آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

به شکرانه ی نعمتش .....

1390/11/14 2:26
نویسنده : مامان בرسا
881 بازدید
اشتراک گذاری

این خنده زیبا تو

و اگر می خواهید خدا را بشناسید ، در پی کشف رازها نباشید .

نفس من

بلکه به گرداگرد خویش نگاه کنید ، او را خواهید دید که با کودکانتان سرگرم بازی است .

عزیزم

و به آسمان بنگرید ، او را خواهید دید که در میان ابرها گام بر می دارد،در حالی که دست هایش را در آذرخش دراز کرده است و در باران پایین می آید .

عشق من

او را خواهید دید که در گل ها می خندد ، آن گاه به پا می خیزد و در لابلای درختان ، دستانش را برای شما تکان می دهد .

گل من

شکر...شکرت ای خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمدرضا
14 بهمن 90 10:30
خسته شدم


میام پیشت عزیزم
مامان مسافر كوچولو(اميررضا)
14 بهمن 90 10:56
الهي شكر بخاطر تمام نعماتي كه به ما عطا كرد و به خصوص به خاطر نيني هاي سالم و نازي كه به داد.ماماني درسا فرشته كوچولوت رو از طرفم ببوس


هزاران بار شکر
ا
14 بهمن 90 11:31
سلام مژگان جونم خیلی وبلاگ قشنگی داره دخملت عععععععععععععسسسسسسسسسسسسسسسسسسسله از طرف من ببوسش خانومی
من لینکت کردم با اجازه


عزیزم نه اسمتو گذاشتی و نه آدرس وبتو . پس من چه طوری بهت سربزنم . اگه اومدی حتما" آدرستو برام بذار .
مامان ترنم کوچولو
14 بهمن 90 13:15
ملوسکم.آپیم با عکس و منتظرتون


اومدم خاله .
مامان ارين
14 بهمن 90 19:53
سلام خاله جون چقدر ناز شدي تو خالههههههههههههههههه


ممنون خاله جونی
مامان محمدرضا
14 بهمن 90 22:14
دلمو شکست . هیچوقت نمی بخشمش


امیدوارم بالاخره یه روز ببخشیش
نرگسی
15 بهمن 90 10:00
خیلی ممنون عزیزم.منم همین طور منم لینکتون میکنم.دختر نازی دارین خدا حفظش کنه


ممنون نرگس گلم
مامان حنا
15 بهمن 90 17:52
همین که خدای مهربونم بچه های نازنینو سالمی بهمون بخشیده باید خدارو شکر کنیم
خدا فرشته نازتو برات نگه داره تو عکسا خیلی نازو جیگر افتاده
درسا جونم عزیز خاله یی دوستت دارم خیلی زیاد


بله درست میگی دوست من
نگین مامان رادین
15 بهمن 90 21:32
خدایا شکرت به خاطر فرشته هایی که بهمون دادی پس حالا که ما را لایق نام مادر دانستی و فرشته هایت را در اغوشمان گذاشتی خودت نگه دار و حافظشان باش.


همین طوری هست که شما میگی دوست من
مامان محمدرضا
15 بهمن 90 23:00
سلام عزیزم . حمید فردا صبح میرسه .
نرفتم دکتر . امروز عصر خیلی جوش زدم . الان کمر درد و دل درد شدید دارم .
دعا کن بهتر بشم .
عزیزم تو تنها دوستی بودی که از وقتی حمید رفت تنهام نذاشتی .
درسا جونم رو از طرف من ببوس


خوشحال شدم دوست من