آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

تقدیم به دخترم.........

1391/1/25 0:13
نویسنده : مامان בرسا
1,726 بازدید
اشتراک گذاری

ای زیباترین نوای هستی ........

ای عاشقانه ترین می مستی ........heart beat for you

تو که هستی که من اینگونه بی تاب توام

نادیده . محو تماشای توام

می نخورده مست تمنای توام

و تو که هستی که من از  موج هرتبسم تو .بسان شقایقی سرگردان سوار امواج طوفانم ؟

آری آنگاه که پای را فراتر از مرزهای خسته دلتنگی گذاشتم .

تا از میان جیک جیک هزاران پرنده خسته love in a box

ترانه خوشبختی لحظه های تلخم را بیابم

تنها تک طنین نوای زیبای تو بود

که زخمهای سردم را با مرهمی از عشق التیام داد.love in box

من دوست دارم تمام یاس های باغ احساسم را تقدیم محبت قدم هایت کنم

چرا که تو را به اندازه تمام جادهای بیکران تنهایی

به اندازه همه سفرهای نرفته

به اندازه همه روزگاران نزیسته

به اندازه تمام شبنم های خفته در آغوش گلبرگ های باغ یاس

و باز هم به اندازه تمام هستی میپرستم

تویی که دمادم نفسهای گرمت

ذره ذره وجودم را مینوازد

چگونه بگویم ؟!

که نگاهم فریاد دلم است .

نگاهم را دریاب .

من به اولین قاصدکی که از شهر قشنگ دلت بگذرد خواهم گفت :

که هیچ چیز نمیتواند مهرت را از دلم جدا کند حتی

فاصله ها ............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نرگسی
25 فروردین 91 0:31
سلام عزیزم خونه مامانم بودم مهمون داشت رفته بودم کمک ..


خسته نباشی عزیزم
مامان یاسمین زهرا
25 فروردین 91 1:52
خصوصی


ممنون دوست من
نرگسی
25 فروردین 91 1:55
عزیزمییییییی بفرمایید خصوصی ..


مرسی گلم
مامان يسنا گلي
25 فروردین 91 12:53
مرسي خاله.
درسا جونم خوشبحالت با داشتن مامان به اين خوش ذوقي و مهربوني


ممنون مامانی مهربون
نرگسی
25 فروردین 91 13:35
تو خصوصی که چیزی نبود ..


اومدم دوباره
سیدمهدی
25 فروردین 91 16:07
سلام مامان درسا نمیای یه سری بزنی آپ هم که میکنی خبر نمیدی نکنه نمیخوای بیام


ببخش آقا سید میام پیشتون
نی نی های حاجی-مامان زهرا
25 فروردین 91 18:46
سلام خاله
دست مامانت درد نکنه چه قالب خوشگلی بذات انتخاب کرده


ممنون خاله چشماتون خوشگل میبینه
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
25 فروردین 91 19:41
زیبا دلنشین بود


ممنون دوست خوبم
زهره مامان آریان جون
26 فروردین 91 0:36



مرسی خاله
مامان وندا
26 فروردین 91 2:31
همه جوره آپ هستسن،مبارم قالب جدید،خوش به حال درسایی با مامان خوش ذوقشعزیزم خیلی متن زیبایی گذاشتین


قربونت برم عزیزم .
مامان کورش
26 فروردین 91 4:44
وای عزیزم هم خودت خیلی خوشگلی و هم وبلاگت خدا حفظت کن عزیزم کورش خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنی بک بادگاریم براش بزاری مرسی


ممنون دوست من .اومدم پیشتون و خوشحال از دیدنتون