آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دختر نگو فقط ادا بگو .....

1391/1/27 0:07
نویسنده : مامان בرسا
1,612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمی baby40.gif

چه قده ادا داری عزیزم . میدونی نازت خریدار داره .مژه این روزا واسه بابات حسابی عشوه و ناز میکنی بابا هم که همش در حال .....هورا از دست شما دختری و باباش .

bebe32.gif

دیروز آب میوه شروع کردم واست .18.gifآب سیبو کمی با آب جوشیده سرد مخلوط کردم و تو شیشه ریختم . سیب شیرین استفاده کردم . خیلی خوشت اومد و دیگه شیشه رو ول نمیکردی .محصل

ولی چیز جدیدی که یاد گرفتی شیشه نگه داشتنه ببین چه جوری شیشه رو گرفتی .

خوش ادای مامان

آخه این جه طرزشه دوتا دستتو تو هم گره کردی و شیشه رو نگه داشتی .

119.gif

 

Meisjesbeer1.jpg

خوش ادا

به دنبال سر شیشه بودی . برای خوردن آبمیوهbaby09.gif

TimeIsNear-LMG3.gif

خوش ادا

تا سرشو پیدا کردی ....هورا baby01.gif

baby-met-knuffels.gif

خوش ادا

بعد که دیدی خالیییییه

واسم خط و نشون کشیدی عصبانی

قربون این ادا هاتم عزیزم .

Beaming Baby Girl Animated Picture

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
27 فروردین 91 0:20
دخمل شيطون و بلا، تا ميتوني ناز بكن و ادا و اطوار بريز. اينجوري عشقولانه تره راستي ماماني خيلي آب سيب ندي به ني ني ها بعدش اوضاع مزاجيش تغيير ميكنه اذيت ميشي


مرسی خاله . جقده با تجربه . مرسی از راهنماییت چشم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
27 فروردین 91 0:21
نازييييييييييييييييييي نيگا كن چه جور شيشه رو گرفته


مرسی خاله آره دیدین چکار میکنه
مامان بهار
27 فروردین 91 1:11
درسا جون خوابیده ؟؟؟؟
چه معنی داره این وقت شب شما بیداری

مرسی که به وبلاگم سر میزنی عزیزم
شما هم به مادر شوهرتون سلام برسونید



قربونت برم همه خوابن و ما بیدار .
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 2:25
ای جونم فدات بشم با اون مدل شیشه شیر گرفتند عزیزم اب سیب هم نوش جونت دوستدارم ملوسک


مامانی ممنون چشم خوشگلمو ببوس
مامان پسر خرداد
27 فروردین 91 7:45
الهی قربون اون دستهای کوچولوت برم


خدا نکنه مامانی زنده باشی
مامان آرشیدا قند عسل
27 فروردین 91 7:53
عزیز دلم چقدر تو نانازی آفرین که آبمیوه میخوری مثل آرشیدا نباش که تا آبمیوه می بینه هی روش اونوره آفرین گلم


مسی مامانی آب میوه آرشیدا هم بده به من
مامان تارا و باربد
27 فروردین 91 8:19
نازی دخخمر بلا مبارکه شروع خوردن آب میوه نوش جون و گوارای وجود باشه عزیز دلم


ممنون مامانی دو تا گل .
مامان یسنا گلی
27 فروردین 91 8:42
ای جون.نازی عزیزم.چه با نمک شیشه ات را نگه داشتی.قربونت برم خاله


مسی خاله مدل جدیده
مامان نوژا
27 فروردین 91 9:30
از عکست مشخصه که لقمه رو دور سرت چرخوندی ها کلک


مامانی این وروجک منو دست انداخته
نایسل
27 فروردین 91 10:26
آره همیشه میاد با این اسم مستعار آشنا کلی چرت و پرت میگه منو می سوزونه
میدوونمم کیه به روش نمیارم

قربونت برم الان فعلا شوشو خوبه دیشب کلی بغلم کرد بوسم کرد

منم دوسش دارم واسه همین صبر میکنم دوست ندارم زندگی ام خراب شه فقط میخوام یه کاری کنم خیلی خوشبخت باشیم اینقدر
عذاب نکشیم


انشاالله همه چی درست میشه خواهری
نایسل
27 فروردین 91 10:26
دوست دارم مهربونم خیلیییییییییییییییی


منم دوست دارم خواهر کوجیکه
نایسل
27 فروردین 91 10:26
حتما از این به بعد پاک میکنم


هورا شدی نایسلی
مامان بهار
27 فروردین 91 11:06
بهت خسته نباشید میگم و کاملا اوضاع رو درک میکنم


بایدم درک کنی بهار جان هر دومون به درد گرفتاریم
رها
27 فروردین 91 12:17
ماشاالله چه دختر ناز و گوگولی دارین.
خدا براتون حفظش کنه.


مرسی رها جان اومدم پیشتون
رها
27 فروردین 91 12:18
..:: فروشگاه آنلاین نینی ها ::.. منتظر حضور گرمتان هستیم. www.ninitopoli.mihanblog.com
M-QaLeB
27 فروردین 91 12:53
سلام بانو. از نگاه پرمهرتان متشکریم و باید گفت خرسندیم که توانسته ایم هدیه کوچکی را به کودکان دوست داشتنی تقدیم نماییم. در پساخ به این سئوال که چرا همه صفحات پوسته های کودک و خانواده باز نمی شوند باید گفت که پوسته های موجود در صفحات دیگر بصورت اختصاصی به دارندگان وبلاگهای کودکان فروخته شده و تا چند روز آینده آرزو داریم طرحهای جدید و رایگان دیگری را در سایت ارائه نماییم. از ارتباط صمیمی شما متشکریم.
نسترن
27 فروردین 91 13:20
ببخشید خانم خوشگله میشه منم شمارو بخورم شما ملوسک خانم با اونهمه ناز بوووووووووووووووس


نمیشه خاله تموم میشه
مامان مانی
27 فروردین 91 14:25
سلام عزیزم باید عکساشو جداسازی کنم اما چون سرم شلوغه وقت ندارم در اولین فرصت می زارم ممنون که سر می زنین


منتظرم عزیزم
مامان وندا
27 فروردین 91 14:33
نوش جونت دردونه خانم می بوسمت دخملی ناز


این دردونه رو خوب اومدی . مسی خاله
مامان ترنم کوچولو
27 فروردین 91 15:51
ای جونکم درسا جونی هر روز شیرین تر از روز قبلی ماشالله


ممنون مامانی مهربون
مامان محمدرضا
27 فروردین 91 16:25
الهی من قربونش بشم . شکموی خاله

آپ کردم .شرمنده که دیر شد


زنده باشی الان میام پیشت .
مامان علي
27 فروردین 91 17:06
فداي ناز و عشوه هات خاله جون . نوش جونت آب سيب.


زنده باشی عزیزم .
مامان مهنا
27 فروردین 91 18:05
سلام خوشمل خانم خوبی ناناس

وای عکس درسا جون خیلی ناز افتاده
عزیز منم عکسای هنی رو گذاشتم


قربونت برم اومدم و دیدم گل خاله رو
مامان اميرحسين
27 فروردین 91 22:23
سلام مامان درسا جون
فداي اون شيشه خوردنش بشم ....ماشاالله چه بانمكه دخمل نازت ...
ممنوم كه به ما سر زديد با اجازتون من شما رو لينك كردم شما هم اگه خواستين ما رو لينك كنيد ...



شما هم با افتخار لینک شدین دوست من
خاله فریشکا
27 فروردین 91 22:48
سلام مامانی درسا
از طرف مهیار جونی می سی که اومدین به دنیای شیرینش
الهی درسا کوچولوی شما هم 120 ساله بشه زیر سایه شما و بابا جونش


ممنونم خاله و عمه مهربون
زیبا مامان اندیا
28 فروردین 91 0:25
جانم نوش جونت عزیزم
مامانی به وب ما هم سر بزنید


اومدم عزیزم
نرگسی
28 فروردین 91 1:19
فدای اون چشمای خوشگلت خاله ..


زنده باشی عزیزم
مامان متین
28 فروردین 91 23:39
عزیزم .. چه باحال شیشتو میگیری خوشگل من.


آره مدل جدیده 1391 .
ilijoon
29 فروردین 91 9:03
آفرين گلم موفق شدي هورااااااااااا


ممنون خاله مه مشوقمون هستی