آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

یه توصیه به نی نی ها : نی نی ها سعی کنید زیاد خوشمزه نشین .......

1391/2/24 10:44
نویسنده : مامان בرسا
3,572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بابا یی ها . مامانیا و نی نی ها ......

portrait-front.jpg

امروز میخواستم واسه مامان جونیم یه روز خاص باشه ...... پس مثل هر روز کله سحر از خواب بیدار نشدم ...... پس مامانیم بعد از رفتن بابام یه کمی بیشتر خوابید ...... ولی نمیدونم چرا هی نگام میکرد و هی بوسم میکرد..... دیگه داشتم لو میدادم که بیدارم ..... ولی بالاخره به خیر گذشت .......

o.gif

حدود ساعت ١٠ صبح چشمامو باز کردم و دیدم بابا هم خونه س و مامانم هم داره واسم حریره خوشمزه درست میکنه ...... وای که چقدر گشنم شده بود ...... بعد از صبحانه خوشمزه ...... دیگه حسابی سرحال شدم و شروع کردم به ناز کردن و نای نای کردن اونم از نو ع دو دستیش ..... چپ و راست واسه مامانم میخندیدم و مامانم هم حسابی بوسم میکرد ......مامان همش میگفت : ماشاالله ....زنده باشی ..... قربون دستات .....قربون موهات ..... قربون خندیدنت ....قربون ....... ( وای چقدر قربون ) ..... وبعد تصمیم گرفتن با بابایی یه سری عکس یادگاری بگیرن ....... یه چندتایی عکس سه تایی و دوتایی گرفتیم تا یه دفعه منو گذاشتن تو قابلمه ..... اونم اون بزرگه و قرارم دادن روی اجاق ...... اولش کلی ذوق کردم ...... و خندیدم .....

خوشمزه مامان

c.gif

برای خوندن ادامه ماجرا بیان با من بریم ادامه مطلب pebbelsenbambam.gif

 

66.jpg

یه کمی که گذشت دیدم ای بابا ..... بابا جونی و مامان حونیم ......دارن یه چیزایی بهم اضافه میکنن ......سعی کردم خودمو نبازم ...... ولی خدا از دلم خبر داشت ........

خوشمزه خوشمزه

20.gif

به حرفاشون که گوش دادم ....... فهمیدم مامانم میگه ...... اردوان صبر کن کلم هم بیارم ..... خوشگل تر میشه .....خوشمزه مامان ....... خوشمزه ...... خوشمزه ...... ای بابا بخدا من اصلا" خوشمزه نیستم بابا منم درسایی ..... گل سر سبدتون ..... پس چی شد .....دست کوچولو ......پا کوچولو ...... عاشقتیم .....فدات شیم ....... ولی نه باید یه کمی به خودم مسلط میشدم ....نباید خودمو میباختم ....پس دوباره خنده .....خنده ....

خوشمزه عزیزم

18.gif

دیگه حسابی ترسیده بودم ولی با شجاعت تمام میخندیدم .....ایول به من ....ماشاالله به من ...... تازه شم یه چیزی. که مامانم میگفت کلم هستش هم روی سر مبارکم گذاشتن

خوشمزه و عسلی

108.gif

بعد از این عکس دیگه خودمو آماده هر چیزی کرده بودم ..... دیدم مامانم اومد بغلم کرد و دوباره بوسم کرد و گفت : قربون دختر خوش عکسم برم ..... عکسات خیلی خوشگل شد ...... ای بابا بقول خاله نسترن .....بیام  بزنمت ....6.gif.آخه این چه مدل عکس گرفتنه ... خوب میخوای عکس بگیری قبلش بگو ...... یه ندایی یه خبری بابا ما فکر کردیم از بس خوشمزه شدیم ...... میخواین مارو نوش کنین .......

109.gif

خلاصه نی نی های خوشگل از ما به شما نصیحت ...... اگه میخواین خوشمزه بشین و خوشمزه گی کنید  فقط یه کوچولو خوشمزه بشین ...... گفته باشم .....زیاده روی نکنین .....

(از تجربیات درسا نی نی )

2294456.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

نایسل
24 اردیبهشت 91 0:22
وای عشقم خیلی خوشمله
خوردنیمنم گشنم شد


بیا با هم بخورمیش
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 1:25
مامان جون دخملمون بدونه کلم وکاهو هم خوشمزه باور نداری وقتی ماچ آبدار داری میگیری یه گاز گوچلو بزن میبینی


یه گاز بزرگ هم میتونم بزنم ؟؟؟؟؟؟؟
متین مامی ایلیا
24 اردیبهشت 91 1:35
خوب درسایی خوشمزه بودن این دردسرارم داره دیگه منم که دیدیم دلم خواست، چه برسه به مامان وبابا
دوست دارم خوشمزه جونم


آره دیگه اولین مامانی هستی که بهم حق میدی آفرین روزی دوبار میام پیشت
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 1:43
عزیز خصوصی داری


مرسی گلم
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 2:03
عزیزم مبین 4کیلو بود پسر خواهرم رکوردشو زد 4/200 بود یک هفته گذشته وزنش بیشتر شده


هزار ماشاالله نوه بعدی جقده ؟؟؟؟؟
مامان اميرحسين كوچولو
24 اردیبهشت 91 2:20
سلام ماشاالله خيلي ناز شده تو عكسا خدا حفظش كنه ...............
ماماني از عوض من يه لپ كوچيك بردارين


ممنون مامانی حتما"
مام پارسا
24 اردیبهشت 91 2:43
درسایی خدا بهت صبر بده با این بابایی و مامانی
خیلی مواظب خودت باش خاله
انقدم خوشمزه نشو خطر داره


تقصیل خودمه خیلی خوشمزم . مامانی هم منو بریونی میبینه
مریم مامان درسا
24 اردیبهشت 91 2:45
اخ من فربون این دخمل خوشگل بشم
خیلی خوردنیه



قربونت برم عزیزم ممنون
مامان آرشام
24 اردیبهشت 91 9:51



قربونت برم ممنون
الهه مامان یسنا
24 اردیبهشت 91 10:26
خوشمزه خانم من بودم تا حالا خورده بودمت


دفعه دیگه با هم میخوریمش
مامان زهره
24 اردیبهشت 91 10:36
ما كه دوريم درسا را درسته مي خوريم .بايد به مامان حق بديم كه يه لقمه بكندش


آره بخدا مامانی از دلم گفتی
عاشق باران
24 اردیبهشت 91 10:47
خیلی عکسای قشنگ و خلاقانه ای بود



ممنون دوست من
مهتاب
24 اردیبهشت 91 11:11
خیلی بانمک بود . ولی سعی کنید بهش نگید میخورمتتتتتتتتتتت چون مثل دخمل ما باورش میشه شروع میکنه بگریه کردن


ممنون از راهنماییت حتما"
مامان تارا و باربد
24 اردیبهشت 91 11:14
عزیزم مامانی و بابایی حق دارن خیلی خوشمزه ای


قربونت برم مثل دختر و پسر گلم
نرگسی
24 اردیبهشت 91 11:15
عزیزممممممممممم .. بوس بوووووس بوووووووووووووووووووووووووسسس ..


مرسی نرگسی عزیزم
مامان یاسمین زهرا
24 اردیبهشت 91 14:19
لطفا از این غذای خوشمزه بدین ما هم بخوریم.دهنمون آب افتاد


قربونت برم تموم شد جه خاکی بریزم ...... یاسی جونم خوشمزه س ها
مامان سمیرا
24 اردیبهشت 91 14:56
اخی درسا کوچولو ترسیده بوده
مامانش چقدر ماشالا زرنگی هر روز اپ میکنیو ...جواب همه نظرارم میزاریو....با محبتم هستیو به همه سر میزنی با این فسقلی...افرین مامان زرنگ


مرسی کلی تحویلم گرفتی ها ..... قربونت برم همه اینا رو گفتی شما هم هستی عزیزم
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:46
ايول ايوله ايول درسا جون يله ايول ديديد دخملمون چقده شجاعه ولي مامان جوني نخوريش ها تموم ميشه


به چشم مامانی یه انگشت میتونیم بزنیم
مامان سانلی
24 اردیبهشت 91 16:54
وای عجب غذایی بشه این خوراک درسا عسل.خیلی خوشمزه به نظر می یاد.مامانی به ما هم میدین ؟یه دیس یه پرس،یه قاشق،یه انگشت...... اخه ما هم دلمون خواست


اختیار دارین خاله یه انگشت یه دیس از این گل خانمی واست میکشم ...... قربونشون برم همه شون خوشمزه ن
نرگسی
24 اردیبهشت 91 19:17
خیلی ممنون عزیزم ..


قربونت برم خواهری
مامان شیدا
24 اردیبهشت 91 19:28
سلام به دوست خوبم . روزت مبارک . ان شاءالله سایه ات همیشه بالا سر درسایی باشه . درسایی رو از طرف من یه ماچ محکمممممممممممممممم کن . یادت نره .
درضمن این جور غذاها همیشه طعمش به یاد میمونه . ما هم از این غذاها داریم .
لبتون خندون ...


قربونشون برم که همشون خوشمزه ن . بوسشون کن
نسترن
24 اردیبهشت 91 20:43
وای تو به اندازه کافی با اون خنده های شیرینت خوشمزه هستی مزگان دلم ضعف رفت یک بوس گنده از طرف من این عروسک رو بکن


حتما" عزیزم قربونت برم نسترن
مامان سحرناز
24 اردیبهشت 91 23:42
سلام به درسایی و مامانی ،چه عکسایی چه غذایی به به مامانی ببخشید تاخیر داشتم روزتون مبارک باشه برو خصوصی گلم


ممنون عزیزم . اومدم پیشت
مامان روشا
25 اردیبهشت 91 0:11
آفرین به مامان مژگان با این نگارش قشنگش.دیگه کم کم باید وبلاگ نیسی رو بذاریم تو کوزه آبشو بخوریم.
قربون درسا جونمم بم که انقدر خوشمزه است.دهن من که حسابی آب افتاد.دوستتون دارم یه عالمهههههه

وای مامانی عزیزم شما هم عالی مینویسی ..... دختری رو ببوس .... همشون خوشمزه هستن ....قربونشون
مامانی
25 اردیبهشت 91 7:07
روزت مبارک مامانییییییییییییییییی


روز شما هم مبارک عزیزم
مبین فرفری
25 اردیبهشت 91 7:45
مامان جون درسا همین جوریشم خوشمزه


سلام مرسی مبین هم خوشمزهس
مامان ستایش
25 اردیبهشت 91 8:57
دوست خوبم من یه نی نی درسای دیگه رو با شما اشتباه گرفته بودم خوشحالم از اینکه پیداتون کردم نی نی خیلی ناز و خوشگلی داری
خدا برات حفظش کنه


اشکال نداره گلی خوبه پیدامون کردی
مامان سارینا
25 اردیبهشت 91 10:13
فدای این درسا نی نی خوشمزه با عکسای خوشگلش . درسایی دستت درد نکنه که تجربیاتت رو در اختیار نی نی ها قرار میدی . دوستت داریم نی نی خوشمزه ما . بوس بوس هوارتا واسه درسایی خاله جوون داستان نویس خوبی هستیاااااااااااا ای ول به مامانی مهربون


ممنونم عزیزم .... آله خاله این مامان و بابام یه کارایی میکنن !!!!!!!
مامان اندیا
25 اردیبهشت 91 12:37
وای مامانی معلومه غذاتون خیلی خوشمزه بوده کاشکی ما رم خبر میکردی


دفعه بعد حتما"
الهه مامان یسنا
25 اردیبهشت 91 17:51
من هی میام این عکسای دخترمو میبینم و میرم


ممنون دوست گل من
نایسل
25 اردیبهشت 91 18:17
جیگرم منظورت رو نفهمیدم از پلاستیک ؟


اشتباه خوندم نایسلی ببخش
متین مامی ایلیا
25 اردیبهشت 91 19:08
رمز و خصوصی برات فرستادم عزیزم
درسا جونم و یه ماچ ابدار کن


قربونت برم اومدم پیشت عزیزم
سیدمهدی
25 اردیبهشت 91 20:15
سلام مامان درسای عزیز کامنت من رو حذف کری هاااااااااااااا در هر حال آپم بیای خوشحال میشم


اومدی برادر خوبم ولی کامنتتون هست نگاه کنید
مامان ترنم کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:25
خیلی بامزه بود مامانی.دستت درد نکنه. خیلی دلم براتون تنگیده بود.ایشالله بازم زود به زود میام


خداروشکر اومدی عزیزم منم خیلی دلم واست تنگ شده بود .مرسی
زهره مامان آریان جون
25 اردیبهشت 91 23:57
وای چه غذایی شود.فکر نکنم ازین غذا خوشمزه تر وجود داشته باشه.
خاله جون سهم ما رو هم کنار بذاریدهااااا


ایندفعه که درستش کردم واست میزارم .... یه دنیا بوس
مامان نوژا
26 اردیبهشت 91 9:19
بومبا بومبا منم نینی خوشمزه میخوام


بفرمایید قابل شما رو که اصلا" نداره
مامان محمد
26 اردیبهشت 91 10:34
سلام عزیز خاله خوبی؟
سلام مامانی درساجونی،روزتون مبارک البته ببخشید که با تاخیر به دستتون رسید شرمندتونم،مامانی درسا شما نمیگید درساجون همینجوریشم خوردنیه اونوقت توی دیگه غذا هم میزاریدش؟نمیگید که غذا با درسایی خیییییییلی خوشمزه میشه اونوقت شما هیچوقت هیچوقت سیر نمیشید؟من توصیه میکنم که این کار رو نکنید،چون درساجون همینجوریشم خییییییلی خوشمزه هست،خیلی جالب بود که داخل دیگ جاشدی خاله،خییییلی دوستون دارم.بوووووووووووس.


ممنون عزیزم خوشحالم دوس داشتی ..... قربونت برم که اینقده با محبتی ..... ممنون
مامان نفس طلایی
26 اردیبهشت 91 18:27
عالی بود و صد البته خوشمزه


ممنون دوست من
مامان متین
27 اردیبهشت 91 10:10
عجب تجربه ای درسا جونم. خوشمزه ای دیگه کاریش نمیشه کرد.


آله نمیدونم باید چه کارکنم خاله شما میدونی ؟
عروسک خانوم
2 خرداد 91 19:59
درسا پلو هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
بخورمش


بیا با هم بخوریمش