آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

آخ جون من پنج ماهه شدم ....

1391/2/20 0:35
نویسنده : مامان בرسا
2,127 بازدید
اشتراک گذاری

درسای گل مامان

پنج ماهگیت مبارک انشاالله 120 بشی دخترم .

گل پنج ماهه من

 

دخترم

برگ گلم

غنچه ی خوش رنگ دلم

دست خود را حلقه کن بر گردنم

خنده زن بر چشمهای خسته ام

عشق تو آواز صبح زندگی ست

مهر تو آغاز لطف و بندگی ست

سر گذار بر شانه های مادرت

بوسه زن بر گونه های زرد من

خانه ام سبز از صدای شاد توست

مادرت مست از نوازش های توست

اشک های سرد خود را پاک کن

گرمی قلب مرا با جان خود دمساز کن

گوش بسپار به لا لای حزین مادرت

خوش بخواب

دیده من تا سحر، فانوس گرم و روشن است

عزیزم

 



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان محمدرضا
8 بهمن 90 11:11
آخ خاله قربونت بشه .
5 ماهگیت مبارک گل خاله .


ممنون مامان مخمدرضای عزیزم .
خاله نفس
8 بهمن 90 11:23
خاله فدات شه دخمل کوشولو 5ماهگیت مبارک
مامانیه درسا خدایی یه وقتایی پیله میکنی به بچه مون ها! مجبورش میکنی دستشو جلوی دوربین بگیره
ببوس این فرشته کوچولومونو....
راستی من عکس رنگی رو امروز انداختم و خدا رو شکر دکی جون گفت مشکلی نیست دیگه فقط دعای شما رو کم دارم


خداروشکر . ممنون که بهم خبر دادی .
مامان ترنم کوچولو
8 بهمن 90 13:13
مبارکه عزیزکم


ممنون عزیزم .
محدثه
8 بهمن 90 13:53
سلام خاله جونم خوبید؟ ممنون که به من سر میزنید و بانظرات موهبت امیزتون منو دلگرم میکنید ماشالله درسا جون چقدر نانازی شده راستی بازم به ما سربزنید خوشحال میشیم


ممنون محدثه عزیزم . حتما" خاله دوباره میام
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 بهمن 90 14:17
پنج ماهگیت مبارک انشاالله 120 بشی



ممنون خاله ی مهربونم
مامان ثنا و ثمین
8 بهمن 90 15:32
5 ماهگیت مبالک عسسسیسسسم


ممنون خاله حونی
مامان نرگس کوچولو
8 بهمن 90 15:33
ممنون .انشاالله درسا جون همیشه سلامت باشن.من هم از اشنایی شما خوشحال شدم


ممنون خاله حون
مامان سانلی
8 بهمن 90 16:03
درسا عزیزم 5 ماهگیت مبارک گل قشنگم امیدوارم هزار ساله بشی


ممنون خاله حونی
مهسا مامان مرسانا
8 بهمن 90 19:02
5 ماهگیت مبارک درسا جون....الهی که همیشه تندرست باشی


ممنون مامانی مرسانا گلی
مام پارسا
8 بهمن 90 20:08
سلام موش کوچولوی خاله.5 ماهگیت مبارک عزیز دلم.ایشالله 120 ساله بشی.
باز هم بیا پیشمون خوشگل خانوم.


ممنون خاله چشم با جت میام .
بي نظير
8 بهمن 90 20:55
دوست عزيزم پنج ماهگيت مبارك.


ممنون مامانی .
مامان تارا و باربد
8 بهمن 90 21:00
5 ماهگي مبارك گلم


ممنونم عزیزم .
زهره مامان نیایش
8 بهمن 90 23:18
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai
surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest
bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie
faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise
shodan (taghriban 90% shabihe)!"


حتما" امتخان میکنم مرسی .
زهره مامان نیایش
8 بهمن 90 23:19
5 ماهگیت مبارکزنده باشی همیشه


ممنون عزیزم .
زهره مامان آریان جون
9 بهمن 90 0:02
پنج ماهگیت مبارک.انشالله 120 ساله بشی.


ممنون مامان عزیزم . آریان خاله رو ببوس
مامان آرینا موفرفری
9 بهمن 90 0:06
درسای خاله پنج ماهگیت مبارک عزیزم.مامانی تا چشم بهم بزنیم می بینیم دخترامون واسه خودشون خانمی شدن.چه ناز خوابیدی.می بوسمت یه عالمه


ممنون خاله جون . آره راست میگی خدا رو شکر که زود زود بزرگ میشن .
لیلا (مامان آروین )
9 بهمن 90 0:23
خوشگل خاله لیلا 5 ماهگیت مبارک الهی گل دخترم 120 ساله بشه داره خوردنی تر میشی گلم


ممنون خاله حون دوست دارم آروین گلمو هم بوسه ......
مامان وندا
9 بهمن 90 5:34
سلام عزیزم اولا قالب جدید مبارکدرسای عزیزم 5 ماهه شدنت مبارک،ایشالا 120 سالگیتو همراه با سلامتی ببینی خاله جون


ممنون عزیزم
بابای دوقلوها
9 بهمن 90 6:17
سلام. درسا عموویی چطوووررره؟
ایشالله 120 سال به سلامتی و سرافرازی زنده باشه و همه بهش افتخار کنن


ممنون آقای پدر مهربان
مامان نوژا
9 بهمن 90 8:23
عزیزکم 5 ماهگیت مبارک
مامان علی
9 بهمن 90 9:08
5 ماهگیت مبارک خاله جونم ایشالا عمر مفید و با عزت داشته باشی اونم 120 سال


ممنون دوست خوبم
مامان ستایش
9 بهمن 90 9:44
ماشااله چه نی نی خوشگلی دارین
5 ماهگیش مبارک
از تبادل لینک با شما خوشحال میشم دوست من


شما لینک شدین دوست من
مامان محمدرضا
9 بهمن 90 10:42
سلام . آره . دیروز عصر کلی گریه کردم . تازه محمدرضام رو هم دعوا کردم . از دیروز عصر باهام قهر کرده و خیلی کم تکون می خوره .


عریزم میام پیشت .
ماندني
9 بهمن 90 11:08
تولد پنج ماهگيت مبارك باشه عزيزم توي هي داري بزرگ و بزرگ تر ميشي و مامانت هر روز بيشتر از ديروز لذت داشتن تو رو مي بره خدا تو رو به مامان و بابا ببخشه ...120 ساله بشي عزيزم


ممنون عزیزم
مامان آنیتا
9 بهمن 90 11:10
تولد 5 ماهگیت مبارک گل من .همیشه زنده و سلامت باشی


ممنون خاله حونی
نگین مامان رادین
9 بهمن 90 11:43
سلام عروسک ناز نازی 5 ماهه شدنت مبارک ایشاالله 150 ساله بشی جیگر طلا.


ممنون خاله جون
عارفه
9 بهمن 90 11:44
lمبارک


ممنون خاله جون
مامان زهره
9 بهمن 90 15:34
الهی قربون درسا جونم برم!چقدره نازه!


ممنون خاله جون
مامان حنا
9 بهمن 90 17:05
درسا جونم 5 ماهگیتم مبارکه عزیز خاله
ایشالله 120 ساله شی نازنینم


ممنون خاله خوب من
مامان فاطیما
9 بهمن 90 21:41
درسا جونم 5 ماهگیت مبارک عزیزم انشاا... که 120 ساله بشی گلم.یه عالمه بوس واسه درسا خانم نازنازی


ممنون خاله حونم
نرگسی
10 بهمن 90 0:33
مبارک باشه عسیییییییسم انشاالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید.چقدددددددددددررر ناز خوابیده گلی


ممنونم خاله جون
پریسا مامی صدرا و صهبا
15 بهمن 90 9:54
کوچولو تو خیلی نازی اینو می دونستی فکر کنم مامان و باباجونت هزارن بار بهت گفتن عزیزم مگه نه. زنده باشی گلم

راستی:

آموزش طراحی تقویم سال 91 را شروع شد http://noruz1391.niniweblog.com/

حتما" پیشت میام عزیزم .