آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

سیزده بدرتون خوش .. خوش ... خوش

1391/1/13 0:48
نویسنده : مامان בرسا
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

دختری مامان سلام

فردا سیزده بدره . یه روز خوش بهاری . که همه با دلهای شاد . تو طبیعت خوش میگذرونن . made by Laieما هم اگه شده شما رو برای یکی دوساعت به دل طبیعت میبریم تا اولین سیزده بدرتو تجربه کنی ..... سیزده بدرت خوش .....

باجی خوشمزه و خوش خنده

862535452097713065711 پیامک های زیبا درباره ی سیزده بدر سال 1391

های سیزدتون بدر

دشمناتون در به در

رفقاتون گل به سر

گرفتاریاتون زود بدر

خوشیهاتون هزار برابر

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرشام
13 فروردین 91 10:23
خوش بگذره. روز خوبی داشته باشید.


ممنون دوست من . برای شما همین طور
نرگسی
13 فروردین 91 15:15
برادر زادمه .. پرنیا .. لینکش هست تو وبم ..
خوش بگذره ..


بهش سر میزنم . ممنون
مامان فافا
13 فروردین 91 17:44
سلام
ماشا الله دختر تون خیلی نازه
امیدوارم سال خوب و خوشی در کنار دخترتون داشته باشین.


ممنون عزیزم مثل گلی شما
سعید
13 فروردین 91 19:55
S.M.A (مرجع کد آهنگ) اگر مي خواهيد وبلاگ جذابي داشته باشيد مي توانيد يک اهنگ مناسب براي آن انتخاب کنيد. کد آهنگ بيکلام کد آهنگ تيتراژ سريال ها کد آهنگ خوانندگان ايراني و خارجي کد آهنگ شاد کودکان و کدهاي مذهبي منتظر حضور شما هستم
بابای ارشیا خان
13 فروردین 91 21:19
سلام . از لطفتون ممنونم . وب زیبایی دارید ولی خدایشدرسای شما زیباترین فرشته زمینی است . خدا بهتون ببخشدش. امیدوارم سالهای دور و دراز با ارشیاکوچولوی من دوستانی صمیمی باشند .


ممنون دوست مهربانم
مامان حنا
13 فروردین 91 23:51
١٣ تا بدي ١٣ تا بلا ١٣ تا زشتي ١٣ تا نحسي ١٣ تا غصه ١٣ تا ناكامي ١٣ تا مريضي از وجودتون دور بشه و درعوض ١٣٩١ دونه شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدر مبارك؛


ممنون خاله مهربانم
مامان حنا
13 فروردین 91 23:53
سلام عزیزدلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دسای عزیزم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سال نوتون مبارک در سال جدید براتون بهترینها رو آرزو دارم
ماشالله درسا جونم داره واسه خودش خانومی میشه جیگلتو بخولم نازگلکم می بوسمت عسلم


مرسی خاله خیلی دوست داریم . برای شما هم همینطور
مامان پسر خرداد
14 فروردین 91 9:15
سلام درسا جون سیزدهت بدر .
وای وای چقدر عیدی داری تو مبارکت باشه عزیزم.


ممنون عزیزم
نسترن
14 فروردین 91 20:05
ای جونم با اون خنده های شیرینت مامانی از طرف من یک بوس گنده این ظلا خانم رو بکن


ممنون عزیز دلم . چشم
ameye lara
14 فروردین 91 21:12
سلام و خسته نباشيد
وب لاگ بسيار زيبا داريد
با اجازه لينک کردمتون.

خيلي مشتاقم به جمع دوستان شما اضافه بشم.
شاد باشيد و پيروز


ممنون منم لینکتون کردم
محدثه
14 فروردین 91 22:18
ای جانم چه خنده ای کردی


مسی خالث محدثه
مامان بهار
14 فروردین 91 22:41
من واقعا از راهنماییتون ممنون هستم
خیلی لطف کردین
آخه امیر علی الان سینه خیز و چهار دست و پا نمیکنه
فقط بدون کمک میتونه بشینه اونم اگه به طرفین خم شخ نمیتونه تعادلش رو حفظ کنه
دیر نشده ؟؟؟؟؟


اومدم پیشت بهار جان نگران نباش
مامان ترنم کوچولو
15 فروردین 91 12:24
این قالب وبلاگ و آهنگتون خیلی نازن


ممنون دوست من