آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دختر موسیقی دان من ...........

1391/1/15 7:24
نویسنده : مامان בرسا
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

دختری سلام عزیزم

 


چند روز پیش شیوا و آرمان دختر و پسر خاله نرگس اومدن پیشت تا باهات کمی بازی کنن . شما هم خیلی خوشحال شدی مخصوصا" که هر دوشون هم بزنم به تخته موهای پر پشتی برای کشیدن دارن و دم به دقیقه شما یورش میووردی تا موهاشونو بکنی .

همین جور که داشتی باهاشون بازی میکردی ... آرمان که کلاس سومیه و خیلی خیلی دوست داره . یکی از جغحغه هاتو برداشت و برات تکون میداد . سر این جغجغه یه سوت هم هست که آرمان شروع کرد برات سوت زدن . همین جور که اون سوت میزد شما خیره نگاش میکردی ....

خلاصه یکی دو ساعت بعد که باباشون اومد دنبالشون و رفتند . من جغجغه ها رو داشتم جمع میکردم . توی بی بی گیمت میذاشتم .که سینه خیز رفتی و همون جغجغه رو برداشتی و به طرف دهنت بردی ....همینطور با دستات میچرخوندیش و به دهنت میکشیدی تا سر سوتو پیدا کردی . سوت جغجغه چه دم و چه بازدم ازش صدا در میاد و شما که فوت نمیتونستی بکنی و بازدم که میکردی صدای سوته در میو مد آینقده کیف کردی و میخندیدی که نگو انگاری از اینکه شما هم تونسته بودی صداشو در بیاری خیلی لذت میبردی .

از اون روز تا حالا این جغجغه خیلی واست عزیز شده طوری که همش تو دسته و صداشو در میاری .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان وندا
15 فروردین 91 3:31
الهیییی که خاله قربون این دخمل باهوش بشهمژگان جون میتونم بپرسم شعرایی که تو وبلاگ درساجون میذاری از کجاست؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنی


حتما" میام وبت عزیزم
سیدمهدی
15 فروردین 91 6:35
سلام پس چی فکر کردید همون شما بزرگترها بلدید سوت بزنید مگه درسا جان چی کم داره معلومه که میتونه از طرف من حتما ببوسش


ممنون عموی مهربان درسایی
مامان نوژا
15 فروردین 91 8:32
چه دختر باهوشی


مثل نوژا خاله
نسترن
15 فروردین 91 9:34
ای جانم دخترم میخواد موسیقیدان بشه از حالا شروع کرده به کشف چیزهای جدید مامانی


آره عزیزم دقیقا" همینه .
مامان محمدرضا
15 فروردین 91 11:01
قربونش بشم من
کو پس عکس جیگر خاله؟


لود نمیشد امشب میزارم
مامان بهار
15 فروردین 91 11:13
مرسی مامان جونی

درسا جون رو از طرف من ببوس


ممنون دوست من
مامان فافا
15 فروردین 91 11:56
سلام درسا جون
معلومه که به موسیقی علاقه داری
خیلی هم با هوشی:


مسی خاله ممنون
مامان ستايش
15 فروردین 91 12:00
سلام دخمل خاله خوبي ، عيدهايي كه گرفتي مباركت باشه انشاءا... خداوند مامان جون و باباجونتا برات حفظ و محافظت و تو را هم عزيزم براي اونها، واقعاً خداوند به من و امثال شما لطف و مرحمت داشته كه دخملهايي به اين خوشگلي و باهوشي عطا كرده من كه روزي صدهزار مرتبه خدا را بابت نعمتي كه به ما داده شكر مي‌كنم شما هم عزيزم هر روز براي دخملت اسپند و زاغ دود كن من چون خودم كارمندم خاله ستايش يا به قول خود ستايش مامانيش براش دود مي‌كنه .


باشه چشم خاله مهربون حتما" اینکارو میکنم . ممنون
مامان ترنم کوچولو
15 فروردین 91 12:20
ماشالله دخملک شیطون و باهوش


مسی خاله مهربون
نرگسی
15 فروردین 91 13:09
عزیز دلم .. قربون دختر باهوش ..


خدا نکنه دوست دارم
بهار مامان ملیکا
15 فروردین 91 14:35
سلام به درسا خانم خوشگل که اینقدر هنرمنده
خوب معلومه به مامانش رفته از وبلاگ خوشگلش معلومه
سال جدید هم مبارک ان شا الله سال خوب و پربرکتی براتون باشه
مرسی که تولد دخترمو تبریک گفته بودید هزار تا بوس برای درسای خوشگل


ممنون عزیزم بازم بهت سر میزنم
مامان نيروانا
15 فروردین 91 15:35
درساي نازنين،‌ الحق كه عيدت مبارك شده با اينهمه كادوي خوشگل. ايشالا همه شو به شادي استفاده كني. ميبينم كه استعداد موسيقايي داره بروز ميكنه كوچولوَك. خوب پرورشش بده، تو موفق ميشي. فدات


مسی خاله باشه حتما"
مامان محمدرضا
15 فروردین 91 17:27
سلام عزیزم .
آره دیگه اینم از پسر ما . یکم که هوای مامانشو نداره
یکم می ترسم ولی حتما طبیعی زایمان می کنم .
استرس اومدن یه مهمون کوچولو که تا حالا ندیدیش خیلی زیاده


حتما" همین طوره عزیزم توکلت به خدا
حسناسادات
15 فروردین 91 17:36
سلام عزیزم
رمز جدید.خصوصی


چشم خاله مرسی
مامان نازنين رقيه
15 فروردین 91 18:38

نازي خاله خوشمزه


مسی خاله جونی
شیرین
15 فروردین 91 19:43
سلام...سال نو مبارک.
چقدر کادو گرفته درسا جونی.خوش به حالش.


مرسی خاله جونی . آیلین خاله بوس
نرگسی
15 فروردین 91 20:58
ممنونم دوستممممم .. بوس بوس ..


شما خیلی عزیزی دوست من
مامان علی
15 فروردین 91 21:51
سلام عزیزم سال نو مبارک . ببخشید اگه با تاخیر اومدم خدمتتون. دلیلش رو توی وبم توضیح دادم ان شالله سر فرصت میام و همه مطالب قشنگت رو می خونم . الان اومدم فقط عرض ادبی کرده باشم .با آرزوی بهترینها برای شما و درسای نازنینم در سال جدید


ممنون دوست من که از حال خودتون باخبرم کردین
مامان هلیا
15 فروردین 91 23:10
ممنونم که به ما سر زدید و پیش ما اومدید.درسا جون رو میبوسم


قربونتون برم هلیا خاله هم ببوسین