آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

عکسای جا مانده از عید و سفره هفت سین ........

1391/1/15 23:59
نویسنده : مامان בرسا
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

تو خود قند و نباتی

کلاغه روی دیوار صدا میکرد قار قار

میگفت خبر خبردار آمده فصل بهار شکلکهای جالب و متنوع آروین

برای دیدن بقیه لطفا" برید ادامه مطلب شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکرم

هواشده پاک پاک سبزه درآمداز خاک

برف ها دیگه اب شدندچشمه ها پرآب شدند     

عروسک نازم

بهار و عید نوروزآمده اند امروز

با سبدای پرگل با لاله و با سنبل

تو عزیز دلمی

 

در این بهار زیبا

 

دنیا شده باصفا

بهارم

نگارم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان متین
16 فروردین 91 0:46
ماشالله درسا خانم همیشه میخنده


آره عزیزم مخصوصا" واسه دوربین
نرگسی
16 فروردین 91 1:01



نرگس عزیزم یه دنیا بوس
مامان وندا
16 فروردین 91 1:26
الهی جیگر این خندیدنات برم،مامانی از طرف من بچلونش


حتما" عزیزم ولی بچلوندمش له میشه ها
مامان وندا
16 فروردین 91 1:27
عزیزم ممنون که جوابمو دادین،منظورم شعرایی هستش که توی دلنوشته ها میذارین،بازم ممنون


میام پیشت عزیزم
صوفیا
16 فروردین 91 2:45
درسا جونی سال نو مبارک گلم


ممنونم صوفیا عزیزم
مام پارسا
16 فروردین 91 2:49
سلام خانومی عیدتون مبارک.ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشید .خدا گل دخمل نازتون رو براتون نگه داره.
ببخشید که دیر اومدم.آخه نبودم.
در مورد تقویم که گفته بودی آره با فتو شاپ درست کردم.درست کردنش اصلاً کار نداره اگه دوست داشتی درست کنی کمکت می کنم.
تو وب پارسا آدرس اون وبلاگی که ازش یاد گرفتم رو گذاشتم ،وقتی توی اون وب رفتی توی قسمت موضوعاتش عنوان یکی از موضوعات تقویم سال 91 هست داخلش بری توضیح میده ولی اگه یه کم برات پیچیده بود بگو تا بیشتر راهنماییت کنم

وای عزیزم خیلی ممنون از لطفت ممنونم دوست من ختما" میام پیشت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 فروردین 91 8:13
نازی دخملی


ممنون خاله جونی پسرمو ببوس
مامان نوژا
16 فروردین 91 8:41
جیگر خنده هات


جیگر نوژای عزیزم
دخترم عشق من
16 فروردین 91 9:18
سلام عکسای درسا جون رو دیدم خیلی قشنگ بودن .روی ماهشو از طرفم ببوس .


ممنون دوست مهربانم شما هم فاطمه عزیزمو ببوس
مامان محمدرضا
16 فروردین 91 9:38
خاله قربونش بشه


خدا نکنه مامانی زنده باشی
نسترن(مامان نیروانا)
16 فروردین 91 15:11
ای جونم عروسک با اون خندیدنت...عکسات مثل همیشه عالی بودن


ممنون دوست مهربانم
نسترن(مامان نیروانا)
16 فروردین 91 15:12
راستی عزیزم برای پست قبلی کامنت گذاشته بودم ولی تایید نشده


عزیزم من هر چی نظر بود تایید کردم . قربونت برم مرسی که اومدی
مامانی فری
16 فروردین 91 17:58
ماشالله به این دخمل خوشگل عیدت مبارک اهنگ وبت خیلی قشنگه شورو حال میده به ادم به منم سر بزن


ممنون مامانی فری با سرعت نور اومدم
نرگسی
16 فروردین 91 18:34
عزیزمییییییییییییییییییی ..


شما هم عزیزمی نرگس
مامان علی
16 فروردین 91 21:21
سلام مامان درسا گلی خوبین ؟
درسا جونم خوبه ؟
ایشالا سالی خوبی داشته باشید .
شرمند نگرانتون کردم این چند وقته سرم شلوغ بود نتونستم بیام و بنویسم ،علی جونم هم خوبه شکر خدا
درسا گلی رو ببوسید اونم یه بوس شکلاتی


هورا داداش علی دوباره برگشت . خوشحالم که خوبید. باشه جشم یه بوس شکلاتی گنده
مام پارسا
16 فروردین 91 23:17
هورااااااااااااااااااااااااااااااااا
درست شد.
قربونت برم که قالبت رو عوض کردی.خیلی زود وبلاگ برام باز شد.مرسی عسیسم.
نبینم دوباره بری از یه قالب خوشت بیاد و وبلاگ دخملی مون رو دست کاری کنی هااااااااا


چکار کنم از قالبای نی نی وبلاگ زیاد خوشم نمیاد . ولی حالا خوندم که درست شده . یه امتحانی میکنم .
مامان وندا
16 فروردین 91 23:37
ممنون دوست عزیزم،لطف کردین،رفتم به همون سایت و چند تایی دیدم،بازم مرسسسسسسسسسسسی


آفرین مامانی . دوستم اگه سایت دیگه ای پیدا کردم ختما" بهت خبر میدم
نرگسی
17 فروردین 91 0:21
درسا هر ثانیه با یه قالب .. هورااااااا .


جکار کنم نرگس حونی قالب ها مشکل داره ....
مامان عسل و آریا
17 فروردین 91 0:38
سلام گلم.عزیزدلم صبح که اومدم نظر بگذارم کل وبتون توی بخش نظرات باز میشد خداروشکر این مشکل برطرف شده.ممنونم گلم که بهم سرزدی.فدات بشم بووووووووس


آره عزیزم ولی بالاخره درست شد . ممنون که اومدی دوست داریم خیلی زیاد .
مامان پسر خرداد
17 فروردین 91 9:57
چه ژستهایی هم گرفته جیگر.


خاله من دوست دارم همش بخندم
مامان امیرحسین
17 فروردین 91 15:55
چه دخمل خوشگلی.لپتو بکشم الهی!!!اجابت یک دعا.خیلی قشنگ بود درسا جونی. بوس بوس


ممنون دوست من