آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

یه رنگ تازه .......

1391/2/13 0:36
نویسنده : مامان בرسا
1,779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . شکوفه بهاری

خوبی مامان ؟ انشاالله الان که داری این نوشته ها رو میخونی خوب و خوش و سرحال باشی .

امروز که ساعت ١.٣٠ دقیقه بعد از ظهر شما تو خواب ناز بودی . داشتم فکر میکردم ..... وقتی نبودی ..... زندگی  ما چه رنگی بود ...... نمیدونم ..... گاهی فکر میکنم سبز بود ولی یه سبز کمرنگ ..... گاهی نه فکر میکنم ........ آبی بود یه آبی خوش رنگ ...... یه رنگ آروم یه رنگ ساده ...... اما حالا  با وجود شما یه رنگ زنده س ......نمیدونم چه رنگی ...... یه رنگ تازه ....... یه رنگ مثل سبز ...... تازه . تازه مثل بهار ..... این رنگ مال زمانیه که میخندی و صدای خنده ت تموم خونه رو پر میکنه ......یا آبی ....... مثل دریا آروم و گاهی خروشان ..... مثل زمانی که یه کم بی حوصله ای ...... نمیدونی آروم باشی یا طوفانی ....... گاهی با عروسکای نازت بازی میکنی و گاهی نه بی حوصله میشی و نق میزنی ....... یا قرمز مثل آتیش ...... گرم و زیبا ...... به گرمی در آغوش گرفتن تو ...... زمانی که میشی همه وجودم ....... یا زرد ..... زیبا  و به زیبایی شما دخترکم ..... یا نه سفید ..... به سفیدی و سادگی شما و محبت ساده و صیمیمی ما به شما ...... نمیدونم یه رنگ تازه ..... یه رنگی که تمام این رنگ ها رو  بشه درش دید ...... راستی رنگ این روزهای ما چه رنگیه ....... نمیدونم ولی میدونم زیباست به زیبایی لحظات با تو بودن . اون یه رنگ تازه س یه رنگ ناب .یه رنگ عاشقانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان نفس طلایی
13 اردیبهشت 91 0:44
یه رنگ ناز خدا


راست میگی به رنگ ناب خدا
مامان وندا
13 اردیبهشت 91 1:23
رنگین کمون زندگیتون زیبا و شاد باشه ایشالا


ممنون دوست من
مامان نفس طلایی
13 اردیبهشت 91 1:28
دوست گلم مطالبتون و خوندم و از اشناییتون واقعا خوشحالم منم با افتخار لینکتون کردم


ممنون دوست خوبم خوش اومدی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اردیبهشت 91 7:49
عاشقانه هاتون پر رنگ تر


ممنون عزیزم
سمیرا مامان شاهزاده ها
13 اردیبهشت 91 8:11
سلام خانمی
دختری خوبه؟از دندون خبری نشد؟
ایشالا همیشه زندگیتون پر از رنگهای شاد باشه....


ممنون دوست من .... نه فقط خیلی اذیته خبری از دندون نیست .
حسناسادات
13 اردیبهشت 91 9:29
ان شاالله رنگ زندگیتون همیشه یه رنگ زنده باشه


ممنون دوست مهربونم همجنین شما
سپیده
13 اردیبهشت 91 10:20
به به چه همه رنگهای خوشمل


مرسی سپیده جون
مامان سارینا
13 اردیبهشت 91 10:24
هر رنگی باشه چون با درسایی هست خیلی خوشگله و نازه . درسا گلی عزیز رو از طرف من ببوسید . دوستتون داریم


آره درست میگی هر رنگی با وجود نی نی هامون زیباست ممنون دوست من
نسترن
13 اردیبهشت 91 10:58
انشالله همیشه رنگ زندگیتون یک رنگ روشن و زیبا باشه


ممنون عزیزم مرسی
مامان تارا و باربد
13 اردیبهشت 91 11:36
امیدوارم رنگ زندگیتون هر چی هست نورانی و درخشان باشه لحظاتتون سرشار از شادمانی
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 91 12:07
خاله جون قالب وبلاگت چقدر قشنگه.مبارک ...مبارک یه دنیای رنگی.وقتی بچه نیست دنیا سیاه و سفیده اما با یه نی نی ناز دنیا رنگین کمونه
دخترم عشق من
13 اردیبهشت 91 12:23
سلام به عاشق ترین مامان دنیا . درسا ی عزیزم رو از طرف من ببوس .
مامان یسنا گلی
13 اردیبهشت 91 12:54
امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشه درسا جون. بوسسسسسسسسسسسس
مامان نازنين رقيه
13 اردیبهشت 91 13:40
قلبون موهاي پرپشتت كه مثل نازنين منه!خاله جون منم رمز ميخوام
مبین فرفری
13 اردیبهشت 91 13:48
رنگ قرمز آتشین
مامان آرشیدا قند عسل
13 اردیبهشت 91 13:54
دختر گلم تو یه رنگ تکی که ازش فقط یه دونه هست
وجود
13 اردیبهشت 91 14:31
سلام مهربونم زیبا نوشته بودی از احساست به فرزندت
مامان سانلی
13 اردیبهشت 91 15:04
مامانی درسا یه جعبه مداد رنگیه پر از رنگهای خوشرنگ و زیبا
مامان کارن
13 اردیبهشت 91 16:02
ایشالا قشنگترین رنگا رو تو زندگیت ببینی و قشنگترین روزا رو
مامان محمدرضا
13 اردیبهشت 91 16:12
درساجونم هم عزیز خالشه . پسر ما خیلی ناز داره خاله
نرگسی
13 اردیبهشت 91 16:13
مامان متین
13 اردیبهشت 91 16:43
عزیزم رنگین کمونو داری.
مام پارسا
13 اردیبهشت 91 18:15
رنگهای مداد رنگی در برابر این همه خوشبختی کم میاد . به نظر من این رنگی که میگی یه رنگ خاصه که بی رنگه و هیچ ریایی توش نیست و پاک پاکه و فقط درخشش داره ، مثل ستاره. خوشحالم که درسایی با اومدنش این رنگ جدید رو براتون به وجود آورد
ilijoon
13 اردیبهشت 91 20:10
اميدوارم هميشه رنگ روزهاتون زيبا باشه دوستتون دارم درساي نازم رو ببوسيد
سیدمهدی
14 اردیبهشت 91 1:04
وقتی تیتر اول مطلبتون رو خوندم یاد یکی بود یکی نبود افتادم واقعا دست روانی تو نوشتن دارید جوری روان مینویسید که مخاطب راحتتر با مطالبتون ارتباط برقرار میکنه بهتون پیشنهاد میکنم داستان نویس باشی درسا جان رو ببوس منتظر یه یکی بود یکی نبود دیگر هستم البته بهتره بگم وقتی نبودی وقتی بودی
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
14 اردیبهشت 91 1:25
تایید نکنی رمز و گلم


یادداشت کردم و بعد حذفش کردم خیالت راحت
مامان متین وکسرا
14 اردیبهشت 91 1:49
همیشه شاد و عشقولانه باشید
مامانی
14 اردیبهشت 91 7:04
سلام مامانی بروزم منتطر اومدنتون
مامان ساقی و محمد
14 اردیبهشت 91 13:12
سلام.امیدوارم همیشه شاد باشید.


ممنون دوست خوبم
مامان اندیا
14 اردیبهشت 91 13:22
همیشه شاد باشید خدا این عشقو ازتون نگیره .درسایی بجام ببوسید


ممنون عزیزم همین طور شما گل خانم
مامان ترنم کوچولو
14 اردیبهشت 91 13:42
زیباترین رنگین کمونی که تا به حال دیدیم کمیاب و باارزش یه آرامش ناب.


ممنون خیلی زیبا بود مامانی
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
14 اردیبهشت 91 17:07
كلي خدا دوست داره مژگان جون... يازده سال انتظار براي ميوه اي كه از بهشت اومده يعني درساي نازم. مسلما ارزششو داشته. خدا همه تون رو در پناه امن خودش حفظ كنه. راستي التماس دعا


ممنون عزیزم دوست دارم یاسی خاله رو ببوس خوش باشین
عاشق باران
15 اردیبهشت 91 0:39
این پستتون خیلی قشنگ بود


ممنون عزیزم .
مام پارسا
16 اردیبهشت 91 18:48
سلام.خانومی من برای این پستت نظر گذاشته بودم.به دستت نرسید؟؟


درست میگی عزیزم من وقت نکردم .... ببخشید به زودی جواب میدم
ilijoon
17 اردیبهشت 91 20:31
به نظر من اين روزهاي بودن با درسا جون رنگ قرمزه كه پر از عشقه يا رنگ سبز كه پر از آرامشه دوستتون دارم
fatemehh
18 اردیبهشت 91 7:46
سلام به به چه ملوس و خوردنی شده شما که قابل نمیدونید سربزنید؟ ببخشید بک آپ که از وبلاگم میگیرم همه پست هامذخیره نمیشن فقط چند پست اولیه ذخیره میشن، در بک آپ شما کلیه پست ها قابل رویت هستند؟ به نظرتون باید چی کار کنم؟
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 18:01
سلام مهربونم من بگم چه رنگیه، ابی اسمونی بعد از یه بارون که حسابی زلال و صافش کرده با یه رنگین کمون خوشگل به زیبایی درسا و یه هوای پاک و لطیف به پاکی دلتون و به لطافت تن ظریف و موهای ابریشمین درسا.