آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

خاطرات شیرین ( 3 )

1391/12/25 10:57
نویسنده : مامان בرسا
2,551 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال درخواستی طراحان

خاطرات

وقتی دوس دارم بازی کنم ...... اما مامانم میگه درسا مواظب باش درسا مراقب باش ..... و لی من دوست دارم بازی کنم نه مواظب باشم و نه مراقب

 

خاطرات

وقتی پوشکم تموم میشه و میشه کلاه روی سرم .... اینه میگن استفاده بهینه ....آفرین به خودم....بارکلا به خودم ....... تازه شم به دوربین دهن کجی کردم .......

 

خاطرات

وقتی خوشحالم ...... به هر دلیلی .......فقط دوس میدارم بخندم ......شما هم بخند آفرین ......وای چه خوشگل شدی خندیدی

خاطرات

وقتی خوابم میاد .....خسته م ........ اما بقیه نمیدونن ........ گناه دارم نه .....

خاطرات

وقتی میشم دخملی حرف گوش کن مامانم ........ دست فراموش نشه لطفا" دست دست

خاطرات

وقتی کمربند بابام شال گردنم میشه ......آخه چرا اینطوری نگاهم میکنید ؟؟؟؟ خلاقیت از سر تا پام میباره

خاطرات

و بالاخره وقتی به هر دلیلی خجالتی میشم ...... نمیدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟ ولی گاهی اینطوری میشم

ادامه در پست بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 اسفند 91 10:52
فداش بشم من چه عکسای قشنگی از نازی خانم دارید منتظر عکسهای بعدیش هستم درسا جونم خیلی نازی


عزیزم ممنون دوست خوبم زنده باشی چشم بزودی عکسای جدید هم میزارم
مامان یاسمین زهرا
25 اسفند 91 12:05
فدای دخملی با این شیرین کاریهاش .کلاهشو


قربونت برم زنده باشی مامانی
مام پارسا
25 اسفند 91 15:05
ای جوووووووووووووووووونم ....فدای اووووووووووووووووووون همه ادا و اطوار و بازیهات بشه خاله الهی
عاااااااشق اون عکس جیگزرم شدم که خوابش میاد....دلم خواست اونجا بودم و اون لحظه می بوسیدمش
مژگانی مححححححححححححکم لپ های خوشگل دخملمو ببوس.باشهههههههههههههه


زنده باشی عزیزم باشه گلم بجای شما حسابی میبوسمش
مام پارسا
25 اسفند 91 15:06
پیشاپیش عیدتون مبارک
ایشالله سال 92 براتون یه دنیا خیر و برکت و سلامتی به همراه داشته باشه


ممنون عزیزم انشاالله که برای شما و پارسا و بابایی مهربون هم همین طوری باشه
متین مامی ایلیا
25 اسفند 91 16:18
عکسها بی نهایت زیبا و توضیحاتم عالی بود مژگان جون، کلی قربونش رفتم، مخصوصا اونجا که خوابش میومد و مظلوم شده بود


عزیزم خوشحالم دوس داشتی ...... خدا نکنه زنده و سلامت باشی .....
atefeh
25 اسفند 91 19:42
سلام :شماچطوری عکس تو قاب عکس میزارین؟با چه برنامه .نرمافزاری این کارو میکنین ...شما فیس بوک هستین یا نه؟


کاش برام آدرس میذاشتین تا براتون توضیج میدادم عزیز
جوک
25 اسفند 91 20:40
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ...
مامان آندیا
26 اسفند 91 7:57
ای جانم الهی من فداش بشم که چقد ناناز این دختر کوشولوی ما
خدا حفظش کنه بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


عزیز دل ممنون از این همه لطف انشاالله زنده وسلامت باشی خاله جونی
مامان آرشيدا قند عسل
26 اسفند 91 8:29
بوسسسسسسسسسس براي دخملي عزيز دردونه و خلاق خودم.


ممنون عزیز
مامان متین وکسرا
26 اسفند 91 9:32
عیدتون پیشاپیش مبارک@};


ممنون عزیز سال نو شما هم مبارک
مامان تارا و باربد
26 اسفند 91 15:00
چه گل نازی ماشالا تو هر حالتی خوردنیه نازنین
پیشاپیش سال نو مبارک امیدوارم هه لحظه هاتون سرشار از شادی باشه


عزیزمی گلای شما هم همین قدر زیبا و خوردنی هستن ....... ممنون عزیز سالی پر از خوشی برای شما
مام پارسا
26 اسفند 91 15:29
خانومی تلگرافتو چک کن


چشم عزیزم حتما"
مرجان مامان آران
26 اسفند 91 15:46
واییییییییی چه دخملییییییییییییی
چه عکسای خوشگلییییییییییییی


مرسی عزیزم ممنون
مامان امیرحسین
26 اسفند 91 18:12
قربونت برم عزیزم.درسا آفرین دخمل خوشگلم


ممنون از لطفت عزیز دل زنده باشی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
26 اسفند 91 23:30
ای جان عاشق تموم ژستاتم مخصوصا خوابالو و خجالتی..........................میام میخورمت عزیز دلماز این ژستا نگیر من قلبم ضعیفه


عزیزم ممنون ......قلبت سلامت خاله جونی ما عاشق تونیم
مامان آرین
27 اسفند 91 1:29
چه عکسای خوشگلی که خاطرات شیرینت رو هم باخودش داره عروسک خانم خوشگل.سال نو پیشاپیش برتو گل زیبا ومامان وبابای مهربونت مبارک باد.امیدوارم سال بسیار خوبی توام با سلامتی وشادی رو داشته باشید.
مامان متین
27 اسفند 91 8:27
سلام عزیز دل .خوبی خاله جون. ماشالله همه حالتات خوشگلو خواستنی هستند ،مخصوصا وقتی خوابت میاد. الهی من فدات بشم که خواب میاد و این شکلی میشی.


مینا جون زنده باشی عزیزم ....ممنون از لطفت
مامان متین
27 اسفند 91 8:27
سلام ، نزدیک عیده ، توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی با معرفت !

پیشاپیش سال نو مبارک.


قربونت برم شما اون بالاها چا داری عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 8:50
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....


ممنون جونم ما هم به دعای شما محتاجیم سال خوبی داشته باشین
مامان تارا و باربد
27 اسفند 91 11:28
همه لحظه هاتون بهاری و سبز
نوروزتون مبارک


ممنون دوست مهربانم سال نو شما پر از شادی انشاالله
مامان آرشيدا قند عسل
27 اسفند 91 14:37
عزيزم پيشاپيش سال جديد رو بهتون تبريك ميگم اميدوارم سال جديد سالي پر از شادي و نشاط و سلامتي باشه براتون درسا گلي رو ميبوسم.


ممنون از لطفت دوست من سال خوبی رو برای شما و دختری و بابای دختری آرزومندم
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 23:51
سلام عزیزم
خیلی پست قشنگی بود.مخصوصا" با عکسهای درسا گلی که شما زحمتشو کشیدین


ممنون مینا چون لطف داری
مام پارسا
28 اسفند 91 2:28
دیگه داریم روزهای آخر سال 91 رو پشت سر می گذاریم
ایشالله سال 92 سال خوب و خوش و پربرکتی براتون باشه و بهترینها نصیبتون بشه
با آخرین پست سال 91 بروزیم


انشاالله برای شما هم بهترینها رو به ارمغان بیاره عزیزم
مامان سحرناز
28 اسفند 91 7:38
جیگرتو با این کارات درسای گلم...قربون شیطونیات ...هر چقدر دوست داری به دوربین دهن کجی کن...


عزیزم ممنون از لطفت زنده باشی انشاالله
مامان سحرناز
28 اسفند 91 7:39
سلام مامانی ...
بوی بارن بوی سبزه بوی خاک/شاخه های شسته باران خورده پاک/ آسمان آبی و ابر سپید / برگهای سبز بید / عطر نرگس رقص باد /نغمه ی شوق پرستو های شاد/نرم نرمک میرسد اینک بهار / خوش بحال روزگار.... پیشاپیش فرا رسیدن بهار بر شما مبارک


ممنون عزیزم بهار با تمام زیبایی هاش مبارک باشه
مامان کيانا
28 اسفند 91 10:18
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک عزيزم
مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:08
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس. نوروز فرخنده
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 اسفند 91 11:09
مامانی پس کو پست بعدی ما که هرروز میمایم


ای وای ببخش بزودی میزارم عزیزم
مامان شیدا
28 اسفند 91 17:19
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک
مامان دینا جون
28 اسفند 91 21:10
عاشق این شیرین کاریاتم درسا جونی
مامان متین وکسرا
28 اسفند 91 21:39
عیدتاااااااان مباااااااااارک
مامان ماهان
29 اسفند 91 1:50
سلام خانمی.ممنونم بابت تبریکتون.عجب پستی شده.ماشالله به حوصله شما. ایشالله سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشین. درسا خانم ناناز و خوش تیپ.میخورمت قند عسل حالا تو هر حالتی که باشی.خندون،خواب آلود،در حالت بازی و... خلاصه اساسی خوردنی هستی نیم وجبی.
زهره مامان آریان
1 فروردین 92 7:13
ای ول به این همه خلاقیت.خوبه مامانی دخترمون اقتصادیه.به جای شال گردن که کمربند میذاره کلاه های خوشکلم که میذاره دیگه راش پول لباس ندی
قبون اون خجالتت بشم من


قربونت برم .....خودش که پوشک میزاره میگه نی نی هاش پوشک کنم تازه شم ......میخواد شسته بشن و بعد دوباره پوشک شن ...... زنده باشی عزیز دل
پانی (مامانه بهداد)
24 فروردین 92 12:50
جاااااااااااااانم جیگر این دخمل ناز که انقدر با موهای چتری خوردنی میشه.
عروسک خانم میبوسمت و به دستای مهربان پروردگار میسپارمت.



ممنونم جونت سلامت باشه عزیزم ممنون از دعای زیبات
عاطفه مامان الای
2 اردیبهشت 92 10:43
گل من اسمتو برام تو وبم بنویس تا با اسم خطابت کنم خیلی ممنون باهام همدردی کردی
مامان محمدحسین
15 اردیبهشت 92 17:51
سلام چه وبلاگ بامزه ای دارین. همچنین دختر خانم و ناز ممنون که به وبمون سر زدین
مامان باران
10 خرداد 92 10:49
سلام ماشالله چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه... عکسا خیلی قشنگ بودن دستتون درد نکنه ... راستی ممنون که به ما سر زدید و تولد دخمل ما رو تبریک گفتید عکس دختر گلتون رو به باران خانمی نشون دادم کلی عاشق درسا خانم شد


عزیزم ببوسین دختر گلتونو ..... اون هم معرکه س .....
سجاد
14 خرداد 92 12:11
مسابقه ی بی سابقه
.
.
.
بدو بیا منتظرم
.
.
.
مر30
پ اومدم گلم