آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

این روزا و علاقمندی ها .........

1391/2/29 0:26
نویسنده : مامان בرسا
2,332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من

این روزا از صبح که پا میشی تا شب که میخوابی بحز اوقاتی که خوابی ...... تقریبا" همه وقتتو بازی و دلبستگی های این روزات پر کرده ....... تمام وقت یه ریز حرف میزنی و حرف زدنو خیلی دوست داری ...... همش میگی دد دد و یا ماما ماما و یا با کلی ناز و عشوه میگی بابا بابا ....... و دیگه

عشق این روزای درسایی

ماشین لباس شویی رو خیلی دوست داری و وقتی کار میکنه صورتتو این جوری میکنی !!!!!!!

عروسک و نی نی

این عروسکو و این آقا گاوه رو خیلی دوست داری و مخصوصا" اون شش دکمه بالا رو مرتب میزنی مخصوصا" اونی که یه دخترس و میخنده ..... شما هم باهاش میخندی ......

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

درسا کنترلی

کنترل تلویزیون رو خیلی دوست داری و دائما" توی دهن مبارکتونه ....

درسا کنترلی

البته گاهی اوقات واقعا" بعنوان کنترل استفاده میشه اما رو به دیوار نه تلویزیون

و حالا با هم بریم ادامه مطلب

 

 

ترس و درسا

خیلی دوست داری همه رو بترسونی ..... و از این کار لذت میبری ...... ما هم هر دقیقه میترسم .....اجبارا" .......

شما کی هستی

خیلی دوست داری راهت ببرن ...... اما همین حوری برمیگردی و نگاشون میکنی ..... نمیدونم فکر کنم ازشون تشکر میکنی .......

چهاردست و پا

دیگه تقریبا" سینه خیز نمیری و چهار دست و پا همه جا رو وارسی میکنی

 

ساعت و درسا

ساعت خیلی دوست داری ..... چشممون رو که دور میبینی یه مزه مزه هم میکنی .....

خلاصه این بود یه گزارش تصویری از علاقمندی های این روزات ....... هنوز هم هست که نتونستم ازت عکس بگیرم ....... انشاالله سری بعد تو یه پست دیگه برات میزارم ..... خیلی دوست دارم ..... به اندازه ...........راستی به اندازه چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

مامان اندیا
29 اردیبهشت 91 2:00
هزار ماشالله به این قند عسل درسا جونم کارات خیلی شبیه کارای اندیای منه خاله میبوسمت


ممنون عزیزم قربون دو تاشون من برم
مامان روشا
29 اردیبهشت 91 3:25
فدات بشم عزیزم یا اینکه این روزا خیلی سرم شلوغه ولی چون مامانیت مدام لطف میکنه و بهمون سر میزنه گفتم زیر خجالتش نمونم البته چون خاله ات سواد نداره فقط عکسارو دیدم.


قربونت برم عزیزم ممنون که مرتب بهمون سر میزنی دوستم دارم
ضحی
29 اردیبهشت 91 7:07
سلام من خیلی وقته که به وب دختر نازتون سر میزنم چه قدر زیبا توانمندیهای فرزندتو بیان میکنی احساسات خودتونو وچه قدر خوبه که قدر دری که خدا بهتون داده میدونی ومرتب به خودت یاداوری میکنی که درسا اجابت دعاست چون یک دوست میگفت ما بنده ها کلی دعا میکنیم تا چیزی را داشته باشیم وقتی به دستش مییاریم میگیم خوب یه چیز طبیعیه بالاخره میشد... بهت تبریک میگم خدا درساجون را برای شما وشما را بزای درسا نگه داره


قرونونت برم ضحی جان خیلی ممنون از لطفت انشاالله کانون گرم خانوادگی شما هم همیشه پایدارباشه عزیزم . ضحی جان کاش واسم یه آدرس میذاشتی بیام دیدنت گلم اگه دوباره اومدی برام بذار


عمه آتنا
29 اردیبهشت 91 9:42
آفرین چه دختر شجاعی،آتنا از لباس شویی و جارو برقی میترسید
وای خیلی خوردنی درسا جون میخوام بخورمش

ممنون خاله جونی من خیلی شحاعم
نرگسی
29 اردیبهشت 91 10:31



ممنون عزیزم
ilijoon
29 اردیبهشت 91 11:14
اي داد بر من آخه جيگر مگه كنترل جاش تو دهنه



آله خاله اینقده خومزه س
ilijoon
29 اردیبهشت 91 11:17



مرسی گلم
ilijoon
29 اردیبهشت 91 11:50
دوستت دارم خوشگل خانوم


ممنون عزیزم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
29 اردیبهشت 91 15:17
عزیزمه


ممنون عارفه عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
29 اردیبهشت 91 15:20
به به به این خانوم خوشکل ناز نازی
ماشالا به اینهمه کنجکاوی
به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم


مرسی عزیزم . ممنون اومدم پیشتون
مریم مامان درسا
29 اردیبهشت 91 15:36
سلام
خیلی عکسها بامزه بودن
یاد درسا افتادم ، اونم کنترل خیلی دوست داشت.



قربونت برم من فدای دوتاشون
مبین فرفری
29 اردیبهشت 91 15:47
سلام عزیزم . مامان جون دکور میز lcd بهم نمیریزه من که تمام دکوریهاشو جمع کردم


آره عزیزم میره ولی وقتی بهش میگم دست نزن دیگه دست نمیزنه دختریم
مبین فرفری
29 اردیبهشت 91 15:48
وای خاله جون ترسیدم
فدای اون خندت


زنده باشی .....
سميه( مامان آرين)
29 اردیبهشت 91 16:02
سلام خاله جونم......الهي ارين هم عاشق لباسشوييه...
خيلي نازي عزيزم
مژگان جون به صبرت غبطه ميخورم...تو از ازمايش خدا سربلند بيرون اومدي..از خدا ميخوام هميشه خوشبخت و شاد باشي


ممنون عزیزم شما هم مامان صبوری هستی انشاالله همیشه خوش باشین
الهه مامان یسنا
29 اردیبهشت 91 18:23
موش کوچولو اگه دم دست من بودی............


جکالم میکردی خاله
سیدمهدی
29 اردیبهشت 91 19:03
سلام مامان درسای عزیز خیلی عکسهای جالبی بود درسای عزیز رو حتما ببوس


ممنون آقا سید
مامان نفس طلایی
29 اردیبهشت 91 20:06
عزیزم


ممنون عزیزم
مامان یسنا گلی
30 اردیبهشت 91 9:41
قربونت برم عزیز دلم که روز به روز با نمک تر و خوشمل تر از قبل میشی.
خوب واسه مامانی دلبری کن با این شیرین کاری هات


زنده باشی عزیزم مثل یسنای خاله ......
نسترن
30 اردیبهشت 91 9:53
خوب مامانی من چیزای جدید رو با دهن گشف میکنم و کنترل و موبایل که دیگه جز اسباب بازی های معمولی ما بچه های امروزه
با اون لباس فسفریش یک عکس بگیر معلومه این لباس خیلی بهش میاد


باشه عزیزم زاد ازش گرفتم
مامان تارا و باربد
30 اردیبهشت 91 11:41
عزیز دلم چه اداهایی آخه تو هم عاشق لباسشویی هستی مامانی مواظب باش خاموشش نکنه هااااااااا
برای عروسکم ساعت بخرین دوست داره میبوسمت


جشم عزیزم براش میخرم قربونت برم
مامان سارینا
30 اردیبهشت 91 11:58
ماشالله هزار ماشالله روز به روز بزرگتر و خوشمزه تر میشی . ایشالله زنده باشی درسایی . بوس بوس هزارتااااااااا

ممنون عزیزم خیلی دوستدارم
مامان متین
30 اردیبهشت 91 12:33
جیگر علاقه مندیات خاله جون. شما کوچولو ها به چی علاقه ندارید آخه
وای وای چه خوشگل عکست کنار عروسکت لباشو .میخوام بخورمت. مامانش میشه.


ممنون عزیزم انشاالله زنده باشی ..... متینی و اون تو راهی انشاالله همیشه زنده باشن
مامان متین
30 اردیبهشت 91 12:33
راستی 1 ساعت دیگه آپ میشم .


باشه گلم میام
مامان متین وکسرا
30 اردیبهشت 91 13:12
ای جوووووووووووونم


ممنون دوست من
مامان سمیرا
30 اردیبهشت 91 13:14
سلام
ماشالا دخترمون بزرگ شده و حسابی کارای جدید و با مزه یاد میگیرهواقعا بچه از 6 ماه به بعد یه جور دیگه ای شیرین میشه.


دقیقا" همین طوره که میگی مامانی دوست داریم
سپیده
30 اردیبهشت 91 13:59
ای جونم به درسا خوشگلم
چه عکسهای قشنگی


ممنون دوست خوبم
مامان زهره
30 اردیبهشت 91 14:24
الهي درساي من چه نازه چقدر قشنگ مي خنده.خدا حفظش كنه الهي به كربلا بروين
مثلا شعر گفتم


ممنون عزیزم انشاالله قسمت ههمون بشه عزیزم
مامان آرینا موفرفری
30 اردیبهشت 91 16:07
خصوصی عزیزم.


ممنون عزیزم
مامان سها
30 اردیبهشت 91 17:01
سلام خوبين ؟ ماشالا به اين دختر ناز
واسه خودش خانومي شده ها ...


ممنون عزیزم مثل سها جون
مامان امیررضا
30 اردیبهشت 91 17:39
اخیییییییی.الهیییی مامانی خوش به حالی.من دایم باید پیش پسرم باشم.یه کم دور بشم.غرغر میکنهو میزنه زیر گریه.ارزو دارم یه کم با خودش بازی کنه یا وسایل خونه رو به هم بریزه


عزیزم اشکالی نداره کم کم خوب میشه ...... عزیزمو ببوس
مامان امیررضا
30 اردیبهشت 91 17:39
قربونت برم عزیزم.ماه شدی پری کوچولوی ناز


مرسی عزیزم مثل امیررضا
مامان محمدرضا
30 اردیبهشت 91 17:53
ای جانم .
انقدر قشنگ می نویسی
خیلی ذوق می کنم وقتی می خونم


ممنون عزیزم
الهه مامان یسنا
30 اردیبهشت 91 19:48
قربونت برم من خاله جون آخه ساعت مگه خوردنیه؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستت دارم درسا جونی


چکار کنم خوشمزهس خاله نمیدونی چه مزه ای داره ..... منم دوست دارم خاله حون
مامان محمدرضا
30 اردیبهشت 91 20:03



مرسی مامانی
مامان سمانه
31 اردیبهشت 91 1:37
ماشالا به این دختر ناز و زبل
چقدرم شیرین و خوردنیه بوس بوس
خوشحال شدم از اینکه به ما سر زدید و ممنون بابت پیغام تبریکتون


ممنون عزیزم امیدوارم دخترم 120 ساله شه
مامان سپهر و صدف
31 اردیبهشت 91 1:43
درسای نازم خاله قربون شیطونیات.چقدر با گفتن بابا ، باباجون خوشحال کردی.
قدر مامان و بابای مهربونتو بدون .
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی.
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون عزیزم خوشحالم کردی دوباره اومدی اومدم پیش گل پسرم
مامان مهنا
31 اردیبهشت 91 11:11
وای چ کنترلی میخوره


مامانش بهش هیچی نداده بچه کنترل میخوره
امیر
31 اردیبهشت 91 15:14
آیا به آینده خود و فرزندانتان اندیشیده اید؟ آیا آینده برایتان مهم است؟ آیا میدانید با کمترین پس انداز میتوانید هم سرمایه گذاری کنید هم بیمه شوید؟ آیا برای دوران بازنشستگی خود و فرزندانتان چاره ای اندیشیده اید؟ آیا میدانید میشود با پس انداز ماهیانه 30 هزار تومان به یک سرمایه 200 میلیون تومانی بدست آورد؟ ما بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد را به شما پیشنهاد میکنیم. با پرداخت حداقل 20 هزار تومان در ماه از مزایای بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد استفاده کنید و در پایان از اندوخته طلایی بهره مند شوید. 0 بازنشستگی 0 از کار افتادگی 0 دریافت وام 0 پوشش فوت طبیعی 0 پوشش فوت در اثر حادثه 0 پوشش بیماری های خاص ضمنآ با خرید بیمه نامه از 20 درصد تخفیف استثنایی برخوردار شوید. حضور مشاور در محل ارسال بیمه نامه رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید امیر مسلمی مشاور و کارشناس فروش بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد 56341057_021 09123197174 09358500640 امیر مسلمی www.bimepasargad.mihanblog.com
متین مامی ایلیا
31 اردیبهشت 91 16:31
قربونت برم که روز به روز جیگررررررررررررررررررررر تر میشی


خدا نکنه عزیزم زنده باشی
مامان آرشیدا قند عسل
31 اردیبهشت 91 17:58
چه شیطون شدی عروسک دیگکه از حالا به بعد مامانی وظیفه اش سنگین تر میشه و باید همش مواظب تو شیطون بالا باشه دسته گل به آب ندی , راستی میگم خاله جون کنترل خوشمزه بوددددددد؟!


آله خاله خیلی خوشمزه بود ...... راستی خواهری خوب گفتی ......
مام پارسا
1 خرداد 91 0:54
عزییییییییییییییییییییییییییییزم


شما هم عزیز ماهی
مام پارسا
1 خرداد 91 0:55
راستی درسایی ساعت چه مزه ایه خاله جون؟


خومزه خومزه
مامان دینا
1 خرداد 91 1:42
قربووون کله زدنت عزیزم.دینای منم عاشق کنترل وماشین لباس شوییه.عکسات هم مثل خودت قشنگن گلم


مرسی گلم قربون دوتاشون که اینقده شبیه همن
مامان محمد
1 خرداد 91 8:51
ای ول خاله،کارات باید تو تاریخ ثبت بشه،اگه کارای دیگه ای هم انجام میدی ثبتش کن ما منتظر بقیه اش هستیم ما رو منتظر نزاری عزیزم.


ممنون عزیزم دخملی من کاراش بیشتر مثل پسراس دیگه
مامان نوژا
1 خرداد 91 9:13
ای جونم.خوشمزه.دختر من هم که عاشق لباسشوییه


ای خدا قربون دوتاشون برم من
ilijoon
1 خرداد 91 12:12
مامان جوني واسه اين پست كامنت گذاشته بودم پس كجاست؟


ببخش چند روزی اصلا" وقت نداشتم بچه داری دیگه ...
مامان ترنم کوچولو
1 خرداد 91 12:15
سلام عزیزم.خاله فدات با این کارای بانمکت. ن
میدونم این کنترل چی داره این وروجکا انقدر عاشقشن


وای راس میگی ترنمی هم ای وای بر من
حاج علی
2 خرداد 91 9:44
سلام مامان درسا ممنون از لطفتون سلامت باشین انشالا روزی خودتون با جمع خانواده همه سفرهای زیارتی و معنوی مکه مدینه کربلا سوریه.. آره مامان درسا برا همه دعا کردیم دوستای گل وبلاگی حاج علی و درسا جون بازم از اینکه بهمون سر زدید ممنونم از اینکه دیر جواب دادیم ببخشیدX:]::



ممنون حاج علی کوچول خودم ...... وای دعایی که حاجی کوچول خاله کرده باشه ...... ممنون .....
مامان فاطمه
15 خرداد 91 15:39
عكساجالب بودن ؛ درسا جونو مي بوسم اي جيگر تو دخترگل مامان