آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

وقتی درسایی کتاب خوان میشود ..........

1391/2/22 1:11
نویسنده : مامان בرسا
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

نور چشمم

درسا : بی با .......ب...ب..ا...خ.....خ خخخخخ ...... ( باز هم ) خخخخخخ .......

ترجمه مامانی : سلام سلام به مامان جونیا و نی نی های خوشگلشون . خیلی دوستتون دارم و میدونم شما هم منو خیلی دوست دارین ( یه کم از خود بتعریفم )

درسا : بببب رررررررررررر...رررر....آآآآآآآآآ خخخخخخخخخخخخ ( درسا این روزا علاقه خاصی به خ داره ) خخخخخ ......

ترجمه : من امروز داشتم تو خونمون یه گشتی میزدم و اطراف را وارسی میکردم .....

نور امیدم

درسا : خخخخ آآآآ ببب .......پپپ .....گی گا ......خخخخخخخ

ترجمه : در حال تجسس متوجه یه چیزی شدم که قبلترا ندیده بودم ....پس با یه جرکت ضربتی حودمو رسوندم بهش .......

نور امیدم

درسا : ببب.ررررررر......ححححح خخخخخ پپپپپ .....ببب..........

ترجمه  :میخواین ادامه داستانمو بخونید پس با من همراه شید.

درسا : خخخخخ ررررمممممممی ما پپپپپپرررر.............

ترجمه : خلاصه دیدم خیلی خوشگله یه شکلایی  داشت که نگو ...... خوشمان آمد......به به ........

عشق من و بابا

درسا : ررررربا به ررررررخخخخخخخ گی گت .........

مامانی :وای خدای من چه چیزهایی تو این چیز جدید ه بود آفرین به خودم ......بارکلا به خودم

گل من

درسا : ببی با به بو .....آر رررر خخخخخخ ( حتما" باید باشه ) .........

ترجمه  : این شکل چیه ؟ آشناست ..... بذار ببینم شبیه شو کجا دیدم ؟؟!!

تنها امیدم

درسا : ببی با آآآآآآآ ما بر خخخخخخخخ ( کاربرد فراوانی داره ) .......

ترجمه  : بذار بهتر ببینمش این چچچچچچچیییی ببببببود ؟؟؟؟؟؟

عشق من باش

درسا : نی با اااااااا رررررخخخخخخخخخخ ما ما .....

ترجمه  : مامانی بابا یه دقیقه این دوربینو ول کن بیا کمکم کن بدونم این شکل چیه ؟؟؟؟؟

 عزیزم

درسا : بی بیب با بو آآآآآا رررر ما ما رررر خخخخخخ.......

ترجمه : این مامانم که فقط ازم عکس میگیره برم صحفه بعد ..... این وای این  بیب بیبا رو باش ..... وای کاش بابام به جای این بیب بیب فسقلیه از این بیب بیب بزرگا داشت ......

ای جونم

درسا : ما ما ببببی خخخخخخخ گا بببا رررررررر ......

ترجمه  : ایول ..... اینو باش ..... مامانی میشه بیب بیبمون رو  بفروشیم اینو بگیریم عجب چیزیه .....

در این هنگام مامانی بالاخره به زبون اومد و گفت : ننننننننه ننننننه .....

و من هم بیخیال یار مهربان و خاموشم شدم و دوباره تجسس رو از سر گرفتم ..... بعد میگن زندگی مال بجه هامونو ..... اگه هست که یکشو بخرین دیگه ..... ای بابا از یه چیزی خوشمون اومد ..... ببین چطور تو ذوق آدم میزنن ......

تا ماجرای بعدی بای بای

Wishing Bye From Sky Graphic

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان آرشام
22 اردیبهشت 91 1:27
آفرین به گل دختر کتاب خوان


ممنون عزیزم .
نسترن(مامان نیروانا)
22 اردیبهشت 91 1:40
تمام عالم امکان فدایت ای مادر

تمام عمر میکنم دعایت ای مادر

تمام روزی من از دعای خیر تو بود

وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر

چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم

وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر

چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی

واز خدا طلبم من شفایت ای مادر

چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر

چکار کرده ام عمری برایت ای مادر

هزار بوسه به دستت برای این همه مهر

هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر
روزت مبارک


عزیزم خیلی دوست دارم ممنون دوست من
نایسل
22 اردیبهشت 91 2:05
ایجان قربونش بشمم
خخخخخخخخخخخ یعنی عاشقتم


ممنون عزیزم
نایسل
22 اردیبهشت 91 2:09
نه دوست جون قبلی
همون که اولش 10 بود


ممنون عزیزم اومدم و عکسای فوق العاده تو دیدم
الهه مامان یسنا
22 اردیبهشت 91 2:53
بیب بیب خخخخخرررررخخخخخخ مممممیییی
ترجمه: درسا جون عاشقتم عاشقتم بوس بوس


آی ما مانی شما فوق العاده ای
مامان رامیلا کوچولو
22 اردیبهشت 91 3:17
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک


ممنون دوست من روز شما هم مبارک
متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 3:25
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .


ممنون مامانی مهربون روز شما هم مبارک
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 7:11
عمو: چ ا.....غ.....ال.ع.....رررررررررررر......عح...مممممممم

ترجمه عمو: سلام درسایی. خوبی؟ چرا فقط به مامانا سلام کردی و عمویی رو تحویل نگرفتی؟

عمو:پپپپپ.........خخخخخخ.ال.........کککککک....لللللللل
ترجمه عمو: مگه شما وروجکا به جز تو خونه گشتن و همه چیز رو زیر و رو کردن کار دیگه ای هم دارید؟

عمو: بو بی لااااااا.........خخخخخخخ.....گوووووو......لوووووووووو
ترجمه عمو: آفرین خوجگل عمو، همیشه همینجوری به کتاب علاقه نشون بده.

عمو: دو.......ششش...........خخخخخخخخ......م ل......خخخ
ترجمه عمو: درسایی دوستت دالییییییییییییم تا بی نهایت



آقای پدر مهربان خیلی خوب کار ترجمه رو انجام میدین دیگه برای ترجمه اگه مشکل داشتم از شما کمک میگیرم ....
بهار(مامانی شهراد)
22 اردیبهشت 91 9:38
ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی. اکنون که من از تو هستی یافته ام جانم فدایت باد!


ممنون مامانی شیل کوچولو خاله رو ببوس
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 9:55
کردم از علم سوال
می توانی آیا
معنی مادر را
بهر من شرح دهی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم
قدرت شرح وبیان کم دارم
.........................................
روزتان گلباران



ممنون آقای پدر گرامی .... روز زن همسرتون هم مبارک
مامان روشا
22 اردیبهشت 91 10:37
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است.
زیباترین خطاب مادر جان است.
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق.
واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارك مادر


ممنون دوست من روز شما هم مبارک
نرگسی
22 اردیبهشت 91 11:14
عزیز دلمممممممممممم .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون نرگس گلم
khahare elisa
22 اردیبهشت 91 11:31
سلام روزتون مبارک باشه


ممنون عزیزم خیلی دوست دارم
مامان محمدرضا
22 اردیبهشت 91 14:10
سلام . خوبی؟
چقدر درسای من تو این چند روز بزرگ شده .
میشه اسم و شماره ی تلفن دکتر اصفهانت رو واسم بذاری ؟
ضروریه . اگه زودتر بذاری ممنون میشم .
منتظرم .
بووووووووس واسه درسای خودم


ممنون دوست من راست میگی واقعا" اینقدر تغییر کرده برای من هنوز همونه .....آره اومدم پیشت
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:12
خيلي پست قشنگي بود واز همه قشنگتر گل دخملمون كه پستشو زيباتر كرده بو
مامان جون عزيزم روزت مبارك


ممنون مامانی روز شما هم مبارک
نایسل
22 اردیبهشت 91 14:14
میسییی جیگرم


ممنون عزیزم
مامان ساقی و محمد
22 اردیبهشت 91 16:16
مامانی روزت مبارک.


ممنون عزیزم روزت مبارک
مبین فرفری
22 اردیبهشت 91 16:29
سلام عزیزم روزت مبارک بوس


روز شما هم مبارک دوست گلم
مبین فرفری
22 اردیبهشت 91 16:31
خ خ خ یعنی خاله
درسا جون خاله داری که از خ خ خ گفتنت از حال بره؟


آره عزیزم داره هم تنی و خونی و هم تا دلتون بخواد خاله های جورواجور که همه منتظرن .......
مهتاب
22 اردیبهشت 91 17:19
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’


تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جان در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید

روز مادر مبارک . . .



ممنون مامانی روز شما هم مبارک
نسترن
22 اردیبهشت 91 19:52
نفسم عجله نکن وقت مدرسه رفتنت هم میرسه
درسایی میدونی عاشششششششششششششششقتم


منم عاشقتم ...... خیلی دوست دارم خاله جونی
نسترن
22 اردیبهشت 91 19:53
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر
قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد


ممنون گلم روز شما هم مبارک مادر آینده
نسترن
22 اردیبهشت 91 19:53
مزگان جونم عیدت مبارک


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان نفس طلایی
22 اردیبهشت 91 20:21
عزیزم روزت مبارک


ممنون عزیزم مامانی آینده روز شما هم مبارک
شیوا
22 اردیبهشت 91 20:39
نه………….برای مادرت یک کاری بکن
فردا نه
…چند ساعت بعد هم نه
…چند ثانبه دیگر هم نه…
…همین الان
……برای مادرت یک کاری بکن
اگر زنده است دستش را
اگر به آسمان رفته است …قبرش را….
اگر پیشت نیست …یادش را….
اگر قهری…چهره اش را….
اگر آشتی هستی پایش را…
ببوس…….
روز مادر و زن مبارک خاله مژگانی عزیزم و همچنین درسا خانوم زن آینده ی شیطون و با مزه و خوشگل و پر انرژی دختر خاله ای
اینم مخصوص خاله ای و درسایی:











ممنون عزیز دلم خاله جونی روز شما هم مبارک و همینطور مامانیت عزیزم
مامان نازنين رقيه
22 اردیبهشت 91 21:07
مرسي گلم روز مادر بر شما هم مبارك


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 22:06
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک



ممنون روز شما هم مبارک
ق
23 اردیبهشت 91 0:01
قربونت برم شیرین زبون شدی ماشالا
مامان مهربون روزت مبارک


ممنون عزیزم کاش آدرس وبتو میذاشتی ممنون
مامان سارینا
23 اردیبهشت 91 8:35
عزیز دلی تو خوشگل خانوم با این ماجرای کتاب خوندنت که مامانی خیلی خیلی خوشگل نوشته بود . دوستت داریم درسایی . میگم خاله از الان از این چیزا میخوای بزرگ بشی چی میخوای خاله جوون گل دخملی رو خیلی از طرف من ببوسید


خوب خوشگل بود خاله جکار کنم آرزو بر نی نی ها عیب نیست . ممنون عزیزم روزت هم مبارک
مامان متین
23 اردیبهشت 91 13:02
عجب ماجرای باحالی داشتی.
آفرین به تو که اهل مطالعه هستی


ممنو ن خاله جونی خیلی شما هم باحالی
مامان متین
23 اردیبهشت 91 13:07
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
-▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
-▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
—▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
—–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
—————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
—————–▒██▒▒████████▒▒██▒
——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
———————▒██▒▒████▒▒██▒
———————-▒██▒▒███▒▒█▒
————————▒██▒▒█▒▒█▒
————————-▒██▒▒▒█▒
—————————▒██▒█▒
—————————♥♥♥♥♥♥
—————————-♥♥♥♥♥
——————————♥♥♥
—————————-—♥♥
روزت مبارک خانوم گل
———————————♥



ممنون مامانی روز شما هم مبارکه مخصوصا" که حالا مامان دوبله ای ......
سپیده
23 اردیبهشت 91 15:16
الهی بگردم درسا کتاب خونو


زنده باشی عزیزم ......
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 20:55
قربون اون کتاب خوندنت بشم من،ب خدا یه فرشته ای یه فرشته ی نانز که خیلی دوست دارم


خدا نکنه مامانی زنده باشی .... پسرمو ببوس
مامان وندا
23 اردیبهشت 91 23:16
قزبون دخمل باهوشم برم که کتاب میخونه دانشمند خاله اگه گفتی این یعنی چی؟ بببب دد ایشششششششششش یعنی خیلی دوست داررررررررم


آفرین مامان شما مترجم خوبی هستی اشکال داشتم بهت میگم
زهره مامان آریان جون
23 اردیبهشت 91 23:50



مرسی گلم
فهیمه
23 اردیبهشت 91 23:57
سلام عزیزم روزت مبارک


ممنون فهمیه حان روز شما هم مبارک
عاشق باران
24 اردیبهشت 91 10:49



ممنون عزیزم
مامان متین
27 اردیبهشت 91 10:12
عزیزم.....چه دخمل حرف گوش کنی هستی جیگر طلا .منم کلی ذوق کردم .


قربونت برم مرسی عزیزم .
مامان متین
27 اردیبهشت 91 10:12
راستی ای حوله صورتی خیلی بهت میادا


قربونت برم ممنون عزیزم مال مامانشه دوستش داره