آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

بالاخره برگشتیم با یه عالمه خبرای خوب ........

1391/2/20 23:47
نویسنده : مامان בرسا
1,735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم و البته گل دختری

از اینکه این چند روز نگرانتون کردم و بی خبر رفتیم ببخشید ..... روز شنبه اینترنت قطع شد و تا دبروز بعد از ظهر وصل شد ...... خیلی دلم براتون تنگ شده بود ....... با گوشی مرتب بهتون سر میزدم .... اما متاسفانه نمیتونستم نظر بذارم ..... ممنون از مام پارسا نازنین ..... نایسلی گلم ...... نگین جون مامی رادین چشم تیله ای عزیزم .....سپیده خانمی ..... نسترن جونم و تمامی دوستانی که جویای حال ما بودن ....... عزیزان بخاطر تعداد زیاد نظرات مجبور شدم همه رو یه جا تایید کنم اما قول میدم یکی یکی به وباتون بیام و همه رو بخونم و نظر بذارم .... قول قول ....

ویه خبر فوق العاده مهم و شاد شاد شاد ...... سروره گلم زایمان کردو محمد رضای خاله به دنیا اومد ....

خدایا شکرت که هر دو سالمن ...... خدایا شکرت که چشم یه مادرو به جمال فرزندش روشن کردی .....

محمدرضایی خوش اومدی .... خوش اومدی به دنیا ...... زمینی شدنت مبارک عزیزم .

 محمدرضای خاله

اینم عکس خوشگلش .....

اسم وب سروره و محمدرضای خاله ( به عشق عشقم محمدرضا هدیه ی زیبای امام رضا ) هست و آدرسش هم http://www.eshghemamanesh.niniweblog.com/ دوستانی که میشناسنش که حتما" بهش سر زدن و اونایی که نمیشناسنش امیدوارم برین سر بزنید  و این مامان جدیدو حسابی با نظراتتون خوشحال کنید .بازم سروره گلم مادر شدنت مبارک .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان وندا
21 اردیبهشت 91 0:27
ســــــــــــــــــــــــــــتتتلام دلتنگتون شده بودم،هر روز حتی روزی چند بار بهتون سر میزدم ، به خوندن مطالب قشنگت عادت کردم مژگان جون تبریک میگم به خاطر ورود کوچولوی نورسیده ، درسای نازمو هم ببوس


قربونتون برم منم دلتنگتون بودم اومد پیشت مادر خانمی گلی
مامان یکتا
21 اردیبهشت 91 8:56
تاج از فرق فلک برداشتن

جاودان آن تاج بر سرداشتن

در بهشت آرزو ره یافتن

هر نفس شهدی به ساغر داشتن

روز در انواع نعمت ها و ناز

شب بتی چون ماه در بر داشتن

صبح از بام جهان چون آفتاب

روی گیتی را منور داشتن

شامگه چون ماه رویا آفرین

ناز بر افلاک اختر داشتن

چون صبا در مزرع سبز فلک

بال در بال کبوتر داشتن

حشمت و جاه سلیمانی یافتن

شوکت و فر سکندر داشتن

تا ابد در اوج قدرت زیستن

ملک هستی را مسخر داشتن

برتو ارزانی که ما را خوش تر است

لذت یک لحظه “مادر” داشتن !

روز مادر مبارک عزیزم


ممنون عزیزم روزت مبارک
مامان سارینا
21 اردیبهشت 91 9:03
سلام خاله جوون خوشحالم که قطعی نت دلیل نبودنتون بوده آخه دیدم نیستید نگران شدم . درسایی ما چطوره ؟ خیلی خیلی ببوسش . تولد محمد رضای عزیز رو هم تبریک میگم انشالله که سالم سلامت باشه یه عالمه بوس واسه دخملیه گلمون


ممنون گلم ..... روزتون مبارک
مامان پسر خرداد
21 اردیبهشت 91 9:10
سلام مرسی خانمی تبریک درسا جون برات نگه داره .خوب موقعی مادر شد مثل من .منم تو سال 89 یه چند روز بعد از زایمانم روز مادر بود واقعا خوشحال بودم به من به عنوان یه مادر تبریک می گفتند .
بازم تبریک ببوسشون


ممنون دوست گلم خدا هانی گلو واست نگه داره
مامان سمیرا
21 اردیبهشت 91 10:54
سلام خانمی
روزت مبارک
عزیزم در کنار خوانوادت همیشه شاد باشی


مرسی عزیزم برای شما هم همین طور
مامان ارمیا
21 اردیبهشت 91 10:55
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

روز مادر مبارک


ممنون دوست خوبم روز شما هم مبارک
سپیده
21 اردیبهشت 91 11:28
من یکی واقعا دلم براتون تنگ شده بود عجیب وابسته خودتون و دختر نانازتون شدم......
الهی چه نوزاد خوشملی....


قربونت برم عسلی منم همین طور
talabe
21 اردیبهشت 91 12:11
خوشحالم با وبلاگتان اشنا شدم با افتخار لینک شدید. به من سر بزنید مایل بودید خوشحال میشم لینک نمایید. با مطلبی تحت عنوان روابط عمومی بالا یا بی حیایی به روزم...... یا زهرا..
شیعه
21 اردیبهشت 91 12:15
موفق باشید . و خدا کودکتون رو حفظ کنه. به روزم و با افتخار لینک شدید بانو. به من سر بزنید. و لینک کنید اگر قابل دونستید
محدثه
21 اردیبهشت 91 13:44
مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق


ممنون محدثه گلی
مامان سانلی
21 اردیبهشت 91 13:56
سلام خانومی.کجایین شما؟امان از اینترنتها........... درسا گلم خوبی خاله جون؟
تولد محمد رضای گلم هم مبارک باشه.خیلی عسله ماشاا... عین بچه بزرگا میمونه اصلا شبیه نوزاد نیست هزار ماشاا.. الان میرم پیششون


ممنون عزیزم ..... خیلی خوشحالم دوباره اومدم ..... خیلی دوست دارم
متین مامی ایلیا
21 اردیبهشت 91 15:01
سلااااااااااااااااااام خوشحالم که برگشتید
من همیشه به شما و دخملی سر میزنم ولی شما مارو قابل نمیدونید که به خونه ما بیاین
دنیا اومدن این نی نی خوشملم مبااااااااااااااااااااااارک ایشالا همیشه شاد باشید دوست خوبم.


وای مامانی بخدا من در حد توانم به همه سر میزنم ببخش اگه کمتر پیش شما میام بخدا عمدی نیست گاهی وقت نمیکنم
نایسل
21 اردیبهشت 91 15:36
وای اره پسرش خیلی نازههه خوشحالم که خوبی
پسرش مثه فرشته ها میمونه من که عاشقشششش شدم واییی دلم میخواد همش عکساشو بزاره


قربونش برم خیلی ماهه .....
مامان اندیا
21 اردیبهشت 91 16:18
قدم نو رسیده مبارک خوشحال شدم درسایی خاله چطوره از طرف من ببوسش مامانش


ممنون خانمی مرسی شما هم آندیا گلی رو ببوس
بابای دوقلوها
21 اردیبهشت 91 17:14
به به، خوش خبر باشید
قدم نو رسیده مبارک


ممنون آقای پدر
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 17:20
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .



ممنون مامانی برای شما هم مبارک
مریم مامان درسا
21 اردیبهشت 91 17:24
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

پیشاپیش روز مادر مبارک


ممنون واسه شما هم مبارک باشه
نرگسی
21 اردیبهشت 91 18:00



ممنون نرگسی
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
21 اردیبهشت 91 18:48
سلام عزیزم
با همون رمز قبلی به پست جدیدم دعوتی
مباااااااااااااااااااااااااااارکه


ممنون عزیزم
زهره مامان آریان جون
22 اردیبهشت 91 0:30
ما هم زمینی شدن یه فرشته دیگه رو تبریک میگیم.انشالله خوش قدم باشه.
درسای نازنینم رو ببوسید


ممنون دوست مهربونم
فقط خنده
22 اردیبهشت 91 12:57
سلام وب من رو به اسم فقط خنده لينك كنين


لینکتون کردم
مامان محمدرضا
22 اردیبهشت 91 14:12
وااااااااااااااااااای مرسی مامان درسا
خیلی خوشحالم کردی
هم منو هم همسرمو .
واقعا ذوق زده شدم .
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی


قربونت برم . کاری نکردم . خوش باشین
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:14
تولد محمد رضاي عزيز رو به شما ومامان گلش تبريك ميگم اميدوارم خوش قدم باشه وسلامت دوستتون دارم درساي گلم روببوسيد


ممنون عزیزم ......
مبین فرفری
22 اردیبهشت 91 16:33
مبارک باشه عزیزم نی نی ماهم جمعه 15آمدش
حتما سر میزنم


ای جونم قربون دو تاشون