آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

فرشته ای به نام مادر

1391/2/23 1:28
نویسنده : مامان בرسا
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ای به نام مادر

کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت و از او پرسید:می‌گویند فردا شما مرا به زمین می‌فرستید،اما من به این کوچکی وبدون هیچ کمکی چگونه می‌توانم برای زندگی به آنجا بروم؟خداوند پاسخ داد:در میان تعداد بسیاری از فرشتگان،من یکی را برای تو در نظر گرفته ام، او از تو نگهداری خواهد کرد.
اما کودک هنوز اطمینان نداشت که می‌خواهد برود یا نه: اما اینجا در بهشت، من هیچ کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم و این‌ها برای شادی من کافی هستند. خداوند لبخند زد: فرشته تو برایت آواز خواهد خوان دو هر روز به تو لبخند خواهد زد تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود.

کودک ادامه داد: من چگونه می‌توانم بفهمم مردم چه میگویند وقتی زبان آنها را نمی‌دانم؟..خداوند او را نوازش کرد و گفت: فرشته تو، زیباترین و شیرین‌ترین واژه‌هایی را که ممکن است بشنوی در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی.

کودک با ناراحتی گفت: وقتی می‌خواهم با شما صحبت کنم ،چه کنم؟ اما خدا برای این سوال هم پاسخی داشت: فرشته ات دست‌هایت را در کنار هم قرار خواهد داد و به تو یاد می‌دهد که چگونه دعا کنی.

کودک سرش را برگرداند و پرسید: شنیده ام که در زمین انسان‌های بدی هم زندگی می‌کنند،چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟ فرشته ات از تو مواظبت خواهد کرد ،حتی اگر به قیمت جانش تمام شود.

کودک با نگرانی ادامه داد: اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمی‌توانم شما را ببینم ناراحت خواهم بود. خداوند لبخند زد و گفت: فرشته ات همیشه درباره من با تو صحبت خواهد کرد و به تو راه بازگشت نزد من را خواهد آموخت،گر چه من همیشه در کنار تو خواهم بود.

در آن هنگام بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین شنیده می‌شد.
کودک فهمید که به زودی باید سفرش را آغاز کند.او به آرامی‌یک سوال دیگر از خداوند پرسید:خدایا !اگر من باید همین حالا بروم پس لطفآ نام فرشته ام را به من بگویید..

خداوند شانه او را نوازش کرد و پاسخ داد:نام فرشته ات اهمیتی ندارد،می‌توانی او را مـادر صدا کنی.

dorsa
دخترم ...... آروزیم خوشبختی توست .
اما بدان
تنها راه خوشبختی اینست .......
خوشبختی به كسانی روی می آورد كه برای خوشبخت كردن دیگران می كوشند
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

مامان آنیسا
22 اردیبهشت 91 23:47
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد
به مادر...
روزت مبارک



ممنون روز شما هم مبارک
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 0:29
عزیزم روزت مبارک


ممنون خانمی روز شما هم مبارک
مامان وندا
23 اردیبهشت 91 1:23
بی محبت مادر/ یک قنات بی آبم

مثل راه بی مقصد / مثل عکس بی قابم

بی محبت مادر / از شکوفه ها دورم

یک کبوتر بی بال / یک چراغ بی نورم

بی محبتِ مادر / چون لبان بی لبخند

ساکتم و غمگینم / مثل بلبلی در بند

بی محبت مادر / در دلم صفایی نیست

از بهار در قلبم / هیچ رد پایی نیست
اولین تجربه مادریتون مبارک


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان سها
23 اردیبهشت 91 1:46
سلام عزيزم روزتون مبارك خوشحال ميشم دوست باشيم


ممنون روز شما هم مبارک چرا که نه اومدم پیشتون دوست خوبم
مامانی آیناز
23 اردیبهشت 91 2:12
سلام خانومی روز شما هم مبارک فکر کنم امسال به خاطر درسا جان این روز به شما بیشتر می چسبه یا بهتره بگم از اینکه شما هم به جمع این فرشته ها (به تعبیر خودتان) پیوستید مبارک.امید وارم همیشه سایتون بالاسر درسا حون باشه.از بابت رمز هم متشکرم


آره راست میگین خیلی چسبید و ممنون عزیزم امیدوارم شما هم خوش باشین روزتون مبارک
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 2:47
به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

مامان گل روزت مبارک


ممنون دوست گلم روز شما هم مبارک
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 3:01
ممنونم از متنت خیلی قشنگه من وقتی مبینو باردار بودم خونه خواهرم تو مجله اینو خوندم خیلی خوشم آمد یادم رفت یاداشت کنم بعدشم مجله ناپدید شد نمیدمنم شیشه پاک کردند یا ماهی.بازم ممنونم خیلی زیباست.
درسا جون بوس بوس
به ما هم سر بزنید نی نی مون آمد



ای جانم پس خوبه من گذاشتم ..... اومدم عزیزم مبارک باشه
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 3:04
به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

مامان مهربون روزت مبارک


روز شما هم مبارک
مامان روشا
23 اردیبهشت 91 4:53
سلام.خیلی مطلب زیباییه.منم قتی باردار بودم اینو تو وبلاگم گذاشتم.
درساا جونم رو ببوس.مجددا روز مادر رو بهت تبریک میگم عزیزم.


آره خیلی زیباست ..... ممنون دوست دارم
مریم مامان نخودچی
23 اردیبهشت 91 7:12
بهترین بخش بچه بودن زمانی بود
که روی کاناپه خوابمان میبرد
و فردا به صورت جادویی ، روی تخت بیدار میشدیم !
عزیز دلم روزت مبارک



آره عزیزم راست میگی ..... قربونت برم روزت مبارک مامان آینده
ilijoon
23 اردیبهشت 91 8:06
اي جانم چقده ناز شدي جيگر


ممنون خاله حونی مرسی
عمه آتنا
23 اردیبهشت 91 8:13
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
مامان مهربون روزت مبارک


ممنون روز شما هم مبارک عزیزم
دخترم عشق من
23 اردیبهشت 91 8:16
سلام دوست خوبم روز مادر رو بهتون تبریک میگم کلمه مادر رو که میگم (مخصوصا با خوندن خاطرات شما )تما م وجودم به ارتعاش میافته . روزت مبارک عاشق ترین مادر دنیا


ممنون مامانی عزیزم شما هم مثل منی اگه شرایطش پیش بیاد که البته هیچ وقت برات پیش نیاد همین کارو میکنی همه ما مادریم ..... روزت مبارک عزیزم
مامان سارینا
23 اردیبهشت 91 8:32
مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بی صدا

مادر ای زیباترین شعر خدا

روزت مبارک


قربونت برم روز شما هم مبارک عزیزم
مامان نفس طلایی
23 اردیبهشت 91 9:23
مبارک باشه حس شیرین مادر بودنت


قربونت برم روز شما هم مبارک مامان آینده
مامان یسنا گلی
23 اردیبهشت 91 9:24
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه «مادر» است. زیباترین خطاب «مادر جان» است. «مادر» واژه ایست سرشار
از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک


ممنون دوست مهربانم روز شما هم مبارک
مامان آرشام
23 اردیبهشت 91 9:26
روز مادر بر شما مادر مهربان مبارک باد. شاد باشید.


ممنون عزیزم واسه شما هم مبارک
مامان سها
23 اردیبهشت 91 9:27
سلام عزيزم روز مادر و روز زن رو بهتون تبريك ميگم


مامانی روز شما هم مبارک
مامان آیلین
23 اردیبهشت 91 9:41
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن


ممنون عزیزم روز شما مادر خوب هم مبارک
مامان ستایش
23 اردیبهشت 91 9:42
وای عزیزم چه دختر خوشگل و نازی دارید خدا براتون نگهش داره
راستی با خواست خدای مهربون ما مامان شدیم
تا در این روز به همدیگه تبریک بگیم
دوست من روزت مبارک
به وب من هم سر بزنید اگه دوست دارشیتد تبادل لینک کنیم
http://stayesh.niniweblog.com/


ممنون مامانی دوست دارم واسه شما هم مبارک باشه .... ضمنا" دخترمو خیلی وقته لینک کردم
مامان تارا و باربد
23 اردیبهشت 91 9:54
روزت مبارک مهربان مادر و همسر همیشه پاینده باشی


قربونت برم عزیزم روز شما هم مبارک
مامان خورشيد
23 اردیبهشت 91 10:01
عزيزم مادربودنت مبارك. الهي از لحظه لحظه اش لذت ببري. دختر نازمون رو هم ببوس.


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک خانمی
نسترن
23 اردیبهشت 91 10:22
هورااااا..
روزت مبارک مامانیییی:-*


مرسی نسترنی وای جه خوبه شما هم مامان بشی من بیصرانه منتظرم ..... واسه شما هم مبارک مامان آینده
شیوا
23 اردیبهشت 91 11:01
خاله ی با احساسم بسیار زیبا بود


مرسی خاله جونی روز شما هم مبارک
مامان پسر خرداد
23 اردیبهشت 91 11:28
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

مینویسم از سرخط مادر ای معنی بودن

مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

آسمانی پر از ستاره٬دشتی پراز گل٬

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جای دارد
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی،
شب که میرسد٬مثل ستاره٬
کویا مهتابی
روزت مبارک


مرسی عزیزم روز شما هم مبارک
الهه مامان یسنا
23 اردیبهشت 91 11:36
سلام عزیزم روزت مبارک


مرسی الهه جونی روز شما هم مبارک
مامان اميرحسين كوچولو
23 اردیبهشت 91 11:40
مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان سمیرا
23 اردیبهشت 91 12:13
میشــــه اسـم پاکتو
رو دل خـــــدا نوشت
میشه با تو پر کشید
تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت
تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو
رو تن گلهــــا کـشید
مادرم جـــــونم فـدات
برم قــــربــون چشات
تو اگــــــــه نگام کنی
جون میدم واس نگات

روزت مبارک...خوشحالم که امسال مادر شدنو تجربه کردی


ممنون مامانی خیلی زیبا بود ..... واسه شما هم مبارک
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
23 اردیبهشت 91 12:27
عزیزم روزت مبارک


ممنون مامان شیل کوچولو واسه شما هم مبارک
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
23 اردیبهشت 91 12:34
روز شما که واقعا مبارک مادر نمونه


ممنون مامان آینده عارفه گلی
مامان آبتین
23 اردیبهشت 91 13:45
یک روح نجیب نازنین آمده است
زیبا و قشنگ و دلنشین آمده است
جارو بکشیدو کوچه را گل بزنید
مهمان بهشتی به زمین آمده است
میلاد سرور بانوان دو عالم مبارک


ممنون عزیزم روزت مبارک
مامان آرشیدا قند عسل
23 اردیبهشت 91 13:54
آرزو دارم بهاران مال تو شاخه های یاس خندان مال تو آن خداوندی که دنیا را آفرید تا ابد همراه و پشتیبان تو ،مامان مهربون روزت مبارک.


ممنون عزیزم روز شما مادر خوب هم مبارک
مهسا مامان مرسانا
23 اردیبهشت 91 14:30
. ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین !

آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!
عزیزم روزت مبارک


ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 14:43
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان فاطمه
23 اردیبهشت 91 14:56
سبدي هست در انديشه من ؛ كه پر از گل بدهم هديه به تو ؛ غافل از اينكه تو خود ناب تري ؛ يك جهان گل بخورد غبطه تو " مادر روزت مبارك"
سلام عزيزم با اجازتون من شما رو لينك كردم اگه دوست داشتيد به ما سر بزنيد مرسي خاله جون.
آدرسمونwww.fateme-87.niniweblog.com
بهار(فاطمه متولد اولين روز و اولين ساعت بهار 87)


عزیزم لینکت کردم به حمع دوستانمون خوش اومدین
سپیده
23 اردیبهشت 91 15:18
روزتون مبارک


قربونت برم سپیده جان روز شما هم مبارک
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:46
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛
هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. .
زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !!
نفس تازه كن بانو ..
"روزت مبارك


ممنون مامانی آبنده روز شما هم مبارک
سیدمهدی
23 اردیبهشت 91 17:53
سلام به مامان درسای عزیز . روزت مبارک خواهر جان


ممنون برادر مهربانم ..... همیشه خوش باشید


مامان فاطمه حسنا
23 اردیبهشت 91 18:37
یک یاس سپید، با عشق و امید، با هرچه صفاست، کز سوی خداست؛ از جانب من، تقدیم شما.
روز شما و گل دخترتون مبارک


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان علی
23 اردیبهشت 91 20:27
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزتون مبارک دوست عزیزم.


ممنون عزیزم روزتون مبارک
مامان علی اکبر
23 اردیبهشت 91 20:43
سلام مامانی
روزت مبارک
درسایی رو بوسه بارون کن.


ممنون عزیزم ر.ز شما هم مبارک
نسترن
23 اردیبهشت 91 21:10
چقدر جمله قشنگی بود


از گفتنی های مامانیم بود ..... نسترنی
عمه آتنا
23 اردیبهشت 91 21:34
منم شما رو لینک کردم


ممنون عمه گلم
زهره مامان آریان جون
23 اردیبهشت 91 23:48
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند
سر از خاک بر می آورند . . .
روزت مبارک عزیزم


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مام پارسا
24 اردیبهشت 91 2:36
این مطلب رو خیلی دوست دارم .خیلی قشنگه و همیشه هم با خوندنش حس قشنگی بهم دست میده.
خانوم گل ، روزت مبارک.



روز شما هم مبارک ...... خوشحالی مورد توجه تون بود
مام پارسا
24 اردیبهشت 91 2:39
قربون موهای خرگوشیت برم عزیزم


خدا نکنه قربونت برم
مامان امیرمحمد
24 اردیبهشت 91 8:47
وقتی نغمه های تلخ تنهایی و بی کسی، در تراکم ابرهای تیره دشواری ها شنیده می شود، این کلام آرامِ مادرانه است که مرهم می شود و به کویر ساکت و عطش زده جان فرزند، باران می بارد به نرمی.

پاداش مادری چیزی نیست، جز رضوان پروردگار که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: «بهشت زیر گام های مادران است».

عزیزم روزت مبارک


روز شما هم مبارک عزیزم
مامان زهره
24 اردیبهشت 91 10:34
ماماني مهربون روزتون مبارك


قربونت برم روز شما هم مبارک
مامان ارمیا
24 اردیبهشت 91 23:45
عزیزم روزت مبارک


ممنون گلم روز تو هم مبارک