آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

درسا و شهرزاد

1391/3/2 0:23
نویسنده : مامان בرسا
1,717 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من

از همون وقتی که فهمیدم شما رو باردارم ...... خاله واسم مجله شهرزاد رو خرید و منم توی این مدت ٩ ماه و تا همین الان خیلی ازش استفاده بردم ....... مرتب تهیه ش میکنم و مطالب خوبشو میخونم ........ مدتی هست که شما مجله سالم دیگه واسه من نمیزاری و مجله های روزهای زندگی و خانواده سبزم همه بدون جلد شدن ......آخه تا شما مجله ها رو میبینی سریع بطرفشون میری ..... اولش کلی ذوق میکنی ولی بعد جلداشونو میکنی و پاره میکنی ...... کلا" از جلد مجله انگاری بدت میاد ........ ولی چیز جالبی که هست اینه که شما مجله شهرزاد رو اصلا" پاره نمیکنی ...... فقط عکساشو نگاه میکنی و میخندی ...... انگاری از بس تمام وقت از بدو بارداری این مجله همراهم بوده ..... شما هم بهش وابسته شدی ......

اینم عکست که چند وقت پیش با مجله محبوبت گرفتم ......

من و شهرزاد

من و شهرزاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان روشا
2 خرداد 91 0:35
قربون برم که اهل تورق مجله هم هستی.خب سعی کن به خاطر دل خاله الهه خانواده سبزم پاره نکنب چون مورد علاقه منه
دوستت دارم جیگرم.


چشم به مامانم میگم دیگه مجله خانواده نیاره جلوم خوبه خاله الهه
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 1:34
قربون تو دخمل ناناز بشم،مامانی الان پارشون می کنه لی یه مدتی که بگزره ورق میزنه و بهشون نگاه می کنه رادین هم اوایل این کار رو می کرد ولی من جلوش خیلی مطالعه می کردم و الان وقتی کتاب یا مجله می بینه ورق میزنه و با دقت نگاهشون می کنه طوری که انگاری داره جدی جدی مطالعه می کنه،درسا جون رو از طرف من ببوسید


قربون دوتاشون ...... وای این دنیای کوچولو ها هر کدومشون یه قصه چداگونه دارن ..... مرسی عزیزم رادینی رو ببوس
مامانی
2 خرداد 91 7:35
سلام مامانی درسا خانوم
مجله در مورد نی نی هس؟
قربون دخمل نازت


آره عزیزم اومدم واست توضیج دادم
مهسا
2 خرداد 91 7:48
سلام چه دختر نازی میبوسمت عزیزم


مرسی عریزم مثل مهرسای عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 خرداد 91 9:46
سلام خا نم نازی یه مدت نبودم حالا که اومذم میبینم ماشالا این مدته خیلی بلا شدی همیشه شادو خندان باشی افرین دختر ناز که دل بابای را هم شاد کردی=Dراستی بابای روزت مبارک


مرسی عزیزم بابا جونی هم از شما تشکر میکنه
سیدمهدی
2 خرداد 91 10:31
سلام مامان درسا خوبی خواهری جان راستی رای گیری کی شروع میشه؟ البته به شما رای نمیدماااااااا به درساجان رای میدم گفته باشم درثانی بلاخره من نفهمیدم درسای گل چند سالشه هاااااااااااااااااااااا بگو نترس پسر ندارم که بیام از دستت دربیارمش از طرف من واقعا ببوسش


ممنون آقا سید راستش درسا با کمک من یه 30 سالی داره ....... ممنون از رایی که به درسا میدین ...... به موقع خبرتون میکنم ....
مهتاب
2 خرداد 91 10:37
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶
________¶
______¶
_____¶
_____¶
______¶
______¶

____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶
________¶
______¶
_____¶
_____¶
______¶
______¶

جانم چقدر ناز افتادی الان فروش مجله بالامیره


ممنون مهتاب جان
حسناسادات
2 خرداد 91 10:58
خصوصی


اومدم عزیزم
دخترم فاطمه
2 خرداد 91 11:07
خاله جون مجه شهرزاد که خوب نیست بگو مامانت برات مجله دوست را بخره فکر کنم دیگه اثری ازش باقی نمونه.
راستی با من دوس میشین


قربونت برم چشم واسش دوست هم میخرم ..... دوست من شما لینک شدین به حمع ما خوش اومدین
الهه مامان یسنا
2 خرداد 91 11:13
به به پس شما هم شهرزادی هستین!!!!


بله جانم از دیرباز
مامان تارا و باربد
2 خرداد 91 11:36
دخملمون دوست داره فقط مجله محبوبشو بخونی مامانی


آره فک کنم شما درست میگی
نایسل
2 خرداد 91 12:10
ای ناقلایییییییییی خاله

حیفه مجله های به این گرونی نیست


همینو بگو
مامان متین
2 خرداد 91 13:16
ای جانم. گلم مجله شهرزاد رو دوست داره..


ای جونم شما هم شهرزادی هستین
نایسل
2 خرداد 91 13:17
چه قالببب های خوشملیییییییییییییی


میام پیشت
مامان شاهزاده ها
2 خرداد 91 15:22
سلام
اخه جچه خوب که پاره نمیکنه.
اتفاقا منم مشتری پر و پا قرص مجله شهرزادم
ولی امیر علی هی بازشون میکنه و میگه نینی نینی واز دوست داشتن میچلوندشون.
ببوس دختر ماهمو


الهی بگردم این امیرعلی باید داماد من بشه میایم نشون میزاریم بزودی مامانی
مام پارسا
2 خرداد 91 17:10
عزززززززززززززیزم.



ممنون مام عزیزم
نایسل
2 خرداد 91 19:30
من رفتم رای بدم نشد ؟


بهت خبر میدم عزیزم روز رای گیری
نسترن
2 خرداد 91 21:18
این عکس با مجله خیلی جالبه عکسش واسه مجله فرستادی؟


نه عزیزم ولی آدرس وبشو واسشون ایمیل کردم
مامان نفس طلایی
2 خرداد 91 22:12
ای جونم عسل


ممنون دوست خوبم
ثمین
2 خرداد 91 22:38
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید...
جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........
منتظرتون هستم...


ممنون عزیزم میام پیشت
مامان امیرحسین
2 خرداد 91 23:12
درسایی گلم خوبی خاله؟ممنون که به ما سر زدید.
مامان درسا ببخشید توی وبلاگ امیرحسین مطالب که آرشیو میشه مثلا می خوام اون مطلب رو بخونم صفحه ادامه مطلب رو میاره شما می دونید علتش چیه؟ = >


ممنون عزیزم اومدم برات توضیح دادم
ستاره زمینی
3 خرداد 91 0:07
سلام درسا جون خوشحال میشم لینکم کنی


آره عزیزم با کمال افتخار ولی دوست من آدرس وبت رو برام نذاشتی اومدی حتما" واسم بذار


مامان آرشام
3 خرداد 91 0:41
آفرین به گل دختر نازنین با عکسهای قشنگش


ممنون دوست من مثل آرشامی گل پسرم
ilijoon
3 خرداد 91 13:30
مامان جون اگر ميبينيد دخملمون مجلات رو ورق ميزنه از باهوشيشه ديگه ميخواد بخونه اونها رو ولي متاسفانه كيفيت كاغذ ها پايينه و زود پاره ميشه


ممنون عزیزم خیلی دوست دارم مامانی پسرمو ببوس
مامان نیلیا
6 خرداد 91 22:50



ممنون عزیزم
انیس کوشولو
8 خرداد 91 3:30
ممنون به ما سر زده سر زدید...

هزار هزار ماشاا....به عروسکت
ایشاا.. منم همینجوری بزرگ شدن نفسامو ببینم...
راستی منم خیلی شهرزاد رو دوست دارم مخصوصا مجله نی نی رو که تو دوران بارداریم ...یادش بخیر
با افتخار لینک شدید


قربونت برم ...... ممنون منم با افتخار شما رو لینک کردم
مامان فاطمه
15 خرداد 91 15:36
سلام عزيزم من به درسا جون راي دادم



قربونت برم مرسی