آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

بیا بیا ...... بیا بیا .......

1391/2/11 23:58
نویسنده : مامان בرسا
2,291 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام دختری شکلکهای جالب آروین

خوبی خانمی ؟ سرحالی عزیزم ؟ 44.gif

امروز صبح که از خواب ناز پاشدی و اون نگاه خوشگلتو روی صورتم ریختی .....19.gif بعد از خوردن فرنی ...... 28.gifشروع کردی با عروسکات بازی کردن .....33.gif منم تو آشپزخونه چهار چشمی حواسم بهت بود ...... 26.gifیه کمی بعد گذاشتمت تو ی روروکت ...... 165.gifدیدم رفتی طرف آکواریوم و اون دستای خوشگلتو بطرف ماهیها هی باز و بسته کردی ...... 140.gifخوب که دفت کردم ..... متوجه شدم داری بهشون میگی بیا ..... بیا ...... بیا .....بیا .....4696.gif

ای جونم مامانی دلم میخواست اینقده بوست کنم  از اون گنده هاش و آبداراش ...... 22.gifخیلی جلوی خودمو گرفنم ....... حالا از صبح سینه خیز روی زمین هم که میری بطرف عروسکات .......ا4688.gifولش با دستات بهشون میگی ...... که بیان  وقتی میبینی حرکتی نمیکنن ..... خیز برمیداری طرفشون .......4691.gif قربون اداهات برم من .عروسکم ........145.gif

عروسکی عروسکی

مامانی هر کاری کردم نتونستم ازت تو اون حالت عکس بندازم .... متوحه دوربین شده بودی .... دیگه بیا بیا نمیکردی . راستی این سوت پروانه ای که به روروکت وصله همون سوت معروفه که باهاش حالا ماهرانه سوت میزنی . عزیزم .168.gif168.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 0:02
ای جانم آفرین پسر باهوشم


مامانی خودت پسمل داری دختری ما رو هم پسمل کردی ها ...ممنون دوست خوبم
حسناسادات
12 اردیبهشت 91 0:10
باشه عزیزم
متوجه شدم که از من خوشت نمیاد.
دیگه مزاحمتون نمیشم.
کاش لااقل یکی از نظراتمو جواب میدادین.
خداحافظ


ببخش دوست من اومدم واست توضیح دادم .... خدا ازم نگذره اگه به عمد باعث رنجش شما شدم ....دوست دارم .
مام پارسا
12 اردیبهشت 91 0:33
الهی قربون بیا بیا گفتنت برم خاله جون با او انگشتای کوچولوت


زنده باشی عزیزم ممنون
زهره مامان آریان جون
12 اردیبهشت 91 2:09
اخه این عروسکای بد چرا حرف دخملی رو گوش نمیدن و نمیان؟بیام حالشونو بگیرم خاله؟
با اجازه لینکتون کردم.دوست داشتین شما هم ما رو بلینکید.
امیدوارم دوستای خوبی باشیم


قربونت برم دوست من شما رو خیلی وقته لینک کرده بودم ممنونم از لینک شما .انشاالله دوستان خوبی باشیم .
نرگسی
12 اردیبهشت 91 2:56
قربونت برم عزیزم .. دوستمی .. دوست دارم ..


قربونت برم خواهر کوچیکه
مریم مامان نخودچی
12 اردیبهشت 91 7:46
قربونت برم من ...
که این قدر نسبت به من لطف داری...
راستی گلی کجای این زمین خاکی هستی...


قربونت برم اومدم پیشت
مامانی
12 اردیبهشت 91 8:05
سلاممممممممم مامان درساجون
خوبید؟
ممنونم از اومدنتون
من لینکتون کردم


شما هم لینک شدین عزیزم
مامان یسنا گلی
12 اردیبهشت 91 8:59
قربون بیا بیا گفتنت برم عزیزم.همه کارهات شیرین و دلنشینه درسا جونم.
دوست دارم یه عالمههههههههههه


ممنون عزیزم مثل یسنای خاله
حسناسادات
12 اردیبهشت 91 9:42
نگران نباش گلم از دلم بیرون اومد.
دیگه مرتب میام پیش درسا جون


خوشحالم عزیزم بازم ببخشید
مامان یاسمن ومحمد پارسا
12 اردیبهشت 91 10:38
:: دوست دارم دختری ناز


قربونت برم عزیزم
مامان محمدرضا
12 اردیبهشت 91 10:40
آخ قربونش بشم که هرچی بزرگتر میشه شیرین تر میشه .
آره عزیزم تا پس فردا ببینم دکتر دوباره چی میگه


انشاالله خیره
مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 11:27
ای وای ببخشید شرمنده اشتباه شد
دختر گلمو ببوس


جرا اشتباه خوش اومدی
سپیده
12 اردیبهشت 91 11:57
الهی بگردم این دخمل خوشملو
ای جونم به بیا.........

کی بشه مامانی مهربونت بیاد بگه گفتی مامان


ممنون دوست من یه چیزایی داره میگه
مامان سارینا
12 اردیبهشت 91 12:16
آفرین به این دخملی خوشگل و خوشمزههههههههههه . مامانی درسایی عزیز رو از طرف من ببوس . ماشالله روز به روز بزرگتر و خوشمزه تر میشه . دوستت داریم درسایی زنده باشی عزیزم


ممنون عزیزم سارینا خاله هم فوقالعادس
مامان پسر خرداد
12 اردیبهشت 91 12:44
الهی هزار تا بوس


هزار تا بوس هم برای شما
مامان نیایش
12 اردیبهشت 91 13:02
دختر شیرین زبون الهی سالم باشی همیشه و شاد بوووووووس
قالب وبلاگت هم مبارک باشه


ممنون عزیزم . مرسی
نانازیا
12 اردیبهشت 91 13:37
سلام مامان بابای مهربون شمام کوچولوتون رو به شهر اینترنتی بچه ها (نانازیا) بیارین! کلی نانازی دیگه منتظر کوچولوتون هستن نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان اندیا
12 اردیبهشت 91 14:03
الهههههههههههههههههههههههههههی عزیزم فدات بشم چقد تو باهوشی هزار ماشالا


ممنون دوست خوبم
ilijoon
12 اردیبهشت 91 14:13
فداي ناز دخمل خوشگلمون كه انقده با محبته حتي نسبت به ماهي ها چقده سوتت هم خوشگله


مرسی عزیزم خیلی ممنون
نسترن
12 اردیبهشت 91 16:02
سلام مزگان جون از دیروز رفته بودم مشهد الان اومدم کلی واسه سلامتی تو گل خانمی دعا کردم
عاششششششقتم درساجونم


ممنون دوست خوبم .... از دعای خبرت ممنون
نسترن
12 اردیبهشت 91 16:03
راستی عکسش خیلی بانمکه ای قربون تو دختر


خدا نکنه عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
12 اردیبهشت 91 16:13
سلاااااااااام مرسی که به ما سر زدید
درسا حونو میبوسم


ممنون دوست من
مامان ریحانه
12 اردیبهشت 91 17:04
این گل زیبا چقدر شیرین و بانمک شده ماشالا. شما هم مثل من که ریحانه الان داره شیرین تر میشه حسابی با هر حرکت جدیدش کلی هیجان زده میشید.نه؟ رااااااستی قالب جدید مبارک
خیلی قشنگه


آره مامانی فعلا" روی ابرها سیر میکنم .... قربون دوتاشون برم من
مامان ساقی و محمد
12 اردیبهشت 91 17:23
ای جونم درسا.میتونم بیا بیاتو تصور کنم.مرسی که به ما سر میزنید.


ممنون خاله جونی سافی و مخمد خاله رو ببوس
آيداوآيلار
12 اردیبهشت 91 17:52
سلام .مهمون نمي خواين.لينك شدين.


بفرمایید عزیزم با افتخار شما هم لینک شدین
مامان کورش
12 اردیبهشت 91 18:47
سلام به عزیزم که روز به روز خوشگل تر میشی و هنرمند الهی قربونت با این بیا بیا کردنت


ممنون عزیزم مثل کورش خاله
مامان نفس طلایی
12 اردیبهشت 91 22:51
وای عسل که به ماهی ها می گی بیا عزیزم


ممنون دوست گلم
مبین فرفری
13 اردیبهشت 91 0:03
اشتباه از این که دخملمونو پسر نوشتم
مامان جون پست جدید بزار


اشکال نداره عزیزم ..... فرقی نمیکنه همه عزیزن گذاشتم گلم
مامان وندا
13 اردیبهشت 91 1:21
الهی فدای بیا گفتنت بشم خاله جون منم میگم بیا بیا بغل خاله اگه نیای من میاما


تشریف بیارن مامانی قدمتون روی چشم
مامان متین
13 اردیبهشت 91 16:41
ای جان تجسم کن با اون دستای کوچولوش چجوری میگه بیا بیا .عزیزم
مامان یسنا
13 اردیبهشت 91 17:22
ای جونم به درسا!!!!!! بیا بیا بیا
مامان حنا
14 اردیبهشت 91 1:10
وای درسا جونم نمی دونی با این کارات هم ما دلمون برات ضف میکنه هم مامانی که تمام دنیاش تو هستی خدا تو رو برای مامان و بابای مهربونت نگه داره عزیزم راستی عزیزم یه سوال این قالبارو از کجا میاری منم از قالبم خسته شدم نی نی وبلاگ هم قالباش تکراریه از جاهای دیگه م قالب میارم ولی بعضی چیزارو مثل آرشیو مطالبو و بعد آمار بازدیدو باز نمیکنه ماشالله شما استادید می تونید منو هم راهنمایی کنید یه قالب خوب برای وبلاگم انتخاب کنم ممنون میشم
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 1:54
الاهی من قربن اون دستهای کوچلو و بیا بیا گفتنت بشم عروسک ناناز