آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

قهر و آشتی

1392/3/10 3:49
نویسنده : مامان בرسا
2,159 بازدید
اشتراک گذاری

saint valentin animaux st valentin st valentin animaux 25 gif

قهر و آشتی

قهر قهر تا روز قیامت

saint valentin animaux st valentin st valentin animaux 27 gif

چند ثانیه بعد !!!!!!!!

قهر وآشتی

آشتی آشتی .....همیشه آشتی

saint valentin animaux st valentin st valentin animaux 35 gif

توسط خاله نیی جونش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان تارا و باربد
10 خرداد 92 5:33
آفرین گلم قهر چیه آشتی باش همیشه نانازی مهربون


عزیزمی فقط چند ثانیه طول میکشه قهرش .......
مامان ملينا
10 خرداد 92 11:20
عاشق اين خصلتشونم بدون كينه زود آشتي ميكنن و همه چي رو فراموش ميكنن


آره راست میگی یه وقتایی میگم کاش ما آدما هیجوقت بزرگ نمیشدیم
مامان متین
10 خرداد 92 12:27
قربون فرشته کوچولو که دلش پاک


ممنون عزیزم همشون فرشته های زیبا و مهربون خداوند هستن
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 خرداد 92 15:26
فدای اون صورت ماهت بشم من


زنده باشی عزیزم
مامان حنانه زهرا
11 خرداد 92 10:14
آخی الهی دنیای بچه هاخیلی قشنگه چیزی تودلشون نمیمونه
راستی اگه میخوایدوبلاگتون صفحه داشته باشه کد صفحه رو تو بالای ویرایش قالب بردارین وبه قالبتون اضافه کنین صفحه بندیش برمیگرده اگه سوالی داشتین درخدمتم


ممنون عزیزم ...... آره برداشتم و صحفه دارش کردم ممنون
مامان مهنا
11 خرداد 92 11:44
ای جونم


حونت سلامت مامانی
مامان محمدرهام جون
11 خرداد 92 13:50
ااااااااااااای جونم قربون قهر وآشتی کردنت عزیزم


حونت سلامت عزیزم
فرشته
11 خرداد 92 16:29
سلام عزیزم ماشالله ماشالله دختر همسایه چه زود بزرگ شده انشاالله به همبن زودی ها هم عروسیش. داره خانم تر میشه ببوس گل دخترو.


قربونت برم وای دلم آب شد مامانی ...... چشم حتما"
مامان مرضیه
11 خرداد 92 17:04
قربون قهر و اشتی هاتون ما مامانا بشیم الهی ببین چه ناز قهر کرده درسا کوچولو


زنده باشی عزیزم آره ولی فقط یه ثانیه قهر میکنه و دوباره میاد و میبوسم
مرجان مامان آران
12 خرداد 92 0:04
عزييزمممم چه عكساي خوشگلييييييييييييييي و بامزه ييي


قربونت برم دوست مهربونم
مریم
12 خرداد 92 15:57
سلام دخترم
من هم شما را لینک کردم
موفق باشی عزیزم


ممنون مامان مریم عزیز
مامان بی نظیر
13 خرداد 92 9:54
عزیزممممممممممممممممممممممم


ممنون مامانی
مامان ماهیار
13 خرداد 92 15:59
قربون اون قهرت


زنده باشی دوست من
مامان آریا
15 خرداد 92 11:06
سلام
کاش اریای منم یه خاله نیی داشت....
اونوقت منم با خیال راحت به پسرم میرسیدم... و وبش رو میدادم خاله نیی جونش اپ کنه!!
قدر خاله رو بدونین اینجور خاله ها کم پیدا میشن
دخملی رو هم جای من بوس بوس محکم بخورین


عزیزمی خاله نیی ما اینقده مهربونه که اگه میتونست برای همه آپ میکرد ......... ممنونش هستیم ......... ممنون
مامان محمد و ساقی
18 خرداد 92 0:08
آخی اخمشو ببین


اخم میکنه مینا حون در حد تیم ملی اما فقط جند ثانیه
زهره مامان آریان
18 خرداد 92 7:18
ای جانم چه سیاستی
اخم میکنه مامانش حساب کار بیاد دستش
و بعد هم می خنده و از دل مامان جونش درمیاره


آره بخدا این فینگلی ها با این کاراشون دل میبرن دیگه
مامان احسان
18 خرداد 92 8:01
سلام عزیزم قربون اون اخمت بشم


خدا نکنه زنده باشی ممنون
مامی امیرین
21 خرداد 92 12:04
فدای ناز کردناش.


خدا نکنه زنده باشی
خاله ی آریسا
21 خرداد 92 12:18
ای جونم اخمشو نگاه


حونت سلامت خاله جون
مامان سانلی
25 خرداد 92 16:08
وای عزیز دلم چه خانومی شدی..چه عسلی شدی..چقدر بزرگ شدی ماشاا...
خدا از چشم بد دورت کنه گل قشنگم.
شما خوبین مامانی؟ امیدوارم همیشه خوب باشین.با داشتن همچین گل قشنگی مگه میشه بد بود.
شرمنده خیلی بیمعرفت شدم. ولی خیلی دوستون دارم.شما از اولین دوستهای وبلاگی منید.بوس برای هردوتون


ممنون دوست خوبم عروسک شما هم بزرگ و خانم و خوشگل شده ..... ای جونم همه این روزا گرفتارن مگه منم مثل قبل میام ..... ولی همیشه دوستتون دارم
مامان آرشيدا قند عسل
26 خرداد 92 8:55
عزيز دلم مامان به اين مهربوني
چرا قهر هميشه آشتييييي


یه کمی قهر نکنم خاله جونی ؟؟؟؟
مامان آرشيدا قند عسل
26 خرداد 92 8:56
شما به يه بازي وبلاگي دعوت شديد.


آخ جون ممنون
زهرا(✿◠‿◠)
27 خرداد 92 22:01
آخ اون اخمت و قربوووووون
چقدم موقع اخم جدی میشه...


خدا نکنه عزیزم ....... زنده باشی .... وای وای ندیدیش ......
عروسکم پرنیا
7 تیر 92 13:59
سلام از اینکه به وب ما سر زدید ممنونم


قربونت برم وظیقه بود
مامان کوثری
16 تیر 92 18:58
سلام عزیزم ماشاالله درسا جون خوب بزرگ شده انشاالله بنده بشین منم رای میدم


ممنون دوست من