آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

شعرهای زیبا کودکانه برای نی نی فرشته

1391/2/20 0:34
نویسنده : مامان בرسا
7,280 بازدید
اشتراک گذاری

بابا چند روز پیش یه سری کتاب برای شما گرفتن و من صبح ها که وقت کنم واست میخونم خیلی دوست داری و با دقت گوش میدی . وقتی با ادا برای میخونم حسابی ذوق میکنی واسه همین تصمیم گرفتم اونا رو یکی یکی واست بزارم . نمیدونم شاید در آینده از خوندنشون لذت ببری .

baby30.gif

 

 

صبح كه از خواب پا ميشم 104.gif
111.gifاول آفتاب پا ميشم 
يه كمي ورزش ميكنم
تو باغچه نرمش ميكنمbaby03.gif
صدا ميزنم مامان جون 
چايي رو بريز تو فنجونمحصل
وقتي چايي رو نوشيدم
مامانو بابارو بوسيدمFamilie5.gif
ميرم به كودكستان 
خوشحال و شاد و خندان
33.gif

نی نی فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهسا مامان مرسانا
30 بهمن 90 0:43



ممنون دوست من
مریم
30 بهمن 90 1:54
سلام دوست عزیز.

اگر برای کوچولوی نازتون دنبال شیک ترین لباس از بهترین برندها میگردین. اگر میخواین نینی توی یه جمع بدرخشه و تک باشه حتماً از ما دیدن فرمایید.
http://babybrandsstore.blogfa.com
امکان خرید حضوری همراه با همسر و نینی فراهم هست.
قابل ارسال بوسیله پست به تمامی نقاط ایران.
با خرید تا 15 اسفند از 10 درصد تخفیف زمستانی ما بهره مند شوید.

ممنون . اومدم
مریم مامان نخودچی
30 بهمن 90 9:51



ممنون دوست من
دخترم عشق من
30 بهمن 90 12:14
سلام تبریک میگم تولد درسا جون رو (البته با 5ماه تاخیر). کتاب خوندن برای بچه ها خیلی خوبه . دایره لغاتشون وسیع میشه . موفق و پیروز باشید


ممنون . از راهنماییتون
رویای سفید
30 بهمن 90 13:26
I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........ I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
.
سلام خانمی بهت تبریک میگم وبلاگ زیبایی درست کردی یک نوع تازگی داره .. از اینکه به دنیای مجازی من قدم گذاشتی ممنونم . درسا رو از طرف ما ببوس برای من هم دعا کن . بلکه خدا یک فرشته هم از فرشته هایش به ما عطا کنه . آمین ..


انشاالله .
مامان خورشيد
30 بهمن 90 13:59
خيلي خوبه كه بچه ها از كوچكي با كتاب بزرگ بشن و عادت مطالعه رو پيدا كنن. اين عروسك رو از طرف من ببوسيد.


ممنون دوست من
d
30 بهمن 90 13:59
آموزش حركات موزون با شهريه مناسب 09384056771
مامان محمدرضا
30 بهمن 90 14:13
سلام مامانی درساجونم .
خوبی؟ درسای ما خوبه؟ مراقبش هستی؟
آره درسته . لااقل واسه پدر و مادر هیچ فرقی نداره .
مرسی از لطفی که به ما داری .
من هم دوستتون دارم


ممنون از شما دوست من
مامان وندا
30 بهمن 90 14:34
درسای نازم خیلی دوست دارم خاله جون، خوشحالم که کتاب و قصه رو دوست داری این واسه آیندتون خوبه نانازم


ممنون عزیزم .
مامان روژا
30 بهمن 90 15:08
سلام
ممنون از بابت تبریک تولد

این شکلک های خوشکل رو کجا می تونم پیدا کنم !


ممنون دوست من
نرگسی
30 بهمن 90 15:58
دقیقا همینطوره..واقعا خوشحالم کردی
عزیزمممممممممممممممممممممممم
دوستدارممممممممممممممممممممم



ممنون گلم
نسترن
30 بهمن 90 16:02
مامانی عجب دخترنازی داری .چقدردخترباشخصیتی توی این عکس واقعا نازافتاده.

بااجازه لینکت کردم خوشحال میشم بیشترباهم اشناشیم


ممنون . شما هم با افتخار لینک شدین .
لیلی مامان دنیز
30 بهمن 90 17:23
دست مامان گلت درد نکنه که برات کتاب می خونه قربون تو هم بشم که ایقدر کتاب دوست داری


خدا نکنه مامانی . ممنون
ثمین
30 بهمن 90 20:17
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم