آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

کاشکی اینقده دخترم صبور نبودی .........

1391/2/26 0:10
نویسنده : مامان בرسا
2,006 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دخترکم .....سلام

وقتی به دنیای خاکی قدمای مخملی تو گذاشتی ..... همه بهم میگفتن کاشکی دختر صبوری باشه ..... کاشکی شبا زیاد بخوابه و روزا هم زیاد گریه نکنه ...... منم میخواستم چون اون موقع حالم خوب نبود و نمیتوستم بغلت کنم ...... و واسه عمه و خاله و بابا میشد درد سر ...... هم باید مواظب من بودن و هم باید از شما نگه داری میکردن .......


گذشت منم خوب شدم و سرپا ..... دیگه خودم میتونستم ازت نگه داری کنم ...... اما باز هم صبور بودی و آروم ....... خدا رو شکر میکردم ...... 

دوباره گذشت حالا میتونستی خودت بازی کنی .....غلت بزنی ..... اما بازم صبور بودی و صبور

حالا دیگه کم کم داری واسه خودت خانمی میشی ..... گاهی وقتا یکم بی قراری داری ..... اما همچنان صبوری ....... وصبور .

صبور کوچولوی من

دو هفته پیش ..... شب خوابیدیم نیمه های شب بود که از صدات بیدار شدم ....... دیدم داری با خودت حرف میزنی ...... اولش فکر کردم خوب بیدار شدی و بیخوابی زده به سرت و داری با خودت بازی میکنی ......ولی بعد وقتی دست به سرت کشیدم دیدم داری تو تب میسوزی ..... خدای من دلبندم  ..... نمیدونم داشتی هذیون میگفتی یا نه .....نمیدونم اما من بجای شما بودم بیقراری میکردم ..... گریه میکردم .....عزیزم چرا صبوری ......

دیروز ماشاالله سوپتو خوب خوردی و منم خوشحال یه عالمه بهت دادم و بعد از نیم ساعت هم آب میوه ....... خوابیدی و توی خواب شروع کردی به سرفه ....... داشت حالت بهم میخورد ...... و آخرش یه عالمه بالا آوردی ...... اما بلافاصله بعد از تعویض لباسات و شستن دست و صورتت ..... خوابیدی و دم نزدی ..... خدایا عزیزم منو ببخش ..... اشتباه از من بود یه عالمه غذا و آب میوه آخه مگه جقدر شما معده ت گنجایش داره ...... ببخش ..... کاش خونه رو روی سرت میذاشتی کاش اذیتم میکردی .... کاش اینقده گریه میکردی تا من عاصی بشم .... عزیزم نمیخوام صبور باشی .....میخوام نشون بدی که ناراحتی ......درد داری ..... یا مریضی ..... الان وقت دندون در آوردنته خودم میدونم چقده اذیتی همه چی رو به دندون میکشی ..... انگشتاتو روی لثه ت فشار میدی .... اما بازم صبوری .....

من مامانتم ..... هرچی داد و گریه و بی تابی داری سرمن بزن عزیزم ..... دیگه صبوری نکن باشه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

نرگسی
26 اردیبهشت 91 0:17
الان حال درسایی چطوره ؟


الان خوبه خداروشکر
نایسل
26 اردیبهشت 91 0:49
عزیزززز دلم فرشته هامراقب بچه هان نگران نباش


آره عزیزم ولی دلم طافت نمی یاره
نرگسی
26 اردیبهشت 91 0:52
خداروشکر عزیزم .. نگران نباش دوستم .. خدا کمکت میکنه و همراهتونه و هیچ اتفاقی هم نمیوفته .. درسایی دردونه ی خداست مگه میشه .. آره عزیزم منم همین کارو کردم و کاریش نداشتم ..


ممنون عزیزم مرسی دوست خوبم
مامان روشا
26 اردیبهشت 91 1:27
سلام مامانی؟ببخشید من کوچیکتراز اونیم که بخوام بهت بگم چی کار کنی.ولی بعضی چیزا تجربه است دیگه.یکی این که حتما بعد از خوردن غذا آب بهش بده تا آرروغ بزنه و به قول خودمون اگه سر دلش سنگین شده بالا بیاره البته یه کم .یکی دیگه هم این که هیچ وقت تا غذا رو بهش دادی نخوابونش یه کم صبر کن بعد.بازم ببخشید.عرووسکم رو ببوس


باشه چشم مامانی ..... ممنون از راهنماییت خیلی دوست دارم
مامان آنیسا
26 اردیبهشت 91 2:09
فدای درسای گل و صبور بشم.

مامی درسا ناراحت نباش .خدا رو شکر که درسا جون صبوره.
الهی دندونش زودی در بیاد عزیزم.احتمالا تب هم برای دندونش بوده.درسا گلی رو ببوس مامی جون


ممنون عزیزم ممنون از دلگرمیت ...... احتمالا" همش بدنش گرم میشه و سرد کاش دندوناش دربیاد دعاش کنید ....
مامان یاسمین زهرا
26 اردیبهشت 91 2:15
الهی دورش بگردم


خدا نکنه عزیزم زنده باشی
دخترم عشق من
26 اردیبهشت 91 7:38
سلام دوست خوبم مامان روشا توصیه های خوبی کرده که منم میخواستم بگم . بلافاصله بعد از غذا و مخصوصا سوپ ابمیوه بهش نده بذار یکی دو ساعت بعد . خدا رو شکر که خوب شده . نگران نباش عزیز از این چیزا پیش میاد و تجربه میشه ....از طرف من درسا جون صبور رو ببوس ...قالب وبتون هم بی نظیره. مبارکه


ممنون عزیزم خیلی خوشحالم از محبت تاتون ..... قربونتون برم من که اینقده لطف دارین ..... عزیزم چشم حتما" عمل میکنم ..... ما هر روز یک قالب داریم .... خیلی متنوعیم ممنون که خوشت اومده ......
مامان اندیا
26 اردیبهشت 91 8:53
اخی عزیزم .مامانی خودتو ناراحت نکن بعضی وقتا پیش میاد... الهی زود زود دندون کوچولوی نازمون دربیاد ...الهی هیچوقت تب نکنه ...درسای خاله دوشت دارم یه عالمه


ممنون مامی جونی خیلی دوستتون دارم انشاالله اندیا سلامت باشه
مامان حلما
26 اردیبهشت 91 9:58
وای خدا مطلبت خیلی جانگداز بود . قطرات اشکم رعایت نوبت را نمی کنند . حال ملوسک خاله چطوره ؟


قربونت برم حالم خیلی بد بود ببخشید تورو خدا الان خوب خوبه ..... خداروشکر
مامان ترنم کوچولو
26 اردیبهشت 91 10:06
عسلکم قدر مامانشو میدونه خوب آخه از اون بالا پیش خدا دیده که مامانی چقدر براش بیقرار بوده.برا درساجونیم با یه دنیا آرزوی خوب براش
بازم قالب جدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مبارکه


قربونت برم من خیلی دوست دارم مرتب خونه اینترنتی دختریم رو عوض کنم ...... ممنون از دلگرمیت مامان جونی
مهتاب
26 اردیبهشت 91 10:16
ین دوست داشتن است
این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد
او درون دل من جای باز کرده است
کودکی بازی گوش
نازنینی با هوش
چشمهای مشکی
پوستی مهتابی
گیسوانی چو شب بی مهتاب
که نسیم خوش او دلها برده ز کف
اری اری اری
دوستش میدارم
قهقه‌های قشنگش که همه مستانه
حاکی از سر درون خوش اوست
دوستش میدارم
من که خود میدانم
او یقین سهم من است
از بهشت خاکی

اینم وصف حال مامان مهربون وکوچلو صبورش


ممنون خیلی زیبا بود دست گلت درد نکنه
مامان متین وکسرا
26 اردیبهشت 91 11:04
روزتون با تاخیر چندروزه مبارک آخه نت مون قطع بود و نتونستم بهتون تبریک بگم مامانی مهربون. صبوری درسا جون پایدار


اشکال نداره دوست من روز شما هم مبارک ..... اومدم عکسای تولد پسرمو دیدم مبارکش باشه
نایسل
26 اردیبهشت 91 11:32
عزیزمممممم



قربونت برم عزیزم
نایسل
26 اردیبهشت 91 11:32
من چهارشنبه

پنج شنبه
شنبه
میرم بانک
یکشنبه دو شنبه سه شنبه دانشگاهم


موفق باشی همیشه ....
مامان پسر خرداد
26 اردیبهشت 91 11:55
واقعا می فهممت دقیقا منم اینجوری بودم.


قربونت برم ممنون دوست من
مریم مامان درسا
26 اردیبهشت 91 12:32
سلام مامانی
الهی قربون اون صبوریش بشم من ،الان حالش چطوره؟
خوب شده؟
قربون اون قیافه ی بامزه ش


خداروشکر عزیزم بهتره .... ممنون خاله مهربون
مامان اميرحسين كوچولو
26 اردیبهشت 91 13:35
الهي خاله فداي چشات عزيز دلم چقده مهربوني تو كه ماماني رو اذيت نميكني قربون اون قلب مهربون كوچيكت بشم خيلي خيلي دوستت دارم عزيز خاله

قربونت برم ممنون عزیزم یه دنیا بوس
ilijoon
26 اردیبهشت 91 14:31
به به چه مامان ودخمل خوبي مامان جون دختر بايد صبور باشه ديگه اونوقت طرفداراش زياد ميشند


قربونت برم پس زنده باد دخملی پر طرفدارمن
ilijoon
26 اردیبهشت 91 14:32



قربونت برم مرسی
مام پارسا
26 اردیبهشت 91 16:36
قربون دختر صبورم برم من.
مامانی توروخدا غصه نخور.می دونم که نگرانی ولی خب خدا دیده تو قبل از بارداری و موقع بارداریت سختی زیاد کشیدی با این کار می خواست که توی بزرگ کردنش دیگه سختی نکشی.
عزیز دلم نگران نباش فقط شبها هر نیم ساعت یا یک ساعت بیدار شو و نگاهش کن و همه چیزش رو کنترل کن.
خدا خودش مراقب همه ی کوچولو هاست.


ببخش اگه ناراحتت کردم خیلی دلم گرفته بود .....باشه چشم ممنون
مام پارسا
26 اردیبهشت 91 16:36
الان حالش چطوره ؟ بهتر شده؟


به لطف شما دوستان گلم خوب خوب ممنون
مامان سمیرا
26 اردیبهشت 91 17:49
اخه پس درسایی مریض شده!!!!!
ولی مامانش ناراحت نباش اینقدر مریض میشن البته میدونم ناراحتیت بیشتر به خاطر صبوریشه...ادم دلش بیشتر میسوزه ....ولی خدا رو شکر کن که صبوره نه خودشو اذیت میکنه نه تو رو..من دیدم بچه هایی که مدام نغ میزنن دیگه تمام افراد خوانواده از دستش دیوونه میشنو خسته.
این نیتیها مخصوصا دندون در اوردنشون که مصیبتیه واسه خودش
راستی عزیزم یه چیز بعد غذا یا مخصوصا بعد از شیر ابمیوه خوب نیست و حالت تهوع میاره
تو اون عکسش دیگه شبیه دخترا شده خیلی قشنگ بود افرین مامانی

ممنون از راهنماییت دوست خوبم چشم دیگه بش نمیدم ..... ممنون
الهه مامان یسنا
26 اردیبهشت 91 18:01
قربون این درسا برم من!!
ای وای ما عجب مامانایی هستیم من از بی طاقتی و کم حوصله ای یسنا مینالم تو از صبوری دخترت.
عزیزدلم عیب نداره اینا همش تجربه میشه واسه ما. دخترمو ببوس. ایشالاه زود زود دندوناش در بیاد که کمتر اذیت بشه


انشاالله که هر دوتافرشته مون همیشه خوش باشن و خندون و البته سالم سالم
عمه آتنا
26 اردیبهشت 91 18:15
خدا کنه دخملی زودتر خوب بش الان حالش چطوره؟


خدا روشکر از دعای خیر شما الان خوبه عمه حونی
مامان نفس طلایی
26 اردیبهشت 91 18:24
سلام دوست گلم خوب درسا جون به خودت رفته اون همه دردی که تو برای بودنش تحمل کردی .. اون همه صبر تو ... خوب دخملت هم خانم و صبوره دیگه .. خدا همیشه حفظش کنه براتون و شما رو برای اون


ممنون عزیزم خیلی دوست دارم ...... ممنون از همدردیت
mamani helena
26 اردیبهشت 91 18:31
salam azize khale vay man fadat besham tabeto nabinam jigaram


ممنون عزیزم
مامان سحرناز
26 اردیبهشت 91 23:48
سلام مامانی،ممنون که نوشتمو خوندی ... ببخش اگه ناراحتت کردم اما خوب موقعی که نوشتمش اونقدر حالم بد بود که تلخ ترین کلمات دنیا وارد صفحه میشدن ... ممنون که درکم کردی و امیدوارم که خدا پدر مهربون شما و همه ی پدرای دنیا رو برای بچه هاشون حفظ کنه و بازم امیدوارم که همیشه شاد باشید...دوستت دارم دوست نازنینم


قربونت برم عزیزم انشاالله هیچ وقت دیگه رنگ غمو نبینی
مامان سحرناز
26 اردیبهشت 91 23:51
فدای این درسا نفسی بشم من که انقدر صبوره ، بعضی وقتا آدم از صبر بچه ها گریه اش میگیره که این از همون موقع هاست ... انشالله که زود زود زود خوب میشه خانوم خوشگله... اما من فکر کنم که تقصیر مامان باباست اگه اون روز عکسای خوشگل تو قابلمه رو نمیذاشتن تو وبت الان چشم نمیخوردی عسلم میبوسمت خاله جون


قربونت برم ممنون بابت همدردیت همین طوره که میگی
سحر
26 اردیبهشت 91 23:55
عززززززززززززززززززززززیز من دوست دارم


ما هم دوست داریم
مامان آرشیدا قند عسل
27 اردیبهشت 91 1:43
ای عزیز خاله نبینم اذیتی گلم بلا دوره بلا دوره عروسک.


ممنون مامانی مرسی گلم
نسترن
27 اردیبهشت 91 9:03
خوب دخملی هم به مامانش رفته و صبوره
مزگان جونم از طرف من این عروسک رو حسابی بوسش کن


ممنون عزیزم دوست دارم نستزنی .... حتما"
مامان متین
27 اردیبهشت 91 10:05
ای وای چی شه عزیزم .یه چند وقتی نبودم .نمیدونستم خانم گل مریض شده. حالا حالش چطوره؟ بهتر شده؟


خداروشکر الان بهتره مامانی مرسی
سپیده
27 اردیبهشت 91 11:24
الهی جیگرم کباب شد
اخه چه توقعی هست وقتی مامان به این صبوری داره خودش هم صبور میشه دیگه


قربونت برم زنده باشی ببخش ناراحتت کردم
حاج علی
28 اردیبهشت 91 0:43
سلام خاله جون من از زیارت اومدم خیلی خوش گذشت جاتون خالی بود براتون دعا کردم ایشالا روزیه درسا جون و خونوادش باشه و همیشه سالم و سر حال باشه به وبلاگم هم سر بزن


آی قربونش اومدم با سرعت نور
مامان سارینا
28 اردیبهشت 91 9:03
عزیزممممممممم . فدای این خانوم گل صبور . مامانی بعد از سوپ خواهشا بهش آب میوه نده هم اینکه معدش گنجایش نداره هم اینکه ترش میکنه . شما خودت میتونی بعد از سوپ آبمیوه بخوری ؟ تنبیه میشیا مامانییییییییییی . درسا گلی خوشمزه رو از طرف من خیلی ببوسید بچه صبر هم نعمته قدرشو بدون . سارگلی منم همینطوریه مامانی گاهی اوقات مثل شما دلم واسش میسوزه


ممنون عزیزم باشه چشم دیگه بهش نمیدم ..... ممنون از راهنماییت .... حالا بخدا خیلی بچم مظلومه