آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دد ....دد ......دد......دد.......

1391/1/31 1:17
نویسنده : مامان בرسا
2,731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه خوشگله ی مامانش و باباش

Kitty_xs015

خانمی برای خودت خیلی وقته آواز میخونی و چقدر هم از صدای خودت خوشت میاد . گاهی بلند و گاهی زمزمه وار . چند وقتی هم بود که حروفو بهم میچسبوندی و ادامه آواز ....بو با آر بی ....... اینا چیزایه که این مدت میگفتی . امروز چند تا عروسکاتو که خیلی دل بسته شون هستی . رو واست آوردم و خودم مشغول گردگیری بودم که یهو دیدم یکیشونو کشیدی طرفت و شروع کردی دد ....دد....دد..... وای اولش گفتم خوب یه چیزی گفته اتفاقی ولی بعد دیدم نه خیر ول کن نیستی گاهی بلند و کشیده و گاهی کوتاه و یواش . نمیدونم منظورت چیه ولی وقتی عروسکت رو به طرف خودت میکشی دد میگی  انگاری به اون میگی دد ... هر منظوری داشته باشی یا نداشته باشی . من و بابا امروز یه جورایی رو ابرا سیر میکنیم . چون دختری حرف زدهBaby Smileys . بابا اولش که بهش گفتم باورش نشد ولی وقتی اومد و دیدو شنید . کم مونده بود از خوشحالی پس بیفته . کاری کرد که اصلا" نمیتونم برات با جملات به تصویر بکشم . بازم خدا جون شکر شکر تا وقتی زنده م .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

نگین مامان رادین
31 فروردین 91 1:45
ای جونم قربون دد گفتنش بشم،مامانی از این به بعد منتظر شنیدن کلمات بیشتری با صدای دلنشین فرشته نازتون باشید که یواش یواش می خواد شروع کنه به حرف زدن.


رنده باشی عزیزم انشاالله پسرم همیشه سالم و شاد باشه
مامان متین
31 فروردین 91 2:17
عزیزم...... کاش میشد صدای قشنگشو شنید .حتما خیلی ناز گفته دد جیگرتو


مامانی آره بخدا صداش عین گنجشکه ریز و مخملی
مامان حنا
31 فروردین 91 4:44
واااااای عزیز دلم چقده خوشحالم که شروع کردی به حرف زدن چی از این بهتر خاطره گفتن اولین کلمه برای مامان و بابای عزیزت
الهی خدا حفظت کنه نازنینم


مرسی عزیزم واقعا" بهترین این هیچی نیست
ad
31 فروردین 91 8:32
سلام ممنون از وبلاگ زيباتون موفق باشيد هر انسان كتابيست در انتظار خواننده اش اين شما هستيد كه موفقيت رو معنا مي كنيد ممنونم اگه سر بزنيد http://www.ashpazonline.com/kongfu33 www.kongfu32.mihanblog.com
مامان انیسا
31 فروردین 91 11:44
سلام...سلام
بوسسسسسسسسسس برای درسا جونی


بوس بوس برای آنیسای گلم
مانی
31 فروردین 91 12:22
سلام سلام این پیام امروز توی یه وب خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
مامان آرشیدا قند عسل
31 فروردین 91 12:48
ای گل باقالی خاله پس داری حرف میزنی حالا حقته بیام ازت یه گاز کوچمولو بگیرم یا نه خودت بگو؟!!!!


خیلی کوچولو باشه اشکالی نداره خاله جون
مامان ترنم کوچولو
31 فروردین 91 14:07
سلام عزیزم رای گیری شروع شده تو پست رای گیری منتظر رایتون هستیم.noruz1391.niniweblog.com


انشاالله برنده بشه ترنمی
مامان اندیا
31 فروردین 91 14:09
افرین عسلی ماشاا... برا خودت خانم شدی

آله دالم خانمی میشم نگو
مامان سانلی
31 فروردین 91 16:56
قربون اصواتت بره خاله


زنده باشی عزیزم
مامان ترنم کوچولو
31 فروردین 91 17:32
عزیز دلم.خوب میخوایته عروسکشم ببره ددر. این بار اونم با خودتون ببرین مامانی.درسایی دوست داره با دوستش بره.مرهبون خاله


حتما" این کارو میکنم
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 17:42
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.

البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم.

این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



انشاالله پسر گلم برنده بشه
محدثه
31 فروردین 91 17:54
آفرین به درسا جونم


آفرین به محدثه جونم
نرگسی
31 فروردین 91 18:10



یه دنیا از این بوسه ها واسه نرگسی
مامان اميررضا
31 فروردین 91 18:30
ااااااااي جاااااانم.فدات بشه خاله.واقعا لحظه هاي شيرينيه


ممنون خاله جونی مرسی
مامان اميررضا
31 فروردین 91 18:30



از این دستا واسه امیرضای خاله
مامان ساقی و محمد
31 فروردین 91 21:29
ای جانم.خدا حفظش کنه.


اومدم پیشتون و لینکتون کردم
مامان دینا
31 فروردین 91 22:17
قربوووووون اون دد گفتنت عسلم .درسا جونی بهتون گفته بودم؟ عاشقتمممممم


ما هم عاشقتونیم خاله جونی زنده باشید
مامان بهار
1 اردیبهشت 91 0:55
امیر علی جون بروز هستش
بهش سر بزنید


مامی بهار حتما" با سرعت نور
بابای دوقلوها
1 اردیبهشت 91 8:26
ای جووونمممممممم درسایی
حالا شیرین زبونیا در پیش دارید مامانی. شما صبر کن، تا چند وقت دیگه اینقد شیرین میشه که دلتون میخواد درسایی رو یه لقمه کنید.
خدا شما رو واسه درسا و درسا رو واسه شما حفظ کنه


همین الان هم میخوان ولی نمیتونم
نسترن
1 اردیبهشت 91 11:42
ای جانم دخترم خواننده هم که هست چه میشود این دختر برای شما
بوووووووووووووووووس


خواننده راننده رقاص همه کاره نسترن جون
نسترن
1 اردیبهشت 91 11:43
راستی کجایی نیستی کم پیدا شدی عسیسم


اومدم دوباره عزیزم
حسناسادات
1 اردیبهشت 91 12:17
سلام عزیزم
میشه برید تو این لینک و به حسنای من رای بدید؟؟
http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php



انشاالله برنده بشه حسنا خانمی
مامان سارینا
1 اردیبهشت 91 19:22
سلام ممنونم از لطفتون
خدا درساجونتو برات نگه داره



قربون دخترم برم . کاری نکردم
سیدمهدی
2 اردیبهشت 91 2:52
سلام به مامان درسای عزیز اولا آواز خوندن درساجان رو خیلی باحال نوشتی دست گلت درد نکنه دوما درساجان رو ببوس سوما آپم وقت کردی بیا خوشحال میشم و آخر اینکه بازم درساجان رو ببوس


ممنون آقا سید اومد پیشتون
مامان سارینا
2 اردیبهشت 91 9:46
مامانی از این به بعد هر روز منتظر اتفاقات جدیدی و خوشمزه باش آخه درسایی هر روز شما رو سورپرایز میکنه . انشالله که زنده باشید . درسا گلی رو از طرف من ببوسید . دوستت داریم درسا کوچولو


ممنون دوست خوب من . درست میگی گاهی اوقات روزی چند حرکت جدید میکنه که واسم خیلی شیرینه . خدا سارینا جونو واست نگه داره .
مامان بهار
2 اردیبهشت 91 12:00
آفرین به خاله جونی درسا

اما میگم ببین چقدر این نی نی ها شیطون بلان
همشون دد رو دوست دارن


آرعه عزیزم همه مثل هم
نسترن
2 اردیبهشت 91 12:47
مامانی چرا نیستی خو دلم برات تنگ شده


اومدم خو منم دلم تنگیده بود عزیزم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
2 اردیبهشت 91 13:05
دد...دد... دد...
ای جووووون خاله
مامان میفهممت که چه حسی داری
همیشه لبخند رو لباتون باشه


قربونت برم حس قشنگیه
نرگسی
2 اردیبهشت 91 14:50
دوستم برو خصوصی ..


به چشم
مامان اندیا
2 اردیبهشت 91 17:02
سلام به مامان مهربون و دخمل نازشون خوبید دوستون دارم گل برای شما مادر و دخمل


عزیزم اومدم پیشتون . هزار تا از این گلا برای شما
خاله مهسا(رادین عسلی)
2 اردیبهشت 91 19:36
سلام به این دخمر هنرمند ای جیگرتو بخورم خاله که اینقدر مامانی و بابایتو ذوق زده کردی رادین ما هم کم کم داره کارای جدید یاد میگیره پیشمون بیاید


قربونت برم میام پیشتون عزیزم
نایسل
2 اردیبهشت 91 20:02
من اینحجام توی کافی نت


قربونت برم انشاالله بزودی همه چی خوب میشه مثل قبل
نایسل
2 اردیبهشت 91 20:02
قالبتم مبارکک خانوم
دلم تنگگگگ شده


قربونت برم ما که هر روز یه قالب . دل ما هم تنگیده بود
نایسل
2 اردیبهشت 91 20:10
من خوبم فدات شم


خدا رو شکر زنده باشی
مامان بهار
2 اردیبهشت 91 20:53
ممنون برای راهنمایی
امیدوارم پاک بشه


ایشاالا پاک میشه
مامان رهام
3 اردیبهشت 91 11:04
فداي حرف زدنت


زنده وسالم باشی خاله