آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

کی مرواریدام در میان .....؟

1391/2/11 0:10
نویسنده : مامان בرسا
1,618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلی مامانی 180568ddsj1svnh1.gif

خوبی خانمی ؟

دو سه روزه خیلی اذیتی و حسابی هر چی رو میبینی به لثه میکشی ..... وای که چه با حرص اینکارو میکنی ...... دیگه خواب راحت نداری ...... یه ربع . بیست دقیقه که میخوابی .با گریه پا میشی .... قربونت برم کاش زودتر این مرواریدات بیرون بیان راحت شی .....

عکس های زیر رو امروز که به جون کرم سوختگیت افتادی رو ازت گرفتم . ببین خانمی ......

خوردنی مامانی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

شیرین شیرینا

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

خانوم خانوما

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خوشگل شدی امشب

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خندت شکره

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان وندا
11 اردیبهشت 91 0:59
ایشال که صبر دخملم مثل مامان گلشه و زودتر مرواریداش بیرون بیان
عزیزم خصوصی هم داری


انشاالله ممنون از دعای خیرت . اومدم پیشت
مامان حنا
11 اردیبهشت 91 1:14
آخی عزیزم ایشالله که هر چه زودتر درسا جون مرواریداش درمیاد و راحت میشه به سلامتی انشالله
دیگه این همه هم نه خودش و نه شما مامانیه گلش اذیت نمیشه
درسا جون خیلی دوستت داریم خاله جون
خانومی خصوصی هم داری


ممنون از دعای خیرت ..... ما هم شما رو خیلی دوس داریم
مامان حنا
11 اردیبهشت 91 1:26
آخه اولش نوشتم خصوصی بعد شروع کردم به نوشتن فکر کنم الان بدستت رسیده یه نگاهی به آخرین نظراتت بنداز


ممنون دوست من رفتم خوندم و اومد پیشت ...
ilijoon
11 اردیبهشت 91 7:42
ان شاالله زودي دندونهاي گل دخملي در مياد وراحت ميشه گل دخملي روببوسيد


ممنون عزیزم انشاالله .
مامانی
11 اردیبهشت 91 8:09
الهییییییییییییییییییییییییی چه نازه
به مامنی جدیدم سری بزنین ممنونم


ممنون دوست من اومدم پیشت
نرگسی
11 اردیبهشت 91 8:33
وای چه عکس خوشگلی شده ..


ممنون عزیزم
مامان سارینا
11 اردیبهشت 91 8:37
سلام درسا کوچولوی خوشمزه . خوبی عزیز خاله ؟ آخی نازی دندونات دارن بیرون میان خاله یه کم بی تاب میشی ولی اشکال نداره ها آخه دندون که داشته باشی همه چی میتونی بخوری تازه مامان و بابایی رو هم میتونی کوچولو گاز بگیری بوس بوس واسه دخملی ناز و خوشمزه زنده باشی


ممنون عزیزم ...... مامانی بنده خدا از دست درسایی که کچل شده ..... باشه اشکالی نداره گازم بگیره .....
سارا-تارا
11 اردیبهشت 91 9:06
سلام مامان گل. مرسی از رمزی که دادید. البته با اجازتون من همراه مامانم(مادر بزرگ تارا) مطالبتون رو خوندیم و جاتون خالی جفتمون اشک میریختیم وقتی وقایعی که بر شما گذشت رو میخوندیم... و آفرین بر اراده و پشت کار و این همه عشــــــــــق.


اشکالی نداره و باعث افتخار ه عزیزم که مامان گلت هم خواننده بوده .... ممنون عزیزم انشاالله همیشه خوش باشین
حسناسادات
11 اردیبهشت 91 9:12
ان شاالله که زود این مرواریدای نازت بیرون بیان خاله جون
حسنای منم خیلی کلافس.لثه هاش حسابی درد میکنن.هر چی دم دستش بیاد میزاره تو دهنش محکم فشار میده.


انشاالله هردوتاشون زود زود دندوناشون در بیاد و راحت بشن . قربون دوتاشون برم من
مامان پسر خرداد
11 اردیبهشت 91 9:18
الهی انشاء اله زود در بیان این مرواید خوشگلت که اینقدر درد نکشی خاله جون

مامانی هانی وقتی پا گذاشت تو 9 ماهگی دندونش بیرون اومد ولی خب اذیت شد ولی خواهرم بهم گفت اگه دوست داری راحت دندونش دربیاد خودت تو خونه یه کم برنج سرخ کن بریز سرش بزار راحتر دربیاره نمی دونم شاید تلقین باشه ولی اینکار کردم احساس می کنم بهتر شد رفتارهاش.


امتحان میکنم ضرری نداره مرسی
مامان پسر خرداد
11 اردیبهشت 91 9:20
سلام مامانی درسا خوبی
خوندم نمی دونم می تونم درکت می کنم می فهممت نمی دونم ولی با خوندنشون واقعا ناراحت شدم ولی اینو هم بگم تو عالم دوستیمون «دیوونه بودی » ببخشید دیوونه از جنبه خوبش ببین
منم خیلی دردسرها کشیدم خاطرات کذاشتم تو دو سالگیتش بنویسم حتماً سر بزن به وبلاگ نزدیکه.


منتظرم عزیزم .... قربونت برم انشاالله خوش باشین همیشه
مهتاب
11 اردیبهشت 91 9:39
جانم امیدوارم مرواریدهای سفیدش هرچه زودتر جوانه بزنه.
راستی میگن اگه انگشتتو به ابلیمو بزنی روی لثه بکشی زودتر در میاد البته من شنیدم امتحان نکردم


ممنون عزیزم و ممنون از راهنماییت
مامان آرشیدا قند عسل
11 اردیبهشت 91 9:53
دختر گلم الهی که مرواریدهای قشنگت زود زود در بیان و دیگه اذیت نباشی خانوم کوچولو.


انشاالله ممنون دوست من
مامان آرشام
11 اردیبهشت 91 10:53
سلام مامان درسا جون. پرسیده بودید رمز رو دارم یا نه؟ نه من رمز ندارم.


اومدم عزیزم
مامان آنیتا
11 اردیبهشت 91 12:39
سلام گلم چه عکسای نازی از دخملت گرفتی. من آپ کردم بیای خوشحال میشم .


ممنون اومدم پیش آنی عزیزم
مام پارسا
11 اردیبهشت 91 12:50
الهی دورت بگردم.ایشالله زودتر مرواریدات در میان و شما راحت میشی خاله.
بوووووووووس


انشاالله زود در بیاد مامانی زنده باشی
سمیرا مامان شاهزاده ها
11 اردیبهشت 91 13:06
سلام
خوبین؟
ایشالا زودتر در میاد و راحت میشید
پسمل من که 11 ماهگی در اورد
ببوس گل دختریرو


وای تو رو خدا تا 11 ماهگی .....
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
11 اردیبهشت 91 13:50
خانم خانما، گل دخترو هشت ماهگيت مبارك. انشااله اين مرواريدهاهم زود زود ميان بيرون و اذيتت نمي كنن


ممنون دوست خوبم انشاالله
محدثه
11 اردیبهشت 91 14:06
ایشالله هرچه زودتر مرواریدای خوشگلت در میاد


ممنون عزیزم محدثه گلی
مامان متین
11 اردیبهشت 91 14:21
عزیزم. پس شما هم داری کم کمک با دندون میشی. پیشاپیش مبارک .ایشالله بی دردسر دربیان مرواریدای خوشگلت.
ای شیطون با کرم چی کار داری؟؟؟؟؟؟؟؟


ای وای دختری خیلی اذیته انشاالله ممنون ..... این وروجک به همه چی کارداره
مامان امیرحسین
11 اردیبهشت 91 15:04
بوس بوس


ممنون مامانی
مبین فرفری
11 اردیبهشت 91 15:08
سلام عزیزم نگران نباش هرچی دندوناش دیرتر دراد بهتره مبین 2سالش نشده دندوناش خراب شده


ای وای عزیزم مبینی نکنه همیشه در خال خوردن شیرینی هستی پسرم
مامان سحرناز
11 اردیبهشت 91 15:58
آخی عزیزم انشالله که مرواریدای خوشگلت خیلی زود و بدون درد در بیاد مامانی ممنون که اومدی پیشمون


ممنون دوست خوبم .....
مامان ماهور
11 اردیبهشت 91 17:54
سلام
از اين كه به وبلاگ ماهور اومديد و تبريك گذاشتيد ممنونم .دختر نازي داريد ماشالا


ممنون دوست من
حسناسادات
11 اردیبهشت 91 21:31
سلام عزیزم
از من خوشت نمیاد که نظرمو تایید نمیکنی؟؟
اگه دوست داری دیگه به وبلاگ درسا نمیاد.
کاش....


خدا نکنه دوست من ..... من همه ی شما رو خواهرانه دوست دارم .
زهره مامان آریان جون
11 اردیبهشت 91 22:41
نازتو برم من.انشالله زودتر مرواریدای خوشکلت دربیان و زیاد اذیتت نکنن.


انشاالله دوست خوبم
سحر
12 اردیبهشت 91 1:02
ای خاله به قربونش چه عکسهای موش موشی گرفته . ایشالا که زود زود دندونهای خوشگلش در میاد


ممنون دوست خوبم . انشاالله بزودی حالت بهتر بشه
مامان اندیا
12 اردیبهشت 91 14:08
عزیز دلم ایشالا زود زود مرواریدای خوشملت در میان جونمی


مرسی خاله الهی
ilijoon
12 اردیبهشت 91 14:14
مامان جون ودرساي عزيزم چقده قالب وبتون زيبا شده مبارك گل دخملمون


ممنون عزیزم
مامان بهار
14 اردیبهشت 91 11:54
درسا جونی عکسات بامزه بود عزیزم



ممنون خاله حونی
فقط خنده
19 اردیبهشت 91 11:55
سلام وب جالبي دارين خوشحال ميشم به وبم سر بزنين نظر بدين و وبم رو به اسم فقط خنده لينك كنين در نظر سنجي هم شركت كنين اگه دوست داشتين كد لوگوي وبم رو در وبتون كپي كنين
مامان فاطمه(بهار)
27 اردیبهشت 91 17:52
سلام؛ چه عكساي نازي البته درساجون خودش خوشگله . ايشا الله هرچه زودتر اين مرواريداي نازت در بياد و بتوني باهاشون غذا بخوري


ممنون انشاالله دعا کنید زودتر در بیاد