آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

این ویروس لعنتی

1391/3/5 10:22
نویسنده : مامان בرسا
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

wchtd5ehb4lfjpqb8li کارت پستال و عکس های شب آرزوها

سلام دوستان خوبم 

درسا امروز از ظهر چند باری آورده بالا خیلی ناراحتم ...... الان از دکتر اومدیم ...... میگه شاید واسه دندوناش باشه یا این ویروس جدیده که خیلی از بچه ها گرفتن ...... البته از ساعت شش دیگه استفراغ نکرده ...... اما کمی بی خاله ...... برای گل دخترم دعا کنید ...... زودتر خوب شه عزیزم ...... دوباره بشه همون عزیز مامان و باباش ..... شیطون و بازیگوش مامان و باباش ...... عشق مامان و باباش .......

التماس دعا                                                                                                                                                                                               پ . ن : ممنون از شما دوستان گلم  ...... خدا رو صدهزار مرتبه شکر ...... دختر گلم از عصر امروز حالش خیلی بهتره ....... واقعا" از دیروز تا حالا که آروم کنارم خوابیده ....... روزگار بدی داشتم ......  انشاالله دیگه هیچ وقت تجربه ش نکنم ....... دوستتون دارم ..... خیلی خیلی زیاد            

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ملینا
3 خرداد 91 21:46
الهی عزیزم ایشالا که زودتر خوب شی خاله


ممنون دوست مهربونم
نگین مامان رادین
3 خرداد 91 22:03
ای قربون دخمل طلا بشم دردو بلات به جونم,ایشاالله زودزود خوب بشی عروسک من.


زنده باشی مهربونم ...... و ممنون ازدعای خیرت
مامان روشا
3 خرداد 91 22:23
سلام مامانی.انشا ا... که هیچی نیست .ببوس عروسکم رو


ممنون عزیزم
الهه مامان یسنا
3 خرداد 91 22:58
ای وای چرا خاله ؟؟؟؟؟؟ درسا خانم زودی خوب شو ک مامانی معلومه بدجوری دلش شور میزنه


آره بخدا مردم وزنده شدم ....... خدا این مادری گرفتارش نشه ...... قربونت برم مهربونم
خاله جون
3 خرداد 91 23:51
آغاز فصل عبادت و نوشیدن از نهر گوارای رجب و در آویختن در شاخه طوبای شعبان و ریاضت در ریاض رمضان وگلچین در بهر قرآن مبارک باد . التماس دعا


ممنون خاله جون مهربون ...... ممنون از دعای خیرت
شیوا ( مامان فربد )
4 خرداد 91 1:30
عزیم دلم انشاالله که زود زود خوب می شی .
مامان درسا ، فربد هم پارسال همین موقع ها تب شدیدی کرده بود البته بالا نمی آورد و خودم بعدا فهمیدم از توت فرنگیه ، این چند وقته به درسا توت فرنگی دادی ؟
اصلا نگران نباش بچه ها خیلی قوی هستند و زود خوب می شن.
ضمنا خیلی ممنونم از تبریک تولد. با اجازه شما را به لیست دوستام اضافه می کنم .


ممنون عزیزم از راهنماییت ..... وظیفه بود گلم منم شما رو لینک کردم
مامان وندا
4 خرداد 91 4:40
ایشالا خوب میشه نگران نباش


ممنون عزیزم با دعای خیر شما
مامان سارینا
4 خرداد 91 8:53
انشااله که زود زود خوب میشه . درسا گلی زود خوب شو و مامانی رو خوشحال کن . خیلی مواظبش باشید . راستی عکس مسابقه رو عوض کردید ؟ من به همون عکس قبلی رفتم رای دادم الان انگاری عوض شده اینم خیلی خیلی خوشگله . درسایی عزیز رو از طرف من ببوسید


آره عزیزم این جدیدتر بود عوضش کردم ولی متاسفانه رایی که دادی محسوب نمیشه جون رای گیری شروع نشده بهت خبرمیدم ممنون
فرزند ما
4 خرداد 91 11:25



ممنون عزیزم ......
مامان شاهزاده ها
4 خرداد 91 13:25
امشب می تونی هرآرزویی داری بگی

امشب یکی هست که صدات رو میشنوه

یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره

شب آرزوهاست

منو از یاد نبر . . .

واسه عروس گلمم دعا میکنم.


ممنون عزیزم ....... واسه عروست دعا کن ممنون
ilijoon
4 خرداد 91 16:20
ماماني غصه نخور انشاالله دخملمون زودي خوب ميشه ما دعا ميكنيم خدا خودش كمك ميكنه


ممنون عزیزم از دعای خیر شما بهتره .....
مامان محمدرضا
4 خرداد 91 16:51
الهی بمیرم واست خاله .

ایشالله زودتر خوب بشی


انشااله ممنون از دعای خیرت
رها
4 خرداد 91 20:01
ایشالله خوب میشه عزیزم،خودتونا ناراحت نکنید،این چیزا برا بچه ها عادیه.
عزیزم عکس درسا جون را با افتخار تو وبم گذاشتم.


قربونت برم ممنون رها جون
نسترن(مامان نیروانا)
4 خرداد 91 20:44
لیله الرغائب شب آرزوهاست چشماتو ببند آروم بگو خدایا من عاشق توا م وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا!! شما هم مثل من این شب رو به دوستات یاداوری کن شاید که از باغ دعاشون یک گل هدیه بگیری به یادم باش


ممنون عزیزم ...... انشاالله
مامان ترنم کوچولو
4 خرداد 91 22:15
ایشالله که از دندوناش باشه.مامانی براش اسپند دود کن.امیدوارم بیای و خبر بدی که نازگلت خوبه و چیز مهمی نبوده.


قربونت برم واسه آلرژی که داره زیاد نمیتونم دود کنم ...... خداروشکر بهتره ممنون عزیزم
الهه مامان یسنا
5 خرداد 91 1:10
درسا بهتره؟


خداروشکر خوبه ممنون
مامان ریحانه
5 خرداد 91 3:46
درسا جون بهتر شده؟ نگرانشیم


خداروشکر عزیزم نوشتم زیر مطلب ممنون خیلی دوستتون داریم
نرگسی
5 خرداد 91 10:05
خداروشکر که حالش بهتره عزیزم ..


ممنون عزیزم دوست دارم
ilijoon
5 خرداد 91 15:19
ان شاالله كه زود خوب ميشه وديگه مريض نشه


ممنون از دعای خیرت
مامان امیرحسین
5 خرداد 91 23:55
درسای عزیزم خوشحالم که حالت بهتر شده.همش نگرانت شدیم خاله جونم. مواظب خودت باش.ایشالا که زود زود دندونای خوشگلت سرشونو بالا می کنند و میان بیرون. حالت بهتر میشه.بوس بوس


انشاالله خاله بخدا دخترم واسه دندوناش خیلی اذیته انشاالله همین بشه که میگی
مامان زهره
6 خرداد 91 10:44
مراقب درسا جونم باش


چشم مامانی حتما"
نایسل
6 خرداد 91 14:02
وای گل خاله الهی هی وقت مریض نشی


ممنون از دعای خبرت النازی