آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

سه ماهگی و آغاز چهارمین ماه زندگی

1391/2/27 7:57
نویسنده : مامان בرسا
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

فندو نبات زندگی

سخت یا آسان این سه ماه گذشت و شما قدم های مخملی ات را روی چهارمین ماه زندگیت گذاشتی .

درسا گلم دوست دارم  گذری تصویری داشته باشم به سه ماه گذشته که ببینم شما خانوم خانوما چقدر بزرگ شدی . خانم شدی . مثل یک دسته گل شدی .

درسا خانم سه روزه

اینجا سه روزه هستی و من و شما تازه از بیمارستان به خونه اومدیم.

 

بک ماهگی درسا گلی

اینجا شما خانم . یکماهه هستی و زیباتر از قبل در خواب نازی

دو ماهگی درسا گلی

این هم دو ماهگی و آغاز شیطنت ها

 

 و حالا سه ماهگی

و بالاخره سه ماهگی شناخت مامان و بابا و عکس العمل های زیبا به هر چیز .

دردانه ام امیدوارم ....... ماهگی ات را جشن بگیرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

asal
8 آذر 90 3:24
vay khoda cheghadr nazeh in dokhtareton,khoda hefzesh koneh.


خیلی لطف کردین که به سر زدید . دوست من
مامان پسر خرداد
8 آذر 90 8:14
چهار ماهگیت مبارک درسا جون


ممنونم دوست من .
بابای زهرا کوچولو
8 آذر 90 8:23



متشکرم از لطفتون.
مامان مسافر كوچولو
8 آذر 90 12:55
سلام از اين كه به ما سر زديد ممنون. اميدوارم درسا خانم تا ابد سالم در كنار مامان و باباش باشه. با اجازه لينكتون ميكنم


ممنونم از لطفتون . من هم با افتخار شما را لینک میکنم .
خاله هدي ياسمين زهرا
8 آذر 90 13:31
ماشااله چه دخمل نازي. خدا حفظش كنه.
ممنون از اينكه به وبلاگ ياسمين گلي ما سر زدين. بازم منتظريم و البته خودمون هم سراغتون ميايم


یاسمین وقتی بزرگ بشه به داشتن چنین خاله ای افتخار میکنه .
مامان یاسمین زهرا
8 آذر 90 14:16
مبارک باشه.چه دخمل خوشگلی دارین


متشکرم دوست من
مامان چشم انتظار
9 آذر 90 13:32
سلام عزیزم قربونش برم خیلی ماهه خدا واستون نگهش داره

فدات این شبا برای ما هم دعا کن منتظر نمونیم خدا یکی مثل درسا خوشکل بهمون بده ممنون



خدا جون همین طور که به انتظار من خاتمه داد یکی از فرشته های آسمانیشو برای شما میفرسته . به امید خدا
مامان رادمان
9 آذر 90 13:59
درسا خانم چقدر بامزه است خدا حفظش كنه - من عاشق بچه ها تو اين سن هستم- خيلي تو اين سن بچه ها دوست داشتنين


خدا حافظ رادمان عزیزم هم باشه .
مامان سارا
10 آذر 90 10:39
چه دخمل نازي.
خدا براتون نگهش داره. قربونش برم.


سارای شما هم خیلی ناز نازیه . بوس بارانش کنید .
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
21 آذر 90 13:42
سلام مامانی.خدا درسا کوچولورو براتون نگه داره.ممنون که به ما سرزدین.
برای این خانم خوشگله اسپند فراموش نکنین..
درسا یکی از اسمایی بود که من خیلی دوست داشتم برای صدفم بزارم اما نشد


ممنون از نظراتتون . صدف هم اسم بسیار قشنگیه. موفق باشید .