آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

درسا با لباس اهدایی خاله ........

1391/1/26 0:39
نویسنده : مامان בرسا
1,817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان .

دختر قند عسل مامان چطوره ؟

امیدوارم خوب و خوش و شاد باشی . این لباسو . وقتی سه یا چهار ماهه باردار بودم خاله فرزانه واسه شما هدیه آورد . آخه سه ماهگی معلوم شد شما دختر خانمی . امروز داشتم لباساتو مرتب میکردم یه عالمه لباس پیدا کردم که البته همه هم هدیه بودن . ولی چیزی که دلمو سوزوند اکثرا" هدیه هایی بودن که مادر و بزرگ و پدر بزرگات در سفر به مکه و سوریه واست آورده بودن . اما من یادم رفته بود تنت کنم و حالا واست تنگ و کوچولو شدن .

ولی خدا رو شکر این یکی اندازه س پس سریع کردم تنت و عکس گرفتم . رنگش بهت میاد و خودت هم از رنگ و طرحش خوشت میمومد و دست میکشیدی بهش و میخندیدی قربون اون خنده هات بشه مامان .

angel

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان تارا و باربد
26 فروردین 91 0:52
مباركت باشه عزيز دلم


مرسی خاله ی مهربون
عارفه
26 فروردین 91 1:50
خیلی بهش میاد ماشالله
در مورد اون قضیه هم فردا باید یزنگم


مرسی عارفه جان حتما" اینکارو بکن
مامان وندا
26 فروردین 91 2:33
دست خاله جون درد نکنه،خیلی هم به گل خوشگل ما میاد


ممنون عزیزم
مامان حنا
26 فروردین 91 5:15
وای عزیزم چقده ناااااااااااازه خیلی بهش میاد
مبارکش باشه


ممنون مامانی دختری رو خیلی خیلی بوس کن
مامان محمدرضا
26 فروردین 91 8:07
ای جانم
من که همه لباس های محمدرضا رو گذاشتم جلوی چشمم که یادم نره تنش کنم
خوشمل شدی درساجونم بوووووووووووووس


حتما" همین کارو بکن دوست من
مامان خورشيد
26 فروردین 91 8:26
مباركش باشه و به شادي و سلامتي بپوشه.


ممنون دوست من
مامان سارینا
26 فروردین 91 8:45
سلام درسا کوچولوی ناز . خوبی عزیز دلم . ماشالله با این لباس خوشگل شدی جیگملی البته خوشگل بودی خوشگل تری شدی و رنگ قرمز خیلی بهت میاد گل خانومی . بوس بوس عزیزم . خاله جوونی سایت رو چک کردم باز میشد عزیزم لطف کنید یه بار دیگه چک کنید . دوستتون داریم


اومدم باز شد خداروشکر
مامانی طهورا
26 فروردین 91 9:01
با سلام طهورا در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین
دخترم عشق من
26 فروردین 91 9:03
رنگ قرمز خیلی بهش میاد ماشالله خوشکل شده .ببوسش از طرف من


ممنون مامانی فاطمه عزیزمو ببوس
نسترن
26 فروردین 91 9:38
کلا درسا خوشگلم خیلی نازی عزززززززززززززززززیزمی


مرسی نسترنی عزیزم
مامان آریا
26 فروردین 91 11:10
سلام
مرسی که میاین پیشمون خوشحالمون کردین
چند وقته نتونستم بهتون سر بزنم "معذرت"
حالا میبینم که هزار ماشاا... چه گل دخترتون بزرگ شده و نازتر
بازم پیشمون بیاین
درسایی رو ببوسین


مرسی از شما گلم
سیما خانومی
26 فروردین 91 11:13
عزیزم وبلاگ دختر گلت خیلی خیلی خوشگله ایشالا اگه نینی اومد تو دلم حتما میام و ازت کمک می گیرم .

ممنون که دلداریت گلم . بوسسسس


انشاالله عزیزم
مامان محمدرضا
26 فروردین 91 11:15
آخه میام اینجا همه میگن چرا نگرانی؟
خب پس من کجا برم ؟ نگرانیهامو به کی بگم؟


الان میام پیشت
مامان یسنا گلی
26 فروردین 91 12:46
مبارکه عزیز دلم.
خاله منم یهخالمه از لباسای ینا را تنش نکردم تا اینکه کوچیک شدن واسش و من کلی غصه خوردم
دوست دارم درسا جونممممممممم


مرسی خاله . آره دلم خیلی سوخت ولی کاریش نمیشه کرد.
مامان فافا
26 فروردین 91 12:55
خیلی ناز شدی درسا جون
مبارکت باشه عزیزم
فافای ما هم رنگ قرمزو خیلی دوست داره


ممنون از شما گلم
نایسل
26 فروردین 91 13:32
وای ماشالا چه بهش میاد ای جاننننن
دختر ناز و ملوسس اوخیییییییییییییی


ممنون از تو نایسلی
روژین
26 فروردین 91 13:58
درسا جون خیلی ناز بودی نازتر شدی عزیزم
چقدر م بزرگ شدی عزیزم ماشالله


ممنون روژین حون دوست خوبم
مامان مانی
26 فروردین 91 14:55
وای چه دختر ملوسیچقد نازهممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدین .امیدوارم شما هم همیشه شاد و خوش باشید


ممنون از شما گلم
مامان سانلی
26 فروردین 91 16:35
وای مامانی گل ما یخ نکنه.شایدم من سردمه ؟خیلی خیلی بهت میاد عزیزم تو فوق العاده ای


مامانی خونه ما خیلی
گرمه کلا" درسا هم طبعش گرمه و همیشه خیس عرقه
نرگسی
26 فروردین 91 17:31
نه اونو که نمی گه بده .. مطمینم .. بازم مرسییییییییییی ..


خوبه اگه اینطوره پس همین طور ادامه بده
مامان ترنم کوچولو
26 فروردین 91 17:55
چه خوشمله.مبارکه خاله.ماه بودی ماه تر شدی.مامانی هر چی دیروز سعی کردم بیام بهتون سر بزنم وبتون باز نمیکرد


آره عزیزم یه وقتایی منم با این مشکل توی وبای دیگه روبرو میشم
مامان بهار
26 فروردین 91 18:45
اووووووووووووووخی
نازی خاله جون

مرسی واسه جوابی که دادید


خواهش میکنم دوست من مرسی از شما
محدثه
26 فروردین 91 19:00
وای ماشالله این دخمله چقدر خوشمل شده


جشمات خوشگل میبینه محدثه عزیزم
مامان متین
26 فروردین 91 21:00
خیلی خوشگل شدی جیگر خاله


مرسی عزیزم خاله مهربونم
نسترن(مامان نیروانا)
26 فروردین 91 23:09
هزار تا بووووووووس برای عروسکم که هر چی می پوشه بهش مییاددست این خاله مهربونم درد نکنه که این لباسو برای ناز نازی اورده


مسی خاله حونی نیروانا گلی هم عروسکه
مامان شایان
27 فروردین 91 13:24
خیلی ناز شدی دخملی دست خاله جون درد نکنه.
به وبلاگ ما هم سر بزن درسا خانم با شایان دوست بشو.


تومدم عزیزم با افتخار
ilijoon
29 فروردین 91 9:05
با اين لباس مثل پري دريايي تو كارتونها شدي


ممنون خاله حونی
مامان ملينا
3 اردیبهشت 91 9:03
سلام چه لباس خوشكل و خوش رنگي چقدر هم به اين دخمل ناز مياد. مباركت باشه عزيزم


ممنون دوست خوبم