آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

مرا ببخش که دیر به دیر به یادت میافتم ..........

1391/3/3 0:12
نویسنده : مامان בرسا
1,299 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه خدا

روی سخنم باتوست.پرودگارم......

آفریدگارم.......دیریست که با تو سخن نگفته ام مراببخش......

میدانم می بخشی.......

آن قدر بخشیده ای که از شمار آن ناتوانم....

 

خدایا چقدر کوچک و ناچیز است تشکر من,در کنار مهربانی هایت......

وچقدرحقیر و کوچک است ستایش من در کنار آن همه بزرگواری ات.....

خدایاچگونه شاکر نعمت هایت باشم...........

چگونه بابت شیرینی زندگی ام درسایم از توتشکر کنم................

درحالی که همین شکر کردن نعمتی است از سوی تو...........

خدایا تا وقتی زنده ام شاکرم.............

الهی شکر................

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامانی آیناز
3 خرداد 91 1:16
عزیزم از اینکه به ما سرزده بودید متشکرم . رفتم رای بدم نشد ولی حتما بهتون رای میدم.


ممنون عزیزم وقت رای گیری خودم بهتون خبر میدم
مامان آرینا موفرفری
3 خرداد 91 1:40
خصوصی عزیزم.


مرسی
مامان آرینا موفرفری
3 خرداد 91 1:55
خیالت راحت باشه عزیزم.


ممنون خانمی
مامان نوژا
3 خرداد 91 9:31
چه گل دختریه خاله به قربونت


خدا نکنه عزیزم زنده باشی
ویدئوپائیز
3 خرداد 91 10:41
چقدر زود بزرگ شدیم!
انگار همین دیروز بود….

اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم.
شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود باید یکی نقاشیمان را میکشید تا امروز ببینیم که چه شکلی بودیم . صد البت که اگر نقاش ماهری بود ، پول دستمزدش را همه کس نداشت و اگر ماهر نبود تشخیص صورت واقعی چه سخت.شاید تعریف دیگران و تصور خودمان بیشتر اثر گذار بود تا تشخیص از روی نقاشی یک نقاش نابلد.
اما خوش به حال بچه های امروز که دوربینها اگر چه برای سی سال بعد فکستنی اند اما باز هم بهتر از عکسهای ماست.
خوش به حال بچه های امروز که اگر بعدها میبینند ، دستکم به اندازه ای که میخواهند نمای صورتشان را بزرگ میکنند تا حتی ریزه کاری های خلقت خدا را انگار که همین حالا جلویشان نشسته ببینند.
آخ که چه میکند این تکنولوژی.

با نوشته های بالا میخواستم یادآوری کنم که اگر الآن هم ما برای بچه ها این کار رو نکنیم اونها بعدا همین حس رو خواهند داشت.
البته یکی از راههائی که تازه در حال انجامش هستیم در همین زمینه است.
ساخت فیلمهای کوتاه از عکسهای زیبا.
برای دست گرمی بد نیست سری به این سایت بزنید و اگر ایده ای داشتید بگید تا براتون انجام بشه و یا حتی میتونید به ما اعتماد کنید و از ایده های خود ما استفاده کنید.
fallvideo.viablog.ir



اومد پیشتون ممنون
مامان آریا
3 خرداد 91 10:49
سلام درسا جونی
ای جانم چه بزرگ شده ماشاا...
خانمی تو هم که مثل پسر شیطون من همش دوست داری کله بزنی ... وای وای وای
مرسی از مامانی که بهمون سر میزنه و خوشحالمون میکنه
دوستون داریم
بازم بیاین پیشمون
یه عالمه بوس واسه درسا کوچولو

قرب.نت برم ممنون از محبتت خیلی دوستتون داریم .....

عمه آتنا
3 خرداد 91 12:30
منم به درسا گلی رای میدم

ممنون عمه جونی
مهسا
3 خرداد 91 13:48
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی منم شما رو لینک کردم. از طرف من درسا جونو ببوسید


قربونت برم عزیزم شما هم لینک شدی ....
سهیلا مامان درسا جون
3 خرداد 91 15:08
سلام گلم
مرسی که اومدی پیشمون
حتما خبرم کن تا به دختر قشنگم رای بدم

ایشاالله که نفر اول میشی درسا خوشگله
با اون خنده ناااااااااااااااازت


ممنون عزیزم ختما" بهت خبر میدم عزیزمو ببوس
رها
3 خرداد 91 15:44
مرسی خاله جون که به وبم سر میزنید،شما هم که ماشالله هر روز آپ میکنید اونم با یه قالب جدید
آفرین به این مامانی گل
خاله جون اگر اجازه میدین عکس این پست درسا جون را تو وبم بذارم،آخه خیلی نازه.
راستی منم به درسایی رای میدم فقط خبرم کنید


بهت خبر میدم گلم حتما" عکس هم فرستادم
رها
3 خرداد 91 15:53
سلام دوستان
آيا ميخواهيد شمارشگر سايت يا وبلاگتان بخاطر بازديد زياد منفجر شود؟.آيا ميخواهيد به طور باور نکردني پيج رنکتان 3 يا 4 يا 5 شود؟آن هم به صورت رايگان؟
جواب خيلي ساده است،فقط کافيه يه سري به وبلاگ زير در پست اول بزنيد و در عرض چند دقيقه ثبت نام کنيد تا شاهد بازديد ميليوني از سايت خود شويد.
www.ninitopoli.mihanblog.com


ممنون دوست خوبم حتما" رها میام پیشت
مامان متین وکسرا
3 خرداد 91 16:48
چرا که نه . حتما بهش رای میدم عزیزم


ممنون عزیزم خبرت میکنم
سیدمهدی
3 خرداد 91 17:27
سرنمیزنی؟؟؟؟


فغلا" درسایم مریضه آقا سید انشاالله بعدا" میام خدمتتون
مامان نگار
3 خرداد 91 19:44
سلام عزیزم منم به درساجونی رای میدم


ممنون عزیزم
نی نی های حاجی - مامان زهرا
3 خرداد 91 20:04
1 ماهی می شد که به اینترنت سر نزده بودم
تو این مدت درسا گلی چقدر بزرگ شده
از جانب من ببوس این جیگرو


ممنون دوست من شما هم زهرایی رو ببوس
مامان وندا
4 خرداد 91 4:48
دوست دارم دخمل ناز خودمیییییییییییی...


ممنون عزیزم
نسترن
4 خرداد 91 9:12
ای جونم چه زستی گرفته میگم اینقده با درسایی کار کردی فکر کنم یک مدلینگ خوب از اب دربیاد


ای حونم من ازاین شغل خیلی خوشم میاد الهی بگردم شاید ......
ilijoon
5 خرداد 91 15:20


ممنون مامانی
مامانی غزل جون
11 شهریور 92 20:23
چه دختر نازی داری خانمم
خدا برات حفظش کنه
چه دلنوشته های زیبایی ...
همشونو خوندم خیلی زیبا بودن
موفق باشی گلم


قربونت برم عزیزم همیشه خوش باشی ....