آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

روزی که درسایی روی باباشو زمین نمیندازه .....

1391/2/27 1:11
نویسنده : مامان בرسا
2,292 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم سلام

نی نی باباش

عزیزم با این همه خاله های مهربون دیگه ما چی میتونیم از خدا بخوایم ......دیشب خیلی دلم واست میسوخت دل نگرانت بودم ..... با همون نگرانی و دلتنگی پست دیشبو واست نوشتم ...... وای که این خاله های مهربون چقدر با محبتن ...... بلافاصله یکی یکی بهمون سر زدن بعضی هاشون راهنماییم کردن ...... بعضی هاشون بهم دلداری دادن ...... وای که چقدر آروم شدم ........ خیلی خوشحالم از اینکه با شما دوستان گلم آشنا شدم ...... خدا میدونه عاشق تک تک تون هستم ..... و بهترین بهترین هارو  از خداوند در ادامه مسیر زندگی هاتون میخوام .......

و اما جریان امروز ...... خانم خانما ...... صبح که چشمای خوشگلتو به روی دنیا باز کردی ....... بابا اومد بالای سرت و طبق معمول قربون و صدقه ت رفت و بعدش بهت گفت ...... خانمی شما که محبت کردی کادو مامانتو پیش از موعد بهش دادی ...... ( منظورش ماما گفتن بود ) یه نگاهی هم به بابا بنداز و به ما هم بگو بابا تا ما هم قند تو دلمون آب شه .......

خلاصه بابا رفت صبحانه شو بخوره و من همین طور که تعویض پوشک و شستشو تو و تعویض لباس تو انجام میدادم ..... بهت میگفتم عزیزم بگو بابا بگو بابا ..... بابا جونش کجایی .......

 

کم کم بابا داشت میرفت ..... اومد بغلت کرد و بوسیدت و رفت ........

 

هنوز کاملا" از در خارج نشده بود که به عکس بالای آکواریوم که خودت و بابا کنار همین نگاه کردی ..... دهن خوشگلتو جمع کردی و با ناز گفتی ( با با ) وای که بابا برگشت و نمیدونی چقدر خوشحال شد .......اصلا" باورش نمیشد ...... میگفت ..... مژگان گفت بابا مطمئنی شاید دوباره گفت ماما .......وای که اشک تو چشمام حلقه زد ...... تا حالا چنین واکنشی از اردوان ندیده بودم ...... هیچوقت فکر نمیکردم اینطور احساساتشو بروز بده .......

مامانی ممنون حسابی حالمونو خوب کردی ...... حسابی سرخوشیم ....... امروز از صبح تا بهت میگم بابا کو ؟ ....... دوباره به عکس توی قاب نگاه میکنی  و بعد به در ورودی و لباتو جمع میکنی  و میگی  بابا ......بابا ....... اینقده با ناز میگی ...... من دلم ضعف میره چه برسه به بابا جونت .......

لالایی کن بابا خوابیده حالا

ببین خسته است گلم از قیل و قالا

ولی مجبوره از کار زیادش

بره از پلک شب پایین و بالا

لالا لالا بابا ابری نداره

ولی هر روز و شب بارون میاره

چشاش و میبره تا آسمونا

که روی نسترنهامون بباره

لالا یی کن بابا با روح برتر

میون هر گلی زیبا و سرتر

تو چشماش حلقه ای از مهربونی

رو دوشش کوله باری پرثمرتر

لالا لالا واسه بابا دعا کن

خدا رو زیر لب با ما صدا کن

بگو او را برای ما نگه دار

خودت غم از دل بابا جدا کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
27 اردیبهشت 91 1:10
خدا حفظش کنه ایشالله


ممنون عارفه گلی
مامان آرشیدا قند عسل
27 اردیبهشت 91 1:45
ای جان خاله آفرین به تو که اینهمه مامان و بابا رو دوست داری و دلشون رو شاد میکنی آفرین دختر گلم آفرین.بوسسسسسسسسسسسس برای تو که فرشته ای.


مامانی بهترین عیدها رو بهمون داد
مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 1:49
وای دیدنی بوده روی ذوق زده شده بابا آفرین دختر حرف گوش کن


وای بابایی که اون بالا بالاهاس .....حسابی خرسنده..... مرسی عزیزم
مامان ریحانه
27 اردیبهشت 91 2:34
عزززززززززززیزم
به جام حسابی ببوسش. به بابایی هم جلو جلو هدیه ش رو داد که حسودیش نشه فداش شم. مبارک باشه.
گل منه درسا جون.


ممنون عزیزم یه دنیا بوس فقط واسه ریحانه و مامانش
مامانی
27 اردیبهشت 91 7:54
سلام عزیزم
بروزم مامانی منتطرتم
قربونت بره خاله


ممنون عزیزم خدانکنه انشاالله زنده باشی عزیزم
مامان محمدرضا
27 اردیبهشت 91 8:54
الهی قربونش برم من .
دخترمون بزرگ شده مامانی.
آره یادته چقدر جوش وو غصه داشتم؟


خدا رو شکر همه جی به خیر گذشت
نسترن
27 اردیبهشت 91 9:05
این گل دختر خیلی دلبر تر از این حرفاست حالا وایستا بزرگ بشه ببین چه کارها که نکنه
عاششششششششششششقتم درسا گلی


قربونت برم ما که تو اوج آسمونیم داریم از خدا تشکر میکنیم ..... من که ذوق مرگ میشم نسترنی
مامان آرشام
27 اردیبهشت 91 9:44
آفرین به گل دختر نازنین مهربون


ممنون مامانی قربونت برم
مامان بهی
27 اردیبهشت 91 10:35
روز مادرو با دیرکرد به شما مامان درسا میتبریکم


عزیزم اشکال نداره روز شما خانمی هم مبارک
مامان نفس طلایی
27 اردیبهشت 91 11:24
ای جون دلم معلومه چه حس شیرینیه ... اینم کادوی درسا برای روز پدر به بابا جونش


آره بابا که فعلا" رو ابراست ما که نمیبینمش
سپیده
27 اردیبهشت 91 11:27
ای جونم که دل باباشو به دست اورد اونم به این زیباییو دلبری
قوبون اون اوای کلامت بشم من خوشگل من


قربونت برم زنده باشی ممنون سپیده جونی من
دخترم عشق من
27 اردیبهشت 91 12:02
وقتی این مطلبتون رو خوندم اشک تو چشام حلقه زد .... خدا رو شکر بابت همه چیزای خوبی که به همه ما داده....


قربونت برم ببخش ناراحتت کردم عزیزم
مامان مهنا
27 اردیبهشت 91 12:13



ممنون عزیزم
مامان مهنا
27 اردیبهشت 91 12:14
ای جونم
ما ک بسی ذوق نمودیم چ برسه ب اقای پدر
عزیزم بابا گفتنت مبارک


آقای پدرو ما که دیگه نمیدونیم کجا باید پیدا کنیم ده دفیقه پیش روی یه ابر رو آسمونا بود
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:03
ایشالا عزیزززدلم
آخی



ممنون عزیزم نایسلی
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:04
خداروشکر


ممنون عزیزم
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:04
اره ایشالا میبینی خوشملم


انشاالله بتونم ببینم .
سحر
27 اردیبهشت 91 14:28
آفرین به این دخمل گل ما


آفرین به سحر مهربون ما
سحر
27 اردیبهشت 91 14:37
عزیز دلم آخه اگه خدا بخواد تا 5-6 روز دیگه عازم خونه خداییم و درگیر فراهم کردن مقدماتشم .به خاطر همین زیاد فرصت نمیکنم که بنویسم . ولی دلم نمیاد به وب درسا جونم سر نزنم !! اونو هرجوری که شده یه سر میزنم . بوس بوس


قربونت برم به سلامتی انشاالله همیشه خوش باشین ... ممنون
نگین مامان رادین
27 اردیبهشت 91 15:07
ای قربون تو دخمل خوشتل خودم بشم که دل همه رو شاد می کنی،الاهی فدات فرشته کوچولو مامانی از طرف من ببوسش ایشاالله همیشه شاد و خندون باشید


ممنون مامانی انشاالله شما هم همیشه خوش باشین
مریم مامان درسا
27 اردیبهشت 91 15:37
سلام مژگان جون
خدا رو شکر که بهتر شده و یه کادوی دیگه هم به بابائیش داد
قربونش برم من که اینقدر بامزه س


ممنون عزیزم آره بخدا بهترین کادوها رو داد قربونش
مامان بهی
27 اردیبهشت 91 16:55
عسیسم بیا پیشم رمزم خصوصی برات گذاشتم


ممنون عزیزم رفتم
ilijoon
27 اردیبهشت 91 18:12
اي جانم فداي حرف زدن خوشگلت عزيزم ببين دخملي چقدر دوستون دارهكه هميشه زودتر كادوتونو ميده بابايي كادوي روز پدر رو كه گرفتي پس ما هم به همين مناسبت ميگيم بابا جوني روزتون مبارك


ممنون مامانی مهربون ماهم میگیم روزتون مبارک بابا های ایران زمین
ilijoon
27 اردیبهشت 91 18:15
مامان جوني انقده به پسر ما لطف نداشته باشيد بزرگ شد براتون دردسر ميشه ها
اونوقت هي نگيد به راه دورش نميدم و............


قربونش برم اگه ما هم روشیم که از شما بهتر .....
مامان بهی
27 اردیبهشت 91 19:35
سلام عزیزم مرسی نظرلطفته
آره من عمه ترنم جونم


قربونت برم عمه ترنمی
مامان فافا
27 اردیبهشت 91 20:06
آفرین به دختر بابایی


بزن دست قشنگه رو
مامان روشا
27 اردیبهشت 91 22:53
جونم.آفرین که انقدر با فکری. خواستی دل بابایی رو نشکونی پیشاپیش کادوی روز پدرتم دادی.از بابا بیشتر خش به حال ما شد که دیگه نمی خوادبه فکر هدیه از طرف درسا جونش باشه.


قربونت برم ممنون عزیزم مهربونم
ماناز
27 اردیبهشت 91 23:05
درسا خانم معلومه که از حالا کم کم به فکر جبران زحمات بابا ومامان افتادی تا با این طنازی ها خستگی از تنشون به در کنی.افرین به تو دختر قدرشناس.


ممنون دوست خوبم خداروشکر حسابی حالمونو خوب کرده این دختری
مامانی طهورا
27 اردیبهشت 91 23:40
سلام عزیزم ممنونم که به ما سرزدین بازم تشریف بیارین خوشحال میشیم
روی دخمل نازتونو


ممنون عزیزم باشه چشم دوباره میام دیدنتون
مریم مامان درسا
28 اردیبهشت 91 1:22
پس نظر من کو؟



ببخش عزیزم دارم یکی یک تایید میکنم ....
مامان سارینا
28 اردیبهشت 91 9:06
ایشالله زنده باشه این گل دخملی که دلتونو نمیشکنه . درسایی دوستت داریم همیشه بابا مامان رو خوشحال کن . از طرف من ببوسیدش


ممنون عزیزم دخملی ماهه دیگه ...... قربونش برم ..... البته سارینای شما هم معرکه س
مامانی گیلدا
28 اردیبهشت 91 10:09
سلام مژگان جون.درساماشالله خیلی ناز و بامزه شده .همیشه وبلاگش رو که می خونم کلی ذوق می کنم.درسا خاله زودتر بزرگ شو با گیلدای من همبازی بشی.درسا جون دوستت دارم .ببوس درسای خاله رو


ممنون رضوان عزیزم خیلی دوست دارم هم خودت و گلیدای عزیزم ..... ممنون اومدی انشاالله که زودتر دخملامون با هم بازی کنن ..... قربون دوتاشون
مامان سمیرا
28 اردیبهشت 91 12:34
چه گل دختری که کادوهای مامان و باباشو زودتر از وقتش میده .بهترین لحظه ها همین شنیدن مامان و بابا گفتن این کو چولوهاست.


مرسی مامانی مهربون ...... نمیدونی چقده هر دو خوشحالبم
مامان ساقی و محمد
28 اردیبهشت 91 17:32
خدا حقظش کنه.حسابی دل بابایی رو با این کارش برد.


قربونت برم دقیقا" همین طوره که میگی
نرگسی
28 اردیبهشت 91 19:31
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی نرگس جونم
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:56
اليهي قربون اون ماما گفتنت كه بابا را هم تحريك كرد.راستي بلدي لالايي بخوني اگه بلدي پيشم بيا تا بهت بگم


اومدم عزیزم ممنون مامان زهره جون
مام پارسا
1 خرداد 91 1:03
ایشالله خدا براتون حفظش کنه.
مامانی میدونم که چه حس قشنگی رو دارید تجربه می کنید.
دیدید دخملی چقدر خوب خستگی هاتون رو از تنتون بیرون می کنه
مامانی هر روز براش اسپند دود کن توروخدا


باشه چشم خاله حونی مرسی پارسایی رو ببوس
مامان فاطمه
9 خرداد 91 17:34
سلام الهي قربون اين دختر خوشگل با بابا گفتنش.آفرين دخترگلم
درسا جونو مي بوسم


ممنون عزیزم مرسی