آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

چه ماجرایی شد این پستونک ......

1391/2/4 0:35
نویسنده : مامان בرسا
2,340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانم گل خودم 171.gif

خوبی دخترم سرحالی عزیزم .33.gif منم خوبم . و بخاطر وجود شما خوشبخت و سرمستم .40.gif

امروز یه اتفاقی افتاد که بامزه بود میخوام واست تعریف کنم .http://www.getsmile.com/luckandfortune/easteregg5.gif

تصور کن شما تو روروک به سرعت باد ویژ ویژ اینور و اونور میرفتی که یهو دلت هوای پستونکت رو کرد و با ایما و اشاره که فقط مامان میدونه و بس بهم فهموندی که مامانی لطفا" پستونک .

من همیشه اونو از سرش جدا میکردمو و بهت میدادم ولی این اولین باری بود که حواسم نبودو با سرش بهت دادم . اولش با تعجب نگاش کردی . همراه با سرش تو دهنت گذاشتی ولی خیلی زود متوجه شدی این نمیتونه درست باشه پس دوباره نگا نگاش کردی . تا اینکه فهمیدی جدا میشه . حالا دو تا یکی سر تو یه دستت یکی خود پستونک توی دست دیگه . یه بار به این یه بار به اون . Babyقربونت بره مامان که صورتت مثل علامت سوال شده بود اینجوری baby upset  

یه کمی که نگاه کردی . سر پستونکو روی یه حرکت حساب شده پشت سرت پر کردی . و خود پستونکو گذاشتی دهنت . و دوباره ویژ ویژ . انگاری گفتی منو با اون یکی کاری نیست  اگه به کارشما میاد بردارین . Baby biker

576280v7kyrxvmsm.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

بابای دوقلوها
4 اردیبهشت 91 6:56

آفرین صد آفرین فرشته روی زمین
آفرین درسایی باهوش،
حالا مامانی سر پستونک اگر به کار شما میخوره بردارید، مثلا میتونی به جای لیوان استفاده کنی


ممنون از راهنماییون .
نسترن(مامان نیروانا)
4 اردیبهشت 91 7:54
عاااااااااااااااااشقتم عروسک کوچولو ی باهوش...


ممنون ما هم عاشقتونیم
مامان سارینا
4 اردیبهشت 91 8:48
افرین خانوم کوچولوی زرنگ آخر راهشو پیدا کردی خاله . تبریک میگم مستقل داری میشی عزیزم . مامانی واقعا عجب ماجراهایی داریم با این پستونکککککککک . درسا گلی ما رو خیلی ببوس


آره بخدا داستان داریم . مامانی سارینای خاله بوس
نسترن
4 اردیبهشت 91 9:48
بابا این دخترمن بیشتر از این حرفا باهوشه حالاکجاش رودیدی مامانی عکس جدید بگذارپست بدون عکس درسایی مگه میشه


چشک گلم حتما"
مامان یسنا گلی
4 اردیبهشت 91 10:27
قربونت دخمل با نمک و باهوشم برم من.نوش جونت خاله .
دوست دارم درسا جون


ممنون عزیزم مثل یسنا گلی خاله
مامان متین
4 اردیبهشت 91 12:48
قربونت برم که اینقد باهوشی خاله


خدا نکنه زنده باشی
مامان فافا
4 اردیبهشت 91 13:11
آفرین به درسا خانم باهوش
بچه هایی که پستونک میگیرن رو خیلی دوست دارم
متاسفانه فافا پستونک نگرفت


ما هم کم کم این کارو میکنیم . مرسی
ماناز
4 اردیبهشت 91 13:58
افرین به درسا خانم که از حالا داره تمرین می کنه که به تنهایی خودش مشکلاتش را حل کنه.همین جور ادامه بده


ممنونم عزیزم آره خیلی مستقله
مامان اندیا
4 اردیبهشت 91 14:06
سلام مامانی درسایی چطورهعزیزم اخه دوس دارم اتفاقات خاص وبراش بنویسم .
زنده باشی کوچولوی متفکر هزار تا بوس برا عروسک خاله


آخه دلمون تنگیده بود. منتظریم عزیزم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
4 اردیبهشت 91 15:09
جیگلشو


جیگر خودت عارفه عزیزم
مهتاب
4 اردیبهشت 91 15:23
خیلیییییییی بانمک بود


ممنون عزیزم
مامان محمدرضا
4 اردیبهشت 91 16:16
الهی من قربون این فرشته کوچولوی خوشگل و زرنگ خاله بشم


خدا نکنه عزیزم زنده باشی
مامان آبتین
4 اردیبهشت 91 18:36
ماشاا.. به دخمل باهوش ما لینکتون کردیم دوست داشتین مارو لینک کنید


عزیزم با افتخار لینک شدین
مامان ساقی و محمد
4 اردیبهشت 91 19:11
الهی درسا جون.آفرین.من نو 15 ماهگی ساقی دیگه بهش پسکولک(به قول خودش) ندادم.


آله ما هم میخوایم کم کم از سلش بپرو نیم
عمه ی لارا
4 اردیبهشت 91 21:43
فدای شما مامی مهربون و کوچولوی نازتون


ممنون دوست من
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:04
افرين به دخمل با هوش ما


ممنون دوست من
نگین مامان رادین
5 اردیبهشت 91 1:01
ای قربون اون تر و فرزیت بشم من دخمل ناناز اگه اونجا بودم قورتت می دادم.


خدا نکنه خاله زنده باشی .


مامان وندا
5 اردیبهشت 91 1:51
عزیـــــــــــــــــــــزم،کاش منم بودم و روروئک سواریتو میدیدم دخمل باهوش خاله


ممنونم عزیزم . انشاالله وندا رو بذار ببین چه دوست داره .
مامان ترنم کوچولو
5 اردیبهشت 91 10:43
فدای اون هوش سرشارت درسا جونی


قربونت برم مثل دخترم ترنم زنده باشی
مامان کورش
5 اردیبهشت 91 17:36
عزیزم چقدر شما باهوشی افرین


ممنون گلم مثل کورش
مامان علي
6 اردیبهشت 91 21:18
بوس واسه خوشمل باهوش.


ممنون دوست من
شیوا
8 اردیبهشت 91 12:42
سلام ممنون که اومدین و تولدم رو تبریک گفتین


خواهش میکنم عزیزم بازم تولدت مبارک
شیوا
8 اردیبهشت 91 12:43
قربون پستونک خوردن و ناز کردناش


قرونت برم زنده باشی
مامان فاطمه(بهار)
24 اردیبهشت 91 15:27
آفرين به گل دختري ماشاالله به اين بچه باهوش


قربونت برم مرسی