آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

کله تو بیار جلو ...........

1391/2/31 17:14
نویسنده : مامان בرسا
2,502 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام ......

درسا عزیزم این روزا یه کله مفت که پیدا کنی دمار از روزگارش در میاری مرتب سر مبارکتون رو به سر اون طفلی که روبروتونه میزنی و چقدر هم این کارو با دقت و شدت انجام میدی ......

عکس زیر یکی از همون موقع هاس که از مهمانمون آرمانی ( پسر خاله ) داری با کله زدن های مکرر پذیرایی میکنی ....... البته تا متوجه شدی شیوا ( دختر خاله )داره ازت عکس میگیره ....... به دوربین نگاه کردی ....... 

درسا و آرمان

آرمان طفلی از بس دوست داره هیچی نمیگفت ...... خدا از دلش خبر داشته باشه ......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

امیر
31 اردیبهشت 91 15:14
آیا به آینده خود و فرزندانتان اندیشیده اید؟ آیا آینده برایتان مهم است؟ آیا میدانید با کمترین پس انداز میتوانید هم سرمایه گذاری کنید هم بیمه شوید؟ آیا برای دوران بازنشستگی خود و فرزندانتان چاره ای اندیشیده اید؟ آیا میدانید میشود با پس انداز ماهیانه 30 هزار تومان به یک سرمایه 200 میلیون تومانی بدست آورد؟ ما بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد را به شما پیشنهاد میکنیم. با پرداخت حداقل 20 هزار تومان در ماه از مزایای بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد استفاده کنید و در پایان از اندوخته طلایی بهره مند شوید. 0 بازنشستگی 0 از کار افتادگی 0 دریافت وام 0 پوشش فوت طبیعی 0 پوشش فوت در اثر حادثه 0 پوشش بیماری های خاص ضمنآ با خرید بیمه نامه از 20 درصد تخفیف استثنایی برخوردار شوید. حضور مشاور در محل ارسال بیمه نامه رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید امیر مسلمی مشاور و کارشناس فروش بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد 56341057_021 09123197174 09358500640 امیر مسلمی www.bimepasargad.mihanblog.com
رها
31 اردیبهشت 91 18:24
قربونش برم من با این شیرین کاریاش


ممنون عزیزم
رها
31 اردیبهشت 91 18:24
سلام دوستان
آیا میخواهید شمارشگر سایت یا وبلاگتان بخاطر بازدید زیاد منفجر شود؟آیا میخواهید به طور باور نکردنی پیج رنکتان 3 یا 4 یا 5 شود؟آن هم به صورت رایگان؟
جواب خیلی ساده است،فقط کافیه یه سری به وبلاگ زیر در پست اول بزنید و در عرض چند دقیقه ثبت نام کنید تا شاهد بازدید میلیونی از سایت خود شوید.
www.ninitopoli.mihanblog.com

ممنون رها جونم سر میزنم
نرگسی
31 اردیبهشت 91 18:33
عزیز دلممممممممممم..


قربونت برم نرگسی عزیزم
مامان ثمین
31 اردیبهشت 91 18:51
سلام.مرسی که به وب دختری ما سرزدید.دوستون داریم


ممنون عزیزم منم خوشحال شدم و با افتخار لینک شدین
مام پارسا
1 خرداد 91 0:52
الهی من قربونت برم عزیزم.کاش من اونجا بودم و یه کله هم به من میزدی جیگرم
فدای بازی اختراع کردنت بشم من ملوسکم
مامانی یادت نره این ماچ ها رو از طرف من بذاری روی لپای درسا جونم


قربونت برم مامان با محبت مرسی ...... ختما" گلم شما هم پارسایی رو ببوس
مام پارسا
1 خرداد 91 0:59
عزیز دلم رای من فقط و فقط درسا جونه


قربونت برم مرسی
نایسل
1 خرداد 91 1:07
آره عزیزممم خیلی بهترم

ای جان دلم کله میزنه جیگر طلا


زنده باشی آره کله تو بیار جلو خاله
نایسل
1 خرداد 91 1:07



ممنون نایسل عزیزم
مامان تارا و باربد
1 خرداد 91 8:03
عجب کله ای مواظب باش عزیزم



اشکالی نداره اما باید طرف مقابل مواظب باشه من ..... یه دنیا بوس خاله حونی
مامان سارینا
1 خرداد 91 8:14
جیگر درسا گلی خودمون . اشکال نداره خاله میخواد سر شماها رو محکم کنه . دستت درد نکنه درسایی که اینقدر به فکر اطرافیان هستی . دوستت دارم گل دخملی


ای حونم خاله شما همه جوره هوای دخملی ما رو داری ممنون
مامان سارینا
1 خرداد 91 8:16
آره خاله جوون رای میدیم خوبم رای میدیم . الان رفتم رای بدم ولی انگار هنوز اجازه رای دادن نداریم . اعلام که کردن حتما میرم به گل دخملی رای میدم


قربونت برم خودم به وقتش خبرتون میکنم
مامان محمد
1 خرداد 91 8:48
ای جانم،عزیز خاله فکر سر دیگرانو نمیکنی لااقل فکر سر خودتو بکن،فدای تو اشکالی نداره لااقل اینطوری همه ازت میترسنو دیگه اذیتت نمیکنن،به نظر من به کارت ادامه بده تا جایی که میتونی.بوووووووووس


قربونت برم فکر خودش که نیست فکر طرف مقابلش هم نیست
مهتاب
1 خرداد 91 10:52
چقدر با نمک تو این حالت هزارتا برای گل نازم چه نگاه پرمعنایی داره
بابای دوقلوها
1 خرداد 91 11:22
من مووندم حکایت این کله زدنا چیه، آخه همه بچه ها همینجوورین
درسایی دوستت داریم


ممنون بابا ی مهربون ما هم شما رو دوس داریم ..... واقعا" درست میگین ما هم موندیم
شیرین
1 خرداد 91 11:47
سلام
ماشالله چه دختر نازی دارید.چه موهای خوشگلی هم داره.
خوش به حالت درسا جون.دخمل ما کچل.



مامانی دخملی شما در عوض دندون داره دختری ما نداره ....... این به اون در
ilijoon
1 خرداد 91 12:10

بيچاره آرمان


واقعا" بیچاره آرمان
ilijoon
1 خرداد 91 12:12



مرسی دوست خوبم
مامان شاهزاده ها
1 خرداد 91 12:27
سلام
من رفتم به گلم رای دادم.
چه بازیی .ای دختر .نمیگی میزنی سر بچه مردمو میشکونی.
مامانش ببوسش .


نه مامانی من که خیلی این بازیو دوس دالم تازه شم آرمانی هیچی نمیگه
نایسل
1 خرداد 91 15:10
حتما عزیزززز دلم

قربونت برم اینقدر مهربونی


اینو واقعا" نوشتم دوست مهربانم
مامان آرینا موفرفری
1 خرداد 91 16:46
خصوصی داری .


باشه گلم حتما"
مامانی
1 خرداد 91 17:56
سلاممممممممممممم مامانییی
بروزم


اومدم گلم
مامان اميرحسين كوچولو
1 خرداد 91 18:01
سلام ماماني خوبين خوشين سرحالين
چرا راي ندم معلومه كه ميدم كي از درساي خوشگل ماماني بهتر .
:
ماماني حتما موقع راي دادن خبرم كن X


فربونت برم عزیزم به موقعش خبرت میکنم
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 1:35
قربون تو و سر کوچولوت بشم اخه این چه کاریه می کنی سرت درد میگیره قند عسلم


زنده باشی مامانی من بیشتر ناراحت اون روبه روهه هستم
مامان یسنا گلی
2 خرداد 91 12:33
ای شیطون بلا.مراقب باش سر خودت آخ نشه جیگملممممممممممممممم.
بوسسسسسسسسسسسسس


نه اون بیچاره روبرو رو اوخ میکنه
مامان زهره
2 خرداد 91 12:57
مجله شهرزاد مجله قشنگيه


آره مامانی خیلی هم مفیده
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 16:11
سلام دوباره برو خصوصی عزیزم.


رفتم خانمی
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 16:18
اخ خدا به داده آرمان برسه بیا چندتا هم کله آرینا بهت بزنه حالت حسابی سرجاش بیاد.


ای جان رگ زن عمویی گرفت ها حسابی میخواین حال دخترمو جا بیارین


خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
3 خرداد 91 8:26
عسيسم... قلبون اون كله زدنت نانازي


ممنون زنده باشی خاله هدی مهربون
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
3 خرداد 91 8:27
فقط حواستون باشه بي هوا با كله نياد تو مماغتون اونوقت ني ني انتظار داره بازم قربون صدقه اش برين و بخندين و شما هم بايد با مماغ داغون براش لبخند بزنين


ای وای راس میگی خاله جون پس کارم در اومده
عروسک خانوم
3 خرداد 91 10:59
شمارا با افتخار لینک کردم


قربونت برم منم لینکتون کردم دوست مهربانم