آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

گذری از گذشته تا حال

1390/11/16 1:20
نویسنده : مامان בرسا
892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل

عزیزم زمان در حال گذره شما هر روز بزرگترو و زیباترو باهوشتر میشی . و من و بابات هم خوشبختی رو با وجود تو بهترو زیباترو دل چسب تر حس میکنیم .  

به پست های گذشته که نگاه میکردم متوجه شدم که جای لیستی از کارهایی که شما از بدو تولد تا الان یاد گرفتی و انجام میدی . خالیه . پس امروز مروری دارم به گذشته تا الان ولی قول میدم دیگه مامان فراموشکاری نباشم و هر چیزی رو به موقع انجام بدم .

هستی ام 

 

١٨ آبانماه : دستاتو که میگرفتیم خودتو بلند میکردی . انگاری قبل از نشستن از راه رفتن بیشتر خوشت می یومد . به قولی کمر راست میکردی .

٢٦ آبانماه : دستاتو میشناختی و از صبح تا شب فقط وفقط اونا رو نگاه میکردی . گاهی وقتا از بس نگاهشون میکردی لوچ میشدی .

٧ آذرماه : کاملا" دیگه برمیگشتی و از این کار هم خیلی خیلی لذت میبردی . وقتی با زحمت زیاد برمیگشتی با افتخار دور و برت رو نگاه میکردی و میخندیدی از اون خنده ها که قند تو دل من و بابا آب میشد .و شروع میکردیم به دست و هورا .....

٢٠ آذر ماه : وقتی برعکس میشدی دوتا پاتو توی شکمت جمع میکردی و یه خیز کوچولو به جلو برمیداشتی . برای این کار یه روز کامل زحمت کشیدی که جای تقدیر داره ...     

 

٢٠ آذر ماه: بخاطر زحمات زیادی که برای خیز برداشتن کشیدی . فرصت رو غنیمت دونستی و باز و بسته کردن دستاتو هم یاد گرفتی که خیلی خیلی باعث خرسندی ما شد . به طوری که از خوشحالی بی هوش شدیم .

٢٢ آذرماه : عروسکاتو تو دستات میگرفتی . و طوری که کسی شک نکنه . یواشکی به دهن میگرفتی . و آب از لب و لوچت آویزون میشد . فکر کنم جنسشون خوشمزه بود . siamzip.com

٢٣ آذر ماه : با موزیک شکم مبارک رو بالا و پایین میکردی مخصوصا" با ترانه << ملودی >> . هنوز هم به این ترانه ارادت داری . راستی آقا آقا هم در حد وفور میگفتی . که بازم من و بابا کلی ذوق و غش و ضعف ...... siamzip.com

٥ دی ماه : آواز میخوندی . و خودت از صدای خودت خیلی خیلی خوشت میمومد و به غریب و آشنا هم رحم نمیکردی . البته همچنان به این کار مشغولی . siamzip.com

١١ دی ماه : پاهای مخملیتو با دستات میگیری و کلی هم ذوق میکتی

١٤ دی ماه : هورا بعد از تلاش های بی وقفه ای که برای انجام این کار مهم انجام دادی بالاخره موفق به دهان بردن انگشتان پاهاتون شدین که من همین جا صمیمانه بهتون تبریک میگم .

٢٠ دی : این یکی کارو من و بابا که نفهمیدیم چرا انجام دادی و به جه کار می یومد . اما خوب مینویسم شاید فرداها بتونی بهم چوابشو بدی . شاید . شما خانمی نفستو حبس میکردی و تا قرمز نمیشدی ول کن نبودی . تازه بعدش به سرفه میفتادی که ما رو به وحشت مینداخت . به همین خاطر من و بابا قرار گذاشتیم تا وقتی این کار بس خطیر از سر مبارکتون نیفتاده . دماغ کوچولوتو بگیریم تا زودتر دهنتو وا کنی و کمتر اذیت بشی .

٢١ دی ماه : این یکی با مزه بود که البته یه پست هم به میمنتش گذاشتم همراه با عکس . و اون موش شدن چنابعالی بود . که خیلی هم بهمون چسبید .    شکلکهای جالب آروین

 

٢٤ دیماه : شروع غذای کمکی که بعد از خوردن فهمیدی تا حالا چی رو از دست داده بودی . ..... نننننننوش جونتتتتتتتتتتتتتتت .

 

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مهسا مامان مرسانا
16 بهمن 90 1:25
ماشاالله به این درسا جون.......کارهاش مثل مرسانای منه......


ممنون دوست خوبم
بهار
16 بهمن 90 8:56
سلام چه عکسای نانازی الان بهتریم وقته برای عکس گرفتن بزرگ بشن مصیبتیه

راستی من شما رو خیلی وقته لینک کردم اما شما مثل اینکه دوست نداشتید تبادل لینک کنیم نه


اومدم بهتون سر زدم دوست من و لینکتون کردم .
مامان کیانا
16 بهمن 90 12:54
سلام به درسا کوچولوی ناز ومامان مهربونش...ممنون که به من ودخترم سرزدین وتولد گلمو تبریک گفتین..به داشتن دوستای فرشته ای مثل شما افتخار میکنیم...با اجازه لینکتون کردیم تا همیشه در کنارمون باشین


شما هم لینک شدین
مامان ترنم کوچولو
16 بهمن 90 13:04
الهی عزیز خاله.پیشرفت هات مبارک.همیشه رو به رشد باشی و شاد


ممنون دوست مهربانم
زهره مامان نیایش
16 بهمن 90 13:23
به به دست مامانی درد نکنه که این قدر با حوصله خاطراتت رو می نویسه برات ما شا الله دیگه داری خانوم میشی ها الهی زنده باشی همیشه و سالم


ممنون دوست مهربانم
مريم
16 بهمن 90 19:00
به به چه مامان با سليقه اي . ماشالله به اين دختر زرنگ . خوشحال شدم به پيج ما سر زدين


ممنون دوست خوبم
لیلی مامان دنیز
17 بهمن 90 1:57
ای جاااااانم ،شیرین، خوردنی، عسل، فدات بشم این همه شیرین کاری بلدی عاشق اون نفس حبس کردنتم که تکه


ممنون دوست من .
مامان رهام
17 بهمن 90 11:16
سلام عزيزم پست زيباي گذاشتي خانومي.راست ميگي چه زود مي گذره البته اين عمر ماست كه داره مي گذره


ممنون عزیز دلم
مامان محمدرضا
17 بهمن 90 17:03
سلام و صد سلام به درسا جون و مامان جون مهربونش .
واسش حتما اسپند دود کنی دخملمون چشم نخوره .
حال من و محمدرضا عالیه .
آپ کردم حتما بخونش



خوشحالم الان میام .
نگین مامان رادین
18 بهمن 90 1:15
الاهی من فدای این دخملی زرنگ بشم


خدا نکنه خاله حون
مامان على اكبر
18 بهمن 90 3:19
سلام خاله جون,ماشالا هزار ماشالا كه روز به روز دارى واسه خودت خانمتر ميشى.از دور ميبوسمت


ممنون مامان جون
مامان محمدرضا
18 بهمن 90 11:02
سلام گلم .
کمترین کاری بود که می تونستم انجام بدم واسه جبران محبت هات .
خیلی تنها بودم


عزیزم همه جوره میتونی روی من حساب کنی .
قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
18 بهمن 90 11:49
شما مي توانيد عكس خود و عزيزانتان را با كمترين هزينه توسط بخش طراحي سايت ما ، طراحي و براي خود داشته باشيد و حتي به كساني كه دوستشان داريد هديه دهيد . سفارش طراحي پوستر،كارت پستال،لوگو و قالب پذيرفته مي شود. ٥ نفر اول به صورت رايگان،سفارش ِ خود را دريافت خواهند كرد.
زهره مامان نیایش
18 بهمن 90 13:39
وبلاگت چه خوشگل شده


ممنون دوست خوبم و مهربانم
مامان نيروانا
18 بهمن 90 15:01
آفرين به مامان پرانرژي و باذوق كه لحظه هاي شيرين زندگي دخترت رو براي خودش هم خاطره ميكني تا بعدنا بخونه و حالشو ببره. مرسي كه به ما سر ميزني و نگاه پرمهرت رو به نوشته هاي من و خاطرات نيرواناي عزيزمون ميدوزي. دوسِت داريم.


ممنون از شما دوست من .
مامان نوژا
19 بهمن 90 9:00
ای جونم با اون موهای خرگوشی


ممنون از شما خاله حون