آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

از طرفداری خاله های نی نی وبلاگی ..... تا شرمندگی مامانی

1391/1/29 0:43
نویسنده : مامان בرسا
914 بازدید
اشتراک گذاری

دختر من سلام

گلم دیروز یه کمی خسته بودم . وقتی پست قبلی رو گذاشتم یه کوچولو خستگی مو نشون دادم . امروز هر چی خاله جونیها که همیشه گفتم همشونو مثل خواهر دوست دارم واست کامنت گذاشته بودند خسابی دعوام کرده بودند . البته حق هم باهاشون بود .فکر که میکنم شما از بدو تولدت هیچ وقت منو اذیت نکردی . شب ها به موقع خوابیدی و به موقع بیدار شدی . هیچ وقت بهونه گیری نمیکنی . گریه نمیکنی . مگه دیگه خیلی اذیت باشی . حتی جلو عیدی که خیلی مریض بودی اصلا" منو کلافه نکردی . پس حالا که ماشاالله بزنم به تخته روز به روز داری بزرگتر میشی و خوب میخوای از محیط اطرافت سر در بیاری من حق ندارم . بگم خسته شدم . دیگه نمی گم . باشه مامان . خاله جونیها به شما هم قول قول قول ......

اما با امروز دو روزه که صبح ها میبرمت پارکینگ . Car 2حسابی با روروک کیف میکنی . پارکینک کقش کاشی و صاف صاف و شما ویژ ویژ از این ور به اون میری . Convertibleحسابی خوشت اومده .Dirt Bike

امروز که لباس تنت کردم سریع به در ورودی نگاه کردی . متوجه شدم فهمیدی داریم میریم بیرون و بعد توی آسانسور حسابی سرخوش بودی و همینکه پارکینکگو دیدی لب از لبت شکفت و به محض گذاشتنت توی روروک شروع کردی به دور زدن . البته دو سه تایی ماشین بود که دوست داشتی بهشون دست بزنی ولی خوب با خودم آب تصفیه شده برده بودم و مرتب دستتو میشستم .Truck اینم از گردش پارکینگی ما دو نفر .Hazzard Smileys

درسا و ماشینش

Hula Girl

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان الینا
29 فروردین 91 0:45
سلام
خداحفظ کنه این کوچولوی ناز وباهوش رو
از طرف من حتما ببوسش



ممنون گلم الینای شما هم فوق العادس
نسترن
29 فروردین 91 0:48
سلاااام پس حسابی خوش گذشته به درسا خانم ما و مامان گلش
ایشالا همممممیشه شاد و سرحال باشین


مرسی عزیزم ما هم اینجوری میریم گردش
مامان علی مرتضی
29 فروردین 91 1:03
سلام به مامان درسا خانم ودخمل نازتون خوبید؟شرمنده که خیلی وقته بهتون سر نزدم خودتون که میدونید بچه هرچی بزرگتر میشه غیر قابل کنترل تر میشه امپراطور هم که ماشالله همه جا هست اگه دیر میام بازم شرمندم گاهی که وقت نمیکنم پشت سیستم بشینم از طریق تلفن به اینترنت وصل میشم ومطالبو میزارم ولی متاسفانه وقتی نوبت نظر میشه ارور میزنه پس نگید به فکرتون نیستم ....دوست دارم یه دنیا

قربونت برم مامانی اومدم پیشت امیدوار م زودتر خوب شی
صوفیا
29 فروردین 91 3:12
قربونش بشم دختر ناناز .انگار فقط سامیار من تنها ددری نیست


آره این تو خونشونه ما هم ددری شدیم دوست من
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
29 فروردین 91 8:32
ینی جوجو فنقلی شما هم پارکینگ دوست داره... خدا بهتون رحم کنه ...با کوچکترین صدایی از بیرون .... دل هوس بیلوم میمنه...



بعله این ددر مسریه تو خونشونه
مامان زهره
29 فروردین 91 8:40
بوس بوس بوس برای درسا جون.خیلی کیف کرده بازی اونم زمانی که مامانی باید حرف پادشاه را گوش کنه


چسم مامانی حتما"
ilijoon
29 فروردین 91 8:57
سلام مامان درسا جون ممنون كه به ديدن ايليا جوب اومديد دختر ماهي داريد خدا حفظش كنه با اجازه لينكتون ميكنم شما هم اگه دوست داشتيد لينكم كنيد


ممنون از شما . با افتخار عزیزم
مامان ترنم کوچولو
29 فروردین 91 9:46
دخترک روروئک سوار ملوس.ماشالله که روز به روز داری پیشرفت میکنی


مثل ترنمی خاله .
مامان سارینا
29 فروردین 91 10:05
آفرین مامانی خوب . گل دخملی به این خوبی خیلی دلت هم بخواد اذیتت کنه درسایی خاله شوخی کردما مامانی رو خیلی اذیت نکن . جیگر خودت و روروک بازی کردنت . بوس بوس هوارتا


نه واقعا" این درسایی طرفدار داره ها . خوش به حالش . جشم دوست من به دیده منت
مامان بهار
29 فروردین 91 13:09
تم جدید مبارک دوست خوبم


ممنون دوست خوبم . ما هر روز یه رنگیم
زیبا مامان اندیا
29 فروردین 91 13:20
سلام به مامان مهربون و دختر دوست داشتنی خوبی درسا جونمخاله فدات چقد تو با هوشی هزار ماشالا


مثل آندیا خاله .
مامان یسنا گلی
29 فروردین 91 13:21
قربونت برم خاله . امیدوارم همیشه شاد باشی و بخندیو
بوسسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم
مامان محمدرضا
29 فروردین 91 14:32
مرسی عزیزم

میشه خواهش کنم داستان بارداریتو بذاری .
شاید من نتونم از وقتی محمدرضا دنیا اومد تا چند وقتی خودم بیام آپ کنم
دوست دارم بخونمش
البته اگه فضولی نیست


حتما" دوست من از فردا سعی میکنم بنویسمش
نی نی های حاجی - مامان زهرا
29 فروردین 91 14:36
همیشه شاد و سرحال باشید در کنار یگانه دختر نازنازیتون


ممنون دوست خوب من همجنین برای شما
مامان آرینا موفرفری
29 فروردین 91 16:12
سلام خوبی مامانی.مامان ایلیا جون بعد از پستی که گذاشتم برام آدرس وبلاگشو گذاشت.مرسی.


خاله کاری نکردیم . آرینایی بوس
خاله نفس
29 فروردین 91 18:21
قربونت بشم که با پارکینگ رفتنم عشقِ دنیا رو میکنیکاش دنیامون همیشه انقد کوچیک میموند
مامانیِ درسا به مهربونیِ خدا که شک ندارم اما به قدرتش ایمان دارمو ازش آگاهم


بهترینها رو برات آرزو میکنم دوست من
نرگسی
29 فروردین 91 21:43
اخی عزیز دلمممم ..


قربونت برم نرگس گلم
مامان سحرناز
29 فروردین 91 23:00
سلام گلم ،ممنون که پیشمون میای ، ای جانم به این درسا گلی ،مامانی تازه اول راهی سال دیگه این موقع با خودت میگی درسا پارسال چه بچه ی آرومی بودا ، اون موقع است که پستات خوندن داره بچه هان و شیطنتاشون روی ماه درسا جون رو میبوسم و یه خدا قوت به این مامان مهربون


میدونم عزیزم . راست میگی . قربون دوتاشون برم من
مامان بهی
30 فروردین 91 14:02
ای جانم درسا جونیییییییی
همیشه به گردش
دوستتون دارممرسی که سر میزنید


ممنون از شما خاله جونی ما هم دوست داریم
بابای دوقلوها
1 اردیبهشت 91 8:35
ای جوونم، خوش میگذره بهت هاااا.
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی


ممنون بابای مهربون
ilijoon
4 اردیبهشت 91 23:59



یه دنیا بوس واسه ایلیا و مامانش