آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

شعر کودکانه : ماهی

1391/3/7 0:33
نویسنده : مامان בرسا
7,508 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

درسا وماهی

 

 

 

آی قصه قصه قصه

نون و پنیر و پسته

یه بچه ی کوچولوна пляже

کنار حوض نشسته

تو اون حوض پر از آبморе

ماهیا میخورن تابрусалочка

پایین و بالا میرنморские картинки

انگار تو آب راه میرنрыбки в аквариуме

کوچولو ماهیارو

میون حوض آب دیدрусалка

لباش به خنده واشد

چشماشو بست و خندید

ماهی سرخ کوچکанимированная рыбка

کوچولو را نگا کرد

میون آب چرخی زد

شنا کرد و شنا کرد

کوچولو میگه که ماهی!

چقده قشنگ و ماهی!

سرخ و ملوس و ریزی

خیلی پاک و تمیزی!русалочка

 Romantic Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نایسل
7 خرداد 91 0:07
چقدر رنگش بهت میاد درسا جونم الهییییییییییی فدات شم


قربون شما خانمی برم من
نایسل
7 خرداد 91 0:07



ممنون
ماناز
7 خرداد 91 0:23
مامان درسا خیلی به یک شعر کودکانه که حفظ کردنش برای بچه ها اسان باشد،نیاز داشتم حتما به دخترم یاد می دهم و به یاد درسا خانم شادی می کنیم.درسا خانم ممنونم از شما که بانی ان ومامانی که در مقام اجرا بودند.


ممنون دوست من خوشحال شدم تونستم واسه دخترم کاری کرده باشم .....راستی برو تو موضوعات وب درسا شعرای کودکانه هنوز هم شعر هست که همینطور ساده هستند .....
مامان وندا
7 خرداد 91 3:17
می بوسمت ماهی کوچولوی خوشگل من بـــــــــــــــــوس


هزار تا بوس هم برای وندای خوب خاله والبته مامانش
محیا
7 خرداد 91 9:14
چه دختر ملوسی .


مثل دختری شما عزیزم
مامان نوژا
7 خرداد 91 9:48
وای انگاری درسایی راوی قصه است


راست میگی حالا دقت کردم مرسی
ilijoon
7 خرداد 91 10:19
خيلي قشنگ بود


ممنون مامانی
ilijoon
7 خرداد 91 10:19


ممنون عزیزم
مامان سارینا
7 خرداد 91 10:43
چه شعر خوشگلی . مرسی خاله جوون . دخملی عکست ناز شده . بوس بوس درسایی


ممنون عزیزم ماهم هزار تا بوس
مامان خورشيد
7 خرداد 91 12:30
چرا راي نديم حتما راي مي ديم كي از درساي عزيز عزيزتره؟
آخ قربون خنده و لوس كردنش


ممنون عزیزم خبرت میکنم
مامان ایمان و ملینا
7 خرداد 91 14:27
سلام
مامان درسا خانومی
من خاله ایمان و ملینا هستم فعلا چون مامان ایمان کاراش زیاده من جاش میام
دیروز جاتون خالی ایمان تولدی گرفته بود اگه بشه عکس دوستاشو میذارم.سر درد گرفتیم از دست شیطونیاشون
جاتون خیلی خالی بود


خدا رو شکر که همه چی خوب بود خاله جونی انشاالله همیشه خوش باشین
مبین فرفری
7 خرداد 91 14:27
ای جانم خانمی شاعر هم شدی؟


بله خاله به عشق شما دخترم شاعر هم شده
مامان محمدرضا
7 خرداد 91 14:36
ای بابا . از دست این مردها....

عاشق درساجونمم


ای بابا این همه حرص خوردن واست خوب نیست مخصوصا" که شیر هم میدی ...... ماهم عاشقتونیم
نسترن
7 خرداد 91 18:03
مزگان جون ببخشید یکم گرفتاربودم دیر بهت سرزدم
حال گل دختر چطوره انشالله که بهتر شده ؟


قربونت برم نگرانت شده بودم عزیزم ...... همیشه خوش باشی
نایسل
7 خرداد 91 18:43
عزیز دلم مرسری منم خیلی دوست درام


ممنون خانمی
نایسل
7 خرداد 91 18:43
واییی من نمیدونم قالب ها تو از کجا میگگیری آبی بود بالای صفحه عکس یه دختر بود


میام واست میگم عزیزم
بابای دوقلوها
8 خرداد 91 15:55
چه عکس قشنگی شده
شعر هم بهش میاد
افرین به مامان خوش ذوق


ممنون گلم مرسی
امیرعلی عشق مامان بابا
8 خرداد 91 21:30
سلام وبلاگتون واقعا زیبا بود.


مرسی ممنون عزیزم
مامان سپهر و صدف
9 خرداد 91 9:44
سلام درسا گلی!ماشاالله چه عکس خوشگلی انداختی!چه لباس قشنگی پوشیدی.
الهی که 120 ساله بشی و بازم مامانی برات شعر بگن.


ممنون گلم مرسی
مامان زهره
9 خرداد 91 13:39
عزيزم ناز بود نازتر هم شده خدا حفظش كنه


ممنون گلم مرسی
مامان الینا
25 خرداد 91 15:37
سلام عزیزم.ممنون که به ما سرزدی ؛واسم خیلی دعا کن .ان شااله خدای خوب دختر گلتونو واستون حفظ کنه


ممنون عزیزم انشاالله دیگه سایه غم روی زندگی پاکتون نباشه دوست من
مامان فاطمه(بهار)
27 خرداد 91 22:27
درسا جون خوشگل بودي خوشگل تر شدي


مسی خاله .....