آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

روزی که درسا نی نی متفکر نشد .........

1391/2/3 0:39
نویسنده : مامان בرسا
1,624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام 60xs.gif

به دخملی و خاله جونیاش . ببخشید یهو بیخبر رفتیم . دیگه تکرار نمیشه . 13.gif

در عوض کلی خبرای جدید از شما خانمم دارم که یکی یکی تعریف میکنم . اما این یکی رو کوتاه مینویسم . چون خیلی کار دارم اول یه پست برای شما و نظرات رو تایید کنم و به خاله جونیات سر بزنم . که خیلی دلم واسشون تنگیده . 134.gif

همه تون میدونید که وب مامان صبا و صدرا یه مسابقه به نام نی نی متفکر گذاشته که ما هم تصمیم گرفتیم دخملی رو تو مسابقه شرکت بدیم . خلاصه نهایت سعی خودمونو کردیم که شما متفکر بشی . نشد که نشد . هر کاری کردیم . که شما یه کوچولو متفکر به نظر برسی . اون روز خیال متفکری کلا" از ذهنت خارج بود .بابا جون اردوانی گفتند مامانی مژگانی اگه آپولو میخواستیم هوا کنیم تا حالا موفق شده بودیم .128.gif اینطور بود که  ما هم بی خیال شدیم . در زیر دو تا از عکسای به اصطلاح متفکرانه رو براتون میزارم . حالشو ببرید .

نی نی متفکر من

آخه یعنی چی .... من نمیخوام متفکر باشم ......

http://www.khavaranshop.com/ 

خريد پستي از خاوران شاپ

 

نی نی متفکر

من فقط بلدم بخندم..... نی نی خندون به تر تره .........

http://www.khavaranshop.com/ 

خريد پستي از خاوران شاپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان وندا
3 اردیبهشت 91 1:15
سلام سلام ما اومدیم،ببخشید چند روزی نبودم،پستاشو خوندم و لذت بردم،درسایی خوش میگذره روروئک سواری؟جیگرت برم من ، قولبون آواز خوندنتم برم خاله جون
راستی دوست گلم رای گیری هم شروع شده اگه دوست داشتین....


باشه مامان اومدیم با سرعت نور دختری گل شده ماشاالله . زنده باشی عزیزم
صوفیا
3 اردیبهشت 91 1:46
الهههههههی عزیز دلم ایشالله همیشه بخندی وقت برا متفکر شدن. زیاده


آله منم به مامانم میگم ها
maman monaye arman
3 اردیبهشت 91 2:19
kheili Nazi khob bachamon riyakar nist


ممنون دوست من آدرس وبتو نذاشتی بیام پیشتون . خودم یافتم و اومدم دیدنتون


خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
3 اردیبهشت 91 8:34
اين عكسا خيلي باحال بيد ني ني تنبل! متفكر اين شكلي كنار حوض قديمي و قليون و يه سيني چاي و هندونه و ... توي يه حياط قديمي كه با آب خيس شده و يه مامان مژگان مهربون كه چادر بسته به كمرش و ميگه بچه بلند شو برو سركار ... صحنه خيلي جالبي درمياد به خدا


قربونت برم چه حسن سلیقه ای
مامان ملينا
3 اردیبهشت 91 9:06
وقت براي تفكر زياده ماماني بذار خوشمزگي كنم


به روی جفت دو تا چشام
نسترن
3 اردیبهشت 91 9:29
بچه ام راست میگه نی نی خندون بهتره فکر کردن مال بزرگترهاست
نفسم تو چقدر بانمک میخندی
عاشقتم درساجووووووووووووونم


قربونت برم نسترنی . واسه خاطر شما میخنده عروسکم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
3 اردیبهشت 91 9:34
مامانی عکس اولیه کلی توش تفکره به خدا
تازه دومیه هم تفکر داره یه تفکر خنده دار مثلا دخملی داره به شیر خوردن فکر میکنه ومیخنده ...


مامانی آفرین اینجوری بهش فک مکرده بودم
مامان ترنم کوچولو
3 اردیبهشت 91 10:11
فدای تو عسلک خندون خاله



قربونت برم خاله جونی
مامان محمدرضا
3 اردیبهشت 91 10:28
خاله دیگه به من و پسرم سر نمی زنی

اومدم عزیزم نبودم
مامان رهام
3 اردیبهشت 91 11:03
خاله فداي خندهات


خدا نکنه زنده باشی
مامان آنیسا
3 اردیبهشت 91 11:30
این نی نی دخملی چه ناز میخنده


مثل آنیسا گلی خاله
مامان ساقی و محمد
3 اردیبهشت 91 12:32
سلام.مرسی که به وبمون اومدید.منم با افتخار لینکتون میکنم.


عزیزم شما هم لینک شدین
آرتین خان خان ایران
3 اردیبهشت 91 12:37
ماشالا به درسا جون چقدر نازه
جمله اول وبلاگ خوشگل خانوم واقعا زیبا بود
آفرین به سلیقه تون


مثل شما دوست من منم اومدم پیش آرتین خان
مامان مونای آرمان
3 اردیبهشت 91 12:55
ممنون که اومدین دیدن ما واقعا دخملی نازی دارین.خدا حفظش کنه


قربونت برم عزیزم . مثل دخمل گلی شما
رها
3 اردیبهشت 91 13:10
....!!!!

بدون شرح...


مرسی رها خانمی
مامان نگار
3 اردیبهشت 91 13:14
سلام چه دختر نازی دارین ماشاالله
وبلاگتونم خیلی قشنگه
بااجازه لینکتون کردم


مثل نگار خانمی عزیزم منم لینکتون کردم عزیزم .
مامان آرشیدا قند عسل
3 اردیبهشت 91 13:39
معلومه که درسایی خندون بهتر تره بعداً وقت واسه متفکر شدن زیاده


ممنون دوست خوبم آره راس میگی
متین مامی ایلیا
3 اردیبهشت 91 14:19
سلام وب قشنگی دارین خدا درسا جون و براتون حفظ کنه، من همیشه بهتون سر میزنم، ببخشید من یه سوال داشتم چطوری مطلب جدید نمیذارین ولی وبتون جزئ وبلاگهای بروز شده میاد تو صفحه اول؟


اومدم پیشت دوست گلم
شیوا
3 اردیبهشت 91 15:57
یه مدت نبودم دوباره اومدم


خوش اومدین
شیوا
3 اردیبهشت 91 15:58



مرسی عزیزم
بابای دوقلوها
3 اردیبهشت 91 16:52
ای بابا
مامانی؟ چرا درسایی عمو رو اذیت میکنی؟؟؟؟
بابا نمیخواد فکر کنه. مگه زوووره؟؟؟؟؟
درسا گلی خودش یه پا انیشتینه
قلبوووون خندهاش

درسایی عموو، اگه دفعه بعد مامان و بابا خواستن به زور چیزی رو بهت تحمیل کنن کافیه فقط صدام کنی. بعدش من میدونم و مامان بابا

گل واسه درساییییییییی

ما تسلیم ( من و بابا ) وای این دخمله چقده طرفدار داره
صوفیا
4 اردیبهشت 91 2:41
ماشاللللللللللله به این مامان فعال هر روز یه اپ جدید


چه کنیم این دخملی فعاله
بابای دوقلوها
4 اردیبهشت 91 6:50
درسایی؟؟؟؟؟؟؟ من واسه این پست کامنت گذاشتم. پس کووو


آقای پدر گرامی تنبلی از مامانیم بود
مامان سارینا
4 اردیبهشت 91 8:50
آره دخملی گل بخند تا دنیا بهت بخنده نینی خندون خیلی خیلی هم بهتره عسلی . همه میدونن درسایی متفکره اشکال نداره که نشد توی مسابقه شرکت کنی انشالله یه مسابقه دیگه . بوس بوس واسه درسایی گل


آره راست میگی دوست من خندینش گرانبها ترین چیزه .
مامان اميرحسين
4 اردیبهشت 91 14:06
سلام عزززززززززززززززززيزم ...
الهي فداي اون خنده هات بشه خاله...
ماماني واسه گل دخترم اسپند دود كني ها ...يادت نره
ممنون كه به ما سر ميزني.


ممنون دوست من حتما"
مامان کورش
5 اردیبهشت 91 17:34
سلام عزیزم دخمل خیلی ناز و قشنگی دارید خدا بهتون ببخش


مثل کورش خاله مرسی
عمه آتنا
9 اردیبهشت 91 12:20
خیلی خوردنیه


ممنون مثل آتنا گلی