... فک کنم داره زیاد هم میشه
مامان کورش
11 خرداد 91 18:12
سلام عزیزم وای چه دخمل باهوشی داری خداحفظش کنه


مرسی عزیزم مثل کورش گلی
مامان فاطمه
25 خرداد 91 11:45
سلام خدا را شكر كه درسا جون خوب شدن انشا الله كه ديگه مريضي سراغش نياد.
راستي نتيجه راي گيري چي شد؟


وای آدرس نذاشتی حالا من از کجا بفهمم کدوم مامان فاطمه هستی خواهر عزیزم ...... بخدا سه تا فاطمه دوست دارم نمیدونم ...... اومدی برام حتما" آدرس بذار تا شرمنده ت نشم ...... نتیجه رای گیری هم خبری نیست ..... اما فک منم آنیسا میشه ..... قربونت برم آدرس یادت نره
مامان فاطمه
27 خرداد 91 16:41
عزيزم به اسم بهار لينكم كردي


قربونت برم مامانی وقتی میای آدرستو بذار هزار ماشاالله نگاه کردم چهار تا فاطمه دارم تو لیست دوستام نمیدونم کدوم یکی هستین ...... البته الان فهمیدم ..... بنویس مامان فاطمه ( بهار )