آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

عیدنوروز ..... و عیدی های درسایی ......

1391/1/14 2:36
نویسنده : مامان בرسا
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم .17500000

اولا" که برای دو سه ساعت رفتیم سیزده مونو به در کردیم که شما جزء نیم ساعت آخر خواب تشریف داشتین که عکساشو بعدا" میزارم و بعد نوبتی هم باشه نوبت عیدی های شماست که واستون میزارم .02700000 ولی قبلش تشکر میکنم از خانواده خودم و خانواده بابا اردوانی بابت این همه لطفی که بهمون دارن .ali-mahsaواقعا" نمیدونم کی و کجا میتونم جبران لطف تک تکشونو بکنم .04500000

با با بزرگ و مامان بزرگ مهربان همسری ( بابا جونی شما ) ٥٠٠٠٠ تومان .ali-mahsa

بابا بزرگ و مامان بزرگ مهربان خودم ( مامان جونی که خودم باشم ) ٥٠٠٠٠ تومان 00800000

عمو محمد ٥٠٠٠٠ تومانali-mahsa

عمه سکینه ٥٠٠٠٠ تومان و یه عروسک خوشگل 11200000

هاپویی

عمه ژیلا ٣٠٠٠٠ تومان10000000

عمه مریم ٣٠٠٠٠ تومان12000000

عمه فاطمه ١٥٠٠٠ تومان ali-mahsa

خاله صدیقه

یه دست لباس و 01600000

هدیه خاله صدیقه

و این تاب خوشگل از خاله صدیقه

خاله پروانه

این دست لباس خوشگل هم خاله پروانه و

خاله نرگس

 و این سارافون و بلوز خاله نرگس و ali-mahsa

خاله افسانه

و این گربه زیبا خاله افسانه و15400000

شیما جونی

و این خرسی بامزه شیماجونی دختر خاله و02200000

یه دست حوله زیبا که متاسفانه یادم رفت عکسشو بگیرم به زودی میگیرم و میزارم از خاله فرزانه 07100000

و اما عیدی باباجونی اردوان 12800000

عیدی اردوانی

و عیدی مامانت مژگان 17500000

مامان مژگانت

و اینم یه زنجیر و کعبه واسه شما که بابا دوسال پیش از مکه به نیت شما آورد .

05600000

هدایای دختری

و اینم لباس و کفش عیدت 10300000

لباس و کفش عیدی دختری

کفشی دختری

همه عیدی هات مبارکت باشه . عزیزم 20800000

mahsae-ali

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

سیدمهدی
14 فروردین 91 4:19
سلاممممممآهنگ وبلاگت خیلی نازهالبته مدیر وبلاگت .درساجان نازه راستی لباس عید درساجان لنگه لباس عیده زهرای منه حتما از طرف من ببوسش دوست داشتی آپم تشریف بیاری خوشحال میشم


ممنون عموی مهربان . حتما"
سیدمهدی
14 فروردین 91 8:21
مناسبت هاااااا بهانه ایست برای اینکه بهترینها رو یاد کنی سیزده تون بدر تقدیم به درسای عزیز


مرسی دوست مهربان من و درسایی
مامان نوژا
14 فروردین 91 8:31
همش مبارکت باشه عزیزم ایشالا به خوبی استفاده کنی


ممنون دوست خوبم
مامان متین
14 فروردین 91 9:47
وای چه عالی چقدر عیدی گرفتی گلم. به سلامتی استفاده کنی


ممنون دوست مهربانم
مامان محمدرضا
14 فروردین 91 10:41
سلام خاله جون . سلام درساجونم
خیلی خوشحالم بهتون خوش گذشته
آره اگه بدونی اون تو چقدر شیزین کاری می کنه .
لحظه شماری می کنم واسه دیدنش


انشاالله بزودی خاله جونی
ماندني
14 فروردین 91 10:51
خاله جون عيدت مبارك باشه همه عيديهات مبارك هميشه به شادي باشي عزيزم براي اومدن منم دعا كن!


حتما" عزیزم نگی هم همیشه شما ودیگه دوستان نینی وبلاگی رو از ته دلم دعا میکنم
مامان فافا
14 فروردین 91 10:59
سلام به درسای عزیز و مامان مهربونش
سال نوتون و عیدیهای درسا خانم مبارک


ممنونم گلم فافا رو ببوسین
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 فروردین 91 11:13
همه عیدی هات مبارکت باشه . عزیزم


ممنون دوست خوبم
خاله مژده
14 فروردین 91 12:08
درسا خانم ، میای عیدیاتو با من تقسیم کنی؟! . سال نو رو بهت تبریک میگم و ایشالا که سالهای سال سایه مامان و بابا و خانواده ی مهربونت بالای سرت باشه


ممنون خاله مهربون
مامان تارا و باربد
14 فروردین 91 12:24
مبارک باشه عزیز دلم امیدوارم همیشه خوش باشین


ممنون دوست من
مامان سارینا
14 فروردین 91 12:48
سلام خاله جوون . سال نو مبارک . انشالله که سال خوبی داشته باشی . درسا کوچولو رو خیلی خیلی ببوس . عیدیهات مبارکت باشه خاله جوون انشالله سالم باشی عزیزم


ممنون دوست خوب من انشاالله سارینا خوشحالم همیشه سالم باشه
مامان فافا
14 فروردین 91 13:34
سلام مامان درسا
عیدیهای درسا مبارکش باشن
با افتخار لینکتون کردم


ممنون دوست خوبم شما هم با افتخار لینک شدین
بابای دوقلوها
14 فروردین 91 14:13
خوش به حال درسا گلی. این همه عیدیییییی
انشالله 150 سال زنده باشی و از دست عزیزان عیدی بگیری.


ممنون بابایی گرامی .
شهراد شیر کوچولو
14 فروردین 91 14:53
درسا جونی
سال نو مبارک
همیشه شاد باشی وبخندی


ممنون دوست من
درساجون دوستت دارم
14 فروردین 91 16:02
سلام عزیزم خوبین؟وب خیلی خوبی دارین موفق باشین.یه سوال؟شما بچه دار نمیشدین البته فضولی شرمنده


عزیزم کاش یه اسمی آدرسی چیزی میذاشتی . چند سالی عزیزم ولی خدا جونم لطفتشو شامل حالمون کرد و این فرشته زیبا رو بهمون هدیه کرد.
مامان سانلی
14 فروردین 91 17:25
عزیز دلم عیدی هات مبارکت باشه.حسابی خوش به حالت شده ها. مامانی یه خوش سلیقه لباسهای عروسکت خیلی قشنگ بودن.میبوسمت عزیزم


ممنون دوست من چشمات خوشگل میبینه
مامان علي
14 فروردین 91 18:00
سال نو مبارك . ممنون كه به ما سر زديد . انشاءا... كه سالي پر از سلامتي و موفقيت براي درساجون و بابا و مامان مهربونش باشه.شما رو لينك كردم. اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم.


عزیزم منم شما رو لینک میکنم عزیزم .
مامان وندا
14 فروردین 91 18:29
وای چقدر عیدی های خوب،همشون مبارکت باشه درسا کوچولو،


ممنون قابل نداره عزیزم .
نرگسی
14 فروردین 91 19:21
مبارکت باشه درسایی .. ایشالله به سلامتی و خوشی استفاده کنی گلم ..


ممنون دوست خوبم
مامان یسنا
14 فروردین 91 19:47
سال نو مبارک چقدر لباس عیدت خوشگله خاله جون


ممنون دوست من
نسترن
14 فروردین 91 20:07
نفسم عیدی های قشنگت مبارکت باشه
اینم از عیدی من که یک بوس کنده با کلی قلب ازراه دور واسه جوجو طلای خودم


ممنون نسترنی قربونت برم عزیزم
محدثه
14 فروردین 91 22:16
دستت همگی بابت عیدی ها در نکنه عیدتونم مبارک


ممنون گل من
خاله نفس
14 فروردین 91 23:07
دیری دیریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن چقده عیدی خاله یادم باشه خواستم برم جایی بیام اون النگوهاتو قرض بگیرم
مبارکت باشه عزیزم


خاله نفسی درسا همین جوری تقدیمت میکنه عزیزم . قابل نداره
نرگسی
14 فروردین 91 23:19



قربونت برم نرگس عزیزم
mamane roham
15 فروردین 91 0:42
مامان درسا جون ، سال نو مبارک. میخواستم بگم شما خیلی با سلیقه و با حوصله هستین . الهی گل دخترت رو عروس کنی خانومی


مرسی عزیزم اومدم پیش شما و گل پسرتون
مامان حنا
15 فروردین 91 3:19
سلام عزیزم
درسا جون چه عیدیای خوشملی گرفتی خاله مبارکت باشه دست همگی هم درد نکنه واسه دخمل نازمون رحمت کشیدن عیدی دادن
عیدیات واقعا نازن می بوسمت عزیزخاله


ممنون عزیزم حنا جونو ببوس
مامان ترنم کوچولو
15 فروردین 91 12:23
وای چه عیدی های قشنگ و رنگ وارنگ و باارزشی.تمام سالت مالامال از رنگ و برکت و شادی باشه


مرسی خاله همجنین برای شما
مامان علی خوشتیپ
15 فروردین 91 14:55
مبارکت باشه عزیزم.هدیه هات خیلی قشنگن


مسی خاله مهربون
مهتاب
15 فروردین 91 17:50
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......سلام خوبین..................
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,.... کاش اینجا بودی منهم بهت عیدی می دادم
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
هزارتا عیدی برای گل نانازییییییییییی


مسی خاله مهربون
مامان آنیسا
16 فروردین 91 8:20
خوش به حال این نی نی دخملی که اینقدر عیدی گرفته


مرسی قابل شما خاله مهربون رو نداره
مامان امیرمحمد
17 فروردین 91 9:02
خوش به حال درسا جون با عیدیهایی که گرفته ....انشاءالله به شادی خرج بشه


ممنون عزیزم .
عارفه
17 فروردین 91 15:37
خوش به حال درساجونی چه عیدی های نازی داره
مثل خودش قشنگن
قالب جدید هم مبارک


ممنون عارفه حونی جشمت قشنگ میبینه